Aha.. Ja nee okquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?
Dit
LOL. Ik vind het altijd wel leuk. SJaal eromheen, klaarkees. Behalve als het echt een dikke plek is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardag![]()
I'm not a happy camper right now
Erwin denkt dat wij een baby krijgen.quote:
Kun je die plek niet wegwerken met make-up?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardag![]()
I'm not a happy camper right now
Ik wil eigenlijk niet hebben dat je Bobby steeds opnieuw bezwangerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erwin denkt dat wij een baby krijgen.
Wat de neuq man. Tally heb je het over denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
heb ik nu ergens een vaudt gemaakt? Tamashi was toch zwanger??
Ja nou hij wilt het zelf hoor. Hij zegt elke keer heel netjes dankjewel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet hebben dat je Bobby steeds opnieuw bezwangerd
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat de neuq man. Tally heb je het over denk ik.
Wel goedgemanierd eh, die Bobby, dat wel.. Mja, wordt duur grapje zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou hij wilt het zelf hoor. Hij zegt elke keer heel netjes dankjewel.
Ik ben verdomme net 21. Bloei van mijn leven, dit dat, werk, studie, kat. Is HET DAN NOOIT GENOEG?quote:
Nou de pil is duurderquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel goedgemanierd eh, die Bobby, dat wel.. Mja, wordt duur grapje zo
Waarom denk je dat ik gestopt ben, kuthormonenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben verdomme net 21. Bloei van mijn leven, dit dat, werk, studie, kat. Is HET DAN NOOIT GENOEG?
Begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gestopt ben, kuthormonen
Dat weet iedereen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |