Ik wil graag morgenavond een drie gangen diner.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeps, das slechte timing. Nou ja, als je hulp nodig hebt met iets moet je het laten weten ok?
3 keer een magnetronmaaltijd? Kom met liefde voor je kokenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil graag morgenavond een drie gangen diner.
Duifje, je snapt vast wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil graag morgenavond een drie gangen diner.
Expert in zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 keer een magnetronmaaltijd? Kom met liefde voor je koken
Yes! En daarom veel liefde jullie / jouw kant opquote:
Facebookfoto niet gezien? Was een recept aan het volgen en werd meteen in de zeik genomenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Expert in zeker?
[..]
Yes! En daarom veel liefde jullie / jouw kant op
Kano kan prima koken. Als het pakje zegt 200 ml water dan zit er ook geen drupje meer water inquote:
quote:[..]
Yes! En daarom veel liefde jullie / jouw kant op
Leuk als er mensen aanbellen, ze Bells, ze Bells...quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel lopen (gisteren gedaan hele dag) alleen been nog niet strekken. Dus het is een soort Quasimodo huppeltje.
[..]
Vriendin is d'r masterthesis aan het schrijven in het buitenland
Ik snap niet dat je een superkleine body koopt om er een grote lens op te schroeven. Verbaas ik me ook over bij de nex. Een x100/x200 snap ik, maar dit soort modellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pen EP3 voor ¤349 vandaag bij iBood: http://m.ibood.com/nl/nl/
Ik ken het...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een folderprobleempje. Kenners hier?
DIG / Folderindex beschadigd? Hoe nu?
De stap van movie maker naar AE lijkt me een beetje grootquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaal trouwens![]()
Koffie? Enneh, iemand bekend met Adobe Premiere of After Effects? Schijnt dat je daar coole filmpjes mee kunt editten. Momenteel ben ik af en toe een beetje aan het klooien in Windows Movie Maker, maar ik wil weleens wat verder kijken. Zou zoiets de moeite waard zijn? En de kosten? Is het een beetje makkelijk aan te leren of is er een feature overkill?
After Effects is zo'n programma waarvan zelfs mensen die er jaren mee werken nog niet de helft snappenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeNja, ik weet dat niet he, dus dan vraag ik het
Premiere is een stuk eenvoudiger om te leren idd, maar als het puur montagewerk ik voor niet commerciële doeleinden zou ik gewoon Pinnacle kiezen, ook een stuk vriendelijker voor je portemonneequote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar Premiere is prima te snappen hoor
Oh wacht eens even, ik heb ik nog Pinnacle Studio Ultimate liggen, met een greenscreen (zat gratis in die verpakking). Kostte me 129 euro maar ligt hier nu maar doelloos in de kast, doe een grappig bod en ik doe 'm op de bus voor jequote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is idd voor niet-commerciële doelen, gewoon voor leuke vakantievideo's. En die paar tientjes val je je dan nooit een buil aan
Zal zo ff topic lezen met je ervaring met de voorgestelde oplossing.quote:
Bijijijna........quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maar weet je al hoe een ipad werkt?
Welke, Canon mk1, mk2, Sigmaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:29 schreef Crientj het volgende:
Holy fuck, ik heb zojuist een 24-70 gekocht. Eng!
Wat is er eng aan? Ziet ie eruit als een spin of zo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:29 schreef Crientj het volgende:
Holy fuck, ik heb zojuist een 24-70 gekocht. Eng!
'K zou die 24-70 niet echt als een upgrade zien van je 17-40, beide zijn geent op verschillende onderwerpen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:36 schreef Susteren het volgende:
Ik zit met een dilemma. Die Macbook stel ik toch maar uit, ik leen die wel tijdens shoots (heb hem wel nodig, dat scherm van m'n 1d3 is echt niet te vertrouwen), maar ik ga toch investeren in beter glas.
Ik twijfel over het upgraden van m'n 17-40 f4 naar de 24-70 f2.8 II of m'n 70-200 f2.8 naar de 2.8 IS II. Het verschil tussen de 17-40 en 24-70 is natuurlijk een stuk groter, heb de mk1 versie van Puala eens gebruikt, echt een prachtige lens. Maar aangezien mijn non-is versie van de 70-200 binnenkort uit de productie gaat vraag ik me af of ik hem niet beter nu kan verkopen en upgraden dan over een jaar. En nu is de cashback actie van canon natuurlijk, 300 euro op allebei de lenzen.
Maar ik gebruik hem alleen in de studio, heb er volgens mij zelfs nog nooit een landschap mee geschotenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:41 schreef andreas612 het volgende:
[..]
'K zou die 24-70 niet echt als een upgrade zien van je 17-40, beide zijn geent op verschillende onderwerpen.
Dan is 't dus geen upgrade, met een upgrade kan je minimaal hetzelfde vastleggen alleen in betere kwaliteit. Maar kan me voorstellen dat je een 24-70 vaker gebruikt in de studio dan een 17-40.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Maar ik gebruik hem alleen in de studio, heb er volgens mij zelfs nog nooit een landschap mee geschoten![]()
Ik mis net een beetje tele, wil vaak in de 50-60mm range fotograferen snapje.
Nee idd, het is net niet echt super wide angle maar ook weer net niet genoeg tele voor portretwerkquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:45 schreef andreas612 het volgende:
'K vind de 17-40 op aps-h sowieso niet echt goed uitpakken..
Geen idee wat het allemaal kost maar ik zou kopen waar je behoefte aan hebt, niet puur omdat er een update beschikbaar is. Ik kan ook m'n 17-40 inruilen voor een 16-35 II.. maar totdat ik het gevoel heb dat mijn 17-40 niet meer de kwaliteit kan bieden die ik wil verkoop ik 'm niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee idd, het is net niet echt super wide angle maar ook weer net niet genoeg tele voor portretwerk.
Wat zou jij aanraden, 24-70 mk2 met cashback of mk1 2e hands?
Heb behoefte aan een 24-70 f2.8, denk dat de mk1 goed genoeg is voor mijn doeleindenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Geen idee wat het allemaal kost maar ik zou kopen waar je behoefte aan hebt, niet puur omdat er een update beschikbaar is. Ik kan ook m'n 17-40 inruilen voor een 16-35 II.. maar totdat ik het gevoel heb dat mijn 17-40 niet meer de kwaliteit kan bieden die ik wil verkoop ik 'm niet.
Zou je me wat gemaakte pics kunnen doorsturenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ha, ninja edit. De Canon mk1.
@Fles, Ik ging erheen om te KIJKEN voor de Sigma..
Maar ja je weet hoe dat gaat he. Hebbe hebbe hebbequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ha, ninja edit. De Canon mk1.
@Fles, Ik ging erheen om te KIJKEN voor de Sigma..
Jep, als je geduld hebt tot aanstaande donderdag? Dan neem ik m mee naar Dauwpopquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:03 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zou je me wat gemaakte pics kunnen doorsturen? Wil heb namelijk ook aanschaffen (zie post hierboven), welke body gebruik je?
Aah een fellow 1d userquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jep, als je geduld hebt tot aanstaande donderdag? Dan neem ik m mee naar Dauwpop.
1D Mark II als body.
Maar eh, alweer aan het wisselen met je gear?
Haat ik op de 17-40? Neequote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
Haten op een 17-40, die jongen is niet wijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |