quote:
Ja ma ik wee ni welke knopje ick moet drukke ;p xD weet jij als er meschien cheats zijn?/quote:
spoilerz plz heb alles al gesien nu kn ik niej mer spele xDquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:12 schreef 2dope het volgende:
Gister weer behoorlijke stappen gemaakt. Sinds ik:
- Havel's set![]()
- Black knight halbert![]()
![]()
heb gevonden, wals ik overal overheen. Ga in Huntman's Copse denk ik ff bonfire ascetic inzetten.
Ah, daar was ik 90.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:50 schreef 2dope het volgende:
Ik was in the Gutter ergens tussen 80 en 90. Net aangekomen in Iron Keep met SL110 oid
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:55 schreef P8 het volgende:
Same. Die Smelter Demon is tyfusmoeilijk. Morgen maar een andere tactiek proberen. Alle armor uit, en dodgen die hap. Kijken of dat beter gaat.
SPOILER: TactiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Je levelt harder, maar of het spel makkelijker is weet ik niet. Ik vind het makkelijker overkomen, maar ik ken inmiddels de gameplay dankzij DaSo1 natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen is dit spel volgens mij wel ietwat makkelijker dan dark souls? Kijkend naar de levels die jullie gainen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar het lukt tot nu toe niet echt, heb wel een gouden pikhouweel gekregen van ze tot zover.
In mn luckgear rondlopen ftl tho. xD
(jester+die bronzen jurk) achja.. en elke ker invade wordfenstelletje nabs, poison pijlen tegen je wenkbrauw.
Anwais; Ik heb nu alle giant soulsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en blijf dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. farmen tot iedereen ophoud te spawnen en dan mol ik deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. xD
En dan zien we wel wea.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Wat P8 zegt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef RickoKun het volgende:
Zo te lezen is dit spel volgens mij wel ietwat makkelijker dan dark souls? Kijkend naar de levels die jullie gainen?
Gister heb ik me voor het eerst aan een DSII wiki vergrepen bij dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat P8 zegt.
Gister heb ik me voor het eerst aan een DSII wiki vergrepen bij dieOh die heb ik in 1x gehaald:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Met of zonder de fakkel-truc?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Zonder want weet niet eens dat er een truc was:P Ik heb gewoon er omheen gedold en af en toe een life gem gebruiken om poisen tegen te werken en dan estus om aan te vullen. En blijven rammen rondjes lopen en schild omhoog.quote:"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Ah, props voor jou danquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Zonder want weet niet eens dat er een truc was:P Ik heb gewoon er omheen gedold en af en toe een life gem gebruiken om poisen tegen te werken en dan estus om aan te vullen. En blijven rammen rondjes lopen en schild omhoog.
Ik raakte steeds vet in paniek door die poison, gillend als een 12-jarig Japans schoolmeisje.
Opzich is zij zelf fucking slap, als in, niet veel klappen nodig. Alleen ook nog health regen en als ik dan zelf naar m'n estus greep had ik een speer in m'n oogbal. Volgens mij zat ik ook tevergeefs de hele tijd met van die poison moss te kloten, had toch geen fuck zin.
De truc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah, props voor jou dan
Ik raakte steeds vet in paniek door die poison, gillend als een 12-jarig Japans schoolmeisje.
Opzich is zij zelf fucking slap, als in, niet veel klappen nodig. Alleen ook nog health regen en als ik dan zelf naar m'n estus greep had ik een speer in m'n oogbal. Volgens mij zat ik ook tevergeefs de hele tijd met van die poison moss te kloten, had toch geen fuck zin.
De truc:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Precieze locatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
[..]
Ah, props voor jou dan
De truc:Speel je offline? Of lees je bewust geen messages?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tal van messages op de grond daar bij mij namelijk.Doe eens niet.![]()
[..]
Ah, props voor jou dan
De truc:Maar wat gebeurd er dan???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: dat rond rennen en bang zijn voor een boss is sinds de helse bazen van DS1 wel verdwenen bij mij. Denk dat ik m daarom ook een stuk makkelijk vind, omdat ik de badass bent en niet die boss:P Die poisen kon me niks maken dacht ik. In tegenstelling tot de poison bij dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waar je zo dood door gaat.
[ Bericht 11% gewijzigd door SlevinX op 27-03-2014 13:15:08 ]"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."![]()
Geen idee maar ik deed Heides tower of flame en Huntsman copse op 80+quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie in the Gutter? Heb het idee dat ik te hard doorgeleveled heb.
Snap niet echt waarom ze van de grote sterke beesten voor Heide's hadden gezet, voor mijn gevoel zat daar echt een high level zone achter maar t stelt dus geen ruk voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: