SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Ik hoop dat ze geen zinloze dialogue toe gaan voegen. Deel van de charme was dat je nooit precies wist wat je deed, je moest alles uitzoeken, uitproberen en verkennen.quote:Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.
Eens. Alvina of the forest hunter covenantquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen zinloze dialogue toe gaan voegen. Deel van de charme was dat je nooit precies wist wat je deed, je moest alles uitzoeken, uitproberen en verkennen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Quir het volgende:
Nu even lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
http://www.insidegamer.nl(...)er-worden-dan-eerstequote:PC-versie Dark Souls 2 moet beter worden dan eerste
Nieuws | 12 april 2013 -
De PC-versie van Dark Souls 2 gaat meer aandacht krijgen dan de PC-versie van de eerste Dark Souls,
Dat laat de Dark Souls 2 director Yui Tanimura weten aan Shacknews. Tanimura geeft zelf al aan dat de PC-versie van de eerste game een beetje halfbakken werk was. Dat komt onder andere omdat er pas aan de PC-versie werd gewerkt toen de consolevariant al af was.
Met Dark Souls 2 wordt tegelijkertijd aan de PC- en console-versie gewerkt, waardoor de PC-versie qua kwaliteit op ongeveer hetzelfde niveau moet komen te zitten.
Noice, opgenomen in den oh pé.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef P8 het volgende:
Sowieso een kanaal om in de gaten te houden. Zijn "lore"-video's van DS1 zijn geweldig en ik heb er alle vertrouwen in dat het voor DS2 niet anders zal zijn.
Ik stopte met lezen bij pcquote:Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef vosss het volgende:
Deel 1 was toch die port naar de pc die alleen speelbaar was op een gelockte resolutie van het jaar toebak die nota bene door een user binnen 10 minuten aangepast werd zodat normale resoluties ook werkte en waarvan de textures van een ronduit bedroevend niveau waren en de besturing compleet debiel en ruk was en waar men nog 50 euro voor durfde te vragen ook?
Dat was deel 1 toch?![]()
Dark Souls II is vervloekt (FOK! Games, 15 januari 2014)quote:Dark Souls 2 krijgt geen downloadbare content. Volgens producer Takeshi Miyazoe biedt de game namelijk al meteen de complete ervaring.
"We willen de volledige game, de volledige ervaring, vanaf dag één aan fans leveren die het spel kopen", aldus Miyazoe. "Voor Dark Souls hebben we wel extra content ontwikkeld, maar we overwegen geen dlc voor Dark Souls 2. Koop de game en krijg de volledige ervaring en je hebt net zoveel plezier als anderen."
Verder laat hij weten dat microtransacties ook geen opties worden. Zo komen er bijvoorbeeld niet items te koop voor een klein bedrag die de game makkelijker moeten maken. "En ook geen free-to-play!" Verder meldt hij ook dat een Wii U-versie er niet komt. Volgens hem passen de doelgroep van de game en de console niet samen.
http://www.gamer.nl/game/xbox360/dark-souls-2-1/
quote:Gamestudio Namco Bandai heeft een cinematische trailer online geslingerd voor Dark Souls II. Naast gigantische monsters en donkere omgevingen blijkt ook nog eens dat er een vloek rust op de hoofdpersoon. Het kan blijkbaar niet elke dag feest zijn.
quote:Dark Souls II, the surprise sequel announced on December 8th on the Spike TV Video Game Awards, is going to be tough, its creators promised in a press release. That's to be expected. But here's a surprise: the series' creator, From Software's Hidetaka Miyazaki, will serve only as a supervisor on the sequel, while the game will actually be co-directed by From's Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura. Shibuya's comments about the game don't shed a whole lot of light on the sequel, other than to indicate that the new title will be faithful to the older ones but also introduce new things (as expected, of course). "This new chapter in the Dark Souls saga presents opportunities for us to drive innovation in gameplay design, develop an entirely new story, and expand the scope of the world in which the player interacts with the game. We have taken these necessary steps with Dark Souls II in order to evolve the overall experience of the Dark Souls series...the entire development team is striving to make Dark Souls II an experience that is fresh while not forsaking its roots in presenting players with challenging gameplay. Our goal is to surprise and delight our fans with new experiences and plot twists while enticing new players to join our dark journey."
According to the game's publisher, the new game "will feature a new hero, a new storyline, and an unfamiliar world for players to survive in while delivering its signature brand of unrelenting punishment that players hunger for." It seems that multiplayer is going to be tweaked as well. Demon's Souls and Dark Souls had an unusual multiplayer system that allowed users to do everything from leaving quest hints for each other to invading each other's games.
So what to make of this bit from the press release about Dark Souls II? "Players seeking to share their experience will discover a revamped server-based multiplayer mode that will put a distinct Dark Souls II twist on the concept of playing with others."
The game's publisher, Namco, is promising a game full of "unrelenting challenge."
quote:• The game is not a direct sequel to Dark Souls.
• As the game's protagonist, the players will embark on a journey to remove from themselves the affliction of a curse.
• Bonfires and covenants return, as do gestures.
• The difficulty level will remain, with the focus staying on learning from death to overcome challenges. The variety in ways to die has been prioritized but the focus is still on fairness.
• Story will be presented in the same fashion as Demon's and Dark, unobtrusive and discoverable by players who wish to dig deeper.
• Confusion over the usage of the word "accessible" has been clarified. What From means to do is streamline the tediousness by trimming the fat. There will be less backtracking and excessive traveling. Not being able to warp until later in the first game was a specific example cited.
• While characters will not be able to be carried over from Dark Souls into the sequel, the directors mentioned some content will carry over although it is not entirely clear what or how.
• Next gen was discussed and rumored still but the director has said it will be current gen to deliver the game to fans sooner.
• A new graphics engine was created to address framerate issues and give the development team an extra tool in creating atmosphere. PC will run at 60 fps and Console versions will run at 30 fps.
• Online interaction will be server based to facilitate unique experiences. It is unclear as of yet if they will be region based or not.
• Environment traversal will encourage the player to go deeper into areas in darkness. A torch system has been implemented to provide light during these portions.
• Mist will perform the same gateway function that fog walls performed in Demon's Souls and Dark Souls.
• The goal is to get the players to feel the emotional fright of areas and to also have enemies elicit emotions in the players.
• Key Mouths that trigger in game events are also a new addition.
• Gameplay vids showed player using items and firing an arrow while walking.
• Enemies were shown with the ability to backdrop and throw their weapon at players.
• The player character was able to cycle through three pieces of equipment in each hand, and his roll speed seemed to be determined by which weapons he had equipped, rather than his total equipment burden. This is a peculiar departure from the first two Souls games, wherein all equipped items counted toward your roll speed. It is also entirely possible that the roll speed of the character is based upon the over-all weight of equipment visible on the player. This would mean that if equipment is in a slot but not in the main hand it may not count towards the player's total weight.
• Healing gems that regen health slowly are a new feature and will drop from enemies. It is unclear how common they will be. From the various gameplay demos and the network test, lifegems seem to be very common drops, though it is possible that this was only to make the demos and beta easier.
• Dual wield class will have a power stance initiated instead of two handing a weapon.
• Backstabs return although the animation seems to have changed. Remains to be seen how it affects other weapons.
• Kick has been replaced with a shoulder shunt.
• From has said starting classes have changed. The game will monitor your stat allocation and suggest a class based on your trajectory.
Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Manke het volgende:
hopelijk wordt ie niet achterlijk moeilijk, uitdagend moeilijk mag
zou ook tof zijn als ze demon souls gaan porten naar pc, maar die is van sony, dus gaat niet snel gebeuren.
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.
Als ze deze game ook maar enigszins down gaan dumben, vergaat m.i. de kracht van de game. Heb er wel vertrouwen in dat 't goed komt.
Demon Souls heb ik ook nooit kunnen spelen helaas, heb wel recentelijk een afgetrapte PS3 van iemand geleend, dus wellicht kan ik 'm voor de release van DS2 nog ff uitproberen
Ligt er ook een beetje aan wat moeilijker wordt. Moeilijker in de zin van hardere enemies zou ik niet een probleem vinden. Minder bonfires bijv. welquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Manke het volgende:
[..]
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik.
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?quote:voor demon souls wil ik wel een ps3 regelen, alleen zijn de knoppen niet in te stellen, met de standaard knoppen kan ik niet spelen door beperking in handen.
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:21 schreef 2dope het volgende:
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?
Idd mattie. Dat random invaden heeft mij ook nooit getrokken (hihi).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat die multiplayer een beetje goed werkt en niet zo'n kansloos homo systeem is waarmee je niet met/tegen je vrienden kan spelen.
Klinkt niet erg handig inderdaad. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat er grappig uit moet zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier.
De achievements:quote:Over anderhalve maand op 14 maart komt de langverwachte Dark Souls 2 uit voor PS3 en Xbox360 (de pc-versie komt op een later tijdstip). Zoals altijd zo vlak voor de release lekken de trophies/achievements uit en er zitten een aantal leuke tussen.
Eén achievement zullen wij waarschijnlijk allemaal wel halen en dat is de 'This is Dark Souls' achievement die je krijgt wanneer je sterft. Voor de volledige lijst kan je een kijkje nemen op Exophase. Wees gewaarschuwd, het kan (kleine) spoilers hebben.
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:43 schreef SlevinX het volgende:
Dark Souls uitgespeeld omdat ik dacht, ach waarom bij de eindbaas geen hulp inschakelen. Die gast bleek zo sterk dat hij de eindbaas is een paar klappen neer had zonder dat ik m kon raken:P
Hoop dat ze net als in DaSo goed geplaatste bonfires hebben. Niet zoals bij DeSo heel t level opnieuw doen vanaf de start. Daar niet verder gekomen dan tot na die grote soldaat aan het einde van de brug met die draak. Werd me iets te frustrerend...
Ik snap je punt. Toch vind ik meer checkpoints niet per definitie een nerf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Anders desnoods voor de naabjens lekker veel checkpoints en voor de ekte ekte bazen weinig checkpoints adhv moeilijkheidsgraad. Maarja dan moet dat allemaal wel weer op verschillende serv0rs of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.
Maarre Rickjen, was jij niet op een gegev0n moment helemaal klaar met DaSo omdat je bang was in het moeras in blighttown en daardoor ging insta-poepen?
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:Pquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Overigens dacht ik aldoor dat als ik blight town binnen zou treden ik PER DIRECT toxic zou worden en dus zou sterven. Komt omdat ik nooit die pijlenschietertjes heb gezien, dus ging ik idd blight town vermijden en hoopte ik elders één of ander item tegen te komen wat me toegang tot blight town zou geven
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:P
4?quote:
Firekeeper, Gwyndolin ingang (dark moon tomb), die in dat kamertje na de twee pain-in-the-ass-archers en Gwynevere / lady of sunlight or whatever (na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben).quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef P8 het volgende:
[..]
4?
Bij de firekeeper, voor Gwyndolin, binnen bij Solaire en nummer 4?
Bedoel je de painting?
Klopt, zwaar lompe framedrop issues in die map. From software heeft overigens aangegeven dat ze dat probleem hebben opgelost in DS2. Waren wel maar momenten in DaSo dat de framerate opeens knetterhard faalde waardoor je uiteraard weer een afgrond inlazert.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Ik moet altijd lachen door die verwoording.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
(na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben)
http://www.amazon.com/Dar(...)dark+souls+2+xbox360quote:Op maandag 3 februari 2014 14:23 schreef Manke het volgende:
http://www.amazon.com/Dark-Souls-Online-Game-Code/dp/B00DGZDFLW
This item will be available on May 31, 2014 at 12:00 AM (US/Pacific)
I know, balen voor jequote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef Manke het volgende:
Ja, op de consoles
PC gaat langer duren.
Die product descriptionquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Manke het volgende:
flinke korting als je de pc versie pre-ordert
http://www.g2play.co.nl/category/3025/dark-souls-ii-steam-key/
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die product description
Dark zielen twee
Beats me. Misschien iemand anders die het weet.quote:
lol, is een autmatische vertaling van de engelse websitequote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die product description
Dark zielen twee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:00 schreef 2dope het volgende:
Kende deze nog niet, wel een dikke trailert.
Voor de echte pussies onder ons dus.quote:Tanimura definitely is making the offline experience seem like a choice players will want to think about, especially when it comes to facing difficult bosses. Not being able to summon others for help when facing a challenging boss could end up creating some longer, more frustrating battles, unless you are an expert.
This is great to know heading into the game's release because we all know how frustrating it can be to be facing a hard boss or tough spot in a game and not know how to get passed it. Online may be your friend in this instance.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:24 schreef 2dope het volgende:
Beetje jammer van de lip-sync, desalniettemin gefapt.
Wreed ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Dat gaat wat mij betreft dé game van het jaar worden, absoluut
Nedgame 'zegt' dat ze'm al hebben liggen. Zal morgen ff kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Heeft iemand hem al in de winkel gespot?
20:22 is niet echt vroeg...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die van mij is vandaag verzonden. Is toch te vroeg?
Dit. Tyfusport was tyfus.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht nog ff de reacties vd users af voor de pc versie!
Brievenbus is inderdaad nog leegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb MM gisteren gebeld, ze hadden hem nog niet.
Maar vandaag dus wel?
Welke nieuwe art style? En hoezo zou 'art style' er beter uit zien op PCquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme de nieuwe art style is niet echt mijn ding. De pc ziet beter uit hoop ik.
Bron? Gasten uit de bèta hebben gezegd dat 'sommige enemies' na een tijdje niet meer respawnen. Gaat om mini-boss achtige ventjes, schijnbaar. Net zoals DaSo dus. Wellicht beter.quote:Maar heb gehoord dat vijanden niet meer blijven spawnen. Ben bang dat het gaat tegenvallen deze game. Waarom zouden ze de dingen die goed zijn veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef kipknots het volgende:
Vandaag bij de mediamarkt opgepikt voor 45 Euro. Tof spel. Wel een beetje moeilijk.Het nog niet allang uitgespeeld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
De nieuwe graphics engine, ik vind het er meer cartoon achtig uit zien. Dat is mijn mening. Waarom hij beter op de pc is? Als voorbeeld kan ik je vertellen dat de console versie op 30 fps gelocked is. Pc zou stabiel kunnen lopen op 60 fps.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Welke nieuwe art style? En hoezo zou 'art style' er beter uit zien op PC?
[..]
Bron? Gasten uit de bèta hebben gezegd dat 'sommige enemies' na een tijdje niet meer respawnen. Gaat om mini-boss achtige ventjes, schijnbaar. Net zoals DaSo dus. Wellicht beter.
Dat 'ie grafisch op de PC beter kan worden gedraaid lijkt me nogal logisch, ik snapte de link met de art style alleen niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De nieuwe graphics engine, ik vind het er meer cartoon achtig uit zien. Dat is mijn mening. Waarom hij beter op de pc is? Als voorbeeld kan ik je vertellen dat de console versie op 30 fps gelocked is. Pc zou stabiel kunnen lopen op 60 fps.
Graphics zullen op de pc dus ook beter zijn althans dat verwacht men.
Oh dat de art style beter uit ziet op pc. Dan veranderd hij ook. Een game op lowest settings is qua stijl anders dan op higher settings. Omdat de textuur vaak het verschil maakt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Op de console van wat ik nu gezien heb vind ik hem een beetje meer cartoonish. Maar hoop dat op de pc met verbeterde textuur hij zeg maar wat beter uit de voeten komt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat 'ie grafisch op de PC beter kan worden gedraaid lijkt me nogal logisch, ik snapte de link met de art style alleen niet.
Meningen verschillen inderdaad. Ik vind 'm er juist nog veel doper uit zien dan DaSo1We gaan het zien.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef kipknots het volgende:
Vandaag bij de mediamarkt opgepikt voor 45 Euro. Tof spel. Wel een beetje moeilijk.Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat je geen souls en items meer kan grinden. Zorgt ervoor dat je niet meer overleveled raakt voor de rest van het spel waardoor het dus moeilijker wordt.quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme de nieuwe art style is niet echt mijn ding. De pc ziet beter uit hoop ik.
Maar heb gehoord dat vijanden niet meer blijven spawnen. Ben bang dat het gaat tegenvallen deze game. Waarom zouden ze de dingen die goed zijn veranderen.
Deel twee, black armor edition. Spel lag (ligt?) gewoon in de schappen voor die prijs, staat ook op de website. Normale en black armor edition zijn dezelfde prijs.quote:
Maar dat haalt wel de charme weg, van het eens reizen en eens een goeie drop krijgen zonder dat je er voor farmed. Er zijn natuurlijk goeie en slechte dingen van te zeggen. Maar ik hoop niet dat dark souls II enkel gaat proberen 'moeilijk' te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zodat je geen souls en items meer kan grinden. Zorgt ervoor dat je niet meer overleveled raakt voor de rest van het spel waardoor het dus moeilijker wordt.
Ik doelde op welke MMquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Deel twee, black armor edition. Spel lag (ligt?) gewoon in de schappen voor die prijs, staat ook op de website. Normale en black armor edition zijn dezelfde prijs.
Mijne komt pas 25 april.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:20 schreef Necrodeath het volgende:
Mijn pre-order is nog niet eens verzonden
Ben daar ook benieuwd naar, lijkt me niets want deel 1 was ook moeilijk maar je ging altijd vooruit en als ik 3 uur speel en dan dood ga weer opnieuw kan beginnen haak ik zo af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zodat je geen souls en items meer kan grinden. Zorgt ervoor dat je niet meer overleveled raakt voor de rest van het spel waardoor het dus moeilijker wordt.
quote:For fans of the original Dark Souls, there's also one important change to secret passageways to keep in mind. In the first game, you would open invisible walls by slashing at them with your weapon. In Dark Souls 2, you need to tap the use button ("x" on a PlayStation 3 controller) in order to activate and open a hidden entrance in a wall. These generally aren't the path forward, but they often lead to treasure or extremely useful hidden bonfires, so be sure to check often.
Uitdaging is nogal zacht uitgedrukt bij deze game(s)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:31 schreef cherrycoke het volgende:
is deze game de moeite waard?
ik hou wel van een uitdaging
PC gamerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uitdaging is nogal zacht uitgedrukt bij deze game(s)![]()
Koop anders eerst voor 2 tientjes of zo Dark Souls 1 (en als je een PS3 hebt ook Demon's Souls) om te kijken of je het wat vind.
dan heb je deze nodigquote:
ik hoorde dat de eerste dark souls een slechte port isquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Manke het volgende:
[..]
dan heb je deze nodig
http://blog.metaclassofnil.com/?tag=dsfix
en moet je ff handmatig de laatste versie van gfwl installeren
is het ook, maar dsfix fixt dat compleetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:10 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik hoorde dat de eerste dark souls een slechte port is
Dan heb je Dark Souls 1 al voor een tienje (zie de post boven je).quote:
Bol verzend altijd tussen 23.00 en 4.00, ik bestel er vaker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:49 schreef Necrodeath het volgende:
Toch binnen vandaag!
Verzend-mail van bol net na middernacht gekregen, zal wel te maken hebben met het feit dat ze hem officieel niet eerder mogen versturen oid?
SPOILER: Eerste areaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Mijn wapen bleek kapot te zijnSPOILER: Miniboss tactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Quir op 14-03-2014 21:10:08 ]"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Weet iemand hier waar ik een crossbow kan vinden in het begin van het spel trouwens?
SPOILER: crossbowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Dark Souls niet gespeeld en ik vond de moeilijkheidsgraad en learning-curve van deze game uitdagend maar wel te doen, tot de derde boss.![]()
Ik heb em nu wel 50 keer geprobeerd. Een paar keer (in het begin) zelfs met een vriend maar ik bleef op de stomste manieren doodgaan. Er ligt nu nog maar 1 Human Effigy in de shop (een paar verspild door met die vriend te spelen) dus ik probeer steeds de boss met de helft van m'n HP te verslaan
, zonder geraakt te worden dus. Ik kom steeds verder dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben, eerst maar eens slapen en morgen proberen met een volle HP-balk. Ik vrees dat het dan alsnog niet lukt en dat ik uiteindelijk met een halve-HP balk en geen andere optie die boss moet verslaan.
Manmanman wat een spelkoppijn van.
[ Bericht 0% gewijzigd door n0ir op 15-03-2014 05:34:38 ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 05:27 schreef n0ir het volgende:
[..]SPOILER: crossbowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had Dark Souls niet gespeeld en ik vond de moeilijkheidsgraad en learning-curve van deze game uitdagend maar wel te doen, tot de derde boss.![]()
Ik heb em nu wel 50 keer geprobeerd. Een paar keer (in het begin) zelfs met een vriend maar ik bleef op de stomste manieren doodgaan. Er ligt nu nog maar 1 Human Effigy in de shop (een paar verspild door met die vriend te spelen) dus ik probeer steeds de boss met de helft van m'n HP te verslaan
, zonder geraakt te worden dus. Ik kom steeds verder dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben, eerst maar eens slapen en morgen proberen met een volle HP-balk. Ik vrees dat het dan alsnog niet lukt en dat ik uiteindelijk met een halve-HP balk en geen andere optie die boss moet verslaan.
Manmanman wat een spelkoppijn van.
![]()
Tja, welkom bij de Souls serie. Zo gaat dat.
Tip: als je op een gegeven moment na vele, vele mislukte pogingen te gefrustreerd raakt: stop dan even en ga wat anders doen. Je gaat dan (nog meer) fouten maken en die worden genadeloos afgestraft.
Als je dan na een tijdje met frisse moed/tegenzin/lood in de schoenen (doorhalen wat niet van toepassing is) weer verder gaat, gaat het doorgaans beter. Geduld is het sleutelwoord. Maar dan nog...Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ik had gelezen dat er in kisten die je kunt meppen altijd mimics zitten, en als je ze kapot mept krijg je indd niet het item wat er in zit, ik heb hetzelfde probleem, kist boven de 2e merchant in forest of giants, waar je op die boom tak kan vallen van bovenaf. x[quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:16 schreef P8 het volgende:
OK, als je een kist kapot slaat krijg je per definitie 'rubbish'. Wie weet wat ik nu gemist heb?
Ik heb de 'Soldiers key' gekregen van de 'Last Giant' oid, en daarmee boven die heksmerchant een kamer geopend en het kistje in die eerste kamer kapot geslagen. In de tweede vond ik o.a. een Estus Shard.
Met dezelfde Soldiers Key opende ik een deur aan de andere kant daar beneden diezelfde merchant. Daar stond ook een kistje in de buurt van die deur die wil dat je een 'Symbol of the King' oid voor hem maakt. Die heb ik ook kapot geslagen![]()
Dus wie weet wat ik in deze twee kistjes gemist heb?
Natuurlijk, maar je wilt toch even kijken wat er gebeurd als je er op slaatquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ik rol altijd door kisten/tonnen heen ipv ze kapot te slaan (in deel 1 althans). Probeer dat eens.
Ik wil dagger blijven gebruiken, is goed voor interrupten. Doet mischien niet super veel dmg maar je houd iig altijd genoeg stamina over om weg te rollen, bij zwaardere wapens heb je snel dat je sitting duck bent. Heb m al 2x geupgrade trouwens, mischien kan ik er ooit een ultimate wapen mee maken net als je in Demon en dark souls1 kon.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je wilt toch even kijken wat er gebeurd als je er op slaatEn dan een tweede keer om jezelf ervan te overtuigen dat er de eerste keer gewoon rubbish in het kistje zat en dat je niks hebt verneukt
![]()
En @BG; Als je al een crossbow hebt, moet je ook zeker betere wapens dan een dagger hebben gevonden. Mijn favoriet is vooralsnog de shortsword. Halberd valt tegen vergeleken met DaSo1 (hoewel de 2H backstep-r1 wel supernice is). Bastard sword heeft fijne damage, maar die weegt vooralsnog niet op tegen de snelheid van de shortsword.
Zo heten die enimys, in dat stuk waar je aan de ene kant een dikke(vadsige) dragoon baas hebt en aan de andere kant old dragonslayerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:13 schreef P8 het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat je met die old knights bedoelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jewaidwel met die hendig sjieke ringen die naar boven komen als je de switches omhaalt waar je die dikke dragoon dus vecht die je in 1 hit naar egmond aan zee prikt.
-
Anyways ik dus harde stuck @ the last giant, wat een hipster kutbaas is dat godverdomme, heb er al letterlijk 5 human effigys aan verspilt, elke keer weer met 2 anderen proberen en ik als eerste dood natuurlijk, paar keer moest hij nog 1 hit hebben en stampt ie weer (nieteens raak) mij in 1 hit dood terwijl ik meestal gewoon die footstomps kan blocken en het me 0 dmg doet (alleen al mn stamina)
Nou ik ben het scheitzat met die enderman vlinderpruik, ik ga crossbow bolts kopen en volgende poging sta ik helemaal aan de andere kant van de fucking arena pilkes te blazen terwijl die teammaten maar mooi die clownschoenen ontwijken, ik niet meer.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik ben het scheitzat met die enderman vlinderpruik, ik ga crossbow bolts kopen en volgende poging sta ik helemaal aan de andere kant van de fucking arena pilkes te blazen terwijl die teammaten maar mooi die clownschoenen ontwijken, ik niet meer.
SPOILER: The Last GiantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:59 schreef n0ir het volgende:
[..]Joh, echt waar jonge hee.SPOILER: The Last GiantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik kon het me zelf niet meer herinneren, maar ik denk dit:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:16 schreef P8 het volgende:
OK, als je een kist kapot slaat krijg je per definitie 'rubbish'. Wie weet wat ik nu gemist heb?
Ik heb de 'Soldiers key' gekregen van de 'Last Giant' oid, en daarmee boven die heksmerchant een kamer geopend en het kistje in die eerste kamer kapot geslagen. In de tweede vond ik o.a. een Estus Shard.
Met dezelfde Soldiers Key opende ik een deur aan de andere kant daar beneden diezelfde merchant. Daar stond ook een kistje in de buurt van die deur die wil dat je een 'Symbol of the King' oid voor hem maakt. Die heb ik ook kapot geslagen![]()
Dus wie weet wat ik in deze twee kistjes gemist heb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat doet is het toch makkelijkquote:![]()
ja he, ik zal het zometeen proberen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
games for windows live uninstalleren en daarna handmatig de laatste installeren http://www.xbox.com/nl-NL/Live/PC/DownloadClientquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:21 schreef cherrycoke het volgende:
kan iemand mij helpen dark souls aan de praat te krijgen? het lukt mij niet namelijk ik heb GFWL nodig maar dit doet het dus niet
(PC)
Dankjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:14 schreef Manke het volgende:
[..]
games for windows live uninstalleren en daarna handmatig de laatste installeren http://www.xbox.com/nl-NL/Live/PC/DownloadClient
steam installeert een oude versie
Ik heb gelezen dat sommige vijanden na 10-15 keer idd niet meer respawnen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:40 schreef Hattusa het volgende:
Klopt het dat vijanden na x aantal keren stoppen met respawnen? Dat zou wel een domper zijn.
Ik heb nu één gebied waar de vijanden niet meer respawnen, Cardinal Tower bonfire tot aan de tweede baas. Ik weigerde de baas te cheesen, en ging vrij vaak dood omdat ik niet veel damage deed. Na de tiende death kon ik de enemy spawns al dromen, en was er geen enkele moeilijkheid meer aan het trash vóór de baas te clearen. Ik denk dus ook echt niet dat ze het gedaan hebben om een breder publiek te trekken, misschien zelfs andersom.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Nik mis met verandering. Integendeel zelfs![]()
Maar niet elke verandering is een verbetering.
Het onbeperkt respawnen (behalve de bosses dan) is, hoe enorm frustrerend soms ook, juist één van dé dingen die de Souls games zo kenmerken.
En als dat na een x aantal pogingen niet meer standaard gebeurd, misschien ten omwille van toegankelijkheid om een breder publiek te trekken (al is dat blijkbaar nog wel ergens in te stellen), dan vind ik dat jammer ja. Het haalt toch een beetje het afstraffende en onvergeeflijke karakter van de game weg naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gekilled, wat een chaos lol.
Nu ff inlezen over wat de ratking covenant inhoudt.
Ik ga die ratking niet joinen nog, lijkt me wel leuker als je alles gedaan hebt in het spel om dan een beetje dungeonkeeper te spelen ^^
Ik denk dat ik of de way of the blue en anders die zonne guild join voor nu, als ik ze tegenkom. Tenminste die blue kan ik al joinen geloof ik, doe ik straks wel als ik weer ergens dood ga
[ Bericht 39% gewijzigd door BaajGuardian op 16-03-2014 11:40:07 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Zijn geen story spoilers en daarnaast is dit een topic om dit soort dingen te bespreken.quote:
Het zijn event/bosses spoilers dus spoilers.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zijn geen story spoilers en daarnaast is dit een topic om dit soort dingen te bespreken.
baasnaam achterspoiler gezet, ik ga niet covenants in spoilers zetten.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het zijn event/bosses spoilers dus spoilers.
En bespreken is prima, maar spoilers niet. Dus achter spoilers zetten bitte sehr. Dat wordt wel zo gewaardeerd lijkt me.
Is het te veel moeite ja?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
baasnaam achterspoiler gezet, ik ga niet covenants in spoilers zetten.
Ik ga ook in DS 2 weer een soreceror pakkenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:29 schreef BaajGuardian het volgende:
ze moeten patchen dat item drops door planken en trappen etc heenvallen en dan onbereikbaar zijn
Ben iig heel stuk verder nu, al een zootje bazen verslagen en zit nu in een shipyard maar die baas molde mij, moeilijkste tot nu toe(tevens als je een sorcerror speelt moet je per default je muil houden, dat is de super easy mode om dit spel te spelen, mag ook wel hard generfed worden, ik was met zon baas bezig, had iemand gesummoned maar dat duurde ff en ik moest wel naar binnen want er kwam een zootje enimys achter me aan, ik als een malle die baas ontwijken met alle moeite, paar prikjes met mn bliksem zwaard gevend waar nog geen 50 dmg per hit vanaf ging (1/100e van zn leven oid)
Komt eindelijk die phantom, is een sorcerror, doet per hit gewoon 1/6e stuk van die baas zn hp...
Lache hoor.
Not.
Al het inhoudelijks in spoilers.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
baasnaam achterspoiler gezet, ik ga niet covenants in spoilers zetten.
Spoilers bitte. Laatste keer dat ik t vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey heb een geheime area ondekt
Liep helemaal terug door begin stuk want wilde die kuthonden ff molle, zie ik graspoltjes aan de rechterkant, ga ik er in staat er een van die hippos die ook bij dat strandje lopen.
Ik die mollen (dropte trouwens een stone ring waarmee ik makkelijker door enimys hun block heenmep woot) en daarna is gewoon nog een heel stuk bos.
edit: nou heb alle muurtjes afgezocht en alles maar was verder toch niks te vinden behalve dus die hippo ;l jammer.
wow, real...quote:Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Spoilers bitte. Laatste keer dat ik t vraag.
Dat lijkt me een top idee.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef P8 het volgende:
Ik zie ook niet in waarom dat soort dingen in spoilertags moeten. Dit is een topic over het spel. Als al het inhoudelijke van het spel in tags moet, dan kan verdorie elke post compleet in tags.
Dit soort shit dusquote:
dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:54 schreef P8 het volgende:
Ik zie ook niet in waarom dat soort dingen in spoilertags moeten. Dit is een topic over het spel. Als al het inhoudelijke van het spel in tags moet, dan kan verdorie elke post compleet in tags.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magoed ik ga ff large titanite shards farmen in gulch en wellicht ook wat souls farmen met mn hendig sjieke silver serpentine ring (+10% souls, niet super veel maar toch)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Joh je gaat een topic in waar mensen hun ervaringen in het spel bespreken en wil dan niet gespoiled wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 09:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat lijkt me een top idee.
Er zijn nl mensen die graag de game bespreken zonder dat elke 5 minuten wordt gespoiled. Ik heb mn best gedaan om tot nu toe geen enkele spoiler / preview / trailer te bekijken en wil graag genieten van elke minuut van de game.
Maar als jullie de noodzaak hebben om hier alles tot in detail te bespreken zonder dat even achter tags te zetten dan ga je een flink aantal kwaliteitsusers verliezen iig.
trailer vergeten?quote:Op maandag 17 maart 2014 09:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dit soort shit dus
Ik ben weg hier.
quote:
Ik snap SuperFruitig wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 09:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb mn best gedaan om tot nu toe geen enkele spoiler / preview / trailer te bekijken en wil graag genieten van elke minuut van de game.
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit.
Btw toffe helm gekregen ^^
[ afbeelding ]
Maareh, er is een baas die ik niet tegen de grond krijg atm omdat mensen dom zijnEr is makkelijk een serpentine +1 ring te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Magoed ik ga ff large titanite shards farmen in gulch en wellicht ook wat souls farmen met mn hendig sjieke silver serpentine ring (+10% souls, niet super veel maar toch)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb deze zelf om plus gloves armor item wat ook extra souls oplevert
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Suckel, ik kan alles aan, maar dit was gewoon lafaardgedrag om met zn tweeen me te omcirkelen, daar kun je gewoon niks tegen doen. En me dan nog taunten ook nadat ik dood was, flikkerkindertjes.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Necrodeath het volgende:
Als je het niet aan kan speel je toch gewoon offline?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 02:57 schreef Necrodeath het volgende:
Vandaag dat gebied gedaan waar BaajGuardian zo'n moeite mee had.
Ofja, gebied, ongeveer 50 stappen en je was er doorheen bij wijze van spreken.
Ook ik werd invaded. Fatrollende gast, die de hele tijd blockte. Één mooie guardbreak, een critical, en één gewone attack later was de invader dood. Dark Souls 1 kennende denk ik bij mezelf: "Paar minuten rust, er kunnen niet snel twee invaders achter elkaar komen." Nog geen twee seconden nadat ik dat dacht, werd ik nog een keer invaded.
Dit keer door een kerel met zo'n Ultra Greatsword. Verrassend snel viel hij aan met dat ding, maar na twee swings zat hij duidelijk zonder stamina. Ook deze persoon legde het uiteindelijk af tegen mijn rapier.
Trappetje omhoog, ladder omhoog, paar vijanden slopen ondertussen, hendeltje omhalen, laddertje omlaag, bossfog.
Halverwege de bossfight: "Rapier+6 at risk!" Kut.![]()
Snel proberen een ander wapen te equippen, maar ik faal mid-combat in het menu, en ik ging dood.
Tweede poging, geen invasions, loop meteen de bossfog in, en het gevecht was voorbij voordat ik een tweede Estus nodig had.
Moeilijkste stuk van het gebied kwam na de boss.Gister liep ik rond in de dwergenstad, word ik opgeroepen als grey phantom (wut) ze ik zo'n mantje lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij zelfde uitrusting zon beetje ook heide zwaard en kite schild enzulk, hij doms doen ik hem pwntjen wnat ik ben al behoorlijk gestaafd daar door die stad te farmen, kan zonder geraakt te worden gewoon met schild op de rug al die dwergen aan, zelfs 2 tegelijk met gemak
Alleen een olifant molde me 1x omdat hij opeens een hele snelle mep gaf met zn schild(na dit gevecht ergens pas trouwens)
Anyways, dus opeens komen er goftedomme een olifant en 2 goedendagdwergen bij. Lachen meng.
Allebei low hp op dat moment.
Ik gewoon omsingeld door 5 man (3 dwergen, een olifant en die dude)
Ik zoiets van, fuck it niggeehhhgh!!! Doe naar voren en R2 en spring zo naar voren recht op zn bakkes, hij dood, ik dood (door olifant), maar kreeg wel een keystone
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik vind de graphics juist fantastisch in dit spel, enige wat mij tegenstaat is de catering aan nieuwe spelers, ik vind dit spel veel makkelijker dan dark souls 1, je hebt hier bijna geen gebieden waarin je gedwongen wordt om echt meerdere vijanden tegelijk te moeten bevechten, behalve sommige bossfights.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:19 schreef 2dope het volgende:
Niets gelezen omdat spoilers enzo, maar sinds het mijn topic is even een kort repliek:
![]()
Cijfer (tot nu toe, SL 50 ofzo): 9,9.
0,1 aftrek opmdat ik de nieuwe gfx engine toch niet supertof vind. Ik vond de overkill aan anti-aliasing en shiny meuk in DS1 eigenlijk fijner. Mag de pret niet drukken verder.
Graphics zijn prima, vind 't ook niet superbelangrijk (zie 9,9) maar ik vond DaSo1 gewoon toffer be-graphics'd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik vind de graphics juist fantastisch in dit spel, enige wat mij tegenstaat is de catering aan nieuwe spelers, ik vind dit spel veel makkelijker dan dark souls 1, je hebt hier bijna geen gebieden waarin je gedwongen wordt om echt meerdere vijanden tegelijk te moeten bevechten, behalve sommige bossfights.
Je kunt alles van een afstandje snipen en lokken etc, en dat vijanden verdwijnen na ze een tijdje te mollen is ook achterlijk. Verder dus enige difficulty spike de bosses, normale mentjes zijn zo easy te mollen allemaal, heb gewoon nog niet echt een vijand tegengekomen waar ik moeite mee had op de lange armen monsters in de shipyard na.
Nee, deze nieuwe gfx-engine heeft geen last meer van framedrops. Ook bij immense draw-distance stukjes gaat alles vlekkeloos.quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:33 schreef RickoKun het volgende:
Maar negers en kaukasiërs en latino's en aziaten en autisten,
Zijn jullie op de xbox360 al wat blight-town achtige taferelen tegengekomen? Dat het spel gaat haperen omdat teveel awesomeness (die de console niet aan kan)?
Weirde shit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:38 schreef P8 het volgende:
Ik heb al een paar keer (in Majula) gehad dat het beeld even een fractie van een seconde bevriest. Een keer viel ik daardoor in die put
quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Weirde shit.
Misschien moet je een andere pentium geheugen met RAM bytes in je xbox zettne?/
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef P8 het volgende:
Meteen gedaan en het werkt weer super. Bedankt voor de tip! Echt fantasties.
Klopt 450 fps, helemaal super.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:38 schreef P8 het volgende:
Meteen gedaan en het werkt weer super. Bedankt voor de tip! Echt fantasties.
Njet, want ik doe offline-modus omdat forever alone.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?
volgend weekend even hier samen co opuleren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard Break met een Rapier+10 is fucking fantastisch
Helemaal als ik met low hp invade en Red Tearstone Ring draag, dan is het 75% van de tijd een instakill.Doe eens niet.
Ik speel graag co-op met een vriend en in het begin toen we beiden net waren begonnen lukte het vlekkeloos , maar een paar dagen later toen ik ongeveer level 40 was en hij level 80 konden we elkaars Soul Sign niet meer zien. Dus ik even flink levelen, ik was 88 en hij 94, lukte het nog steeds niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al geco-opped, mijn zonen?
volgend weekend even hier samen co opuleren?
En dan? Hoef je alleen nog qua Soul Level bij elkaar in de buurt te zitten? Dat Soul Memory is toch juist zodat je een aanknopingspunt hebt om elkaar te kunnen vinden?quote:Op donderdag 20 maart 2014 05:13 schreef Necrodeath het volgende:
NG+.
Schijnbaar zodra je in NG+ bent, maakt Soul Memory niet meer uit.
Heb beetje zelfde gevoel BG, het is nog niet echt extreem moeilijk geweest (ben SL 70 ofzo en heb 'slechts' 25 deaths). Had aan het begin, rond SL20 ofzo, wel heel snel heel veel locaties ontdekt en kon toen niet meteen doorbeuken, moest voor een paar bosses na enig grinden terugkomen en toen ging het vrijwel probleemloos.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik moet nu steeds lachen als ik doodga
souls verliezen boeit me ook niet meer, ik ga echt gewoon harde vechtmodus elke keer als ik een groepje mantjes zie, ben al zo gewend aan mn speelstijl en aan hoe ik alles aan moet pakken dat ik het meeste toch wel dodge, en als ik al een klap of 2 krijg ga ik ook niet bang zijn met mn estus flask, gewoon door vechten en als ik pijp rook dan maar en zoniet dan hun wel.
Juist bang zijn dood te gaan maak je altijd de mistakes enzo he. xD
Dit spel is iig awesome maar ik mis wel een beetje het gevoel van item-exploratie nog, maar mischien krijg ik dat wanneer ik mn wapens kan upgraden met die stenen.
Heb nu wat boss souls ingeruild voor wapens maar geen een die ik gebruiken wil, was meer voor de heb.
Ik wil zelf namelijk of een rapier of een dagger boss wapen, en de xbow boss wapen natuurlijk.
Maar heb nog geen een van de souls voor die dingen
Was ook een tussenbaas trouwens met 1 grote necro, 2 wizards en een tyfes bende aan zombies.
Heb ik die gewoon solo gekilled
Echt, alsof ik hard goed ben geworden in dit spel tis gewoon bizar, na die baas had ik iig het gevoel dat ik alles wel aankon en daarom ga ik nu gewoon op alles in rennen en pro-vechten ipv bang doen en wegrennen bij elk popje dat ik zie
Ik mis dus uit DS1 dat je alle wapens zat je lvlen om hun boss-soul versie te maken, vind het echt kut dat ze dat veranderd hebben in een trade systeem. :/quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb beetje zelfde gevoel BG, het is nog niet echt extreem moeilijk geweest (ben SL 70 ofzo en heb 'slechts' 25 deaths). Had aan het begin, rond SL20 ofzo, wel heel snel heel veel locaties ontdekt en kon toen niet meteen doorbeuken, moest voor een paar bosses na enig grinden terugkomen en toen ging het vrijwel probleemloos.
Denk ook dat mijn 'm4d $k1llz' van DaSo 1 daarbij helpen. Heb daarentegen (denk/hoop ik) nog maar de helft van de locaties ontdekt dus kan nog kom0n. Hoe ver ben je ongeveer? Welk level/hoeveel locaties ontdekt (geen spoilers plz)?
Oh. en: dodgentank mode FTW
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Van demon soul en dark soul heb ik genoten. Is ie echt veel makkelijker geworden?quote:Hi all, Dark Souls II server for PlayStation3 and Xbox360 will be switched off according to the time frame below for a short maintenance in order to fix some errors.
Don't worry, that won't be long: you'll die again before you notice.
March 20th 6:30pm - 8:00pm JST
March 20th 9:30am - 11:00am GMT
March 20th 5:30am - 7:00am EDT
March 20th 2:30am - 4:00am PDT
Bedoel je een trade-systeem als in, je moet je (large) shards/chunks/slabs 'kopen' ipv farmen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik mis dus uit DS1 dat je alle wapens zat je lvlen om hun boss-soul versie te maken, vind het echt kut dat ze dat veranderd hebben in een trade systeem. :/
Heb best wat locaties ontdekt, zit nu zelf in een grote molen. Verder zeg ik wel niks om spoilers te voorkomen
Maar was dus was rond aan het avonturen om wat shit te vinden, schijnt dat er ergens nog een cloranthy ring +1 ligt die ik had gemist, die zal ik zometeen ff ophalen.
Heb in totaal al een stuk of 15 gebieden geloof ik.
Fack tank mode tho, ik ben een glass cannon met net genoeg armor om 2 tikken te overleven
Harde piemel in de hand en vooruit rennen.
Nee. Het is gewoon Souls. Dus als je DeSo/DaSo echt tof vond mag er niet eens twijfel zijn om deze te kopen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Nog tot 12 uur server onderhoud.
[..]
Ik ben nog steeds aan het twijfelen over deze game. Van demon soul en dark soul heb ik genoten. Is ie echt veel makkelijker geworden?
Nee er is een merchant die je moet ont-stenen in een gevangenis en die ruilt boss souls direct voor wapens, vond het systeem in DS1 veel toffer dat je een wapen eerst +10 moest hebben. voelde specialer dat je de moeite er in stak iets te maken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedoel je een trade-systeem als in, je moet je (large) shards/chunks/slabs 'kopen' ipv farmen?
Ik ben nog niet echt ver met upgraden van m'n meuk - heb nog geen goede plek om large shards te farmen/kopen. Loop wel met een stuk of 6 boss souls rond die ik idd graag in wil zetten. Verder zijn er echt vééél items, zou bijna zeggen een beetje overkill aan bijv. health items naast estus (lifegem, big lifegem, superbig lifegem, divine blessing, monastery charm, common fruit?)
Cloranthy ring heb ik gevonden, of is cloranthy ring +1 iets anders?
Ja, agile mannetje heeft ook wel wat, ik ben een logge dikzak met heavy ass shit, lekker incasseren.
Ah oke, dat is wel, hm, anders inderdaad.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee er is een merchant die je moet ont-stenen in een gevangenis en die ruilt boss souls direct voor wapens, vond het systeem in DS1 veel toffer dat je een wapen eerst +10 moest hebben. voelde specialer dat je de moeite er in stak iets te maken.
Bonfire ascetic.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Maargoed dit spel is veel te makkelijk imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Oscar. op 20-03-2014 20:32:17 (spoiler) ]"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Soul Memory is vooral bedoeld om twinks tegen te gaan die in low lvl areas gaan invaden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan? Hoef je alleen nog qua Soul Level bij elkaar in de buurt te zitten? Dat Soul Memory is toch juist zodat je een aanknopingspunt hebt om elkaar te kunnen vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.facking G to the dubbele A to the F.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet te doen, ik doe maar 10 dmg op em met mn main wapen en maar 30 met een heide +9 raw per hit, lucatiel blijft maar doodgaan tegen em en dan heeft het ook geen zin meer, met meer mensen komen we niet verder dan 75% van hem dood meppen, en dan zijn we zelf dood. Heb op al mn gear fire resist, haalt niks uit tegen die #$^&$# fire sword stance van hem.
De figuren die dark souls 2 hebben gemaakt hebben echt totale wanorde en gebrek aan balans in dit spel gestopt want ik hoor van iedereen dat ik maar sorceror moet worden en dan is elke baas easy als de tering, en anders str build met een hp bar van 10k en schilden die alles blocken...
Maar speel je een DEX build dan ben je gewoon 100% fucked.
Zelfs mn fucking beste boog doet maar 30 damage op dat kutbeest.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
nou ik zit nu echt helemaal vast bijIk heb hem solo met een normale heide sword +10 gehaald als dex build (30% equipment load en ADP 39 voor extra I-frames), maar ik deed volgens mij veel meer dmg dan jij. Heb er wel 4 uur over gedaan, het is dus zeker wel te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet te doen, ik doe maar 10 dmg op em met mn main wapen en maar 30 met een heide +9 raw per hit, lucatiel blijft maar doodgaan tegen em en dan heeft het ook geen zin meer, met meer mensen komen we niet verder dan 75% van hem dood meppen, en dan zijn we zelf dood. Heb op al mn gear fire resist, haalt niks uit tegen die #$^&$# fire sword stance van hem.
De figuren die dark souls 2 hebben gemaakt hebben echt totale wanorde en gebrek aan balans in dit spel gestopt want ik hoor van iedereen dat ik maar sorceror moet worden en dan is elke baas easy als de tering, en anders str build met een hp bar van 10k en schilden die alles blocken...
Zelfs mn fucking beste boog doet maar 30 damage op dat kutbeest..
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
Werken die I-frames een beetje bij DaSo II bosses? Nog niet echt geprobeerd (tank build) maar in DaSo werd ik zelfs met de grain ring cartwheel alsnog altijd gepwned door bazen als ik probeerde te dodgen. Hangt ook van de boss/moveset af I guess.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb hem solo met een normale heide sword +10 gehaald als dex build (30% equipment load en ADP 39 voor extra I-frames), maar ik deed volgens mij veel meer dmg dan jij. Heb er wel 4 uur over gedaan, het is dus zeker wel te doen.
Ik geloof echt wel dat het te doen is als je exact op het juiste moment die verticale kutmep consistent weet te dodgen maar zo loopt het niet, hij werkt me altijd in een hoek op een of andere manier.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik heb hem solo met een normale heide sword +10 gehaald als dex build (30% equipment load en ADP 39 voor extra I-frames), maar ik deed volgens mij veel meer dmg dan jij. Heb er wel 4 uur over gedaan, het is dus zeker wel te doen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:54 schreef BaajGuardian het volgende:
nou ik zit nu echt helemaal vast bijIk heb ook een dex build en het valt me vies tegen. Ik ben nu bij de skeleton lord en gebruik nog steeds een heide sword. De dex wapens die ik tegenkwam zijn op een hand te tellen en stelden ook niets voor, terwijl ik nu een enorm assortiment van str wapens heb. Heb wel een soul vessel gevonden dus die ga ik maar gebruiken om stats te resetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet te doen, ik doe maar 10 dmg op em met mn main wapen en maar 30 met een heide +9 raw per hit, lucatiel blijft maar doodgaan tegen em en dan heeft het ook geen zin meer, met meer mensen komen we niet verder dan 75% van hem dood meppen, en dan zijn we zelf dood. Heb op al mn gear fire resist, haalt niks uit tegen die #$^&$# fire sword stance van hem.
Zelfs mn fucking beste boog doet maar 30 damage op dat kutbeest.
Nee precies, ik probeerde meerdere malen met het wapen te spelen waarmee ik WILDE spelen (thrustingsword/rapier) en het doet echt gewoon zo weinig damage dat het 20 hits kost om zelfs een fucking beest te mollen waar je met heide sword 1 hit voor nodig hebt.)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:57 schreef Hattusa het volgende:
[..]
Ik heb ook een dex build en het valt me vies tegen. Ik ben nu bij de skeleton lord en gebruik nog steeds een heide sword. De dex wapens die ik tegenkwam zijn op een hand te tellen en stelden ook niets voor, terwijl ik nu een enorm assortiment van str wapens heb. Heb wel een soul vessel gevonden dus die ga ik maar gebruiken om stats te resetten.
Om de een of andere reden kan From gewoon geen juiste balans vinden. In Demon/Dark Souls waren dex wapens overpowered en nu hebben ze zodanig generfed dat ze nutteloos zijn. Een van de voordelen van dex zou moeten zijn dat die wapens sneller hitten, maar ik zie het verschil met str wapens niet. Als dat verschil er wel is, is het verwaarloosbaar te noemen. Los daarvan heeft wapensnelheid weinig nut, omdat je nooit meer dan twee hoogstens drie klappen kan uitdelen. En vaak is het zo dat je vijanden in groepen tegenkomt, dan kan je beter een str wapen hebben met grote reikwijdte. Nog iets dat een doorn in het oog is, dex wapens hebben lage durability. Voor je het weet zit je met een gebroken wapen, dus een backup moet je te allen tijde bij je hebben. Ik snap ook niet dat ze dat mechanisme veranderd hebben. In Dark Souls betaalde je om wapens te repareren, maar ze gingen tenminste langer dan vijf minuten mee. Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee precies, ik probeerde meerdere malen met het wapen te spelen waarmee ik WILDE spelen (thrustingsword/rapier) en het doet echt gewoon zo weinig damage dat het 20 hits kost om zelfs een fucking beest te mollen waar je met heide sword 1 hit voor nodig hebt.)
Ik heb er scheit aan verder, ik blijf DEX. Ik laat me niet wegjagen van de build die ik wilde hebben omdat namco bandai weer te achterlijk was om het spel goed te balancen.
Wat er moet gebeuren = Veel duidelijkeder en hogere scaling op DEX wapens op DEX gebaseerd. (vaak scalen dex wapens nog op str ook gvd, neem bijv. xbows uberhaupt.. waar slaat dat in godsnaam op.., mogen ze ook meteen fixen)
En ten tweede een gigantische dmg nerf op sorcery.
Dan heb je alle 3 speelstijlen op gelijkere voet dan nu, want nu knalt een sorcerer 1.5k damage per cast, een str build kan met schilden rondlopen waar niks tegen te beginnen is behalve specifieke anti-armor wapens dan maar ze hebben toch zoveel hp en resists dat je ze alsnog geen dmg doet dan.. En dexxers kunnen wel fkes 10 damage per hit doen met hun volledig geupgrade boss soul rapier.
mooi om te horenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:01 schreef gniffie het volgende:
Uitgespeeld in 42 uur. Geweldig spel, al ga ik geen NG+ doen
. Als je er doorheen rent ben je zeker 30 uur bezig. Dat lied bij de aftiteling
Iedere keer als ik vast zit bij een baas en ff een video kijk hoe het het beste kan zie ik mensen gewoon leuk doen met @#%(& magie, 1/10e van hun hp bar er af knallen per hit, soms meer (veel meer) en ik doe maar steeds 10 dmg per hit op bazen met 4k+ hp.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:44 schreef Hattusa het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan From gewoon geen juiste balans vinden. In Demon/Dark Souls waren dex wapens overpowered en nu hebben ze zodanig generfed dat ze nutteloos zijn. Een van de voordelen van dex zou moeten zijn dat die wapens sneller hitten, maar ik zie het verschil met str wapens niet. Als dat verschil er wel is, is het verwaarloosbaar te noemen. Los daarvan heeft wapensnelheid weinig nut, omdat je nooit meer dan twee hoogstens drie klappen kan uitdelen. En vaak is het zo dat je vijanden in groepen tegenkomt, dan kan je beter een str wapen hebben met grote reikwijdte. Nog iets dat een doorn in het oog is, dex wapens hebben lage durability. Voor je het weet zit je met een gebroken wapen, dus een backup moet je te allen tijde bij je hebben. Ik snap ook niet dat ze dat mechanisme veranderd hebben. In Dark Souls betaalde je om wapens te repareren, maar ze gingen tenminste langer dan vijf minuten mee. Wat is daar mis mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst mijn summon sign neergezet om te kijken hoe de bossfight was, daarna in één keer gehaald zonder enige moeite, in mijn eentje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn jullie stats, jullie levels? Waar hebben jullie levels in gegooid behalve DEX?
[ Bericht 0% gewijzigd door Necrodeath op 22-03-2014 01:33:04 ]Doe eens niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef Necrodeath het volgende:
Ik verbaas me echt over de verhalen die ik hier hoor...![]()
Heb nauwelijks problemen met een baas, en ik heb ook een dex build.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst mijn summon sign neergezet om te kijken hoe de bossfight was, daarna in één keer gehaald zonder enige moeite, in mijn eentje.Lost sinner was fking easy eigenlijk. Toen ik merkte dat ie aardig wat stamina drainde heb ik ff 3 levels gegrind tot ik de tower shield kon wielden. Daarna kon ik alle klappen makkelijk incasseren en met een DEX wapentje steeds een stab inbrengen na 1 van z'n attacks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn jullie stats, jullie levels? Waar hebben jullie levels in gegooid behalve DEX?
Ik vind vooral de verhalen hier over verontwaardiging dat dingen moeilijk zijn enigszins frappant.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soort van sif de wolf maar dan dus erger.
Ik heb nu iig (na terugzetten van str) SL95
VGR: 8
END: 20
VIT: 15
ATN: 10
STR: 20
DEX: 45
ADP: 20
INT: 5
FTH: 5
-
Ga hier ook niet veranderingen bij aanbrengen in eerste playthrough, vind het wel lekker zo.
Moet ff een goede dualblade vinden, helaas mn dragoonsoul gebruikt voor iets anders dus moet ff die baas nog x doen, had toch al een bonfire aestetic gebruikt in die area om knightjes te farmen en alle phantoms dood enzo, dus hoef alleen de baas te doen en te hopen dat er meer zijn daar die kunnen helpen om die baas ff af te leiden
Heb nu een belltower bow van de meerminnen geloot trouwens, +10 gemaakt maar geen infusion want dat scaled met int/fth ipv dex dan.
Ziet er wel lame uit die boog maar knalt verder dan xbow, xbows scalen blijkbaar met str (wat ik niet snap) dus fuck die shit.
[ Bericht 32% gewijzigd door BaajGuardian op 22-03-2014 09:40:16 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
had dus 32 str, heb die baas waar ik stuck zat met easy gepwnt (gyrm shield), daarna mn stats weer op dex gezet.
zo.
-
het is dan ook bij mij inderdaad niet verontwaardiging dat het moeilijk zou zijn nee, het is bij mij irritatie dat andere mensen het 100.000x makkelijker hebben.
btw, necro.. wacht maar tot je tegenoverHoezo snap je dat niet. Kruisbogen zijn voor Str users en bows voor dex users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. soort van sif de wolf maar dan dus erger.
Ik heb nu iig (na terugzetten van str) SL95
VGR: 8
END: 20
VIT: 15
ATN: 10
STR: 20
DEX: 45
ADP: 20
INT: 5
FTH: 5
-
Ga hier ook niet veranderingen bij aanbrengen in eerste playthrough, vind het wel lekker zo.
Moet ff een goede dualblade vinden, helaas mn dragoonsoul gebruikt voor iets anders dus moet ff die baas nog x doen, had toch al een bonfire aestetic gebruikt in die area om knightjes te farmen en alle phantoms dood enzo, dus hoef alleen de baas te doen en te hopen dat er meer zijn daar die kunnen helpen om die baas ff af te leiden
Heb nu een belltower bow van de meerminnen geloot trouwens, +10 gemaakt maar geen infusion want dat scaled met int/fth ipv dex dan.
Ziet er wel lame uit die boog maar knalt verder dan xbow, xbows scalen blijkbaar met str (wat ik niet snap) dus fuck die shit.
Waarom heb je maar 8 vigor?
Omdat ik weinig aan hp heb als je me toch in 2 hits molt, als ik daar verschil in moet maken zal ik er op zn minst 20 punten in moeten steken, no thx. Dat kan ik beter benutten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet. Kruisbogen zijn voor Str users en bows voor dex users.
Waarom heb je maar 8 vigor?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef Necrodeath het volgende:
Ik verbaas me echt over de verhalen die ik hier hoor...![]()
Heb nauwelijks problemen met een baas, en ik heb ook een dex build.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst mijn summon sign neergezet om te kijken hoe de bossfight was, daarna in één keer gehaald zonder enige moeite, in mijn eentje.Ik heb zelf geen moeite met het spel tot nu toe(18 uur gespeeld). Maar dex heeft gewoon weinig meerwaarde ten opzichte van str. Veel str wapens kunnen net zo snel maar veel harder en verder hitten dan dex wapens. Ik kan mij maar één voordeel van dex wapens bedenken en dat is laag gewicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn jullie stats, jullie levels? Waar hebben jullie levels in gegooid behalve DEX?
Mijn boog doet nu 200ish dmg, belltower bow, ziet er uit alsof iemand een boomtak van een verbrande boom heeft gerukt en er een aarshaar op gespannen heeft maar dat ding heeft de beste range-damage verhouding van alle bogen imo. (tot nu toe iig)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:53 schreef P8 het volgende:
Ik heb het idee dat de ADP even viable is als de RES in DaSo1...
En een Greatsword+10 doet bij mij inmiddels 560 damageAlleen jammer dat er weinig plekken zijn waar je er wat aan hebt
Waar heb je de Katana gevonden?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Man die katana die ik heb gevonden spiked als een malle atm, zit al op 206 base dmg (met A scaling op dex, dus + nog veel meer) en is nog maar +4, kost me wel godsklere veel twinkling titanites, moet er nu 5 om weer te upgraden)
Maar goed, ik moet nu uitzoeken hoe ik zogenaamde 'memories' oid vind, snap er ook niks van.
Ik heb een Greatsword +10 en inderdaad, ik heb criticals gescoord van 1100nogwat. Ik vermoed trouwens dat er ultragreatswords zijn die meer damage doen dan de Greatsword...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:30 schreef SlevinX het volgende:
Zag trouwens gisteren op youtube iemand old iron king (ofzo:P) killen met 2x een greatsword. Hij deed 1000 dmg per strike.
Helemaal met je eens. Gisteravond was ik binnen wat, een half uurtje? the grave of saints, the gutter, en black gulch doorgelopen. Nu zal ik sowieso terug moeten voor loot/NPC's etc. maar het voelt af en toe wel erg kleinschalig terwijl de hele wereld best huge is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:30 schreef SlevinX het volgende:
Idd lelijk armor:P
Smeltor Demon is toch optional dus als je m niet kan halen dan ga je er toch niet meer heen:)
Ik heb str build met een sword en moet zeggen dat ik het relatief makkelijk vind. Veel bosses haal ik in 1x en ik ben echt niet goed. In totaal wel veel deaths maar nergens hopeloos vast gezeten als in DS1 en ook veel minder souls verloren door 2x dood te gaan.
Pas ook veel meer mijn armor en wapens aan de omgeving aan als ik merk dat ik tekort komt.
Het valt me ook op hoe klein die levels zijn. Daardoor veel variatie maar heb je het gevoel al super ver te zijn en moet je nog de helft:P
Ben nu bij Brightstone Cove en moet volgens mij niet ver meer. Maar nog steeds zijn er zoveel locaties die ik niet ken dus ben bang dat ik nog een einje moet:D
Zag trouwens gisteren op youtube iemand old iron king (ofzo:P) killen met 2x een greatsword. Hij deed 1000 dmg per strike.
Je kan er idd snel doorheen knallen (hoewel ik die laatste 3 nog niet ken:P) Maar ben soms wel blij dat de gebieden klein zijn. Bij DS1 had je nog weleens dat je echt baalde van een bepaald level en dan duurde het maar en dan ging je ook nog 100x dood. Nu ren je er zo doorheen als je t zat bent:Pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
Helemaal met je eens. Gisteravond was ik binnen wat, een half uurtje? the grave of saints, the gutter, en black gulch doorgelopen. Nu zal ik sowieso terug moeten voor loot/NPC's etc. maar het voelt af en toe wel erg kleinschalig terwijl de hele wereld best huge is.
Ben alleen wel iets van 10 keer gesneuveld bij the rotten omdat ik 'm steeds tot <10% HP had en geen zin had om van tactiek te veranderen
Nog steeds blij dat ik geen wiki's gebruik, gisteravond wel weer 2 geheimen gevondenzoveel meer satisfaction op eigen houtje
Laatste 3 van de game in 'logische' volgorde bedoel je?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Je kan er idd snel doorheen knallen (hoewel ik die laatste 3 nog niet ken:P) Maar ben soms wel blij dat de gebieden klein zijn. Bij DS1 had je nog weleens dat je echt baalde van een bepaald level en dan duurde het maar en dan ging je ook nog 100x dood. Nu ren je er zo doorheen als je t zat bent:P
Je kan sowieso gewoon rennen van bonfire naar bonfire. Heb ik op paar plaatsen wel gedaan want had echt geen zin in die mist bijv:).
Heb niet alles alleen verkend. Het begin deel (groot deel) eerst gezien op youtube en toen werd ik helemaal enthousiast en het spel besteld en ondertussen verder gekeken.
Deze laatste drie die je noemde: the grave of saints, the gutter, en black gulch.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Laatste 3 van de game in 'logische' volgorde bedoel je?
Maar dat klopt, er zijn wel véél bonfires wat 't allemaal natuurlijk een stuk eenvoudiger maakt, in sommige gebieden zitten ze imho ook veel te dicht op elkaar.
Het is af en toe fucking verleidelijk om ff op de wiekies te kijken, vooral als je ff vastzit (heb al een paar keer gehad dat ik niet wist waar ik heen moest en nog voor de 5e keer ofzo met een bepaalde NPC moest praten)
In een of ander kasteeltje ergens naast een trap geloof ik, weet niet exact meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hoge poison ook, goed pvp wapen denk ik.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Als je rechts-langs blijft rennen in de mist ren je uiteindelijk een slope/bergpadje op en staat er een kist met een cloranthy +1 ring, haal die iig op.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Je kan er idd snel doorheen knallen (hoewel ik die laatste 3 nog niet ken:P) Maar ben soms wel blij dat de gebieden klein zijn. Bij DS1 had je nog weleens dat je echt baalde van een bepaald level en dan duurde het maar en dan ging je ook nog 100x dood. Nu ren je er zo doorheen als je t zat bent:P
Je kan sowieso gewoon rennen van bonfire naar bonfire. Heb ik op paar plaatsen wel gedaan want had echt geen zin in die mist bijv:).
Heb niet alles alleen verkend. Het begin deel (groot deel) eerst gezien op youtube en toen werd ik helemaal enthousiast en het spel besteld en ondertussen verder gekeken.
Grappig, ik ken Brightstone cove nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:04 schreef SlevinX het volgende:
Deze laatste drie die je noemde: the grave of saints, the gutter, en black gulch.
Herkenbaar, zo loop ik ook altijd en dan komen ze alsnog uit de lucht of uit de grond of vanaf de achterkantquote:Soms kijk ik wel even waar een bonfire zit na een baas (zoals bij de doors) want je gaat er van uit dat er een bonfire na een boss is maar als je dan een olifant tegen kom ben ik te bang om mn zieltjes te verliezen:D
Spel maakt je ook gek. Elke gast die je ziet lopen heeft de potentie om je genadeloos te slachten en zeker als je er twee ziet. Het is niet dat je ff enthousiast overal zomaar naar binnen rent. Ik loop altijd super sloom met schild omhoog tot ik zeker weet wat ik kan verwachten
Ik had ook bijna een hartverzakking in black gulch (spoilers just in case):quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik schrok me gister de hoerenpest omdat er een groot beest door een fucking muur kwam knallen en me instakillde!!
Die kun je al helemaal niet aan zien komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik had ook bijna een hartverzakking in black gulch (spoilers just in case):HAHAHAHAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ervaring was dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HAHAHAHAH
Mijn ervaring was dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je die nigga uiteindelijk wel kunnen bossen?Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ja, harde moedigheid vanachter een muurtje met mn hendig sjieke boog.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:12 schreef 2dope het volgende:
[..]![]()
heb je die nigga uiteindelijk wel kunnen bossen?
Ik ben jaloers! Ik moet nog werken en als ik thuis ben hopen dat ik tijd heb:(.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik ga er zo ook aan beginnen. Benieuwd hoe lang het duurt tot mijn eerste dood
Die ben ik tijdens het vluchten idd al tegengekomen:D wist natuurlijk niet waar ik moest zijn dus heb wel 4 rondjes gelopen ofzo, maar ben er toch heel huids uitgekomen incl toevallig de ringquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je rechts-langs blijft rennen in de mist ren je uiteindelijk een slope/bergpadje op en staat er een kist met een cloranthy +1 ring, haal die iig op.
Ik kijk verder zelf ook alleen op wikis als ik echt vast zit, of wil weten welk enimy welk titanite dropte, maar dat hoeft nu niet meer.
M'n Rapier heb ik al lange tijd op +10.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik moet nog werken en als ik thuis ben hopen dat ik tijd heb:(.
Wat vinden jullie beetje leuke wapens om voor +10 te gaan? Heb nu een fire longsword die wel aardig is maar niet speciaal goed ofzo.
Ook de juiste armor vind ik lastig. Op een gegeven moment moet je maar investeren in wat je aan hebt want dan is hij weer te zwaar en een andere weer te slecht. pff lastig altijd die balans vinden.
Juiste armor vond ik ook lastig. Liep de hele tijd rond in dezelfde kutpakjes omdat ik geen toffe kon vinden. Inmiddels heb ik een fucking bazenoutfit - trouwens een tip in het algemeen en voor de noobies, qua armor (niet echt een spoiler maar voor de eckte azijnzeikerts):quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik ben jaloers! Ik moet nog werken en als ik thuis ben hopen dat ik tijd heb:(.
Wat vinden jullie beetje leuke wapens om voor +10 te gaan? Heb nu een fire longsword die wel aardig is maar niet speciaal goed ofzo.
Ook de juiste armor vind ik lastig. Op een gegeven moment moet je maar investeren in wat je aan hebt want dan is hij weer te zwaar en een andere weer te slecht. pff lastig altijd die balans vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Juiste armor vond ik ook lastig. Liep de hele tijd rond in dezelfde kutpakjes omdat ik geen toffe kon vinden. Inmiddels heb ik een fucking bazenoutfit - trouwens een tip in het algemeen en voor de noobies, qua armor (niet echt een spoiler maar voor de eckte azijnzeikerts):Wist ik niet. Thanks voor de tip. Ik draag nu Gyrms armor. Vrij zware armor, maar wel met 42 (!) poise en overall erg goede defense. Ik draag nu de Twin Dragon Shield, Drangleic Sword, 4 ringen en die armor en zit onder de 50% Equipment load.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige nadeel is dat ik dus mijn Greatsword +10 moet laten liggen als ik onder die 50% wil blijven
[ Bericht 0% gewijzigd door P8 op 25-03-2014 15:35:09 ]Extremistisch gematigd.
Hoe ver heb je je Drangleic sword al ge-upt dan? Ik vind nauwelijks twinkling titanites, tot nu toe 3 in totaal (de crystal lizards droppen ze ook niet..?)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef P8 het volgende:
[..]
Wist ik niet. Thanks voor de tip. Ik draag nu Gyrms armor. Vrij zware armor, maar wel met 42 (!) poise en overall erg goede defense. Ik draag nu de Twin Dragon Shield, Drangleic Sword, 4 ringen en die armor en zit onder de 50% Equipment load.
Enige nadeel is dat ik dus mijn Greatsword +10 moet laten liggen als ik onder die 50% wil blijven
Bugs? Is dat de nieuwe naam voor crystal lizards?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef P8 het volgende:
Plus 2, met de mogelijkheid om naar plus 3 te gaan. Ik denk dat je gewoon faalt in het bug-hunten. Bugs moet je niet tanken, FYI.
quote:
Ja ma ik wee ni welke knopje ick moet drukke ;p xD weet jij als er meschien cheats zijn?/quote:
spoilerz plz heb alles al gesien nu kn ik niej mer spele xDquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:12 schreef 2dope het volgende:
Gister weer behoorlijke stappen gemaakt. Sinds ik:
- Havel's set![]()
- Black knight halbert![]()
![]()
heb gevonden, wals ik overal overheen. Ga in Huntman's Copse denk ik ff bonfire ascetic inzetten.
Ah, daar was ik 90.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:50 schreef 2dope het volgende:
Ik was in the Gutter ergens tussen 80 en 90. Net aangekomen in Iron Keep met SL110 oid
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:55 schreef P8 het volgende:
Same. Die Smelter Demon is tyfusmoeilijk. Morgen maar een andere tactiek proberen. Alle armor uit, en dodgen die hap. Kijken of dat beter gaat.
SPOILER: TactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Je levelt harder, maar of het spel makkelijker is weet ik niet. Ik vind het makkelijker overkomen, maar ik ken inmiddels de gameplay dankzij DaSo1 natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen is dit spel volgens mij wel ietwat makkelijker dan dark souls? Kijkend naar de levels die jullie gainen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het lukt tot nu toe niet echt, heb wel een gouden pikhouweel gekregen van ze tot zover.
In mn luckgear rondlopen ftl tho. xD
(jester+die bronzen jurk) achja.. en elke ker invade wordfenstelletje nabs, poison pijlen tegen je wenkbrauw.
Anwais; Ik heb nu alle giant soulsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en blijf dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. farmen tot iedereen ophoud te spawnen en dan mol ik deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. xD
En dan zien we wel wea.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wat P8 zegt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen is dit spel volgens mij wel ietwat makkelijker dan dark souls? Kijkend naar de levels die jullie gainen?
Gister heb ik me voor het eerst aan een DSII wiki vergrepen bij dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat P8 zegt.
Gister heb ik me voor het eerst aan een DSII wiki vergrepen bij dieOh die heb ik in 1x gehaald:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Met of zonder de fakkel-truc?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Zonder want weet niet eens dat er een truc was:P Ik heb gewoon er omheen gedold en af en toe een life gem gebruiken om poisen tegen te werken en dan estus om aan te vullen. En blijven rammen rondjes lopen en schild omhoog.quote:"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ah, props voor jou danquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Zonder want weet niet eens dat er een truc was:P Ik heb gewoon er omheen gedold en af en toe een life gem gebruiken om poisen tegen te werken en dan estus om aan te vullen. En blijven rammen rondjes lopen en schild omhoog.
Ik raakte steeds vet in paniek door die poison, gillend als een 12-jarig Japans schoolmeisje.
Opzich is zij zelf fucking slap, als in, niet veel klappen nodig. Alleen ook nog health regen en als ik dan zelf naar m'n estus greep had ik een speer in m'n oogbal. Volgens mij zat ik ook tevergeefs de hele tijd met van die poison moss te kloten, had toch geen fuck zin.
De truc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, props voor jou dan
Ik raakte steeds vet in paniek door die poison, gillend als een 12-jarig Japans schoolmeisje.
Opzich is zij zelf fucking slap, als in, niet veel klappen nodig. Alleen ook nog health regen en als ik dan zelf naar m'n estus greep had ik een speer in m'n oogbal. Volgens mij zat ik ook tevergeefs de hele tijd met van die poison moss te kloten, had toch geen fuck zin.
De truc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Precieze locatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
[..]
Ah, props voor jou dan
De truc:Speel je offline? Of lees je bewust geen messages?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tal van messages op de grond daar bij mij namelijk.Doe eens niet.![]()
[..]
Ah, props voor jou dan
De truc:Maar wat gebeurd er dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: dat rond rennen en bang zijn voor een boss is sinds de helse bazen van DS1 wel verdwenen bij mij. Denk dat ik m daarom ook een stuk makkelijk vind, omdat ik de badass bent en niet die boss:P Die poisen kon me niks maken dacht ik. In tegenstelling tot de poison bij dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar je zo dood door gaat.
[ Bericht 11% gewijzigd door SlevinX op 27-03-2014 13:15:08 ]"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Geen idee maar ik deed Heides tower of flame en Huntsman copse op 80+quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.
Snap niet echt waarom ze van de grote sterke beesten voor Heide's hadden gezet, voor mijn gevoel zat daar echt een high level zone achter maar t stelt dus geen ruk voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: