Eh wat, je postte net toch nog een link van iemand anders die jouw raptor had gemod? Dacht dat je dat ding al verkocht hadquote:Op donderdag 11 april 2013 23:41 schreef JK1982 het volgende:
Ach, lekker belangrijk ook om in de OP te staan... Toch?
Zaterdag open dag bij Leusinks Motoren in Elburg.
Staat ook een dynojet-bank, lijkt me wel grappig om de Raptor daar es op te zetten..
Ik heb 2 V-Raptor 1000's gehad.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eh wat, je postte net toch nog een link van iemand anders die jouw raptor had gemod? Dacht dat je dat ding al verkocht had
Loop je weer lekker te stoken?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze geen kliek-vorming hier wilde hebben. Dan moet je vooral die lijstjes stimuleren.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik doe dan ook helemaal niks met die OP, dat was/is ThaFreak's dingetje.
Maar als dat zo'n halszaak is gaan gewoon alle icoontjes eruit; mij maakt dat niet uit.
Maar dan kunnen we dat ook maar meteen toepassen op het motorclubtopic, als het de indruk wekt dat er een kliekje is.
Fixed.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later als ik groot oud ben staan deze in de garage
Nee, ik vraag het me af.quote:
Als een houten plankje?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe kut dat zadel dan moet zitten, zo dun is het.
Maarja, het is een Triumph, offroad banden, dus je staat toch wel heel de weg lijkt me
Dan moet je een keer op mijn Alp zitten! Die heeft ook een tamelijk dun zadel.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Maarja, het is een Triumph, offroad banden, dus je staat toch wel heel de weg lijkt me
Ach, who cares.. ik vind deze echt dik! Mooie kleur, dikke vork erop..quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Zeker waar. Lekker pijpje zit er ook opquote:Op donderdag 11 april 2013 23:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, who cares.. ik vind deze echt dik! Mooie kleur, dikke vork erop..
Lekker hoor..
Zo dus?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:53 schreef Dekatria het volgende:
Als je voor de volle 100% in de midlife crisis zit bedoel je?quote:Op donderdag 11 april 2013 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Later als ik groot ben staan deze in de garage
Zeik toch niet man.. jij zit te fappen op een V-Strom. Da's lekker spannendquote:Op donderdag 11 april 2013 23:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je voor de volle 100% in de midlife crisis zit bedoel je?
Die doen aan menopauze, da's hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouwen doen niet aan een midlife crisis.
Post dan eens wat eigen kwijlmateriaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 't helemaal niks, die Triumph.
Deze dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:04 schreef picodealion het volgende:
Ik vind 't helemaal niks, die Triumph.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |