--> BNWquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet wel voorbedachte rade geweest zijn. Ik denk dat JK1982 hem zelf even omver is gaan douwen
Kan ik hem in elkaar slaan.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet wel voorbedachte rade geweest zijn. Ik denk dat JK1982 hem zelf even omver is gaan douwen
En van je spouse OJAquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
_!
Kenteken eindigt overigens op 'OHE'
O hé!
Wat er niet is kan ook niet kapot gaanquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga wel maar eens voor een alarm kijken tzt.
Dan valt het bij omstanders misschien wat meer op.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Salatrel het volgende:
Want met een alarm kan niemand hem omkieperen?
Transalpquote:
Koop gewoon een MP3 RL. Zet de voortrein vast en dan hebben die klootzakjes meer moeite om 'm om te gooien. Dat soort klojo's die dat doen moet je gewoon opknopen, die zijn het niet waard om te leven.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan valt het bij omstanders misschien wat meer op.
Nee, niet zo eenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:59 schreef JK het volgende:
[..]
Koop gewoon een MP3 RL. Zet de voortrein vast en dan hebben die klootzakjes meer moeite om 'm om te gooien. Dat soort klojo's die dat doen moet je gewoon opknopen, die zijn het niet waard om te leven.
Precies, topdingenquote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie exponentiële groei van alpjes in dit topic.
Afrekenen bij de newbie-rit, dank u!quote:
No way José.. ouwe relnicht.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat moet wel voorkennis geweest zijn. Ik denk dat JK1982 hem zelf even omver is gaan douwen
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ach het is tenminste geen greppel.
quote:
quote:
alsof iemand in Amsterdam daar op Let.. Met alle vespa alarmen...quote:Op donderdag 11 april 2013 22:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan valt het bij omstanders misschien wat meer op.
Daarom zit ik ook sterk te twijfelen om weer eens te kijken voor een huis in Almere.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
alsof iemand in Amsterdam daar op Let.. Met alle vespa alarmen...
Koop maar eerst eens valbeugels, met je grote mondquote:Op donderdag 11 april 2013 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, topdingenAlhoewel ik een 650cc heb en daarom boven de rest sta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |