condooms?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen.
Ik bedoel wat ik zojuist gekocht heb in de supermarkt.
Neequote:
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mijn welgemeende excuses![]()
21 jij?
Ik had je vader kunnen zijn
Druk met de uni, maar morgen de zorgen en stress verdrinken op een ouderwets hockeyfeestquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jah joh, druk druk druk.
Nee, prima hoor. Daarzo?
Varta batterijen voor die anaal dildo die tevens opblaasbaar is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen.
Ik bedoel wat ik zojuist gekocht heb in de supermarkt.
GRRGRGR wat deal with it. Jij bent zelf een deal met je gekke avatar.quote:
Sorry, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.
kom haten danquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
GRRGRGR wat deal with it. Jij bent zelf een deal met je gekke avatar.
Krijg je met die ouwe leeftijd he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jah joh, druk druk druk.
Nee, prima hoor. Daarzo?
Wat is er mis met jullie allemaalquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Varta batterijen voor die anaal dildo die tevens opblaasbaar is?
Ik zou toch liever neuken dan zo'n blikje chemicaliën naar achter kloekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie denken maar aan 1 ding he?
[ afbeelding ]
Dat doet mij deugdquote:
Mag jij wel liegen van je adoptieouders?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.
Ja ik kom zeker haten op je vieze hockeyfeest. Al zullen daar al genoeg wijven komen. DUBBELZINNIG.quote:
uhuquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie denken maar aan 1 ding he?
[ afbeelding ]
Je begint pas echt met leven na je 40ste zeggen mijn mede 40'gersquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg je met die ouwe leeftijd he.
prima toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik kom zeker haten op je vieze hockeyfeest. Al zullen daar al genoeg wijven komen. DUBBELZINNIG.
Mijn tweede antwoord was een SOAquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie allemaal
Nee...quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd
[..]
Mag jij wel liegen van je adoptieouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |