hoiquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
Nou saaie miepen, je kunt me toch wel ff terug groeten?
Wat is er niet leuk aan geile vrouwen in uitdagende kleding als onderwerp? En het idee dat c_a en huppel elkaar zitten op te geilen met tietenfoto's?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:06 schreef twi het volgende:
Ik probeer al een tijdje in te haken, maar met alle mental images in mijn hoofd en de manieren hoe ik daarmee anderen voor het hoofd kan stoten, heb ik nog maar niets gepost. Iemand anders een leuk onderwerp?
twi heeft een hekel aan mij, snap dat dan!!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat is er niet leuk aan geile vrouwen in uitdagende kleding als onderwerp? En het idee dat c_a en huppel elkaar zitten op te geilen met tietenfoto's?
In vergelijking met wat?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
twi heeft een hekel aan mij, snap dat dan!!
twi is toch superieur en alles
Alles en iedereen.quote:
HOI!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:05 schreef FL_Freak het volgende:
Nou saaie miepen, je kunt me toch wel ff terug groeten?
Nah, in elk geval niet in vergelijking met mij.quote:
Hou ze maar onder de duim hoor freakquote:
hahaha komt net kijken man... jochiequote:Op vrijdag 12 april 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou ze maar onder de duim hoor freak
tostimanquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:11 schreef twi het volgende:
Ik superieur aan alles en iedereen? Ben je gek, ik neem reacties op dit forum alleen niet zo serieus als anderen dat blijkbaar doen. Een hekel hebben aan...
quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben op dieet, niet over eten praten gaarne. ktnxbai.
Gehaktballen uit het jus. SNOEP, BURGERS!quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
jouw tosti'squote:Op vrijdag 12 april 2013 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Exact, tosti's zijn de enige serious business! Daar ben ik natuurlijk wel superieur in.
Vrouwen die anno 2013 nog denken dat diëten werkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben heel blij dat de ikea ver weg isquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik in een wereld zonder kebab en zonder mayo was geboren, was ik nu kei slank.
Hoezo? Wat hebben ze daar voor lekkers?quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat de ikea ver weg is
Hotdogs voor 50 centquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Wat hebben ze daar voor lekkers?
De prinsessen gebakjes staan soms in de personeelskantine op feestdagen. Die zijn wel erg lekker. De gehaktballetjes ben ik wel zat.
JA ZE BESTAANquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Een vrouw die geen chocola lust???????????????????????????????????????????????????
Voor 50cent vind ik ze perfect.quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn ook maar matig. De ijsjes zijn wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |