Volgens mij kan je dat al met lightroom aanpassen, ik had het iig zelf gefixed met mn foto's van Thailand, kwam er na een paar dagen pas achter dat er ook een tijdzone functie op mn camera zatquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:03 schreef Uncle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ookin ligtroom wordt het een zooitje als er teveel tijd tussen zit. Met een paar minuten klopt de chornologie niet helemaal maar zit het wel ongeveer goed. Als je 12 uur tijdsverschil hebt dan staan er foto's van dagen door elkaar...
Van mij mag er wel een datum-adjuster in lightroom
nu kijk ik de fotos maar per toestel
![]()
en al tijdje back in holland
dus het is toch een ouwe zak geworden!quote:
Moet je daar getrouwd voor zijn dan?quote:Op zondag 28 april 2013 14:22 schreef freud het volgende:
En als je getrouwd bent, leer je niet terug te praten.
Oh, het africhten begint veel eerder, maar dat hoef ik jou niet te vertellen denk ikquote:
vertel mij watquote:Op maandag 29 april 2013 00:03 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, het africhten begint veel eerder, maar dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik
je wil het niet wetenquote:
Neuh. Zolang hij nog steeds gewoon avonden met vrienden op stap kan zonder gezeik valt dat volgens mij wel meequote:
Idd onder de plak..... hij mag alleen nog maar de avondenquote:Op maandag 29 april 2013 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh. Zolang hij nog steeds gewoon avonden met vrienden op stap kan zonder gezeik valt dat volgens mij wel mee
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Idd onder de plak..... hij mag alleen nog maar de avonden
Volgens mij stond er iets over werk en overdag.quote:
Hahaquote:Op maandag 29 april 2013 12:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgens mij stond er iets over werk en overdag.![]()
Vrouwen die niets doen geloof ik al bij voorbaat niet
Dat is geen kwestie van zielig gevonden willen worden, het is gewoon waar.quote:Op maandag 29 april 2013 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar ik denk dat mannen graag zielig gevonden willen worden en daarom zeggen dat ze onder de plak zitten
Droom verderquote:Op maandag 29 april 2013 12:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van zielig gevonden willen worden, het is gewoon waar.
Zelfs mijn dromen probeerde mijn ex mij af te nemenquote:
Maar daarom is het ook je exquote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zelfs mijn dromen probeerde mijn ex mij af te nemen
Nog leuker met een groep, sommigen passen de tijdszone aan, anderen niet. En die komen dan ook nog eens uit verschillende tijdszones.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:57 schreef Uncle het volgende:
[..]
been there, done that.,..![]()
dat is trouwens helemaal leuk als je een verre reis maakt naar een andere tijdszone en maar een camera aanpast naar het tijdsverschil
Goedzoquote:
is niet erg fiksen wequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:37 schreef freud het volgende:
Net een foto gemaild. Kan niet goed naam geven en resizen op iphone, is dat erg? Wel veel werk voor jullie...
Wel lopen (gisteren gedaan hele dag) alleen been nog niet strekken. Dus het is een soort Quasimodo huppeltje.quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ziet er fraai uit! Kan je weer een beetje lopen enzo?
Vriendin is d'r masterthesis aan het schrijven in het buitenlandquote:Op woensdag 1 mei 2013 13:54 schreef Puala het volgende:
D_A, vertroetelt je vriendin je wel een beetje?
Oeps, das slechte timing. Nou ja, als je hulp nodig hebt met iets moet je het laten weten ok?quote:Op woensdag 1 mei 2013 13:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vriendin is d'r masterthesis aan het schrijven in het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |