Volgens mij woont Picodinges in het zuiden en zowel jij als Juicyhil in het noorden. Dat zal je keuze verklaren, makkelijker om even een zetje te gaan geven.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Afrekenen bij de newbie-rit, dank u!
[..]
No way José.. ouwe relnicht.
Ik wilde bijna mijn geld nog op Picodinges zetten..
Deal!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook wel een ritje organiseren hoor_!
van zo naar Almere:Dquote:Op donderdag 11 april 2013 23:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook sterk te twijfelen om weer eens te kijken voor een huis in Almere.
Ja in juni kom ik met de motor jouw kant opquote:Op donderdag 11 april 2013 23:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook wel een ritje organiseren hoor_!
Muziekwijk-possequote:
Kom je nog in 't Peak District?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja in juni kom ik met de motor jouw kant op
Jij ook al?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja in juni kom ik met de motor jouw kant op
Je hebt hem toch wel omgeduwd hequote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog de LT versie met een kentekenplaat zo groot als een pizzadoos en een windscherm van 2 meter hoog ofzo. Het zag er gewoon werkelijkwaar niet uit.
Zoiets;
[ afbeelding ]
Koop dan gewoon een NIEUWE auto voor minder geld.
Incognito!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij ook al?
Lekker origineel allemaal hoorAllemaal aan de Alp, allemaal op vakantie naar UK. Makke schaapjes
Nee, ik moet zeg maar eind juni in Londen zijn en de week voorafgaand of daarna beetje door Engeland richting Schotlandquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom je nog in 't Peak District?
Krijg je hè, met de mid life crisisquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij ook al?
Lekker origineel allemaal hoorAllemaal aan de Alp, allemaal op vakantie naar UK. Makke schaapjes
Die kentekenplaten zijn echt hilarisch inderdaad. Die horen voorop te zitten, als sneeuwschuiver.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Ik zag vandaag nog de LT versie met een kentekenplaat zo groot als een pizzadoos en een windscherm van 2 meter hoog ofzo. Het zag er gewoon werkelijkwaar niet uit.
Zoiets;
[ afbeelding ]
Ja maarrre je hebt wel een motor! Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:12 schreef JK het volgende:
[..]
Zoiets;
[ afbeelding ]
Nee, een LT is een auto.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maarrre je hebt wel een motor! Dat is ook wat waard.
Ik heb je IP. Je kunt zo bezoek verwachten.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:13 schreef JK het volgende:
@Blacklining; Nee, reed voorbij op het moment dat ik op m'n werk even uit m'n raam keek. Uit frustratie wel een motor omgeduwd bij een bibliotheek waar ik langs kwam.
Trendsetter zijn heet dat in mijn gevalquote:Op donderdag 11 april 2013 23:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij ook al?
Noem 'm hier maar, ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb je IP. Je kunt zo bezoek verwachten.
Grote mond heeft 'ie wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb je IP. Je kunt zo bezoek verwachten.
quote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Trendsetter zijn heet dat in mijn geval
Dat ziet er interessant uitquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Als je de M1 vanuit London naar het Noorden rijdt kom je langs 't peak district (en mijn huis) , zeker even daar 'n kijkje nemen
![]()
Woodhead Pass bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
A1 geloof ikquote:Op donderdag 11 april 2013 23:15 schreef JK het volgende:
[..]
Noem 'm hier maar, ben benieuwd.
Overigens lees ik nu dat je met het nieuwe rijbewijs niet meer op een MP3 LT mag rijden met je B rijbewijs, dus straks minder van die onzin op de weg. Alleen rijbewijzen voor 19 jan 2013 mogen dat nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |