Ik wil graag morgenavond een drie gangen diner.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeps, das slechte timing. Nou ja, als je hulp nodig hebt met iets moet je het laten weten ok?
3 keer een magnetronmaaltijd? Kom met liefde voor je kokenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil graag morgenavond een drie gangen diner.
Duifje, je snapt vast wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil graag morgenavond een drie gangen diner.
Expert in zeker?quote:Op woensdag 1 mei 2013 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
3 keer een magnetronmaaltijd? Kom met liefde voor je koken
Yes! En daarom veel liefde jullie / jouw kant opquote:
Facebookfoto niet gezien? Was een recept aan het volgen en werd meteen in de zeik genomenquote:Op woensdag 1 mei 2013 14:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Expert in zeker?
[..]
Yes! En daarom veel liefde jullie / jouw kant op
Kano kan prima koken. Als het pakje zegt 200 ml water dan zit er ook geen drupje meer water inquote:
quote:[..]
Yes! En daarom veel liefde jullie / jouw kant op
Leuk als er mensen aanbellen, ze Bells, ze Bells...quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel lopen (gisteren gedaan hele dag) alleen been nog niet strekken. Dus het is een soort Quasimodo huppeltje.
[..]
Vriendin is d'r masterthesis aan het schrijven in het buitenland
Ik snap niet dat je een superkleine body koopt om er een grote lens op te schroeven. Verbaas ik me ook over bij de nex. Een x100/x200 snap ik, maar dit soort modellenquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pen EP3 voor ¤349 vandaag bij iBood: http://m.ibood.com/nl/nl/
Ik ken het...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb een folderprobleempje. Kenners hier?
DIG / Folderindex beschadigd? Hoe nu?
De stap van movie maker naar AE lijkt me een beetje grootquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaal trouwens![]()
Koffie? Enneh, iemand bekend met Adobe Premiere of After Effects? Schijnt dat je daar coole filmpjes mee kunt editten. Momenteel ben ik af en toe een beetje aan het klooien in Windows Movie Maker, maar ik wil weleens wat verder kijken. Zou zoiets de moeite waard zijn? En de kosten? Is het een beetje makkelijk aan te leren of is er een feature overkill?
After Effects is zo'n programma waarvan zelfs mensen die er jaren mee werken nog niet de helft snappenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okeeNja, ik weet dat niet he, dus dan vraag ik het
Premiere is een stuk eenvoudiger om te leren idd, maar als het puur montagewerk ik voor niet commerciële doeleinden zou ik gewoon Pinnacle kiezen, ook een stuk vriendelijker voor je portemonneequote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar Premiere is prima te snappen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |