Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:46 schreef Manke het volgende:
hopelijk wordt ie niet achterlijk moeilijk, uitdagend moeilijk mag
zou ook tof zijn als ze demon souls gaan porten naar pc, maar die is van sony, dus gaat niet snel gebeuren.
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedoel je makkelijker dan deel 1, of net zo uitdagend? Er wordt wel beloofd dat de uitdaging en onvergeeflijkheid weer als vanouds terug zijn - ik hoop het.
Als ze deze game ook maar enigszins down gaan dumben, vergaat m.i. de kracht van de game. Heb er wel vertrouwen in dat 't goed komt.
Demon Souls heb ik ook nooit kunnen spelen helaas, heb wel recentelijk een afgetrapte PS3 van iemand geleend, dus wellicht kan ik 'm voor de release van DS2 nog ff uitproberen
Ligt er ook een beetje aan wat moeilijker wordt. Moeilijker in de zin van hardere enemies zou ik niet een probleem vinden. Minder bonfires bijv. welquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef Manke het volgende:
[..]
minstens zo uitdagend als deel 1, het wordt moeilijker zeggen ze, hopelijk niet zo moeilijk dat de lol er van af gaat, maar dat komt wel goed vermoed ik.
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?quote:voor demon souls wil ik wel een ps3 regelen, alleen zijn de knoppen niet in te stellen, met de standaard knoppen kan ik niet spelen door beperking in handen.
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:21 schreef 2dope het volgende:
Ah, maar hoe kan je dan wel spelen? Kan je de bumpers/sticks niet bereiken o.i.d.?
Idd mattie. Dat random invaden heeft mij ook nooit getrokken (hihi).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat die multiplayer een beetje goed werkt en niet zo'n kansloos homo systeem is waarmee je niet met/tegen je vrienden kan spelen.
Klinkt niet erg handig inderdaad. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat er grappig uit moet zienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Manke het volgende:
[..]
Zo goed als verlamde duimen en met de meeste vingers kan ik geen kracht meer mee zetten, besturen doe ik met de basis van m'n wijsvinger, X (van de ps2 gamepad) is block en R1 is attack, de belangrijkste knoppen, duim rust op X en wijsvinger op duim om te drukken, linker bumpers kan ik niet makkelijk gebruiken omdat ik mn hele linker hand gebruik om te sturen, het lukt me allemaal maar net op deze manier.
De achievements:quote:Over anderhalve maand op 14 maart komt de langverwachte Dark Souls 2 uit voor PS3 en Xbox360 (de pc-versie komt op een later tijdstip). Zoals altijd zo vlak voor de release lekken de trophies/achievements uit en er zitten een aantal leuke tussen.
En achievement zullen wij waarschijnlijk allemaal wel halen en dat is de 'This is Dark Souls' achievement die je krijgt wanneer je sterft. Voor de volledige lijst kan je een kijkje nemen op Exophase. Wees gewaarschuwd, het kan (kleine) spoilers hebben.
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:43 schreef SlevinX het volgende:
Dark Souls uitgespeeld omdat ik dacht, ach waarom bij de eindbaas geen hulp inschakelen. Die gast bleek zo sterk dat hij de eindbaas is een paar klappen neer had zonder dat ik m kon raken:P
Hoop dat ze net als in DaSo goed geplaatste bonfires hebben. Niet zoals bij DeSo heel t level opnieuw doen vanaf de start. Daar niet verder gekomen dan tot na die grote soldaat aan het einde van de brug met die draak. Werd me iets te frustrerend...
Ik snap je punt. Toch vind ik meer checkpoints niet per definitie een nerf.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DeSo was echt een factor 10 beter dan DaSo imo, juist OMDAT het niet generfed was.
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:35 schreef RickoKun het volgende:
Anders desnoods voor de naabjens lekker veel checkpoints en voor de ekte ekte bazen weinig checkpoints adhv moeilijkheidsgraad. Maarja dan moet dat allemaal wel weer op verschillende serv0rs of iets dergelijks.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
De echte harde mofos kunnen natuurlijk gewoon kiezen om de aanwezige fire keepers om te leggen en verder met hun klauwen van bonfires af te blijven. Dat is pas 'artcore shit.
Maarre Rickjen, was jij niet op een gegev0n moment helemaal klaar met DaSo omdat je bang was in het moeras in blighttown en daardoor ging insta-poepen?
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:Pquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Overigens dacht ik aldoor dat als ik blight town binnen zou treden ik PER DIRECT toxic zou worden en dus zou sterven. Komt omdat ik nooit die pijlenschietertjes heb gezien, dus ging ik idd blight town vermijden en hoopte ik elders n of ander item tegen te komen wat me toegang tot blight town zou geven
quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Blight town kon je makkelijk skippen door gewoon via de andere kant erin te rennen en naar beneden te gaan en naar bonfire rennen. Hoef je alleen die spiderqueen dinges nog doden en klaar was je met blight town. Toen ik wat meer ballen (lees levels) kreeg blight town wat meer verkent:P
4?quote:
Firekeeper, Gwyndolin ingang (dark moon tomb), die in dat kamertje na de twee pain-in-the-ass-archers en Gwynevere / lady of sunlight or whatever (na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben).quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:16 schreef P8 het volgende:
[..]
4?
Bij de firekeeper, voor Gwyndolin, binnen bij Solaire en nummer 4?
Bedoel je de painting?
Klopt, zwaar lompe framedrop issues in die map. From software heeft overigens aangegeven dat ze dat probleem hebben opgelost in DS2. Waren wel maar momenten in DaSo dat de framerate opeens knetterhard faalde waardoor je uiteraard weer een afgrond inlazert.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Nee maar blight town kon beter lag town genoemd worden.
Ik moet altijd lachen door die verwoording.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
(na Smough en Ornstein afgedroogd te hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |