Je doet maar.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef Salatrel het volgende:
Gooi gelijk vinnie uit de op die pic is toch niet relevant meer
Wat zit daar voorop? Kentekenplaat van de MP3?quote:
Een foto van jouw harses, nou goed..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat zit daar voorop? Kentekenplaat van de MP3?
Tevens prutserik zag het wel
Mag ik haar erbij hebben?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gebeurt wel zodra je een nieuwe fiets heb
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat je er erg angstaanjagend uit ziet.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan me om zoiets redelijk opwinden inderdaad.Als ik diegene in de kraag kon vatten had ik me zeker weten niet in kunnen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Wat voor dealer?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik haar erbij hebben?
Zaterdag of volgende week maar eens even langs een paar dealers gaan.
Drugsdealers natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je er erg angstaanjagend uit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig doet de foto het niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij is dus echt TL verklaard ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik haar erbij hebben?
Zaterdag of volgende week maar eens even langs een paar dealers gaan.
Dat mag volgens SD pas als je hier een jaar regelmatig meepost.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, misschien moet ik ook maar solliciteren om in de OP te mogen.
Door de dealer, ja. Nog niet door de schade-expert/verzekering.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar hij is dus echt TL verklaard ja?
Ik vind dat best lang. Zoveel moeite is het toch niet om af entoe aan te passen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat mag volgens SD pas als je hier een jaar regelmatig meepost.
Gaat niet zozeer om de moeite volgens mij, maar meer omdat er dan straks allemaal lui in staan die even hun neus om de hoek hebben gestoken en vervolgens niet meer terugkomen. Zo heb ik vorig jaar Mickeys erin gezet geloof ik, maar die is ook nergens meer te bekennen?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik vind dat best lang. Zoveel moeite is het toch niet om af entoe aan te passen?
Eh wat, je postte net toch nog een link van iemand anders die jouw raptor had gemod? Dacht dat je dat ding al verkocht hadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef JK1982 het volgende:
Ach, lekker belangrijk ook om in de OP te staan... Toch?
Zaterdag open dag bij Leusinks Motoren in Elburg.
Staat ook een dynojet-bank, lijkt me wel grappig om de Raptor daar es op te zetten..
Ik heb 2 V-Raptor 1000's gehad.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eh wat, je postte net toch nog een link van iemand anders die jouw raptor had gemod? Dacht dat je dat ding al verkocht had
Loop je weer lekker te stoken?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze geen kliek-vorming hier wilde hebben. Dan moet je vooral die lijstjes stimuleren.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe dan ook helemaal niks met die OP, dat was/is ThaFreak's dingetje.
Maar als dat zo'n halszaak is gaan gewoon alle icoontjes eruit; mij maakt dat niet uit.
Maar dan kunnen we dat ook maar meteen toepassen op het motorclubtopic, als het de indruk wekt dat er een kliekje is.
Fixed.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later als ik groot oud ben staan deze in de garage
Nee, ik vraag het me af.quote:
Als een houten plankje?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe kut dat zadel dan moet zitten, zo dun is het.
Maarja, het is een Triumph, offroad banden, dus je staat toch wel heel de weg lijkt me
Dan moet je een keer op mijn Alp zitten! Die heeft ook een tamelijk dun zadel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Maarja, het is een Triumph, offroad banden, dus je staat toch wel heel de weg lijkt me
Ach, who cares.. ik vind deze echt dik! Mooie kleur, dikke vork erop..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Zeker waar. Lekker pijpje zit er ook opquote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, who cares.. ik vind deze echt dik! Mooie kleur, dikke vork erop..
Lekker hoor..
Zo dus?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Als je voor de volle 100% in de midlife crisis zit bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later als ik groot ben staan deze in de garage
Zeik toch niet man.. jij zit te fappen op een V-Strom. Da's lekker spannendquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je voor de volle 100% in de midlife crisis zit bedoel je?
Die doen aan menopauze, da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouwen doen niet aan een midlife crisis.
Post dan eens wat eigen kwijlmateriaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 't helemaal niks, die Triumph.
Deze dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 't helemaal niks, die Triumph.
Heb ik helaas niet bij mequote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef BlackLining het volgende:
In de Bandit zit 15w40, Shell HX7. Gewoon even in het boekje kijken welke erin moet.
Ja vraag wel ff bij motoport, 20w50 heb ik zelf nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:51 schreef BlackLining het volgende:
Ik weet het zo niet voor jouw fiets hoor. Weet alleen dat de Bandit geen synthetische olie lust..
Gewoon lekker doen, ik woon er ook prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook sterk te twijfelen om weer eens te kijken voor een huis in Almere.
gister in dr file nog staan babbelen met een meid op die bovenste. Prachtig ding. Maar die gs500 bleef ze niet bij hehehequote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later als ik groot ben staan deze in de garage
Ik mag binnenkort de uitlaatpakking gaan vervangenquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:07 schreef lipjes het volgende:
Ik doe tegelijk even de oliefilter, klepdekselpakking en kleppen stellen.
Moet ook nog de kettinggeleider vervangen, dat gaat pas leuk worden
Oh werkt dat zo? Moet het een perenijsje zijn?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
ik vraag gewoon Deka offie trek heeft in een ijsje en dan kan die gelijk zijn oliefiltersleutel meenemen
quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
gister in dr file nog staan babbelen met een meid op die bovenste. Prachtig ding. Maar die gs500 bleef ze niet bij hehehe
Mja, ik wilde er ook één maar ik heb geen tuin. Mooi kut.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog niet, maar die gaan we binnenkort planten
Kan altijd nog armoe zaaien in de berm voor mijn huis..quote:
voor een v-strom is een stekje in een bloempot ook genoeg hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, ik wilde er ook één maar ik heb geen tuin. Mooi kut.
Laat ik eens beginnen met een nieuwe achterband voor de Banditquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor een v-strom is een stekje in een bloempot ook genoeg hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef Salatrel het volgende:
kijk het verschil dan tussen de 1200's en de KTM 990
MOET HET EEN P... ben jij nieuw hier?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Oh werkt dat zo? Moet het een perenijsje zijn?
Ik heb geen idee hoe ver die is bij mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort de uitlaatpakking gaan vervangen
Ik weet het bij mij wel. Hij is namelijk lekquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver die is bij mij
lekker danquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet het bij mij wel. Hij is namelijk lek
Bij mij geloof ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet het bij mij wel. Hij is namelijk lek
Mwa, mijn pak kan wel wat hebben, maar bij zoiets geeft hij het toch wel op als dat langer dan een kwartiertje duurtquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zwemmen daarstraks. En kurkdroog onder m'n pak, zoals het hoort
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zwemmen daarstraks. En kurkdroog onder m'n pak, zoals het hoort
Ja als ik in de sloot ga liggen komt het water ook mijn broek in ja...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef einschtein het volgende:
Het water kwam bij mij altijd aan de achterkant van mijn broek naar binnen.Tijdje geleden bretels gekocht, nu blijft het lekker buiten en blijf ik droog.
Pest die jongen niet zo...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja als ik in de sloot ga liggen komt het water ook mijn broek in ja...
Waarom ik niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef einschtein het volgende:
Ik ga tijdens de rit IEDEREEN op een perenijsje trakteren BEHALVE BlackLining.
Quoted. Zo niet, komt Die Topicpolizei wel verhaal halen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef einschtein het volgende:
Ik ga tijdens de rit IEDEREEN op een perenijsje trakteren BEHALVE BlackLining.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er daarstraks nog 1, vlak voor ik die hoosbui in reed. In zo'n SUV, gooit 'm bijna in enen naar links - gelukkig zag ik het al aankomen, en hield ik even in om er vervolgens rechts langs te blazen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef handboek het volgende:
Gister trouwens bijna een ongeluk... Marokkaan met busje gooit hem op de snelweg opeens naar links waardoor ik er bijna onder lag.. Daarna even naast gaan rijden en verhaal gehaald dmv handgebaren en een middelvinger.
Slim wel, dit, als je zo snel mogelijk plat wilt liggen. Los van of je gelijk hebt of niet dat ze uit moeten kijken ben je nog steeds de kwetsbare van de twee. Een boze 'slinger' aan het stuur kan genoeg zijn dan, ookal wilde hij je alleen maar laten schrikken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef handboek het volgende:
Gister trouwens bijna een ongeluk... Marokkaan met busje gooit hem op de snelweg opeens naar links waardoor ik er bijna onder lag.. Daarna even naast gaan rijden en verhaal gehaald dmv handgebaren en een middelvinger.
Dit ja. Je weet nooit of het een idioot is die zich echt niet kan inhouden. Ik maak het ook wel eens duidelijk, maar dan wel ervoor zorgen dat je er al voor zit en alvast een tikje naar beneden hebt gedaan. Heb het namelijk al eens aan de hand gehad dat iemand me probeerde aan te rijden nadat ik had duidelijk gemaakt dat ik hem een hufter vondquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Slim wel, dit, als je zo snel mogelijk plat wilt liggen. Los van of je gelijk hebt of niet dat ze uit moeten kijken ben je nog steeds de kwetsbare van de twee. Een boze 'slinger' aan het stuur kan genoeg zijn dan, ookal wilde hij je alleen maar laten schrikken.
Ook dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef einschtein het volgende:
Ik vind een middelvinger sowieso aso, ongeacht de reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |