Aha.. Ja nee okquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?
Dit

LOL. Ik vind het altijd wel leuk. SJaal eromheen, klaarkees. Behalve als het echt een dikke plek is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardag![]()
I'm not a happy camper right now

Erwin denkt dat wij een baby krijgen.quote:

Kun je die plek niet wegwerken met make-up?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardag![]()
I'm not a happy camper right now

Ik wil eigenlijk niet hebben dat je Bobby steeds opnieuw bezwangerdquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Erwin denkt dat wij een baby krijgen.

Wat de neuq man. Tally heb je het over denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef ErwinRommel het volgende:
heb ik nu ergens een vaudt gemaakt? Tamashi was toch zwanger??

Ja nou hij wilt het zelf hoor. Hij zegt elke keer heel netjes dankjewel.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk niet hebben dat je Bobby steeds opnieuw bezwangerd

quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat de neuq man. Tally heb je het over denk ik.

Wel goedgemanierd eh, die Bobby, dat wel.. Mja, wordt duur grapje zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nou hij wilt het zelf hoor. Hij zegt elke keer heel netjes dankjewel.

Ik ben verdomme net 21. Bloei van mijn leven, dit dat, werk, studie, kat. Is HET DAN NOOIT GENOEG?quote:

Nou de pil is duurderquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wel goedgemanierd eh, die Bobby, dat wel.. Mja, wordt duur grapje zo

Waarom denk je dat ik gestopt ben, kuthormonenquote:

quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben verdomme net 21. Bloei van mijn leven, dit dat, werk, studie, kat. Is HET DAN NOOIT GENOEG?

Begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik gestopt ben, kuthormonen

Dat weet iedereen.quote:

jah joh, druk druk druk.quote:

condooms?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen.
Ik bedoel wat ik zojuist gekocht heb in de supermarkt.

Neequote:

Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mijn welgemeende excuses![]()
21 jij?
Ik had je vader kunnen zijn

Druk met de uni, maar morgen de zorgen en stress verdrinken op een ouderwets hockeyfeestquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jah joh, druk druk druk.
Nee, prima hoor. Daarzo?

Varta batterijen voor die anaal dildo die tevens opblaasbaar is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat weet iedereen.
Ik bedoel wat ik zojuist gekocht heb in de supermarkt.

GRRGRGR wat deal with it. Jij bent zelf een deal met je gekke avatar.quote:

Sorry, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.

kom haten danquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
GRRGRGR wat deal with it. Jij bent zelf een deal met je gekke avatar.

Krijg je met die ouwe leeftijd he.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
jah joh, druk druk druk.
Nee, prima hoor. Daarzo?

Wat is er mis met jullie allemaalquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Varta batterijen voor die anaal dildo die tevens opblaasbaar is?

Ik zou toch liever neuken dan zo'n blikje chemicaliën naar achter kloekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie denken maar aan 1 ding he?
[ afbeelding ]

Dat doet mij deugdquote:
Mag jij wel liegen van je adoptieouders?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ga effe weg met ja verder. Ik ben wees.

Ja ik kom zeker haten op je vieze hockeyfeest. Al zullen daar al genoeg wijven komen. DUBBELZINNIG.quote:

uhuquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie denken maar aan 1 ding he?
[ afbeelding ]

Je begint pas echt met leven na je 40ste zeggen mijn mede 40'gersquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Krijg je met die ouwe leeftijd he.

prima toch?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik kom zeker haten op je vieze hockeyfeest. Al zullen daar al genoeg wijven komen. DUBBELZINNIG.

Mijn tweede antwoord was een SOAquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie allemaal

Nee...quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd
[..]
Mag jij wel liegen van je adoptieouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |