Ik vind dat aftellen van jou zo schattigquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Oh yeah nog 2 uur, 45 minuten en leuk.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat aftellen van jou zo schattig
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA
Hmm nu heb ik zin een Happy Days marathon maar dat kan niet ik moet zo naar een verjaardag!
Tevens zijn mannen eikels
En nog wilde plannen vanavond?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]Is niet leuk. Is altijd te lang om onder ogen te zien. Maar nu niet echt, want eeh bijna bijna bijna bijnaaaaaa
Hallo daar lieverdquote:
Ik moet dus straks naar mijn moeder want die is jarig!!quote:
Hallo Huppel, zeg, Lotusss, John en jij hebben gisteren over mij zitten roddelen op FB samen met mijn moeke??quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog wilde plannen vanavond?
[..]
Hallo daar lieverd
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hallo Huppel, zeg, Lotusss, John en jij hebben gisteren over mij zitten roddelen op FB samen met mijn moeke??
En mijn moeke maar beweren dat ze niet meer veel op FB isquote:
eigen schuld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet dus straks naar mijn moeder want die is jarig!!
Je weet wel, dat mens dat al over trouwen begint als ik maar een jongensnaam noem!!
IK HEB EEN PLEK IN MIJN NEK!!
Heul niet!!quote:
Altijd wilde plannen toch. Maar redelijk wel denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nog wilde plannen vanavond?
[..]
Hallo daar lieverd
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd wilde plannen toch. Maar redelijk wel denk ik.
Wat ge je doen dan? Bobby uit elkaar trekken?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Altijd wilde plannen toch. Maar redelijk wel denk ik.
Goed zichtbaar dit dat alles en ik moet zo naar verjaardagquote:
Watquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die kleine schavuit? Wanneer komt die het licht zien?
Nee, dat doe ik elke dag al.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ge je doen dan? Bobby uit elkaar trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |