Ik weet het bij mij wel. Hij is namelijk lekquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver die is bij mij
lekker danquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet het bij mij wel. Hij is namelijk lek
Bij mij geloof ik nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik weet het bij mij wel. Hij is namelijk lek
Mwa, mijn pak kan wel wat hebben, maar bij zoiets geeft hij het toch wel op als dat langer dan een kwartiertje duurtquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zwemmen daarstraks. En kurkdroog onder m'n pak, zoals het hoort
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zwemmen daarstraks. En kurkdroog onder m'n pak, zoals het hoort
Ja als ik in de sloot ga liggen komt het water ook mijn broek in ja...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef einschtein het volgende:
Het water kwam bij mij altijd aan de achterkant van mijn broek naar binnen.Tijdje geleden bretels gekocht, nu blijft het lekker buiten en blijf ik droog.
Pest die jongen niet zo...quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja als ik in de sloot ga liggen komt het water ook mijn broek in ja...
Waarom ik niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef einschtein het volgende:
Ik ga tijdens de rit IEDEREEN op een perenijsje trakteren BEHALVE BlackLining.
Quoted. Zo niet, komt Die Topicpolizei wel verhaal halen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef einschtein het volgende:
Ik ga tijdens de rit IEDEREEN op een perenijsje trakteren BEHALVE BlackLining.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er daarstraks nog 1, vlak voor ik die hoosbui in reed. In zo'n SUV, gooit 'm bijna in enen naar links - gelukkig zag ik het al aankomen, en hield ik even in om er vervolgens rechts langs te blazen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef handboek het volgende:
Gister trouwens bijna een ongeluk... Marokkaan met busje gooit hem op de snelweg opeens naar links waardoor ik er bijna onder lag.. Daarna even naast gaan rijden en verhaal gehaald dmv handgebaren en een middelvinger.
Slim wel, dit, als je zo snel mogelijk plat wilt liggen. Los van of je gelijk hebt of niet dat ze uit moeten kijken ben je nog steeds de kwetsbare van de twee. Een boze 'slinger' aan het stuur kan genoeg zijn dan, ookal wilde hij je alleen maar laten schrikken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef handboek het volgende:
Gister trouwens bijna een ongeluk... Marokkaan met busje gooit hem op de snelweg opeens naar links waardoor ik er bijna onder lag.. Daarna even naast gaan rijden en verhaal gehaald dmv handgebaren en een middelvinger.
Dit ja. Je weet nooit of het een idioot is die zich echt niet kan inhouden. Ik maak het ook wel eens duidelijk, maar dan wel ervoor zorgen dat je er al voor zit en alvast een tikje naar beneden hebt gedaan. Heb het namelijk al eens aan de hand gehad dat iemand me probeerde aan te rijden nadat ik had duidelijk gemaakt dat ik hem een hufter vondquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Slim wel, dit, als je zo snel mogelijk plat wilt liggen. Los van of je gelijk hebt of niet dat ze uit moeten kijken ben je nog steeds de kwetsbare van de twee. Een boze 'slinger' aan het stuur kan genoeg zijn dan, ookal wilde hij je alleen maar laten schrikken.
Ook dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef einschtein het volgende:
Ik vind een middelvinger sowieso aso, ongeacht de reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |