abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games vrijdag 12 april 2013 @ 10:57:47 #1
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125188846


Developer(s):
From Software

Publisher(s):
JP From Software
Namco Bandai Games

Director(s):
Tomohiro Shibuya
Yui Tanimura

Release date(s):
TBA 2014

Platform(s):
PlayStation 3
Xbox 360
Microsoft Windows

http://www.darksoulsii.com/eu/

Gameplay:
Dark Souls II will feature gameplay mechanics similar to its predecesor; co-director Tomohiro Shibuya has stated that he has no intentions of changing the controls.[5] Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.[5] The game world is going to be roughly twice the size of Dark Souls[6] with the beginning of the game made more accessible to newcomers of the series.[7] The director Yui Tanimura also confirmed that the game will retain the challenging gameplay known to the series, "We do not plan on having an Easy Mode since we are creating this game with a thought that challenge and difficulty are core elements of the game.”

Plot:
While Dark Souls II is a direct sequel to Dark Souls, the plot and setting will not take place in, nor directly interact with, the kingdom of Lordran. The story will revolve around a cursed character trying to find a cure for his affliction.

Officiële trailers:



Gameplay discussie op youtube:


12 minuten in-game footage en uitleg van de developer:
http://www.ign.com/videos(...)eveal-12-minute-demo

Q&A @ IGN:
http://www.ign.com/videos(...)w-about-dark-souls-2

Preview Tweakers:
http://tweakers.net/revie(...)g-dark-souls-ii.html

FOK!Games:
Eerste Dark Souls II-gameplaytrailer
Veel omgevingen in Dark Souls II
Dark Souls II niet naar next-gen consoles









_O_

[ Bericht 4% gewijzigd door 2dope op 12-04-2013 15:19:44 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_125189211
Fipo
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_125189236
Nu even lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_125189303
quote:
Covenants, a feature in Dark Souls that allowed the player to align with different factions, are making a reappearance, though they will be easier to understand and more accessible to the player.
Ik hoop dat ze geen zinloze dialogue toe gaan voegen. Deel van de charme was dat je nooit precies wist wat je deed, je moest alles uitzoeken, uitproberen en verkennen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games vrijdag 12 april 2013 @ 11:34:34 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125190026
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:11 schreef Quir het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze geen zinloze dialogue toe gaan voegen. Deel van de charme was dat je nooit precies wist wat je deed, je moest alles uitzoeken, uitproberen en verkennen.
Eens. Alvina of the forest hunter covenant _O_

Verder vind ik het wel jammer dat we niet langer in de mysterieuze, psycho-ass realm van Lordran zitten, alhoewel dat niet een nadeel hoeft te zijn
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 12 april 2013 @ 11:35:13 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125190056
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2013 11:09 schreef Quir het volgende:
Nu even lezen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 12 april 2013 @ 11:39:21 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125190196
Blij nieuws voor PC gam0rs.

quote:
PC-versie Dark Souls 2 moet beter worden dan eerste

Nieuws | 12 april 2013 -
De PC-versie van Dark Souls 2 gaat meer aandacht krijgen dan de PC-versie van de eerste Dark Souls,

Dat laat de Dark Souls 2 director Yui Tanimura weten aan Shacknews. Tanimura geeft zelf al aan dat de PC-versie van de eerste game een beetje halfbakken werk was. Dat komt onder andere omdat er pas aan de PC-versie werd gewerkt toen de consolevariant al af was.

Met Dark Souls 2 wordt tegelijkertijd aan de PC- en console-versie gewerkt, waardoor de PC-versie qua kwaliteit op ongeveer hetzelfde niveau moet komen te zitten.
http://www.insidegamer.nl(...)er-worden-dan-eerste
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_125192932
Mooie OP :)
Extremistisch gematigd.
pi_125193764

Sowieso een kanaal om in de gaten te houden. Zijn "lore"-video's van DS1 zijn geweldig en ik heb er alle vertrouwen in dat het voor DS2 niet anders zal zijn.
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games vrijdag 12 april 2013 @ 15:20:06 #10
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_125197924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:16 schreef P8 het volgende:

Sowieso een kanaal om in de gaten te houden. Zijn "lore"-video's van DS1 zijn geweldig en ik heb er alle vertrouwen in dat het voor DS2 niet anders zal zijn.
Noice, opgenomen in den oh pé.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:55:40 #11
400913 maximo516
gek als een deur geen gezeur
pi_125209998
ik vond dark souls echt een geweldige game.

Kan niet wachten op dit deel!
  zondag 14 april 2013 @ 22:23:52 #12
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_125288921
HARD _O_
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 14 april 2013 @ 22:24:33 #13
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_125288970
Yo Fruit, why u not in this topic? :'( :*
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_125782520
HALLO BATTIES O+
pi_125783725
Die ENB heeft echt bazenfilmpjes trouwens. Die DaSo lore is zo gaaf! Is er ook zoiets van DeSo?
  woensdag 8 mei 2013 @ 02:08:20 #16
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_126204035
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:03 schreef SuperFruitig het volgende:
HALLO BATTIES O+
O+
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
  woensdag 8 mei 2013 @ 02:09:55 #17
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_126204049
Vond de gameplayfilmpjes nog beste wel " kaal" .
I know, work in progress, but still ya know.

Anyhoe can't wait for more!
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_126204174
Deel 1 was toch die port naar de pc die alleen speelbaar was op een gelockte resolutie van het jaar toebak die nota bene door een user binnen 10 minuten aangepast werd zodat normale resoluties ook werkte en waarvan de textures van een ronduit bedroevend niveau waren en de besturing compleet debiel en ruk was en waar men nog 50 euro voor durfde te vragen ook?

Dat was deel 1 toch? :X :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_126207126
quote:
5s.gif Op woensdag 8 mei 2013 02:22 schreef vosss het volgende:
Deel 1 was toch die port naar de pc die alleen speelbaar was op een gelockte resolutie van het jaar toebak die nota bene door een user binnen 10 minuten aangepast werd zodat normale resoluties ook werkte en waarvan de textures van een ronduit bedroevend niveau waren en de besturing compleet debiel en ruk was en waar men nog 50 euro voor durfde te vragen ook?

Dat was deel 1 toch? :X :')
Ik stopte met lezen bij pc
pi_126546002
Namco heeft voorzichtig gezegd het Skyrim publiek te willen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_126546132
Ben benieuwd. Deel 1 uiteindelijk niet uitgespeeld omdat ik niet verder kwam bij een of andere duo-eindbaas. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_126583479
Ornstein & Smough
Welk platform speel je?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games donderdag 19 september 2013 @ 13:19:26 #23
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_131345771
Ontwikkelaar From Software en uitgever Namco Bandai hebben vanaf vandaag de releasedatum van Dark Souls II bekend gemaakt. De game is vanaf 14 maart 2014 verkrijgbaar voor PlayStation 3 en Xbox 360. Het team werkt er hard aan om de pc-versie rond die tijd uit te brengen.

Namco Bandai brengt ook twee speciale edities van Darks Souls II op de markt uit, namelijk een Collector's Edition en The Black Armour Edition. De twee edities zijn hieronder te bekijken.





Maar het nieuws over Dark Souls II houdt nog niet op, want op de Tokyo Game Show is er een nieuwe trailer uitgebracht. Bekijk de Aching Bones-trailer hier beneden.


Dark Souls II met releasedatum en trailer

http://tweakers.net/nieuw(...)jnt-op-14-maart.html
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 16 januari 2014 @ 20:35:02 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135576697
Tijd voor een kickje:

Gamer.nl, 24 december 2013:
quote:
Dark Souls 2 krijgt geen downloadbare content. Volgens producer Takeshi Miyazoe biedt de game namelijk al meteen de complete ervaring.

"We willen de volledige game, de volledige ervaring, vanaf dag één aan fans leveren die het spel kopen", aldus Miyazoe. "Voor Dark Souls hebben we wel extra content ontwikkeld, maar we overwegen geen dlc voor Dark Souls 2. Koop de game en krijg de volledige ervaring en je hebt net zoveel plezier als anderen."

Verder laat hij weten dat microtransacties ook geen opties worden. Zo komen er bijvoorbeeld niet items te koop voor een klein bedrag die de game makkelijker moeten maken. "En ook geen free-to-play!" Verder meldt hij ook dat een Wii U-versie er niet komt. Volgens hem passen de doelgroep van de game en de console niet samen.
http://www.gamer.nl/game/xbox360/dark-souls-2-1/
Dark Souls II is vervloekt (FOK! Games, 15 januari 2014)
quote:
Gamestudio Namco Bandai heeft een cinematische trailer online geslingerd voor Dark Souls II. Naast gigantische monsters en donkere omgevingen blijkt ook nog eens dat er een vloek rust op de hoofdpersoon. Het kan blijkbaar niet elke dag feest zijn.

http://tweakers.net/video(...)n-dark-souls-ii.html
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 20 januari 2014 @ 19:22:46 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135730204
quote:
Dark Souls II, the surprise sequel announced on December 8th on the Spike TV Video Game Awards, is going to be tough, its creators promised in a press release. That's to be expected. But here's a surprise: the series' creator, From Software's Hidetaka Miyazaki, will serve only as a supervisor on the sequel, while the game will actually be co-directed by From's Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura. Shibuya's comments about the game don't shed a whole lot of light on the sequel, other than to indicate that the new title will be faithful to the older ones but also introduce new things (as expected, of course). "This new chapter in the Dark Souls saga presents opportunities for us to drive innovation in gameplay design, develop an entirely new story, and expand the scope of the world in which the player interacts with the game. We have taken these necessary steps with Dark Souls II in order to evolve the overall experience of the Dark Souls series...the entire development team is striving to make Dark Souls II an experience that is fresh while not forsaking its roots in presenting players with challenging gameplay. Our goal is to surprise and delight our fans with new experiences and plot twists while enticing new players to join our dark journey."

According to the game's publisher, the new game "will feature a new hero, a new storyline, and an unfamiliar world for players to survive in while delivering its signature brand of unrelenting punishment that players hunger for." It seems that multiplayer is going to be tweaked as well. Demon's Souls and Dark Souls had an unusual multiplayer system that allowed users to do everything from leaving quest hints for each other to invading each other's games.

So what to make of this bit from the press release about Dark Souls II? "Players seeking to share their experience will discover a revamped server-based multiplayer mode that will put a distinct Dark Souls II twist on the concept of playing with others."

The game's publisher, Namco, is promising a game full of "unrelenting challenge."
quote:
• The game is not a direct sequel to Dark Souls.

• As the game's protagonist, the players will embark on a journey to remove from themselves the affliction of a curse.

• Bonfires and covenants return, as do gestures.

• The difficulty level will remain, with the focus staying on learning from death to overcome challenges. The variety in ways to die has been prioritized but the focus is still on fairness.

• Story will be presented in the same fashion as Demon's and Dark, unobtrusive and discoverable by players who wish to dig deeper.

• Confusion over the usage of the word "accessible" has been clarified. What From means to do is streamline the tediousness by trimming the fat. There will be less backtracking and excessive traveling. Not being able to warp until later in the first game was a specific example cited.

• While characters will not be able to be carried over from Dark Souls into the sequel, the directors mentioned some content will carry over although it is not entirely clear what or how.

• Next gen was discussed and rumored still but the director has said it will be current gen to deliver the game to fans sooner.

• A new graphics engine was created to address framerate issues and give the development team an extra tool in creating atmosphere. PC will run at 60 fps and Console versions will run at 30 fps.

• Online interaction will be server based to facilitate unique experiences. It is unclear as of yet if they will be region based or not.

• Environment traversal will encourage the player to go deeper into areas in darkness. A torch system has been implemented to provide light during these portions.

• Mist will perform the same gateway function that fog walls performed in Demon's Souls and Dark Souls.
• The goal is to get the players to feel the emotional fright of areas and to also have enemies elicit emotions in the players.

• Key Mouths that trigger in game events are also a new addition.

• Gameplay vids showed player using items and firing an arrow while walking.

• Enemies were shown with the ability to backdrop and throw their weapon at players.

• The player character was able to cycle through three pieces of equipment in each hand, and his roll speed seemed to be determined by which weapons he had equipped, rather than his total equipment burden. This is a peculiar departure from the first two Souls games, wherein all equipped items counted toward your roll speed. It is also entirely possible that the roll speed of the character is based upon the over-all weight of equipment visible on the player. This would mean that if equipment is in a slot but not in the main hand it may not count towards the player's total weight.

• Healing gems that regen health slowly are a new feature and will drop from enemies. It is unclear how common they will be. From the various gameplay demos and the network test, lifegems seem to be very common drops, though it is possible that this was only to make the demos and beta easier.

• Dual wield class will have a power stance initiated instead of two handing a weapon.

• Backstabs return although the animation seems to have changed. Remains to be seen how it affects other weapons.

• Kick has been replaced with a shoulder shunt.

• From has said starting classes have changed. The game will monitor your stat allocation and suggest a class based on your trajectory.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games maandag 20 januari 2014 @ 19:41:32 #26
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
  maandag 20 januari 2014 @ 19:46:44 #27
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135731747
hopelijk wordt ie niet achterlijk moeilijk, uitdagend moeilijk mag :)
zou ook tof zijn als ze demon souls gaan porten naar pc, maar die is van sony, dus gaat niet snel gebeuren.

[ Bericht 54% gewijzigd door Manke op 20-01-2014 19:57:33 ]
  Eindredactie Games maandag 20 januari 2014 @ 20:14:34 #28
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135733284
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Manke het volgende:
hopelijk wordt ie niet achterlijk moeilijk, uitdagend moeilijk mag :)
zou ook tof zijn als ze demon souls gaan porten naar pc, maar die is van sony, dus gaat niet snel gebeuren.
Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.

Als ze deze game ook maar enigszins down gaan dumben, vergaat m.i. de kracht van de game. Heb er wel vertrouwen in dat 't goed komt.

Demon Souls heb ik ook nooit kunnen spelen helaas, heb wel recentelijk een afgetrapte PS3 van iemand geleend, dus wellicht kan ik 'm voor de release van DS2 nog ff uitproberen :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 20 januari 2014 @ 20:22:41 #29
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135733702
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.

Als ze deze game ook maar enigszins down gaan dumben, vergaat m.i. de kracht van de game. Heb er wel vertrouwen in dat 't goed komt.

Demon Souls heb ik ook nooit kunnen spelen helaas, heb wel recentelijk een afgetrapte PS3 van iemand geleend, dus wellicht kan ik 'm voor de release van DS2 nog ff uitproberen :7
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik. :)
voor demon souls wil ik wel een ps3 regelen, alleen zijn de knoppen niet in te stellen, met de standaard knoppen kan ik niet spelen door beperking in handen.
  Eindredactie Games dinsdag 21 januari 2014 @ 08:21:42 #30
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135748440
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Manke het volgende:

[..]

minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik. :)
Ligt er ook een beetje aan wat moeilijker wordt. Moeilijker in de zin van hardere enemies zou ik niet een probleem vinden. Minder bonfires bijv. wel ;(

quote:
voor demon souls wil ik wel een ps3 regelen, alleen zijn de knoppen niet in te stellen, met de standaard knoppen kan ik niet spelen door beperking in handen.
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:16:38 #31
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135765883
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:21 schreef 2dope het volgende:

Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier. :)
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:07:41 #32
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135776410
Ik hoop dat die multiplayer een beetje goed werkt en niet zo'n kansloos homo systeem is waarmee je niet met/tegen je vrienden kan spelen.
  Eindredactie Games dinsdag 21 januari 2014 @ 21:19:37 #33
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135777106
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat die multiplayer een beetje goed werkt en niet zo'n kansloos homo systeem is waarmee je niet met/tegen je vrienden kan spelen.
Idd mattie. Dat random invaden heeft mij ook nooit getrokken (hihi).
Overigens, in één van die beta-test trailers die ik eerder poste zie je wel luitjes samen schurken bestrijden, maar die eindbaas van from software heeft volgens mij niets gezegd over cooperative play :{ .
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games dinsdag 21 januari 2014 @ 21:20:42 #34
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135777177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Manke het volgende:

[..]

Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier. :)
Klinkt niet erg handig inderdaad. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat er grappig uit moet zien :@
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_135786302
Zitten er qua game content nog verschillen tussen de black edition en de collector's edition? Anders pop ik alvast een pre-order voor de black edition; die figure laat me eigenlijk koud.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  Eindredactie Games dinsdag 28 januari 2014 @ 14:00:50 #36
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136049600
Dark Souls 2-achievements gelekt

quote:
Over anderhalve maand op 14 maart komt de langverwachte Dark Souls 2 uit voor PS3 en Xbox360 (de pc-versie komt op een later tijdstip). Zoals altijd zo vlak voor de release lekken de trophies/achievements uit en er zitten een aantal leuke tussen.

Eén achievement zullen wij waarschijnlijk allemaal wel halen en dat is de 'This is Dark Souls' achievement die je krijgt wanneer je sterft. Voor de volledige lijst kan je een kijkje nemen op Exophase. Wees gewaarschuwd, het kan (kleine) spoilers hebben.
De achievements:
http://www.exophase.com/game/dark-souls-2-xbox/achievements/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_136080251
Afgaande op deze lijst is het makkelijker om alle achievements in DS2 te halen, dan in DS1. (lees: Knight's Honor: Acquire all rare weapons zit er niet in).
Extremistisch gematigd.
pi_136085632
Dark Souls uitgespeeld omdat ik dacht, ach waarom bij de eindbaas geen hulp inschakelen. Die gast bleek zo sterk dat hij de eindbaas is een paar klappen neer had zonder dat ik m kon raken:P

Hoop dat ze net als in DaSo goed geplaatste bonfires hebben. Niet zoals bij DeSo heel t level opnieuw doen vanaf de start. Daar niet verder gekomen dan tot na die grote soldaat aan het einde van de brug met die draak. Werd me iets te frustrerend...
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
pi_136086624
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:43 schreef SlevinX het volgende:
Dark Souls uitgespeeld omdat ik dacht, ach waarom bij de eindbaas geen hulp inschakelen. Die gast bleek zo sterk dat hij de eindbaas is een paar klappen neer had zonder dat ik m kon raken:P

Hoop dat ze net als in DaSo goed geplaatste bonfires hebben. Niet zoals bij DeSo heel t level opnieuw doen vanaf de start. Daar niet verder gekomen dan tot na die grote soldaat aan het einde van de brug met die draak. Werd me iets te frustrerend...
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.
  Eindredactie Games woensdag 29 januari 2014 @ 11:22:06 #40
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136086939
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.
Ik snap je punt. Toch vind ik meer checkpoints niet per definitie een nerf.
Nu ben ik wellicht geen 'hardcore' gamer, maar als ik kijk naar bijv. oude NES games (double dragon 2/3?), dat je in stage 8 bent, dood gaat, en weer bij stage 1 moet beginnen vind ik gewoon godsgruwelijk irritant.

Nogmaals, wellicht omdat ik geen HC-gamer ben maar als er enorme stukken opnieuw gespeeld moeten worden gaat de lol er bij mij sneller af. Teveel checkpoints is natuurlijk ook waardeloos, wat dat betreft vond ik 't bij DaSo wel goed geregeld. De verdeling was wat vaag (3 bonfires vlak bij elkaar in Anor Londo, géén in New Londo Ruins) maar dat maakt het ook wel weer tof imho.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 29 januari 2014 @ 11:30:01 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136087195
Uh, 4 zelfs in Anor Londo :7
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:35:47 #42
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136087378
Anders desnoods voor de naabjens lekker veel checkpoints en voor de ekte ekte bazen weinig checkpoints adhv moeilijkheidsgraad. Maarja dan moet dat allemaal wel weer op verschillende serv0rs of iets dergelijks.
  Eindredactie Games woensdag 29 januari 2014 @ 11:50:27 #43
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136087860
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Anders desnoods voor de naabjens lekker veel checkpoints en voor de ekte ekte bazen weinig checkpoints adhv moeilijkheidsgraad. Maarja dan moet dat allemaal wel weer op verschillende serv0rs of iets dergelijks.
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.

Maarre Rickjen, was jij niet op een gegev0n moment helemaal klaar met DaSo omdat je bang was in het moeras in blighttown en daardoor ging insta-poepen?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:58:18 #44
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136088169
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.

Maarre Rickjen, was jij niet op een gegev0n moment helemaal klaar met DaSo omdat je bang was in het moeras in blighttown en daardoor ging insta-poepen?
:( :( Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.

Overigens dacht ik aldoor dat als ik blight town binnen zou treden ik PER DIRECT toxic zou worden en dus zou sterven. Komt omdat ik nooit die pijlenschietertjes heb gezien, dus ging ik idd blight town vermijden en hoopte ik elders één of ander item tegen te komen wat me toegang tot blight town zou geven :')
pi_136088702
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:( :( Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.

Overigens dacht ik aldoor dat als ik blight town binnen zou treden ik PER DIRECT toxic zou worden en dus zou sterven. Komt omdat ik nooit die pijlenschietertjes heb gezien, dus ging ik idd blight town vermijden en hoopte ik elders één of ander item tegen te komen wat me toegang tot blight town zou geven :')
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:P
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 29 januari 2014 @ 12:15:41 #46
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136088853
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:P
:@ Klopt maar toen keek ik nog niet zo veel op teh interwebz voor wat guidance. Heb het spel nu één keer uitgespeeld, maar was er daarna ook meteen klaar mee. Mission accomplished, dacht ik! Nouja, en het feit dat er andere spellen te spelen waren :@
pi_136088870
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef 2dope het volgende:
Uh, 4 zelfs in Anor Londo :7
4?
Bij de firekeeper, voor Gwyndolin, binnen bij Solaire en nummer 4?
Bedoel je de painting? :P
Extremistisch gematigd.
  Eindredactie Games woensdag 29 januari 2014 @ 13:06:47 #48
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136090753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef P8 het volgende:

[..]

4?
Bij de firekeeper, voor Gwyndolin, binnen bij Solaire en nummer 4?
Bedoel je de painting? :P
Firekeeper, Gwyndolin ingang (dark moon tomb), die in dat kamertje na de twee pain-in-the-ass-archers en Gwynevere / lady of sunlight or whatever (na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 29 januari 2014 @ 13:13:08 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_136090984
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:( :( Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Klopt, zwaar lompe framedrop issues in die map. From software heeft overigens aangegeven dat ze dat probleem hebben opgelost in DS2. Waren wel maar momenten in DaSo dat de framerate opeens knetterhard faalde waardoor je uiteraard weer een afgrond inlazert.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_136095635
quote:
2s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef 2dope het volgende:

[..]

(na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben)
Ik moet altijd lachen door die verwoording.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')