http://www.amazon.com/Dar(...)dark+souls+2+xbox360quote:Op maandag 3 februari 2014 14:23 schreef Manke het volgende:
http://www.amazon.com/Dark-Souls-Online-Game-Code/dp/B00DGZDFLW
This item will be available on May 31, 2014 at 12:00 AM (US/Pacific)
I know, balen voor jequote:Op maandag 3 februari 2014 15:41 schreef Manke het volgende:
Ja, op de consoles
PC gaat langer duren.
Die product descriptionquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:26 schreef Manke het volgende:
flinke korting als je de pc versie pre-ordert
http://www.g2play.co.nl/category/3025/dark-souls-ii-steam-key/
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die product description
Dark zielen twee
Beats me. Misschien iemand anders die het weet.quote:
lol, is een autmatische vertaling van de engelse websitequote:Op donderdag 20 februari 2014 09:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Die product description
Dark zielen twee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:00 schreef 2dope het volgende:
Kende deze nog niet, wel een dikke trailert.
Voor de echte pussies onder ons dus.quote:Tanimura definitely is making the offline experience seem like a choice players will want to think about, especially when it comes to facing difficult bosses. Not being able to summon others for help when facing a challenging boss could end up creating some longer, more frustrating battles, unless you are an expert.
This is great to know heading into the game's release because we all know how frustrating it can be to be facing a hard boss or tough spot in a game and not know how to get passed it. Online may be your friend in this instance.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:24 schreef 2dope het volgende:
Beetje jammer van de lip-sync, desalniettemin gefapt.
Wreed ja!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Dat gaat wat mij betreft dé game van het jaar worden, absoluut
Nedgame 'zegt' dat ze'm al hebben liggen. Zal morgen ff kijken.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Heeft iemand hem al in de winkel gespot?
20:22 is niet echt vroeg...quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef KrentebolHooft het volgende:
Die van mij is vandaag verzonden. Is toch te vroeg?
Dit. Tyfusport was tyfus.quote:Op zondag 9 maart 2014 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik wacht nog ff de reacties vd users af voor de pc versie!
Brievenbus is inderdaad nog leegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb MM gisteren gebeld, ze hadden hem nog niet.
Maar vandaag dus wel?
Welke nieuwe art style? En hoezo zou 'art style' er beter uit zien op PCquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:09 schreef Spongeboss het volgende:
Verdomme de nieuwe art style is niet echt mijn ding. De pc ziet beter uit hoop ik.
Bron? Gasten uit de bèta hebben gezegd dat 'sommige enemies' na een tijdje niet meer respawnen. Gaat om mini-boss achtige ventjes, schijnbaar. Net zoals DaSo dus. Wellicht beter.quote:Maar heb gehoord dat vijanden niet meer blijven spawnen. Ben bang dat het gaat tegenvallen deze game. Waarom zouden ze de dingen die goed zijn veranderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef kipknots het volgende:
Vandaag bij de mediamarkt opgepikt voor 45 Euro. Tof spel. Wel een beetje moeilijk.Het nog niet allang uitgespeeld hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |