abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138146067
Idd lelijk armor:P
Smeltor Demon is toch optional dus als je m niet kan halen dan ga je er toch niet meer heen:)

Ik heb str build met een sword en moet zeggen dat ik het relatief makkelijk vind. Veel bosses haal ik in 1x en ik ben echt niet goed. In totaal wel veel deaths maar nergens hopeloos vast gezeten als in DS1 en ook veel minder souls verloren door 2x dood te gaan.
Pas ook veel meer mijn armor en wapens aan de omgeving aan als ik merk dat ik tekort komt.

Het valt me ook op hoe klein die levels zijn. Daardoor veel variatie maar heb je het gevoel al super ver te zijn en moet je nog de helft:P
Ben nu bij Brightstone Cove en moet volgens mij niet ver meer. Maar nog steeds zijn er zoveel locaties die ik niet ken dus ben bang dat ik nog een einje moet:D

Zag trouwens gisteren op youtube iemand old iron king (ofzo:P) killen met 2x een greatsword. Hij deed 1000 dmg per strike.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_138146376
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:30 schreef SlevinX het volgende:

Zag trouwens gisteren op youtube iemand old iron king (ofzo:P) killen met 2x een greatsword. Hij deed 1000 dmg per strike.
Ik heb een Greatsword +10 en inderdaad, ik heb criticals gescoord van 1100nogwat. Ik vermoed trouwens dat er ultragreatswords zijn die meer damage doen dan de Greatsword...
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 09:06:40 #253
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138146551
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 08:30 schreef SlevinX het volgende:
Idd lelijk armor:P
Smeltor Demon is toch optional dus als je m niet kan halen dan ga je er toch niet meer heen:)

Ik heb str build met een sword en moet zeggen dat ik het relatief makkelijk vind. Veel bosses haal ik in 1x en ik ben echt niet goed. In totaal wel veel deaths maar nergens hopeloos vast gezeten als in DS1 en ook veel minder souls verloren door 2x dood te gaan.
Pas ook veel meer mijn armor en wapens aan de omgeving aan als ik merk dat ik tekort komt.

Het valt me ook op hoe klein die levels zijn. Daardoor veel variatie maar heb je het gevoel al super ver te zijn en moet je nog de helft:P
Ben nu bij Brightstone Cove en moet volgens mij niet ver meer. Maar nog steeds zijn er zoveel locaties die ik niet ken dus ben bang dat ik nog een einje moet:D

Helemaal met je eens. Gisteravond was ik binnen wat, een half uurtje? the grave of saints, the gutter, en black gulch doorgelopen. Nu zal ik sowieso terug moeten voor loot/NPC's etc. maar het voelt af en toe wel erg kleinschalig terwijl de hele wereld best huge is.

Ben alleen wel iets van 10 keer gesneuveld bij the rotten omdat ik 'm steeds tot <10% HP had en geen zin had om van tactiek te veranderen ;(

Nog steeds blij dat ik geen wiki's gebruik, gisteravond wel weer 2 geheimen gevonden O+ zoveel meer satisfaction op eigen houtje
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138147014
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

Helemaal met je eens. Gisteravond was ik binnen wat, een half uurtje? the grave of saints, the gutter, en black gulch doorgelopen. Nu zal ik sowieso terug moeten voor loot/NPC's etc. maar het voelt af en toe wel erg kleinschalig terwijl de hele wereld best huge is.

Ben alleen wel iets van 10 keer gesneuveld bij the rotten omdat ik 'm steeds tot <10% HP had en geen zin had om van tactiek te veranderen ;(

Nog steeds blij dat ik geen wiki's gebruik, gisteravond wel weer 2 geheimen gevonden O+ zoveel meer satisfaction op eigen houtje
Je kan er idd snel doorheen knallen (hoewel ik die laatste 3 nog niet ken:P) Maar ben soms wel blij dat de gebieden klein zijn. Bij DS1 had je nog weleens dat je echt baalde van een bepaald level en dan duurde het maar en dan ging je ook nog 100x dood. Nu ren je er zo doorheen als je t zat bent:P

Je kan sowieso gewoon rennen van bonfire naar bonfire. Heb ik op paar plaatsen wel gedaan want had echt geen zin in die mist bijv:).

Heb niet alles alleen verkend. Het begin deel (groot deel) eerst gezien op youtube en toen werd ik helemaal enthousiast en het spel besteld en ondertussen verder gekeken.
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 09:57:52 #255
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138147714
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Je kan er idd snel doorheen knallen (hoewel ik die laatste 3 nog niet ken:P) Maar ben soms wel blij dat de gebieden klein zijn. Bij DS1 had je nog weleens dat je echt baalde van een bepaald level en dan duurde het maar en dan ging je ook nog 100x dood. Nu ren je er zo doorheen als je t zat bent:P

Je kan sowieso gewoon rennen van bonfire naar bonfire. Heb ik op paar plaatsen wel gedaan want had echt geen zin in die mist bijv:).

Heb niet alles alleen verkend. Het begin deel (groot deel) eerst gezien op youtube en toen werd ik helemaal enthousiast en het spel besteld en ondertussen verder gekeken.
Laatste 3 van de game in 'logische' volgorde bedoel je?

Maar dat klopt, er zijn wel véél bonfires wat 't allemaal natuurlijk een stuk eenvoudiger maakt, in sommige gebieden zitten ze imho ook veel te dicht op elkaar.

Het is af en toe fucking verleidelijk om ff op de wiekies te kijken, vooral als je ff vastzit (heb al een paar keer gehad dat ik niet wist waar ik heen moest en nog voor de 5e keer ofzo met een bepaalde NPC moest praten :') )
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_138147872
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Laatste 3 van de game in 'logische' volgorde bedoel je?

Maar dat klopt, er zijn wel véél bonfires wat 't allemaal natuurlijk een stuk eenvoudiger maakt, in sommige gebieden zitten ze imho ook veel te dicht op elkaar.

Het is af en toe fucking verleidelijk om ff op de wiekies te kijken, vooral als je ff vastzit (heb al een paar keer gehad dat ik niet wist waar ik heen moest en nog voor de 5e keer ofzo met een bepaalde NPC moest praten :') )
Deze laatste drie die je noemde: the grave of saints, the gutter, en black gulch.

Soms kijk ik wel even waar een bonfire zit na een baas (zoals bij de doors) want je gaat er van uit dat er een bonfire na een boss is maar als je dan een olifant tegen kom ben ik te bang om mn zieltjes te verliezen:D

Spel maakt je ook gek. Elke gast die je ziet lopen heeft de potentie om je genadeloos te slachten en zeker als je er twee ziet. Het is niet dat je ff enthousiast overal zomaar naar binnen rent. Ik loop altijd super sloom met schild omhoog tot ik zeker weet wat ik kan verwachten :7
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:12:33 #257
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138148042
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:22 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Waar heb je de Katana gevonden?
In een of ander kasteeltje ergens naast een trap geloof ik, weet niet exact meer.
Mischien kun je het op een search engine vinden, katana heet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft hoge poison ook, goed pvp wapen denk ik.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:15:42 #258
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138148112
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 09:28 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Als je rechts-langs blijft rennen in de mist ren je uiteindelijk een slope/bergpadje op en staat er een kist met een cloranthy +1 ring, haal die iig op. :P

Ik kijk verder zelf ook alleen op wikis als ik echt vast zit, of wil weten welk enimy welk titanite dropte, maar dat hoeft nu niet meer.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 10:21:58 #259
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138148269
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:04 schreef SlevinX het volgende:

Deze laatste drie die je noemde: the grave of saints, the gutter, en black gulch.
Grappig, ik ken Brightstone cove nog niet :)
Volgens mij zijn die 3 areas die ik noem ook gewoon een apart deel wat doodloopt zeg maar, weet 't niet zeker tho.

quote:
Soms kijk ik wel even waar een bonfire zit na een baas (zoals bij de doors) want je gaat er van uit dat er een bonfire na een boss is maar als je dan een olifant tegen kom ben ik te bang om mn zieltjes te verliezen:D

Spel maakt je ook gek. Elke gast die je ziet lopen heeft de potentie om je genadeloos te slachten en zeker als je er twee ziet. Het is niet dat je ff enthousiast overal zomaar naar binnen rent. Ik loop altijd super sloom met schild omhoog tot ik zeker weet wat ik kan verwachten :7
Herkenbaar, zo loop ik ook altijd en dan komen ze alsnog uit de lucht of uit de grond of vanaf de achterkant :') .
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:36:13 #260
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138148634
Ik schrok me gister de hoerenpest omdat er een groot beest door een fucking muur kwam knallen en me instakillde :') !!

Die kun je al helemaal niet aan zien komen.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 10:42:41 #261
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138148828
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik schrok me gister de hoerenpest omdat er een groot beest door een fucking muur kwam knallen en me instakillde :') !!

Die kun je al helemaal niet aan zien komen.
Ik had ook bijna een hartverzakking in black gulch (spoilers just in case):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 10:44:49 #262
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138148894
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:42 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik had ook bijna een hartverzakking in black gulch (spoilers just in case):

SPOILER
HAHAHAHAH
Mijn ervaring was deze
SPOILER
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 11:12:37 #263
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138149689
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

HAHAHAHAH
Mijn ervaring was deze
SPOILER
_O_

heb je die nigga uiteindelijk wel kunnen bossen?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:16:04 #264
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138149791
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:12 schreef 2dope het volgende:

[..]

_O_

heb je die nigga uiteindelijk wel kunnen bossen?
Ja, harde moedigheid vanachter een muurtje met mn hendig sjieke boog.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 12:10:12 #265
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_138151277
Ik ga er zo ook aan beginnen. Benieuwd hoe lang het duurt tot mijn eerste dood ;)
pi_138152424
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:10 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik ga er zo ook aan beginnen. Benieuwd hoe lang het duurt tot mijn eerste dood ;)
Ik ben jaloers! Ik moet nog werken en als ik thuis ben hopen dat ik tijd heb:(.

Wat vinden jullie beetje leuke wapens om voor +10 te gaan? Heb nu een fire longsword die wel aardig is maar niet speciaal goed ofzo.
Ook de juiste armor vind ik lastig. Op een gegeven moment moet je maar investeren in wat je aan hebt want dan is hij weer te zwaar en een andere weer te slecht. pff lastig altijd die balans vinden.
pi_138152480
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 10:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als je rechts-langs blijft rennen in de mist ren je uiteindelijk een slope/bergpadje op en staat er een kist met een cloranthy +1 ring, haal die iig op. :P

Ik kijk verder zelf ook alleen op wikis als ik echt vast zit, of wil weten welk enimy welk titanite dropte, maar dat hoeft nu niet meer.
Die ben ik tijdens het vluchten idd al tegengekomen:D wist natuurlijk niet waar ik moest zijn dus heb wel 4 rondjes gelopen ofzo, maar ben er toch heel huids uitgekomen incl toevallig de ring :P
pi_138155139
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Wat vinden jullie beetje leuke wapens om voor +10 te gaan? Heb nu een fire longsword die wel aardig is maar niet speciaal goed ofzo.
Ook de juiste armor vind ik lastig. Op een gegeven moment moet je maar investeren in wat je aan hebt want dan is hij weer te zwaar en een andere weer te slecht. pff lastig altijd die balans vinden.
M'n Rapier heb ik al lange tijd op +10.
Ricard's Rapier is onderweg naar +10 (ofja, +9, weet niet hoe gemakkelijk slabs te verkrijgen zijn, mijn eerste is al op)
Notched Whip en een gewone Whip voor dual wield PVP (als dat gaat :7 )
Doe eens niet.
  dinsdag 25 maart 2014 @ 14:25:59 #269
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138155330
Mn katana is nu +5 en kan niet hoger, mep er wel 300 per klap mee als dexer. :)
(en dat ding poisoned ook nog)

zit wel weer vast, elke baas die ik nog moet instakliled mij en duurt zelf een half uur om te killen, maar het ersgste is nog dat ik een godvergeten eind moet lopen om bij ze te komen :r
pi_138155427
Ik vind net een katana.

Dropte van een Alonne Knight in de Iron Keep.
Doe eens niet.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 14:59:32 #271
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138156322
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:50 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Juiste armor vond ik ook lastig. Liep de hele tijd rond in dezelfde kutpakjes omdat ik geen toffe kon vinden. Inmiddels heb ik een fucking bazenoutfit - trouwens een tip in het algemeen en voor de noobies, qua armor (niet echt een spoiler maar voor de eckte azijnzeikerts):

SPOILER
pi_138157208
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 14:59 schreef 2dope het volgende:

[..]

Juiste armor vond ik ook lastig. Liep de hele tijd rond in dezelfde kutpakjes omdat ik geen toffe kon vinden. Inmiddels heb ik een fucking bazenoutfit - trouwens een tip in het algemeen en voor de noobies, qua armor (niet echt een spoiler maar voor de eckte azijnzeikerts):

SPOILER
Wist ik niet. Thanks voor de tip. Ik draag nu Gyrms armor. Vrij zware armor, maar wel met 42 (!) poise en overall erg goede defense. Ik draag nu de Twin Dragon Shield, Drangleic Sword, 4 ringen en die armor en zit onder de 50% Equipment load.
Enige nadeel is dat ik dus mijn Greatsword +10 moet laten liggen als ik onder die 50% wil blijven ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door P8 op 25-03-2014 15:35:09 ]
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 21:14:38 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138171244
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 15:29 schreef P8 het volgende:

[..]

Wist ik niet. Thanks voor de tip. Ik draag nu Gyrms armor. Vrij zware armor, maar wel met 42 (!) poise en overall erg goede defense. Ik draag nu de Twin Dragon Shield, Drangleic Sword, 4 ringen en die armor en zit onder de 50% Equipment load.
Enige nadeel is dat ik dus mijn Greatsword +10 moet laten liggen als ik onder die 50% wil blijven ;(
Hoe ver heb je je Drangleic sword al ge-upt dan? Ik vind nauwelijks twinkling titanites, tot nu toe 3 in totaal (de crystal lizards droppen ze ook niet..?)
pi_138176516
Plus 2, met de mogelijkheid om naar plus 3 te gaan. Ik denk dat je gewoon faalt in het bug-hunten. Bugs moet je niet tanken, FYI.
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 22:59:47 #275
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138177108
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:49 schreef P8 het volgende:
Plus 2, met de mogelijkheid om naar plus 3 te gaan. Ik denk dat je gewoon faalt in het bug-hunten. Bugs moet je niet tanken, FYI.
Bugs? Is dat de nieuwe naam voor crystal lizards?

Dat ik faal in ze ownen klopt wel, maar dat ligt meer aan het feit dat ik altijd vet voorzichtig loop en als ik eenmaal dat geluidje hoor dan zie ik ze nog net ergens van een cliff afspringen :') Ze doodmaken (als ik dichtbij genoeg kom :P) is het probleem niet, gewoon neerwaartse swing attack gebruiken.

Respawnen ze hier ook weer tot je ze sloopt trouwens? Kwam ook een rode tegen, maar die had heul geen loot
  dinsdag 25 maart 2014 @ 23:03:17 #276
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138177275
Jullie zijn egt nOObs lmao rofl
  Eindredactie Games dinsdag 25 maart 2014 @ 23:14:41 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138177841
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:03 schreef RickoKun het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:03 schreef RickoKun het volgende:
Ja ma ik wee ni welke knopje ick moet drukke ;p xD weet jij als er meschien cheats zijn?/
  Eindredactie Games woensdag 26 maart 2014 @ 11:12:15 #278
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138186104
Gister weer behoorlijke stappen gemaakt. Sinds ik:

- Havel's set :9~
- Black knight halbert :9~ _O_

heb gevonden, wals ik overal overheen. Ga in Huntman's Copse denk ik ff bonfire ascetic inzetten.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:35:23 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138186697
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:12 schreef 2dope het volgende:
Gister weer behoorlijke stappen gemaakt. Sinds ik:

- Havel's set :9~
- Black knight halbert :9~ _O_

heb gevonden, wals ik overal overheen. Ga in Huntman's Copse denk ik ff bonfire ascetic inzetten.
spoilerz plz heb alles al gesien nu kn ik niej mer spele xD
pi_138213821
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_138213872
Same. Ik was lvl 100 ofzo. Met een strength build was het een eitje. Wel een ongelooflijk vette area imho.
Extremistisch gematigd.
pi_138213994
Ik ben ook precies SL100 nu.
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 00:50:55 #283
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138215164
Ik was in the Gutter ergens tussen 80 en 90. Net aangekomen in Iron Keep met SL110 oid
pi_138215238
Same. Die Smelter Demon is tyfusmoeilijk. Morgen maar een andere tactiek proberen. Alle armor uit, en dodgen die hap. Kijken of dat beter gaat.
Extremistisch gematigd.
pi_138215421
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 00:50 schreef 2dope het volgende:
Ik was in the Gutter ergens tussen 80 en 90. Net aangekomen in Iron Keep met SL110 oid
Ah, daar was ik 90.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 00:55 schreef P8 het volgende:
Same. Die Smelter Demon is tyfusmoeilijk. Morgen maar een andere tactiek proberen. Alle armor uit, en dodgen die hap. Kijken of dat beter gaat.
SPOILER: Tactiek
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 01:17:08 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138215571
Zweihander is wel weer heerlijk trouwens.
pi_138219838
Net alle primal bonfires gehaald met lvl 104. Als laatste the gutter etc gedaan die zo te doorlopen was. Ben benieuwd wat ik nu moet doen. Denk naar de winter shrine of hoe t ook mag heten. Had wel al gezien dat ik nog veeeel bazen moet.
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:10:27 #288
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_138220683
Zo te lezen is dit spel volgens mij wel ietwat makkelijker dan dark souls? Kijkend naar de levels die jullie gainen?
pi_138221348
quote:
4s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen is dit spel volgens mij wel ietwat makkelijker dan dark souls? Kijkend naar de levels die jullie gainen?
Je levelt harder, maar of het spel makkelijker is weet ik niet. Ik vind het makkelijker overkomen, maar ik ken inmiddels de gameplay dankzij DaSo1 natuurlijk.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 27 maart 2014 @ 11:40:18 #290
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_138221420
Ik probeer atm zon gouden schild en mes te krijgen van die gouden soldaten @ de trap in de
SPOILER
maar het lukt tot nu toe niet echt, heb wel een gouden pikhouweel gekregen van ze tot zover.

In mn luckgear rondlopen ftl tho. xD
(jester+die bronzen jurk) achja.. en elke ker invade wordfen :') stelletje nabs, poison pijlen tegen je wenkbrauw.

Anwais; Ik heb nu alle giant souls
SPOILER
en blijf die
SPOILER
farmen tot iedereen ophoud te spawnen en dan mol ik de
SPOILER
en daarna
SPOILER
xD

En dan zien we wel wea.
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 12:26:51 #291
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138222609
quote:
4s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Wat P8 zegt.

Gister heb ik me voor het eerst aan een DSII wiki vergrepen bij die
SPOILER
pi_138222712
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wat P8 zegt.

Gister heb ik me voor het eerst aan een DSII wiki vergrepen bij die
SPOILER
Oh die heb ik in 1x gehaald:D
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 12:31:39 #293
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138222739
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:30 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Oh die heb ik in 1x gehaald:D
Met of zonder de fakkel-truc?!
pi_138222802
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:31 schreef 2dope het volgende:

[..]

Met of zonder de fakkel-truc?!
Zonder want weet niet eens dat er een truc was:P Ik heb gewoon er omheen gedold en af en toe een life gem gebruiken om poisen tegen te werken en dan estus om aan te vullen. En blijven rammen rondjes lopen en schild omhoog.
  Eindredactie Games donderdag 27 maart 2014 @ 12:40:47 #295
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_138222979
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Zonder want weet niet eens dat er een truc was:P Ik heb gewoon er omheen gedold en af en toe een life gem gebruiken om poisen tegen te werken en dan estus om aan te vullen. En blijven rammen rondjes lopen en schild omhoog.
Ah, props voor jou dan :D
Ik raakte steeds vet in paniek door die poison, gillend als een 12-jarig Japans schoolmeisje.
Opzich is zij zelf fucking slap, als in, niet veel klappen nodig. Alleen ook nog health regen en als ik dan zelf naar m'n estus greep had ik een speer in m'n oogbal. Volgens mij zat ik ook tevergeefs de hele tijd met van die poison moss te kloten, had toch geen fuck zin.

De truc:

SPOILER
pi_138223288
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik raakte steeds vet in paniek door die poison, gillend als een 12-jarig Japans schoolmeisje.
Opzich is zij zelf fucking slap, als in, niet veel klappen nodig. Alleen ook nog health regen en als ik dan zelf naar m'n estus greep had ik een speer in m'n oogbal. Volgens mij zat ik ook tevergeefs de hele tijd met van die poison moss te kloten, had toch geen fuck zin.

De truc:

SPOILER
SPOILER: Precieze locatie
pi_138223515
quote:

[..]

De truc:

SPOILER
Speel je offline? Of lees je bewust geen messages?
Tal van messages op de grond daar bij mij namelijk.
Doe eens niet.
pi_138223679
quote:

[..]

De truc:

SPOILER
Maar wat gebeurd er dan???

edit: dat rond rennen en bang zijn voor een boss is sinds de helse bazen van DS1 wel verdwenen bij mij. Denk dat ik m daarom ook een stuk makkelijk vind, omdat ik de badass bent en niet die boss:P Die poisen kon me niks maken dacht ik. In tegenstelling tot de poison bij die
SPOILER
waar je zo dood door gaat.

[ Bericht 11% gewijzigd door SlevinX op 27-03-2014 13:15:08 ]
pi_138223829
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:05 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Maar wat gebeurd er dan???
SPOILER
pi_138225628
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.
Geen idee maar ik deed Heides tower of flame en Huntsman copse op 80+ :')
Snap niet echt waarom ze van de grote sterke beesten voor Heide's hadden gezet, voor mijn gevoel zat daar echt een high level zone achter maar t stelt dus geen ruk voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')