15 gradenquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sarafijne dag vandaag
Jawel hoor. Heerlijk geslapen.quote:
Ik ook wel, maar nu de kater dat ik zeven drankjes heb gedaan gister met wat maten waarbij ik elke keer een nieuwe glassoort nodig had. Fijn afwassen.quote:
Pffft. Doe even normaal zeg, dat hoort toch niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar nu de kater dat ik zeven drankjes heb gedaan gister met wat maten waarbij ik elke keer een nieuwe glassoort nodig had. Fijn afwassen.
Als je het goed wilt drinken wel. Anders verneuk je de drank met het residue van het vorige drankje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Doe even normaal zeg, dat hoort toch niet.
Weet ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het goed wilt drinken wel. Anders verneuk je de drank met het residue van het vorige drankje.
Jepquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog steeds zo bored als 7 minuten geleden
Int zuiden, rond 3 landen punt ofzo jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Morgen 20 graden en zon. Yeah, right. My ass.
Ja ergens in Azie vast ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Int zuiden, rond 3 landen punt ofzo ja
Jawel, dat gaat gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:29 schreef Tamashii het volgende:
Morgen 20 graden en zon. Yeah, right. My ass.
quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:00 schreef Tamashii het volgende:
Ja, alle leuke mensen werken. C.q. Moi.
Hihihi. Grapje hoor.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waterig zonnetje hier nu ook, things are looking good!![]()
![]()
Zo positief. Alles. Wauw. Geweldig. HUUUUUUUUquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon, beetje dingen van de positieve kant bekijken
Ik heb al genoeg negativiteit voor een heel leven gehad, dus ja, leven is best mooi (zelfs het mijnequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo positief. Alles. Wauw. Geweldig. HUUUUUUUU
Nee hoor grapje, geweldig. Leven is mooi.
Oke nee zonder grapjes, goede houding. Helpt mensen echt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg negativiteit voor een heel leven gehad, dus ja, leven is best mooi (zelfs het mijne)
:") Vooruit dan maar. Fuuuuuu.quote:
Ik heb dat stukje gelezen in dat topic waar iemand schreef dat als je een kytesurfende effectenhandelaar was geweest die affiniteit had met oude sportauto's dat je dan wel makkelijker zou kunnen daten, echt ik lag in een deuk!!!quote:
Ja echt hequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje gelezen in dat topic waar iemand schreef dat als je een kytesurfende effectenhandelaar was geweest die affiniteit had met oude sportauto's dat je dan wel makkelijker zou kunnen daten, echt ik lag in een deuk!!!![]()
En je reactie erop!![]()
![]()
Ik ga me er binnenkort ook aan wagen...maar verwacht er niet veel van om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Ik dacht serieus eerst dat hij sarcastisch was ofzo
Wie niet waagt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga me er binnenkort ook aan wagen...maar verwacht er niet veel van om eerlijk te zijn
Klopt, ik wil het op z'n minst first hand ervaren hebben alvorens er zelf een oordeel over geveld te hebbenquote:
Ja idd... die hoeven niets te doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, ik wil het op z'n minst first hand ervaren hebben alvorens er zelf een oordeel over geveld te hebben
En mijn moeder zat ook al aan te dringen van "Joh, ga eens op een datingsite"
Ja, zij heeft makkelijk praten, zij is een vrouw
Waarom mag dat niet hier?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal uit, je krijgt DM
Omdat er ook mensen in dit topic meelezen die dermate negatief zijn dat ik er geen vertrouwen in heb het openbaar te plaatsenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet hier?
Ik had ooit een gratis profiel op alternatiefdaten omdat ik nieuwsgierig was.
Gewoon zelf iets verzinnen joh. Benadruk je sterke punten enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je, anders gap ik gewoon een profiel van een ander en dan streep ik de dingen die ik niet ben gewoon weg! Dan houd ik een sleek and mean profiel over, succes gegarandeerd!![]()
En een foto van George Clooney!
Ah ok.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat er ook mensen in dit topic meelezen die dermate negatief zijn dat ik er geen vertrouwen in heb het openbaar te plaatsen
Ik wil best wel betalen btw
Ben al even wakker hoor, maar goedemiddagquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeiemorgen Rokje!
Lekker geslapen?
ik vergeet altijd de helftquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon zelf iets verzinnen joh. Benadruk je sterke punten enzo
Ik ben ook een beetje brakquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ben al even wakker hoor, maar goedemiddag
Niet echt, ben lam
Hoe is t met jou/hier?
Ja, en ik heb zoiets van "Als je iets doet, doe het dan goed"quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah ok.
Mja ik niet, ik ben een krent en zonder geld kun je niets op een datingsite. Snap ik wel, daarom ben ik er af gegaanp.
Teveel gezopen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje brak
Hier is het rustig maar wel gezellig!
Nee, 2 biertjes maar op gisterquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Teveel gezopen?
Dan kom ik nog ff meepartyhardy'en voordat ik onder den douche duik :$
Nog naar de meet geweest?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 2 biertjes maar op gister
Gewoon iets te kort geslapen
Ik denk dat ik zo effe een powernap ga doen![]()
Mwoah dat ligt aan het doel. Ik wilde alleen snuffelen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, en ik heb zoiets van "Als je iets doet, doe het dan goed"
Haiquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben heeel relaxed nu
Zen, yingyang
Daten ontkom je toch niet aan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah dat ligt aan het doel. Ik wilde alleen snuffelen.
Daten en datingsites vind ik niks. Mijn vriendin denkt er precies zo over.
ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben heeel relaxed nu
Zen, yingyang
Ahh zoquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, 2 biertjes maar op gister
Gewoon iets te kort geslapen
Ik denk dat ik zo effe een powernap ga doen![]()
Zal jou eens vanavond beterquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:53 schreef Tamashii het volgende:
Pfft vanavond beter partyhardy. Al die stress eruit gooien.
We gingen in eerste instantie vriendschappelijk met elkaar om. Later begonnen we elkaar toch leuker te vinden en hebben we er meer van gemaakt.quote:
Hihi haaiquote:
Laat eens ruiken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihi haai
Ik ruik vet lekker. Rituals
Ik heb ook liever geen datingsite (IRL ontmoeten is gewoon 100 keer beter!), maar als je niks tegenkomt IRL, tsja, wat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah dat ligt aan het doel. Ik wilde alleen snuffelen.
Daten en datingsites vind ik niks. Mijn vriendin denkt er precies zo over.
Lastig. Sociaal netwerk uitbreiden zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook liever geen datingsite (IRL ontmoeten is gewoon 100 keer beter!), maar als je niks tegenkomt IRL, tsja, wat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |