SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou iemand die ik via via ken, leuke gozer wel, al tijdje rare spanning tussen ons en volgens mij komt hij straks hierheen. Met bierquote:
Hyperventileren!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou iemand die ik via via ken, leuke gozer wel, al tijdje rare spanning tussen ons en volgens mij komt hij straks hierheen. Met bier
En condooms?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou iemand die ik via via ken, leuke gozer wel, al tijdje rare spanning tussen ons en volgens mij komt hij straks hierheen. Met bier
Terwijl je ziek bentquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt me ophalen heeft ie beslotenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt me ophalen heeft ie besloten
Dat!quote:
Lekker blijven posten dan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hier kan ik best wel slecht tegen natuurlijk. Ik heb een klein uurtje om te douchen, aan te kleden, plamuur te smeren enz
Half uurtje maar![]()
Wat doe je hier dan nogquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh hier kan ik best wel slecht tegen natuurlijk. Ik heb een klein uurtje om te douchen, aan te kleden, plamuur te smeren enz
Half uurtje maar![]()
quote:
Peuk roken, kalm worden en rustig bedenken wat ik wil aantrekken!!quote:
Alsof dat boeitquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Peuk roken, kalm worden en rustig bedenken wat ik wil aantrekken!!
Aangezien ik toch minimaal een half uur die kleren aan zal hebben wel jaquote:
Geen ondergoed, bloesje met max twee knoopjes dicht en een rokje en laarzen aan ofzo.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Aangezien ik toch minimaal een half uur die kleren aan zal hebben wel ja
Deze man weet....quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ondergoed, bloesje met max twee knoopjes dicht en een rokje en laarzen aan ofzo.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen ondergoed, bloesje met max twee knoopjes dicht en een rokje en laarzen aan ofzo.
ligt eraan wat je gaat doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Peuk roken, kalm worden en rustig bedenken wat ik wil aantrekken!!
zonder BHquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt eraan wat je gaat doen.
Jurkje en pumps staan goed bij je
Ow en dan wel pics! Jij heb ook een tettenpic van mij gehad
Gr gr
Zeg, niet hier roepen en dan niet met de overige lezers delen he?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en dan wel pics! Jij heb ook een tettenpic van mij gehad
Zeur niet.. je gaat wat leuks doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts neemt slok thee, hijst dr tieten in een bh en gaat plamurenAAAAAAAAAAAAAA TIJDSDRUK
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Klaar en nog tijd over ook![]()
Ik ben echt geen echte vrouw he
Ben je nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gok dat ik mn ritme nu wel terug ga krijgen
Hij is er nog nietquote:
Zeg ik lekker nietquote:
pics in WAquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet![]()
![]()
Ken je niet chick
Wat voor pics wil je? Actiefoto's?quote:
allesquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat voor pics wil je? Actiefoto's?
Weet wat je vraagt hequote:
Het is maar waar je zin in hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo heel stiekem vind ik het wel bazig van mezelf.
Het ene moment zit ik ziek te zijn op de bank het volgende moment ga ik op uhm soort van date
Ik heb gewoon hosselskillsquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt natuurlijk
quote:
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
Nou saaie miepen, je kunt me toch wel ff terug groeten?
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Is dat het?
[..]
SORRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Hoi freakje
hoiquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is er niet leuk aan geile vrouwen in uitdagende kleding als onderwerp? En het idee dat c_a en huppel elkaar zitten op te geilen met tietenfoto's?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef twi het volgende:
Ik probeer al een tijdje in te haken, maar met alle mental images in mijn hoofd en de manieren hoe ik daarmee anderen voor het hoofd kan stoten, heb ik nog maar niets gepost. Iemand anders een leuk onderwerp?
twi heeft een hekel aan mij, snap dat dan!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan geile vrouwen in uitdagende kleding als onderwerp? En het idee dat c_a en huppel elkaar zitten op te geilen met tietenfoto's?
In vergelijking met wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
twi heeft een hekel aan mij, snap dat dan!!
twi is toch superieur en alles
Alles en iedereen.quote:
HOI!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
Nah, in elk geval niet in vergelijking met mij.quote:
Hou ze maar onder de duim hoor freakquote:
hahaha komt net kijken man... jochiequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou ze maar onder de duim hoor freak
tostimanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef twi het volgende:
Ik superieur aan alles en iedereen? Ben je gek, ik neem reacties op dit forum alleen niet zo serieus als anderen dat blijkbaar doen. Een hekel hebben aan...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben op dieet, niet over eten praten gaarne. ktnxbai.
Gehaktballen uit het jus. SNOEP, BURGERS!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
jouw tosti'squote:Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Exact, tosti's zijn de enige serious business! Daar ben ik natuurlijk wel superieur in.
Vrouwen die anno 2013 nog denken dat diëten werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heel blij dat de ikea ver weg isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik in een wereld zonder kebab en zonder mayo was geboren, was ik nu kei slank.
Hoezo? Wat hebben ze daar voor lekkers?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat de ikea ver weg is
Hotdogs voor 50 centquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Wat hebben ze daar voor lekkers?
De prinsessen gebakjes staan soms in de personeelskantine op feestdagen. Die zijn wel erg lekker. De gehaktballetjes ben ik wel zat.
JA ZE BESTAANquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vrouw die geen chocola lust???????????????????????????????????????????????????
Voor 50cent vind ik ze perfect.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn ook maar matig. De ijsjes zijn wel lekker.
15 gradenquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sarafijne dag vandaag
Jawel hoor. Heerlijk geslapen.quote:
Ik ook wel, maar nu de kater dat ik zeven drankjes heb gedaan gister met wat maten waarbij ik elke keer een nieuwe glassoort nodig had. Fijn afwassen.quote:
Pffft. Doe even normaal zeg, dat hoort toch niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar nu de kater dat ik zeven drankjes heb gedaan gister met wat maten waarbij ik elke keer een nieuwe glassoort nodig had. Fijn afwassen.
Als je het goed wilt drinken wel. Anders verneuk je de drank met het residue van het vorige drankje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Doe even normaal zeg, dat hoort toch niet.
Weet ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het goed wilt drinken wel. Anders verneuk je de drank met het residue van het vorige drankje.
Jepquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds zo bored als 7 minuten geleden
Int zuiden, rond 3 landen punt ofzo jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Morgen 20 graden en zon. Yeah, right. My ass.
Ja ergens in Azie vast ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Int zuiden, rond 3 landen punt ofzo ja
Jawel, dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Morgen 20 graden en zon. Yeah, right. My ass.
quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:00 schreef Tamashii het volgende:
Ja, alle leuke mensen werken. C.q. Moi.
Hihihi. Grapje hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waterig zonnetje hier nu ook, things are looking good!![]()
![]()
Zo positief. Alles. Wauw. Geweldig. HUUUUUUUUquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, beetje dingen van de positieve kant bekijken
Ik heb al genoeg negativiteit voor een heel leven gehad, dus ja, leven is best mooi (zelfs het mijnequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo positief. Alles. Wauw. Geweldig. HUUUUUUUU
Nee hoor grapje, geweldig. Leven is mooi.
Oke nee zonder grapjes, goede houding. Helpt mensen echt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg negativiteit voor een heel leven gehad, dus ja, leven is best mooi (zelfs het mijne)
:") Vooruit dan maar. Fuuuuuu.quote:
Ik heb dat stukje gelezen in dat topic waar iemand schreef dat als je een kytesurfende effectenhandelaar was geweest die affiniteit had met oude sportauto's dat je dan wel makkelijker zou kunnen daten, echt ik lag in een deuk!!!quote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje gelezen in dat topic waar iemand schreef dat als je een kytesurfende effectenhandelaar was geweest die affiniteit had met oude sportauto's dat je dan wel makkelijker zou kunnen daten, echt ik lag in een deuk!!!![]()
En je reactie erop!![]()
![]()
Ik ga me er binnenkort ook aan wagen...maar verwacht er niet veel van om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Ik dacht serieus eerst dat hij sarcastisch was ofzo
Wie niet waagt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga me er binnenkort ook aan wagen...maar verwacht er niet veel van om eerlijk te zijn
Klopt, ik wil het op z'n minst first hand ervaren hebben alvorens er zelf een oordeel over geveld te hebbenquote:
Ja idd... die hoeven niets te doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik wil het op z'n minst first hand ervaren hebben alvorens er zelf een oordeel over geveld te hebben
En mijn moeder zat ook al aan te dringen van "Joh, ga eens op een datingsite"
Ja, zij heeft makkelijk praten, zij is een vrouw
Waarom mag dat niet hier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal uit, je krijgt DM
Omdat er ook mensen in dit topic meelezen die dermate negatief zijn dat ik er geen vertrouwen in heb het openbaar te plaatsenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet hier?
Ik had ooit een gratis profiel op alternatiefdaten omdat ik nieuwsgierig was.
Gewoon zelf iets verzinnen joh. Benadruk je sterke punten enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je, anders gap ik gewoon een profiel van een ander en dan streep ik de dingen die ik niet ben gewoon weg! Dan houd ik een sleek and mean profiel over, succes gegarandeerd!![]()
En een foto van George Clooney!
Ah ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen in dit topic meelezen die dermate negatief zijn dat ik er geen vertrouwen in heb het openbaar te plaatsen
Ik wil best wel betalen btw
Ben al even wakker hoor, maar goedemiddagquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeiemorgen Rokje!
Lekker geslapen?
ik vergeet altijd de helftquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon zelf iets verzinnen joh. Benadruk je sterke punten enzo
Ik ben ook een beetje brakquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ben al even wakker hoor, maar goedemiddag
Niet echt, ben lam
Hoe is t met jou/hier?
Ja, en ik heb zoiets van "Als je iets doet, doe het dan goed"quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok.
Mja ik niet, ik ben een krent en zonder geld kun je niets op een datingsite. Snap ik wel, daarom ben ik er af gegaanp.
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje brak
Hier is het rustig maar wel gezellig!
Nee, 2 biertjes maar op gisterquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Teveel gezopen?
Dan kom ik nog ff meepartyhardy'en voordat ik onder den douche duik :$
Nog naar de meet geweest?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 2 biertjes maar op gister
Gewoon iets te kort geslapen
Ik denk dat ik zo effe een powernap ga doen![]()
Mwoah dat ligt aan het doel. Ik wilde alleen snuffelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb zoiets van "Als je iets doet, doe het dan goed"
Haiquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben heeel relaxed nu
Zen, yingyang
Daten ontkom je toch niet aan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah dat ligt aan het doel. Ik wilde alleen snuffelen.
Daten en datingsites vind ik niks. Mijn vriendin denkt er precies zo over.
ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben heeel relaxed nu
Zen, yingyang
Ahh zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 2 biertjes maar op gister
Gewoon iets te kort geslapen
Ik denk dat ik zo effe een powernap ga doen![]()
Zal jou eens vanavond beterquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef Tamashii het volgende:
Pfft vanavond beter partyhardy. Al die stress eruit gooien.
We gingen in eerste instantie vriendschappelijk met elkaar om. Later begonnen we elkaar toch leuker te vinden en hebben we er meer van gemaakt.quote:
Hihi haaiquote:
Laat eens ruiken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi haai
Ik ruik vet lekker. Rituals
Ik heb ook liever geen datingsite (IRL ontmoeten is gewoon 100 keer beter!), maar als je niks tegenkomt IRL, tsja, wat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah dat ligt aan het doel. Ik wilde alleen snuffelen.
Daten en datingsites vind ik niks. Mijn vriendin denkt er precies zo over.
Lastig. Sociaal netwerk uitbreiden zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook liever geen datingsite (IRL ontmoeten is gewoon 100 keer beter!), maar als je niks tegenkomt IRL, tsja, wat dan?
Alleen ik, Kaneel en C_M. Mur kon geloof ik niet vanwege werk en KT was onbereikbaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie waren er? Naar het cafe gegaan ofzo?
Ik heb een klein, maar heel stabiel netwerkje. Helaas heb ik aan mijn zussen niks wat dat betreft!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lastig. Sociaal netwerk uitbreiden zou ik zeggen.
Ik was te laat thuis johquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen ik, Kaneel en C_M. Mur kon geloof ik niet vanwege werk en KT was onbereikbaar
Jammer wel, had me wel op die 2 verheugd
Jammer dat jij er niet was Faxie
Uitbreiden bedoel ik. Dat of inderdaad datingsites.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een klein, maar heel stabiel netwerkje. Helaas heb ik aan mijn zussen niks wat dat betreft!![]()
Doei doei Faxie!quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef Faxie het volgende:
Ik ga weer... .moet nog wat dingetjes doen
Ik heb eigenlijk niet echt een reden om m'n netwerk uit te breiden. Ja, behalve fokkers dan, maar daar verwacht ik niet veel van. Sowieso verwacht ik van fok verder niksquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitbreiden bedoel ik. Dat of inderdaad datingsites.
Ik ben sowieso geen held met daten.
Daten is overratedquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uitbreiden bedoel ik. Dat of inderdaad datingsites.
Ik ben sowieso geen held met daten.
Ik ben ook verkouden enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ahh zo
Toch beetje koortsig en shit aan deze kant.. Lekkere timing ook
Powernap zou geen gek idee zijn, maar ikd oe t maar niet
[..]
Zal jou eens vanavond beter
Mehquote:
Gaan we zuipen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Meh
Ben je ook koortsig?
Zuipen we wel weg, die shit
Goed idee, ga ik zo ook maar eens doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Thee en kippensoep:$
Nu maar eens in bad gaan liggen![]()
slapen doe je 's nachtsquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil ook in bad liggen!!
En slapen
Daar ging het dus misquote:
The Fonzquote:
Wat een held was dat toch!!quote:
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een held was dat toch!!
Die serie zouden ze moeten herhalen
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Happy Days en M.A.S.H moeten gewoon weer uitgezonden worden.
Ik vind dat aftellen van jou zo schattigquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Oh yeah nog 2 uur, 45 minuten en leuk.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat aftellen van jou zo schattig
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Hmm nu heb ik zin een Happy Days marathon maar dat kan niet ik moet zo naar een verjaardag!
Tevens zijn mannen eikels
En nog wilde plannen vanavond?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]Is niet leuk. Is altijd te lang om onder ogen te zien. Maar nu niet echt, want eeh bijna bijna bijna bijnaaaaaa
Hallo daar lieverdquote:
Ik moet dus straks naar mijn moeder want die is jarig!!quote:
Hallo Huppel, zeg, Lotusss, John en jij hebben gisteren over mij zitten roddelen op FB samen met mijn moeke??quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog wilde plannen vanavond?
[..]
Hallo daar lieverd
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hallo Huppel, zeg, Lotusss, John en jij hebben gisteren over mij zitten roddelen op FB samen met mijn moeke??
En mijn moeke maar beweren dat ze niet meer veel op FB isquote:
eigen schuld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet dus straks naar mijn moeder want die is jarig!!
Je weet wel, dat mens dat al over trouwen begint als ik maar een jongensnaam noem!!
IK HEB EEN PLEK IN MIJN NEK!!
Heul niet!!quote:
Altijd wilde plannen toch. Maar redelijk wel denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog wilde plannen vanavond?
[..]
Hallo daar lieverd
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd wilde plannen toch. Maar redelijk wel denk ik.
Wat ge je doen dan? Bobby uit elkaar trekken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd wilde plannen toch. Maar redelijk wel denk ik.
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardagquote:
Watquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik elke dag al.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ge je doen dan? Bobby uit elkaar trekken?
Aha.. Ja nee okquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit
LOL. Ik vind het altijd wel leuk. SJaal eromheen, klaarkees. Behalve als het echt een dikke plek is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardag![]()
I'm not a happy camper right now
Erwin denkt dat wij een baby krijgen.quote:
Kun je die plek niet wegwerken met make-up?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardag![]()
I'm not a happy camper right now
Ik wil eigenlijk niet hebben dat je Bobby steeds opnieuw bezwangerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erwin denkt dat wij een baby krijgen.
Wat de neuq man. Tally heb je het over denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
heb ik nu ergens een vaudt gemaakt? Tamashi was toch zwanger??
Ja nou hij wilt het zelf hoor. Hij zegt elke keer heel netjes dankjewel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet hebben dat je Bobby steeds opnieuw bezwangerd
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat de neuq man. Tally heb je het over denk ik.
Wel goedgemanierd eh, die Bobby, dat wel.. Mja, wordt duur grapje zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou hij wilt het zelf hoor. Hij zegt elke keer heel netjes dankjewel.
Ik ben verdomme net 21. Bloei van mijn leven, dit dat, werk, studie, kat. Is HET DAN NOOIT GENOEG?quote:
Nou de pil is duurderquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel goedgemanierd eh, die Bobby, dat wel.. Mja, wordt duur grapje zo
Waarom denk je dat ik gestopt ben, kuthormonenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben verdomme net 21. Bloei van mijn leven, dit dat, werk, studie, kat. Is HET DAN NOOIT GENOEG?
Begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gestopt ben, kuthormonen
Dat weet iedereen.quote:
jah joh, druk druk druk.quote:
condooms?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen.
Ik bedoel wat ik zojuist gekocht heb in de supermarkt.
Neequote:
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mijn welgemeende excuses![]()
21 jij?
Ik had je vader kunnen zijn
Druk met de uni, maar morgen de zorgen en stress verdrinken op een ouderwets hockeyfeestquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jah joh, druk druk druk.
Nee, prima hoor. Daarzo?
Varta batterijen voor die anaal dildo die tevens opblaasbaar is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen.
Ik bedoel wat ik zojuist gekocht heb in de supermarkt.
GRRGRGR wat deal with it. Jij bent zelf een deal met je gekke avatar.quote:
Sorry, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.
kom haten danquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
GRRGRGR wat deal with it. Jij bent zelf een deal met je gekke avatar.
Krijg je met die ouwe leeftijd he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jah joh, druk druk druk.
Nee, prima hoor. Daarzo?
Wat is er mis met jullie allemaalquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Varta batterijen voor die anaal dildo die tevens opblaasbaar is?
Ik zou toch liever neuken dan zo'n blikje chemicaliën naar achter kloekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie denken maar aan 1 ding he?
[ afbeelding ]
Dat doet mij deugdquote:
Mag jij wel liegen van je adoptieouders?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.
Ja ik kom zeker haten op je vieze hockeyfeest. Al zullen daar al genoeg wijven komen. DUBBELZINNIG.quote:
uhuquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie denken maar aan 1 ding he?
[ afbeelding ]
Je begint pas echt met leven na je 40ste zeggen mijn mede 40'gersquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg je met die ouwe leeftijd he.
prima toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik kom zeker haten op je vieze hockeyfeest. Al zullen daar al genoeg wijven komen. DUBBELZINNIG.
Mijn tweede antwoord was een SOAquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie allemaal
Nee...quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd
[..]
Mag jij wel liegen van je adoptieouders?
Ohh, ik dacht dat je serieus was, en voelde me al enigzins beschaamdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |