quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Krijg je hè, met de mid life crisis
Soort mini-ufo?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef JK1982 het volgende:
Bij m'n broer stond vandeweek zo'n ding in de straat, die snap ik ook niet echt hoor..
[ afbeelding ]
M'n leren pak met doodskop achterop is in de maakquote:
Is gewoon rustig sturen, die weg, maar wel erg mooi!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat ziet er interessant uitDankje voor de tip, ga ik dat even in mijn route opnemen.
wel gaaf hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef JK1982 het volgende:
Bij m'n broer stond vandeweek zo'n ding in de straat, die snap ik ook niet echt hoor..
[ afbeelding ]
Ik schaar dat eigenlijk in dezelfde orde als een quad - mensen die te schijterig zijn om op 2 wielen te rijden.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, maar meer ook niet. Je kunt niet tussen de file door, ze zijn duur, je wordt gewoon nat als het regent..quote:
Ach ja, mensen kennen zichzelf...quote:Op donderdag 11 april 2013 23:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik schaar dat eigenlijk in dezelfde orde als een quad - mensen die te schijterig zijn om op 2 wielen te rijden.
die zijn vet !quote:Op donderdag 11 april 2013 23:17 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft geen motorrijbewijs te hebben nee, wel een autorijbewijs..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:21 schreef JK het volgende:
Zo'n CanAm is toch ook alleen voor het B-rijbewijs?
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:22 schreef BlackLining het volgende:
Kom op mensen, flikker eens op met die lelijke hokken
Ik kan me om zoiets redelijk opwinden inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
Juicy houdt zich hier nog in geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |