SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs![]()
Laatste posts:quote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je kunt er beter vanuit gaan dat het een enorme kluif wordt. Het is niet voor niks de marathonMet dat in je gedachten kan het alleen maar meevallen
En het voelt toch gewoon goed om goed voorbereid te zijn!
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat kan ook nog lopend..![]()
Zet hem op!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies! Iedereen denkt dat het een makkie voor me gaat worden![]()
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
oke,zondag de marathon, maar morgen eerst de officiele start van het NZ'se Harriersseizoen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wedstrijdje lopen morgen?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke,zondag de marathon, maar morgen eerst de officiele start van het NZ'se Harriersseizoen![]()
![]()
nee,morgen is de opening met een clubrun waarbij jong en oud samen een rondje doen met afstanden voor elk wt wilsquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh dat is wel gezellig! Gewoon een beetje met z'n allen lopen, kletsen enzo. Leuk! Gewoon lekker trainingsloopje voor jou dus..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee,morgen is de opening met een clubrun waarbij jong en oud samen een rondje doen met afstanden voor elk wt wils![]()
inderdaad, ik ga ook lekker heen om een beetje te ouwehoeren en te kijken wat ieders plannen zijn voor het komende seizoen.
Volgende week ook nog een clubrun, die ik waarschijnlijk over sla ivm The Three Peaks of gewoon een beetje met de oudjes mee sjokken, en daarna beginnen we te crossen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
hallo kletskoppen
Ik kom niet bijgelezen op drukke dagen...
Maar ik ga morgen lekker naar de zee tot en met zondag![]()
En ik heb mijn mevrouw zo ver gekregen om zaterdag met mij mee te gaan hardlopenIk loop dan de tweede training van de Get running training, en dat is met 2 gezelliger dan alleen
![]()
En omdat mijn ouders ook mee gaan hebben we oppas![]()
![]()
schijnt mooi weer te worden dus alvast veel (hardloop)plezier met z'n allen!!quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Nirak het volgende:
hallo kletskoppen
En ik heb mijn mevrouw zo ver gekregen om zaterdag met mij mee te gaan hardlopenIk loop dan de tweede training van de Get running training, en dat is met 2 gezelliger dan alleen
![]()
En omdat mijn ouders ook mee gaan hebben we oppas'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
M'n 1km record aangescherpt met 1 minuut, 2 seconden.
Ging er wel bewust voor trouwens, 3.45 rond nu.
Verder nog rustig 4km gelopen, vond ik wel weer genoeg voor vandaag.![]()
Is dat de Get Running app?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:23 schreef Nirak het volgende:
hallo kletskoppen
![]()
En omdat mijn ouders ook mee gaan hebben we oppas
Veel plezier bij "de zee"!![]()
Wow, die nieuwe schoenen zorgen er niet alleen voor dat ik weer zonder pijntjes loop, maar er zitten ook ingebouwde raketten in. Ik had er aardig de sokken in, maar liep nog niet op mijn max... en toch: bekertjes. En meteen 5![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral die 5km in 25min voelt erg lekker![]()
http://www.endomondo.com/workouts/175686654/2436456
Ik had echt nooit gedacht dat nieuwe schoenen (met iets minder drop) zoveel verschil zouden maken.![]()
Welke schoenen heb je?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:48 schreef GlenHighland het volgende:
Wow, die nieuwe schoenen zorgen er niet alleen voor dat ik weer zonder pijntjes loop, maar er zitten ook ingebouwde raketten in. Ik had er aardig de sokken in, maar liep nog niet op mijn max... en toch: bekertjes. En meteen 5![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral die 5km in 25min voelt erg lekker![]()
http://www.endomondo.com/workouts/175686654/2436456
Ik had echt nooit gedacht dat nieuwe schoenen (met iets minder drop) zoveel verschil zouden maken.![]()
Zo, weer fris en fruitig op de bank. Wat eerder weggegaan van de training, want ik vond het wel weer mooi geweest na zaterdag/zondag/maandag/woensdag en ik wil zaterdag ook weer een lekker duurloopje lopen. Er zit wel lekker veel vocht in de lucht, heerlijk loopweer![]()
![]()
Heerlijk loopweer was het zeker, ik heb ook echt lopen genieten.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, weer fris en fruitig op de bank. Wat eerder weggegaan van de training, want ik vond het wel weer mooi geweest na zaterdag/zondag/maandag/woensdag en ik wil zaterdag ook weer een lekker duurloopje lopen. Er zit wel lekker veel vocht in de lucht, heerlijk loopweer![]()
Een vol loopweekje trouwensquote:Op donderdag 11 april 2013 21:54 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
Ja klopt. Vooral omdat ik aan het wennen ben aan m'n Kinvara's. Ik durf het nu nog niet aan om die mee de baan op te nemen, dus kan ik anders alleen op zondag er op lopen. Dat schiet natuurlijk ook niet op. En hardlopen is ook gewoonquote:![]()
![]()
Nee, is een loopgroep hier en gewoon een schema op papier omdat ik deze training een weekendje weg wil maar wel wil trainenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Is dat de Get Running app?
Veel plezier bij "de zee"!![]()
![]()
Morgen weer even een herstelloopje inlassen. Vanaf volgende week wil ik weer met een schema oid gaan starten voor 10-15 of richting de HM... Ik heb nu een aantal keer de 12 en 13 gelopen. Wat zou verstandig zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef toto73 het volgende:
Morgen weer even een herstelloopje inlassen. Vanaf volgende week wil ik weer met een schema oid gaan starten voor 10-15 of richting de HM... Ik heb nu een aantal keer de 12 en 13 gelopen. Wat zou verstandig zijn?Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat betreft schema zou ik voor HM schema gaan. Dan hou je progressie, maar bouw je wel goed op. Of je kunt bv. gaan intervallen om sneller te worden. Hoeft natuurlijk niet meteen om meer afstand te gaan.![]()
Dank!
Zat er zelf inderdaad ook aan te denken om voor de HM te gaan. Ik wil eigenlijk de trainingsindeling blijven volgen zoals ik die nu ook heb gedaan:
1 x korte 'herstelloop' van max. 35-40 minuten
1 x duurloop; deze steeds verder uitbreiden tot HM
1 x intervalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n batterij was leeg, mijn voet voelt tot nu toe nog steeds goed. Ik wacht morgen nog even af. Als het dan goed voelt dan dm/pm ik je wel even hoe of wat. Geen idee hoelang ik zondag wil lopen. En waar jij zit (voor de strongmanruntraining) ken ik de weg niet hoor.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, wat is voor jou nu comfortabel? We kunnen ook gewoon een trainingsloopje van jou doen, jij weet de weg daar
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Is goed hoor! Mooi dat 'ie goed voelt, houden zo! Dan hoor ik het morgen wel. Het leek mij trouwens juist leuk om daar bij jouw trainingsgebied te lopen, daar bij de strongmanrun heb ik al eens gelopen, maar wil juist daar bij de heide enzo, als je dat een goed idee vind.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
M'n batterij was leeg, mijn voet voelt tot nu toe nog steeds goed. Ik wacht morgen nog even af. Als het dan goed voelt dan dm/pm ik je wel even hoe of wat. Geen idee hoelang ik zondag wil lopen. En waar jij zit (voor de strongmanruntraining) ken ik de weg niet hoor.![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:08 schreef toto73 het volgende:
Morgen weer even een herstelloopje inlassen. Vanaf volgende week wil ik weer met een schema oid gaan starten voor 10-15 of richting de HM... Ik heb nu een aantal keer de 12 en 13 gelopen. Wat zou verstandig zijn?Leuk! Weer een gezicht bij een naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
Tuurlijk! Dat kan wel. Is een stukje verder op, aan de voet van de heuvelrug.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Is goed hoor! Mooi dat 'ie goed voelt, houden zo! Dan hoor ik het morgen wel. Het leek mij trouwens juist leuk om daar bij jouw trainingsgebied te lopen, daar bij de strongmanrun heb ik al eens gelopen, maar wil juist daar bij de heide enzo, als je dat een goed idee vind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Netjes hoor! Dat is wel een mooie snelheid al! Wil ik eigenlijk ook wel een keer doen, gewoon 1km voluit en kijken wat mijn tijd dan wordt. Staat nu al redelijk scherp, maar dat was gewoon nog na een training..quote:Op donderdag 11 april 2013 21:40 schreef Lastpost het volgende:
M'n 1km record aangescherpt met 1 minuut, 2 seconden.
Ging er wel bewust voor trouwens, 3.45 rond nu.
Verder nog rustig 4km gelopen, vond ik wel weer genoeg voor vandaag.
Wel een erg mooie verbetering trouwens, 1 minuut op een tijd van 3.45.![]()
![]()
Dat zou mooi zijn, nieuw WR, bijna 60km/h!quote:Op donderdag 11 april 2013 23:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht even dat je 1 minuut en 2 seconden over ene km had gedaan![]()
Dan kan je tussendoor Bolt nog even inhalen..![]()
![]()
Wat betekent Harrier eigenlijk? Want zo heet ook die loopgroep van MoBlo. Ik ken het alleen als een soort hond.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke,zondag de marathon, maar morgen eerst de officiele start van het NZ'se Harriersseizoen![]()
Maar dat blijft me dan weer fascineren, waarom heten die loopgroepen en dat Nieuwzeelandse ding dan zo? Een kiekendief is toch geen loopvogel?
Sorry voor mijn gezaag, ben nu eenmaal geinteresseerd in talen en oorsprong van woorden.![]()
etymologiequote:Op vrijdag 12 april 2013 01:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dat blijft me dan weer fascineren, waarom heten die loopgroepen en dat Nieuwzeelandse ding dan zo? Een kiekendief is toch geen loopvogel?
Sorry voor mijn gezaag, ben nu eenmaal geinteresseerd in talen en oorsprong van woorden.
een harrier is van oorsprong een cross-country runner., het woord schijnt zijn oorsprong te vinden in het woord hare wat haas betekent.
De naam is ook terug te vinden in het spel wat aan de basis heeft gestaan van cross-country wedstrijden, hare and hounds waarbij een loper de haas is en de andere lopers de achtervolgende honden.
Verder is er nog de urban variety hash house harriers wat eigenlijk een soort spoorzoekertje is zoals we dat als kind speelden.
Ons harriersseizoen is dan ook het cross-countryseizoen en bevat nagenoeg geen wegwedstrijden
[ Bericht 9% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-04-2013 06:32:12 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
etymologie
een harrier is van oorsprong een cross-country runner., het woord schijnt zijn oorsprong te vinden in het woord hare wat haas betekent.
De naam is ook terug te vinden in het spel wat aan de basis heeft gestaan van cross-country wedstrijden, hare and hounds waarbij een loper de haas is en de andere lopers de achtervolgende honden.
Verder is er nog de urban variety hash house harriers wat eigenlijk een soort spoorzoekertje is zoals we dat als kind speelden.
Ons harriersseizoen is dan ook het cross-countryseizoen en bevat nagenoeg geen wegwedstrijden
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De Boston marathon serie van new balance is ook tof!
Prachtige schoenen hier
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Toch vinnik het wel grappig, moest er gister aan denken toen ik in bed lag. Ik geef niks om schoenen, ze moeten passen, lekker lopen, dan ben ik tevreden. Hier wordt er gekeken naar drop, kleurtjes, merk, etc. Ik loop de winkel in: "Hoi, ik heb nu deze schoen *laat schoen zien*, wil dezelfde hebben". En dan kom ik thuis met een paar kekke schoenen.
De enige schoen waar ik enigsinds warm voor loop zijn die Nikes waar je zelf een tekst op kan zetten. Dat vinnik cool.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind heel veel schoenen gaaf. Maar als het puntje bij het paaltje komt, ga ik naar huis met de schoenen die het beste zitten en geadviseerd worden door de Run2Day. Hoe lelijk ze ook zijn[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ditquote:Op vrijdag 12 april 2013 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind heel veel schoenen gaaf. Maar als het puntje bij het paaltje komt, ga ik naar huis met de schoenen die het beste zitten en geadviseerd worden door de Run2Day. Hoe lelijk ze ook zijn![]()
![]()
Die doen ook dit:quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]
F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef toto73 het volgende:
Dank!
Zat er zelf inderdaad ook aan te denken om voor de HM te gaan. Ik wil eigenlijk de trainingsindeling blijven volgen zoals ik die nu ook heb gedaan:
1 x korte 'herstelloop' van max. 35-40 minuten
1 x duurloop; deze steeds verder uitbreiden tot HM
1 x intervalMisschien moet je eens het boek van Klaas Lok: 'Het Duurloopmisverstand;Met de Souplessemethode' lezen, daar staan handige schema's in, ook voor de HM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goddamn, ze proberen die dingen ook wel echt zo lelijk mogelijk te maken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat is wel herkenbaar, ik geef er ook eigenlijk niet zoveel om, zou ook niet weten wanneer ik mijn huidige schoenen moet vervangen... En of ik dan weer een analyse moet laten doen of vragen wat voor schoenen mijn huidige zijn en daarbij dan een nieuwe kopen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:43 schreef slacker_nl het volgende:
Toch vinnik het wel grappig, moest er gister aan denken toen ik in bed lag. Ik geef niks om schoenen, ze moeten passen, lekker lopen, dan ben ik tevreden. Hier wordt er gekeken naar drop, kleurtjes, merk, etc. Ik loop de winkel in: "Hoi, ik heb nu deze schoen *laat schoen zien*, wil dezelfde hebben". En dan kom ik thuis met een paar kekke schoenen.
De enige schoen waar ik enigsinds warm voor loop zijn die Nikes waar je zelf een tekst op kan zetten. Dat vinnik cool.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Trouwens, nog een ontbijttip.
250gram havermout, 500ml melk, 4 eieren. Gooi alles in een blender, ff blenden, koekenpan op het vuur, Crisco oid gebruiken om de pan in te smeren. Goedje in de pan, goed verspreiden (anders krijg je iets te dikke pannekoeken). En je hebt voor een persoon een goed ontbijt voor minimaal drie dagen. Dus als je overal de helft van pakt zit je ook ruim in de pannekoeken.
Ik heb er ook nog gebroken lijnzaad en chiazaad aan toegevoegd, en een volgende keer gaat er denk ik ook kaneel bij.
Pindakaas, stroop, citroen/suiker erover en nomze! En met spek werkt het ook erg goed.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Auw, mn ogen!quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[ afbeelding ]Ja doei.![]()
Lopen in het donker doen we nu toch niet meerquote:Op vrijdag 12 april 2013 08:32 schreef linebear het volgende:
[..]
jammer dat de rotterdam versie dat niet doet
Ik heb die andere 4 wel gezien....ik wilde ze hier nog neerzetten.....maar heb me toch maar bedachtquote:
Hebben ze die film trouwens echt tijdens de marathon opgenomen? iemand daar iets van gemerkt? (zal wel al 2 jaar geleden zijn geweest dat ze het opgenomen hebben??)![]()
Ja die is echt in Rotterdam opgenomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb die andere 4 wel gezien....ik wilde ze hier nog neerzetten.....maar heb me toch maar bedacht
Hebben ze die film trouwens echt tijdens de marathon opgenomen? iemand daar iets van gemerkt? (zal wel al 2 jaar geleden zijn geweest dat ze het opgenomen hebben??)![]()
![]()
Ah, interessant! Bedankt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 06:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
etymologie
Ons harriersseizoen is dan ook het cross-countryseizoen en bevat nagenoeg geen wegwedstrijden![]()
Haha, net lieten ze op de radio ook een tip van hem horen: "als je er nog onderuit kunt, zeg het dan vandaag af! Dat pokke-eind lopen!"quote:![]()
![]()
Ik zie dat we renfoto's aan het posten zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Aldus Wikipedia: Op 15 april 2012 was de eerste draaidag tijdens de Marathon van Rotterdam. Gedurende de opnames is er veel gelopen door de acteurs. Ongetraind hebben zij die dag 15 km gelopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb die andere 4 wel gezien....ik wilde ze hier nog neerzetten.....maar heb me toch maar bedacht
Hebben ze die film trouwens echt tijdens de marathon opgenomen? iemand daar iets van gemerkt? (zal wel al 2 jaar geleden zijn geweest dat ze het opgenomen hebben??)Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Thanks. interessant wel....en knap dat ze zomaar 15km gelopen hebben (zal niet helemaal achter elkaar zijn, maar toch)quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:00 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Aldus Wikipedia: Op 15 april 2012 was de eerste draaidag tijdens de Marathon van Rotterdam. Gedurende de opnames is er veel gelopen door de acteurs. Ongetraind hebben zij die dag 15 km gelopen.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:50 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie dat we renfoto's aan het posten zijn?Dat is ook een goeie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Na 8 weken koortsig snothoofd waarvan de laatste 2 weken steeds erger leken te worden, toch maar eens naar de huisarts gegaan. Kuurtje meegekregen want oor- keel- en bijholteontsteking.
Vanaf nu weer bergop, volgende week eindelijk weer rennen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Goedemorgen!!
Bijna zondag!!! Het schiet al op. En vanmiddag toch even alvast wat voorpret?
Ik ga straks mijn laatste les lopen (27) en dan maar eens bedenken hoe ik het verder ga aanpakken. Ik ga pas verder als ik het half uur met gemak kan lopen en dan de vijf km aan één stuk. Zolang dat nog niet gaat pak ik hier en daar mijn wandelmomentje totdat dat niet meer nodig is.
Vanmiddag met mijn oudste zoon naar Runnersworld, die gaat ook serieus beginnen. Hij loopt nu zo nu en dan op gewone gympies en is nu ook helemaal enthousiast geworden doordat hij ziet hoe leuk ik het vind (meestal haha). Hij gaat nu bijna dagelijks naar de sportschool, maar ziet het nu het mooier weer gaat lopen wel zitten om meer buiten te doen. Ik ben benieuwd!!!
Even mijn ontbijtje laten zakken en dan mijn laatste les!! Hopelijk is het dan net even droog
Degenen die vanmiddag naar Rotterdam gaan heel veel plezier!!!
Tyler-girl; jij veel sterkte komende tijd!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dat plaatje bedoelde ook. Overdag zijn ze niet zo knap.quote:
En slacker ik geef ook niks om het uiterlijk. Ik moet gewoon goed aangemeten schoenen. Maar ik zou niet zo weer dezelfde kopen, omdat je loopstijl verandert.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het lijkt ook nog of ze op converse loopt ofzoiets, en daarbij ook nog flink proneerd. Net als de man naast haar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
Dat grietje in het paars loopt echt alsof 't niets is._!
![]()
Euh....pronatie kun je alleen zien in de standfase...en die is op de foto niet te zienquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Het lijkt ook nog of ze op converse loopt ofzoiets, en daarbij ook nog flink proneerd. Net als de man naast haar.
Leek me ook weleens leuk om te doen, de rest van de 'records' moeten gewoon onbewust gaan sneuvelen. Toch mooi om te zien dat mijn PR-snelheid slechts een 'tiende' onder het recordtempo van Takahiro Sunada ligt. Al liep hij dan 100km achter elkaar, maar toch .. details.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Netjes hoor! Dat is wel een mooie snelheid al! Wil ik eigenlijk ook wel een keer doen, gewoon 1km voluit en kijken wat mijn tijd dan wordt. Staat nu al redelijk scherp, maar dat was gewoon nog na een training..
Wel een erg mooie verbetering trouwens, 1 minuut op een tijd van 3.45.![]()
![]()
Ik vrees al voor mijn finishfoto in Enschede
Balen, maar fijn dat het beter wordt nu! Ik ben zelf ook niet iemand die snel naar de huisarts loopt, maar dit is echt zo'n gevalletje van: was ik maar eerder gegaan... Hoe lang heb je niet kunnen lopen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Na 8 weken koortsig snothoofd waarvan de laatste 2 weken steeds erger leken te worden, toch maar eens naar de huisarts gegaan. Kuurtje meegekregen want oor- keel- en bijholteontsteking.
Vanaf nu weer bergop, volgende week eindelijk weer rennen!![]()
Ik vrees voor elke finishfoto, ongeacht de afstandquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vrees al voor mijn finishfoto in Enschede
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ja balen inderdaad, laatste 2 weken niet gelopen. Wanneer zelfs je kiezen pijntjes geven bij iedere stap en je hoofd mee gaat bonzen is het niet meer leuk. Ik denk ook niet dat het dan gezond is om door te zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Balen, maar fijn dat het beter wordt nu! Ik ben zelf ook niet iemand die snel naar de huisarts loopt, maar dit is echt zo'n gevalletje van: was ik maar eerder gegaan... Hoe lang heb je niet kunnen lopen?
Gevalletje had ik maar eerder gegaan inderdaad. Maar ja, het kon toch ook iedere dag wel eens gaan opknappen denk je dan he
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Nu gaan we er op zoeken!quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vrees al voor mijn finishfoto in EnschedeIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik word ineens herinnerd aan een legendarische foto van een marathonloper die onderweg ... uhm ... alles heeft laten lopen... *ril*quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik post hem gewoon hoor volgende week. Ik "pull" een Zeddiequote:
Even vlug een berichtje...
Via app van de dag (te downloaden in de market, android) kan je vandaag gratis aan runtastic pro features komen.
Doe er je voordeel mee
Ben weer verder werken
[ Bericht 3% gewijzigd door streamnl op 12-04-2013 11:47:12 ]![]()
Het uiterlijk of het merk vind ik ook niet echt belangrijk. Ik ga ook helemaal op het advies af van de verkoper. Hij adviseerde me om naar minder drop te gaan. Prima, ik dacht nog: Dat zal niet zoveel uitmaken. Maar ik ben nu enorm verrast hoeveel verschil die 4mm maakt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat plaatje bedoelde ook. Overdag zijn ze niet zo knap.
En slacker ik geef ook niks om het uiterlijk. Ik moet gewoon goed aangemeten schoenen. Maar ik zou niet zo weer dezelfde kopen, omdat je loopstijl verandert.![]()
Die "app van de dag" reviews zijn niet bepaald mals, schijnt niet gratis te wezen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:29 schreef streamnl het volgende:
Even vlug een berichtje...
Via app van de dag (te downloaden in de market, android) kan je vandaag gratis aan runtastic pro komen. Normaal is ie 5euro.
Doe er je voordeel mee
Ben weer verder werken
Ik heb daaraan nog niets gemerkt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Die "app van de dag" reviews zijn niet bepaald mals, schijnt niet gratis te wezen.
En ik gebruik deze app toch al een tijdje.![]()
Ik wil binnenkort ook nog eens naar de winkel. En mij lijkt wat minimalistischer ook wel fijn. En dan koop ik trailschoenen maar wellicht ook gewone. (lopen goedkope sportquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:36 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Het uiterlijk of het merk vind ik ook niet echt belangrijk. Ik ga ook helemaal op het advies af van de verkoper. Hij adviseerde me om naar minder drop te gaan. Prima, ik dacht nog: Dat zal niet zoveel uitmaken. Maar ik ben nu enorm verrast hoeveel verschil die 4mm maakt.
Finishfoto?! OMG! Daar heb ik nooit bij stilgestaan. Hopen dat m`n benen wat bruiner willen worden vóór 5 mei. Anders moet je met een zonnebril naar mijn finishfoto's kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik vrees al voor mijn finishfoto in Enschede![]()
![]()
Tja, dat 'wat minimalistischer' (alhoewel 8mm nog niet echt minimalistisch is) heb ik niet zelf voor gekozen. Dat is echt op advies van de verkoper gegaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort ook nog eens naar de winkel. En mij lijkt wat minimalistischer ook wel fijn. En dan koop ik trailschoenen maar wellicht ook gewone. (lopen goedkope sport![]()
In m'n spijkerbroek en nette jas óp m'n hardloopschoenen naar het postkantoor geweest. Erheen gelopen, terug een stukje rennen. Ging goed. *hoop houdt*Ja doei.![]()
Mocht iemand vanavond Rotterdam in gaan, ik ga zo rond 18 uur mijn startbewijs halen en gratis koffie drinken in de Nespresso shop bovenin de Bijenkorf
Echte Hollander haha. De nieuwe smaken al geprobeerd? Ik ben fan van Trieste!! En de Napoli is lekker sterkquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:34 schreef robdriessen het volgende:
Mocht iemand vanavond Rotterdam in gaan, ik ga zo rond 18 uur mijn startbewijs halen en gratis koffie drinken in de Nespresso shop bovenin de BijenkorfThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Nee, sinds Kerst niet meer geweest. Is die 'ontbijt Lungo' er nog?quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:38 schreef Lula het volgende:
[..]
Echte Hollander haha. De nieuwe smaken al geprobeerd? Ik ben fan van Trieste!! En de Napoli is lekker sterkHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik wil óók m'n nummer halen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Les 27 gehaald, maar poeh, niet van harte. Ben zeiknat geregend en moest alleen maar bergje op (ook af natuurlijk;-)). Ik ga deze les voorlopig nog even herhalen met mijn eigen muziek en dan die laatste 20 proberen op te bouwen, gewoon kijken wat ik dan nog kan. Dat half uur ga ik pas doen als ik wat gemakkelijker loop. Ik ben trots dat ik iedere les gehaald heb, maar het is me nog nooit gemakkelijk afgegaan helaas.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik ben ook helemaal gek op die kleurtjes, maar inderdaad ze moeten goed lopen en bij mijn voeten passen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 07:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind heel veel schoenen gaaf. Maar als het puntje bij het paaltje komt, ga ik naar huis met de schoenen die het beste zitten en geadviseerd worden door de Run2Day. Hoe lelijk ze ook zijn
Dus heb ik nu een mooie deal gemaakt met mezelf, Noosas gekocht voor in de fitness (nu in de 'sale' bij Zalando) en dan volgende maand ofzo nieuwe hardloopschoenen laten aanmeten![]()
![]()
Maar je hebt het wel goed gedaan! Top. En gewoon lekker op jer eigen tempo door.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef Lula het volgende:
Les 27 gehaald, maar poeh, niet van harte. Ben zeiknat geregend en moest alleen maar bergje op (ook af natuurlijk;-)). Ik ga deze les voorlopig nog even herhalen met mijn eigen muziek en dan die laatste 20 proberen op te bouwen, gewoon kijken wat ik dan nog kan. Dat half uur ga ik pas doen als ik wat gemakkelijker loop. Ik ben trots dat ik iedere les gehaald heb, maar het is me nog nooit gemakkelijk afgegaan helaas.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het wordt straks vanzelf makkelijker als je dit een paar keer gedaan hebt. Niet proberen steeds sneller te lopen ofzo, gewoon in een goed vol te houden tempo blijven lopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:41 schreef Lula het volgende:
Les 27 gehaald, maar poeh, niet van harte. Ben zeiknat geregend en moest alleen maar bergje op (ook af natuurlijk;-)). Ik ga deze les voorlopig nog even herhalen met mijn eigen muziek en dan die laatste 20 proberen op te bouwen, gewoon kijken wat ik dan nog kan. Dat half uur ga ik pas doen als ik wat gemakkelijker loop. Ik ben trots dat ik iedere les gehaald heb, maar het is me nog nooit gemakkelijk afgegaan helaas.
In het begin ging het bij mij ook super moeizaam en nu loop ik en veel sneller en meestal heerlijk relaxed!![]()
Slim! Het is dat ik niet aan fitness doequote:Op vrijdag 12 april 2013 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal gek op die kleurtjes, maar inderdaad ze moeten goed lopen en bij mijn voeten passen.
Dus heb ik nu een mooie deal gemaakt met mezelf, Noosas gekocht voor in de fitness (nu in de 'sale' bij Zalando) en dan volgende maand ofzo nieuwe hardloopschoenen laten aanmeten
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Er is er eentje vanaf gegaan waar de Linizio voor terug gekomen is. Volgens mij is de Finezzo erafquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, sinds Kerst niet meer geweest. Is die 'ontbijt Lungo' er nog?
Ik ben nog nooit in de Nespresso shop geweest, bestel mijn cupjes omdat ik niet en de buurt van een Bijenkorf woon. Ik ben qua smaak een liefhebber van de espresso's en dan in de cappuccino (of heel soms als espresso). Heerlijke koffie!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik sinds een weekquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Slim! Het is dat ik niet aan fitness doe![]()
Maar ik vind het heerlijk dus vind ik dat ik de schoenen mag![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/175815599/5638894
vergeet ik helemaal mijn "prestatie" te posten
Zo nu snel douchen en dan met mijn lieve zoon naar Haarlem zodat hij ook kan gaan rennen als hij nieuwe schoenen heeft.This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Dat zou kunnen. Op de fot vind ik het er niet uitzien dat de voet helemaal lekker neer gaat komen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Euh....pronatie kun je alleen zien in de standfase...en die is op de foto niet te zien![]()
En terechtquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik sinds een week![]()
Maar ik vind het heerlijk dus vind ik dat ik de schoenen magik zou er bijna voor gaan fitnessen...
Voelde ik voor het lopen gisteren mn teen nog wat, nu is het over. Gister wel weer iets pijn in mn bovenbeen maar dat trekt wel snel weg gok ik. Vanavond lekker naar de sportschool rennen en terug.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat moet toch geweldig zijn om door de duinen te kunnen hardlopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Lula het volgende:
Zo nu snel douchen en dan met mijn lieve zoon naar Haarlem zodat hij ook kan gaan rennen als hij nieuwe schoenen heeft.![]()
![]()
Morgen 10km wandelen (met fotostops) door de Waterleidingduinen. Ook een vorm van voorbereiding, niet?
Als je hier wat foto's plaatst wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Morgen 10km wandelen (met fotostops) door de Waterleidingduinen. Ook een vorm van voorbereiding, niet?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik hoop op vossen, misschien konijntjes, damherten, heel misschien een stelletje dat stiekem in de duinen probeert te vozen.....quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je hier wat foto's plaatst wel.
Ik heb inderdaad heel veel mazzel dat ik qua hardlopen in een ideaal gebied woon. Verder is de plaats waar ik woon echt helemaal niets aan, maar qua natuur en strand en ook wel qua ligging zit je hier wel goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:55 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Dat moet toch geweldig zijn om door de duinen te kunnen hardlopenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ja ik weet het, ik heb in IJmuiden op kamers gezeten omdat ik daar naar de zeevaartschool ging maar toen deed ik helaas nog niet aan hardlopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:19 schreef Lula het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad heel veel mazzel dat ik qua hardlopen in een ideaal gebied woon. Verder is de plaats waar ik woon echt helemaal niets aan, maar qua natuur en strand en ook wel qua ligging zit je hier wel goed.![]()
![]()
Hier op de heuvelrug is het ook prachtig lopen. Vorige week nog wel even met wat vogelspotters gepraat na het rennen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel goed! Probeer tempo vast te houden wat je in het begin ook loopt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:46 schreef Lula het volgende:
Zo nu snel douchen en dan met mijn lieve zoon naar Haarlem zodat hij ook kan gaan rennen als hij nieuwe schoenen heeft.
Is echt een hele prestatie hoor, ik vergeet het zelf nu al wel eens
Ik heb het geluk dat ik in de groenste gemeente van het Rijnmond gebied woon, volop bossen met ideale looppaden, veel parken en de maas op loopafstand van m'n huis. Woon letterlijk op 50 meter van het groen en overal paarden, wilde runderen, veel vis en vogels overal.![]()
Een rondje uitzetten is hier dan ook een leuke bezigheid, je geniet echt tijdens het lopen van hetgeen om je heen.![]()
Tyler-Girl, sterkte!
Hier ook een antibioticakuurtje ivm ontsteking keel & bronchiën, nee de keelpijn ging niet vanzelf weg![]()
Dit weekend maar niet lopen, de test dinsdag kan ik ook wel zonder die ene keer (zei ze stoer)
Leuke foto's zag ik weer voorbij komen!
Ik wil ook alvast iedereen die in Rotterdam gaat lopen, wandelen, joggen en/of supporteren alvast heel veel plezier wensen!!! Lopers, zet em op![]()
![]()
Gaaf hoor! Echt een hele mooie prestatie! Je ziet er zo nog best fris uit na zo'n eind!quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef winterstorm666 het volgende:
sodeju eindelijk een beetje minder ziek! koorts is nu weg. alleen de longen zitten nog een beetje vol.
vreselijk iritant om lijdzaam te moeten blijven rusten terwijl je het liefste wilt sporten.
had trouwens nog een finishfoto van de vasaloppet.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
mijn pa had echt zoveel minder te lijden als ik. voor hem was het tempo een redelijk eitje.
maar hij tekend in zijn gezicht nogal sterk. en ik minder, maar geloof me ik was af!!!!!!!!!
toen ik van mijn skies af stapte kon ik ook alleen maar strompelen.
mijn pa had ook een mutsje met de nl vlag. was makkelijk om in de grote mensenmassa elkaar te herkennen. en een beetje landstrots mag toch! op een van de laatste posten stond een standje die de groene mutsjes uitdeelde. dat sloegen wij niet af.
ik blijf ook steeds de foto`s bekijken en wegdromen naar de vasaloppetweek.
wat waanzinnig was dat! en zo moeilijk om een volgend doel te hebben.
damn it haha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
yes yes, goedzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
In m'n spijkerbroek en nette jas óp m'n hardloopschoenen naar het postkantoor geweest. Erheen gelopen, terug een stukje rennen. Ging goed. *hoop houdt*ben je nog naar een dokter geweest?
![]()
Neequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:42 schreef Twinky het volgende:
[..]
yes yes, goedzoben je nog naar een dokter geweest?
wel inschrijfformulieren opgezocht, maar je moet je dus eerst registreren en dan pas na >7 dagen keuren ze je goed en kun je een afspraak maken...
__! Ja, ok. Nou, laat maar dan
Ja doei.![]()
Mijn zoon heeft loopschoenen! Nu lekker bij Sumo aan de sushi. Drie rondes gehad en we gaan door! ;-)This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Smakelijk
Lula, lekker bezig!
Bijna M-Day voor onze helden!!
Ik zou vandaag een 5k gaan proberen. Maar voel me wazig. Geen idee wat, maar beetje misselijk, bijna kater-achtig. Al wat extra gedronken, hopelijk trekt het zo na het avondeten nog weg, en anders morgenochtend maar proberen..![]()
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef linebear het volgende:
Mmm, start in vak C. Nou ja, meer tijd om Lee Towers te horen zingen![]()
![]()
En nogmaals:quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:45 schreef winterstorm666 het volgende:
sodeju eindelijk een beetje minder ziek! koorts is nu weg. alleen de longen zitten nog een beetje vol.
vreselijk iritant om lijdzaam te moeten blijven rusten terwijl je het liefste wilt sporten.
had trouwens nog een finishfoto van de vasaloppet.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is het enige wat ik kan zeggen.![]()
Exact! En 3x raden wie IK zag bij het ophalen van mijn startnummer? LEE!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef linebear het volgende:
[..]
Dit nummer in Rotterdam horen is toch leukMen zegt dat het een kippenvel moment is..
![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Exact! En 3x raden wie IK zag bij het ophalen van mijn startnummer? LEE!
Welk vak sta jij? Jij loopt ook de 10 toch?![]()
En ik maar miepen over mijn 5M loopje.
Er werd bij de club al gevraagd naar de datum voor London 2014.. misschien maar overwegen, misschien
Ja doei.![]()
Theoretisch in C. Ik vrees dat het em niet gaat worden alleenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:55 schreef linebear het volgende:
[..]
Cool
Welk vak sta jij? Jij loopt ook de 10 toch?
Jammer dat we je hebben gemist.![]()
Awh, ga je tóch niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Theoretisch in C. Ik vrees dat het em niet gaat worden alleen
Jammer dat we je hebben gemist.
Ja doei.![]()
Dat is minder leukquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:58 schreef Quoi het volgende:
[..]
Theoretisch in C. Ik vrees dat het em niet gaat worden alleen
Jammer dat we je hebben gemist.
Helaas ja, er moest natuurlijk nog even een overlegje gepland worden, net voordat ik weg wilde gaan![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:18 schreef Quoi het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Yur 3:39:28 gaat lopen zondag?
lol!!! zie het helemaal voor me.
yur dribbelend op de plaats net voor de finishmat. steeds kijkend op zijn klokkie!
nog niet... nog niet... nog niet!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Haal daar maar 10 minuten vanafquote:
Hier ook startnummer binnen, alleen dan van de 10 EM wedstrijd van volgende week
Straks nog maar eens een training van 6 x 1000 lopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Vandaag er niet aan toe gekomen om. Mijn startbewiijs op te halen. Onhandig gedoe ook. Ze hadden het ook op kunnen sturen. Zou me ook aardig wat geld schelen.![]()
![]()
Spannend hoor YUR, TWC en BlueNumer (en natuurlijk iedereen die minder ver loopt), het is nu wel heel erg bijna. Ik ga strakjes "De Marathon" kijken en zit zondagochtend voor de buis
@MoBlo: fijn dat het weer zoveel beter met je voet gaat! Hopelijk blijft het nu dan ook weg.
@Quoi:![]()
![]()
Wie zit hier eigenlijk bij Haag Atletiek? Daar begin ik morgenochtend bij een loopgroepBen lang geblesseerd geweest + stevige kneuzingen na een Kartaanrijding en ben nu een beetje opnieuw begonnen. Ik heb er zin in!
![]()
Yur en GotCquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:46 schreef Manual het volgende:
Wie zit hier eigenlijk bij Haag Atletiek? Daar begin ik morgenochtend bij een loopgroepBen lang geblesseerd geweest + stevige kneuzingen na een Kartaanrijding en ben nu een beetje opnieuw begonnen. Ik heb er zin in!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hee tofquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:46 schreef Manual het volgende:
Morgen ben ik er niet...maar ik zal er nog vaak genoeg zij
pfff...10 minuten vanaf?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Haal daar maar 10 minuten vanaf
Hier ook startnummer binnen, alleen dan van de 10 EM wedstrijd van volgende week
Straks nog maar eens een training van 6 x 1000 lopen
Was gezellig ja! En ik denk ook dat we vorige keer het Laan van Meerdervoort-parcours nog niet helemaal goed hebben verkendquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:22 schreef Arquero het volgende:
Was erg gezellig vanmiddag samen met Quoi, GotC en Yur. Beetje rondgelopen op de expo, nog shirt gekocht en samen wat gaan eten. Binnenkort nog maar een loopmeet regelen
En ik heb ongeveer 1/4 kriebels van Yur
[ afbeelding ]
Ik denk alleen dat jij 63 groepen hoger zit aangezien ik las dat je de marathon gaat doenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Hee tof
Morgen ben ik er niet...maar ik zal er nog vaak genoeg zij![]()
![]()
Mwoa, de groepen worden ingedeeld op basis van je 10km-tijd. Ongeveer. Er zijn genoeg mensen in de laagste groepen die ook marathons hebben gelopenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:09 schreef Manual het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat jij 63 groepen hoger zit aangezien ik las dat je de marathon gaat doen
Weet je al in welke groep je terecht gaat komen? Of ga je dat morgen horen?F means you're fucked![]()
Als ik het allemaal weer zo lees hier kan ik niet wachten om ook weer iets van 10k te doen en ben ik lichtelijk jaloers...![]()
Geduld! Als je straks met enige regelmaat bij Haag meetraint, loop je ze voordat je het weet!quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef Manual het volgende:
Als ik het allemaal weer zo lees hier kan ik niet wachten om ook weer iets van 10k te doen en ben ik lichtelijk jaloers...F means you're fucked![]()
Ah, okay. Ik hoor morgen waar ik terecht ga komen (van Sjaak).quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Mwoa, de groepen worden ingedeeld op basis van je 10km-tijd. Ongeveer. Er zijn genoeg mensen in de laagste groepen die ook marathons hebben gelopen
Weet je al in welke groep je terecht gaat komen? Of ga je dat morgen horen?![]()
Sjaak is nu nog mijn trainerquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:13 schreef Manual het volgende:
[..]
Ah, okay. Ik hoor morgen waar ik terecht ga komen (van Sjaak).Zodra ik ben hersteld van de marathon ga ik weer verder naar een volgende groep.
Ben wel benieuwd in welke groep je terecht gaat komen
Je kan gewoon cups kopen in de supermarkt, van de concurrent, en ze zijn net zo goed te doen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:45 schreef Lula het volgende:
[..]
Er is er eentje vanaf gegaan waar de Linizio voor terug gekomen is. Volgens mij is de Finezzo eraf
Ik ben nog nooit in de Nespresso shop geweest, bestel mijn cupjes omdat ik niet en de buurt van een Bijenkorf woon. Ik ben qua smaak een liefhebber van de espresso's en dan in de cappuccino (of heel soms als espresso). Heerlijke koffie!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik heb heel veel geduld moeten hebben de afgelopen maandenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Geduld! Als je straks met enige regelmaat bij Haag meetraint, loop je ze voordat je het weet!![]()
Ik merk wel dat ik vrij snel weer terug aan het komen bent. Er zit nog veel "hardloopgevoel" in mijn lijf
Ik ben van plan om gewoon weer 3x p/w te trainen met als doel een halve marathon. Meer wil ik eigenlijk niet.
![]()
Mijn kat heet Sjaak
Maar loopgroep zorgt er vaak wel voor dat je een stuk sneller beter en sneller gaat lopen, dus dat is wel een goede stap om snel weer op niveau te komen denk ik.![]()
Je kat traint waarschijnlijk voor iets anders.. iets met gordijnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:17 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn kat heet Sjaak
Maar loopgroep zorgt er vaak wel voor dat je een stuk sneller beter en sneller gaat lopen, dus dat is wel een goede stap om snel weer op niveau te komen denk ik.
Dat denk ik ook! Ik merk dat het tijdens een wedstrijd al veel lekkerder loopt met meerdere mensen. Ook dat je (denk ik) met mensen loopt die een beetje hetzelfde tempo lopen.![]()
Trouwens over de marathon: een briljante grap uit de film vind ik: ‘Hoelang is het eigenlijk lopen, joh, zo’n marathon?,’ .... ’42 kilometer en 195 meter,’ ... ‘Nou, ik vind het met de auto al ver!,’![]()
![]()
![]()
Eten, slapen en knuffelen. Klaas is meer van de gordijnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:20 schreef Manual het volgende:
[..]
Je kat traint waarschijnlijk voor iets anders.. iets met gordijnen
Dat denk ik ook! Ik merk dat het tijdens een wedstrijd al veel lekkerder loopt met meerdere mensen. Ook dat je (denk ik) met mensen loopt die een beetje hetzelfde tempo lopen.
Groepsdruk werkt vaak wel om nog even door te gaan waar je anders toch wat rustiger zou gaan lopenIk loop ook nog maar sinds januari bij een atletiekvereniging, maar heb in die tijd wel 9 minuten van m'n 10km-tijd afgeschaafd
![]()
![]()
Ah, dan lijkt jouw Sjaak meer op mijn katquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Eten, slapen en knuffelen. Klaas is meer van de gordijnen
Groepsdruk werkt vaak wel om nog even door te gaan waar je anders toch wat rustiger zou gaan lopenIk loop ook nog maar sinds januari bij een atletiekvereniging, maar heb in die tijd wel 9 minuten van m'n 10km-tijd afgeschaafd
Wanneer ben je begonnen met hardlopen dan?![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:27 schreef Manual het volgende:
Trouwens over de marathon: een briljante grap uit de film vind ik: ‘Hoelang is het eigenlijk lopen, joh, zo’n marathon?,’ .... ’42 kilometer en 195 meter,’ ... ‘Nou, ik vind het met de auto al ver!,’![]()
![]()
Ik vind een half uur rennen al heel wat.. En Yur doet daarna gewoon nog even 3 uurtjes erbij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:35 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]![]()
Ik vind een half uur rennen al heel wat.. En Yur doet daarna gewoon nog even 3 uurtjes erbij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat half uur; kruipend is dat ook best ver hoor
Ook geinig dat je die grap dan weer hoort uit de speakers tijdens een wedstrijd...
Respect trouwens voor mensen die de marathon gaan doen!![]()
Tussen al het marathon geweld... Ik heb vanochtend een heerlijke 10KM gelopen. Op heerlijk rustig tempo.![]()
Ik ging dus hardlopen naar de sportschool maar dat loopt dus echt dikke ruk met een rugtas.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben in maart 2011 begonnen met Start2Run, daarna een beetje af en aan gehobbeld en sinds oktober/november echt regelmatig. Grotere rondjes dan 5km bleken toch wel erg fijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:33 schreef Manual het volgende:
[..]
Ah, dan lijkt jouw Sjaak meer op mijn kat
Wanneer ben je begonnen met hardlopen dan?En nu verslaafd.
![]()
Oh, tijd geleden alweer dus. Ik ben begin september vorig jaar begonnen met ook een app en nu ook verslaafd. Het bevalt mij zo goed dat ik spijt heb dat ik hier niet op jongere leeftijd mee ben begonnen. Nu is het een beetje te laat om (te proberen) er echt goed in te worden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:42 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben in maart 2011 begonnen met Start2Run, daarna een beetje af en aan gehobbeld en sinds oktober/november echt regelmatig. Grotere rondjes dan 5km bleken toch wel erg fijnEn nu verslaafd.
![]()
Dan kom ik over een magisch punt, en wie zie ik daar als eerste?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ga zo juichen als je net het punt passeert where no Yur has gone before.F means you're fucked![]()
Mijn zoon gaat even voor het eerst hardlopen op zijn nieuwe schoenen. Gelijk 35 minuten aan één stuk zonder dat hij ooit echt getraind heeft. En nog een enorm stuk ook. Hij wilt zijn mobiel niet mee dus helaas weet ik niet hoeveel km, maar ik weet wel dat ik dat stuk nog lang niet kan redden
Grrr en nog eens grrrrr. Nou ga ik nog harder werken om mijn zoon bij te houdenThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:55 schreef Lula het volgende:
Mijn zoon gaat even voor het eerst hardlopen op zijn nieuwe schoenen. Gelijk 35 minuten aan één stuk zonder dat hij ooit echt getraind heeft. En nog een enorm stuk ook. Hij wilt zijn mobiel niet mee dus helaas weet ik niet hoeveel km, maar ik weet wel dat ik dat stuk nog lang niet kan redden
Grrr en nog eens grrrrr. Nou ga ik nog harder werken om mijn zoon bij te houden
Volgens mij heb je een mooi doel
Met Google maps de route nakijken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:55 schreef Lula het volgende:
Grrr en nog eens grrrrr. Nou ga ik nog harder werken om mijn zoon bij te houden
Verder was voor mij het eerste paar loopschoenen ook een wereld van verschil![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan kom ik over een magisch punt, en wie zie ik daar als eerste?![]()
![]()
Voor mij niet, ze lopen wel lekker hoor mijn nieuwe schoenen maar het gaat me nog net zo zwaar af als met de andere. Het enige verschil is dat de pijn aan de zijkant van mijn linkerscheenbeen lijkt te minderen. Nou ja ik hou me maar voor dat hij 19 jaar is en ik AL 47 :-))))))))))))))))quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Met Google maps de route nakijken.
Verder was voor mij het eerste paar loopschoenen ook een wereld van verschilThis whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ja 47 is wel oud idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:59 schreef Lula het volgende:
[..]
Voor mij niet, ze lopen wel lekker hoor mijn nieuwe schoenen maar het gaat me nog net zo zwaar af als met de andere. Het enige verschil is dat de pijn aan de zijkant van mijn linkerscheenbeen lijkt te minderen. Nou ja ik hou me maar voor dat hij 19 jaar is en ik AL 47 :-))))))))))))))))![]()
Whehe, hoogstwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En 3 dreinende kinderen "Mogen we al naar huiuiuiuis?!??"
rechtsedirecte was er vanmiddag ook nog even bij. We hebben van hem genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Jep, net zoals je riep dat ik een 38-er zou lopen bij de CPCquote:Beetje uitdaging
(met waarschijnlijk het verschil dat het jou wel gaat lukken
)
Zo, dat was een heerlijke 6 x 1000Alleen zie ik dat ik mn snelle stukken 15 sec/km te snel heb gedaan, nou ja, het ging nog op souplesse denk ik dan maar
http://www.endomondo.com/workouts/175973213/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Laat ik nou eerst eens de finish halenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, net zoals je riep dat ik een 38-er zou lopen bij de CPCBeetje uitdaging
(met waarschijnlijk het verschil dat het jou wel gaat lukken
)
Zo, dat was een heerlijke 6 x 1000Alleen zie ik dat ik mn snelle stukken 15 sec/km te snel heb gedaan, nou ja, het ging nog op souplesse denk ik dan maar
http://www.endomondo.com/workouts/175973213/2924303
Ik zat net naar je training te kijken, mooie grafiekjes!F means you're fucked![]()
Ja, dat is het belangrijkste en het liefst zonder blessuresquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat ik nou eerst eens de finish halen
Ik zat net naar je training te kijken, mooie grafiekjes!
Ja, dat is een bijkomend voordeel van die souplessemethodeLeuke grafiekjes
Alleen tijdens het lopen merk ik dat mn garmin wel moeite heeft om de juiste snelheid te blijven aangeven met al die versnellingen en vertragingen de hele tijd
Maar weet inmiddels wel aardig welk tempo bij welke snelheid hoort, dus dat is wel lekker. Dinsdag weer eens een 15 x 200 doen, dat zijn nog leukere grafiekjes
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:21 schreef YUR het volgende:
rechtsedirecte was er vanmiddag ook nog even bij. We hebben van hem genotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jonge hardloopgodin!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Opsturen was handiger geweest ja. Maar geld schelen, hoe dat? Je kunt het nummer toch ook zondag afhalen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 19:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vandaag er niet aan toe gekomen om. Mijn startbewiijs op te halen. Onhandig gedoe ook. Ze hadden het ook op kunnen sturen. Zou me ook aardig wat geld schelen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De meeste marathonlopers zijn rond de 40 meen ik. Dus get on your feet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:52 schreef Manual het volgende:
[..]
Oh, tijd geleden alweer dus. Ik ben begin september vorig jaar begonnen met ook een app en nu ook verslaafd. Het bevalt mij zo goed dat ik spijt heb dat ik hier niet op jongere leeftijd mee ben begonnen. Nu is het een beetje te laat om (te proberen) er echt goed in te worden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd van de marathonlopers in R'dam 42 of 43 is. Weet niet meer zeker welke van de 2quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
De meeste marathonlopers zijn rond de 40 meen ik. Dus get on your feet.
volledig off topic over what life is all about in rural New ZealandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je bent zo oud/jong als je je voelt.quote:quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
volledig off topic over what life is all about in rural New Zealand* Daywalk3r is jaloers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
google het maar even DayWalk3r, dna zie je wat ik bedoel met de binnenste binnenlandenquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:43 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je bent zo oud/jong als je je voelt.
[..]
* Daywalk3r is jaloers.
ik denk dat de gemiddelde leeftijd omhoog schiet als je boven de 15km kom.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de gemiddelde leeftijd van de marathonlopers in R'dam 42 of 43 is. Weet niet meer zeker welke van de 2
Ook de verhouding M/V begint dan uit balans te raken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat zal best ja. Heb toch aardig wat (oudere) mannen horen zeggen dat ze voor hun 50e nog een marathon wilden lopen. Misschien dat het dan gelijk opkomt met de midlife crisisquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde leeftijd omhoog schiet als je boven de 15km kom.
Ook de verhouding M/V begint dan uit balans te raken.![]()
![]()
In mijn loopgroep is ook het overgrote deel 40+ en man. En ik als 26 jarige vrouw kan het alleen van ze winnen met rekken en strekken en van sommigen ook met sprintjes trekkenIk hoef niet per se echt goed te worden in hardlopen, maar 10km onder de 45 minuten lopen lijkt me toch wel erg tof.
En wat is "De Marathon" leuk! Stom dat ik die nog niet gezien had!![]()
Dan ben ik er best vroeg bijquote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Heb toch aardig wat (oudere) mannen horen zeggen dat ze voor hun 50e nog een marathon wilden lopen. Misschien dat het dan gelijk opkomt met de midlife crisis
Zometeen met de kippen op stok. Morgen de kippenren....
Zeer benieuwd naar de organisatie. Er hebben zich 700 mensen aangemeld in totaal, waarvan 300 voor de 1/4 marathon.
Zal een heel verschil zijn met zondag in ieder geval. Maar leuk dat mijn ouders aan de finish staan morgen![]()
![]()
Tof hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:09 schreef linebear het volgende:
Zometeen met de kippen op stok. Morgen de kippenren....
Zeer benieuwd naar de organisatie. Er hebben zich 700 mensen aangemeld in totaal, waarvan 300 voor de 1/4 marathon.
Zal een heel verschil zijn met zondag in ieder geval. Maar leuk dat mijn ouders aan de finish staan morgenVeel plezier morgen in ieder geval!
Kan er nooit vroeg genoeg bij zijn. Je kan in ieder geval dat van je lijstje schrappen en meteen overgaan op een motorquote:![]()
![]()
Nah, dat zou in mijn geval meteen een end-life-crisis betekenenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:10 schreef linebear het volgende:
[..]
Kan er nooit vroeg genoeg bij zijn. Je kan in ieder geval dat van je lijstje schrappen en meteen overgaan op een motor
Dat is het wel denk ik ja. Volgend jaar word ik 42. Ik zit toch al stiekem een beetje te denken aan de 42@42. Met dan een shirt dat '42@42 My Midlife Marathon' als opdruk heeft.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Heb toch aardig wat (oudere) mannen horen zeggen dat ze voor hun 50e nog een marathon wilden lopen. Misschien dat het dan gelijk opkomt met de midlife crisis
Life is what you make it.![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:12 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is het wel denk ik ja. Volgend jaar word ik 42. Ik zit toch al stiekem een beetje te denken aan de 42@42. Met dan een shirt dat '42@42 My Midlife Marathon' als opdruk heeft.![]()
![]()
Je moet ook wel een zekere mentale rust hebben vaak om de tijd te nemen om langere afstanden te leren lopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde leeftijd omhoog schiet als je boven de 15km kom.
Ook de verhouding M/V begint dan uit balans te raken.
Daarnaast is het natuurlijk ook wel afhankelijk van je karakter. Ik blijf op mijn 42ste nog steeds m'n schenen naar de klote lopen![]()
![]()
als ik om me heen kijk naar wat voor tijden dames neerzetten bij de loopjes (en dat zal in NL niet ander zijn) waar ik aan mee doe dan heb je met een prestatie van onder de 45min een tijd waarop je trots mag zijn., ik denk dat veel recreatieve hardloopsters al blij zijn met een tijd van onder de 50-55min.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik hoef niet per se echt goed te worden in hardlopen, maar 10km onder de 45 minuten lopen lijkt me toch wel erg tof.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dit dus... op mijn 20ste had ik hele andere prioriteiten in het leven dan hardlopen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je moet ook wel een zekere mentale rust hebben vaak om de tijd te nemen om langere afstanden te leren lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ff opgezocht...vorige week liepen er bij het loopje waar ik aan meedeed 9 vrouwen onder de 45 minuten. En dan is dit een loopje met bijna alleen maar deelnemers vanuit loopverenigingen, want het is een onderlinge competitie tussen 4 verenigingenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik om me heen kijk naar wat voor tijden dames neerzetten bij de loopjes (en dat zal in NL niet ander zijn) waar ik aan mee doe dan heb je met een prestatie van onder de 45min een tijd waarop je trots mag zijn., ik denk dat veel recreatieve hardloopsters al blij zijn met een tijd van onder de 50-55min.
Ik ben óók heel blij met 50 minutenquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik om me heen kijk naar wat voor tijden dames neerzetten bij de loopjes (en dat zal in NL niet ander zijn) waar ik aan mee doe dan heb je met een prestatie van onder de 45min een tijd waarop je trots mag zijn., ik denk dat veel recreatieve hardloopsters al blij zijn met een tijd van onder de 50-55min.![]()
![]()
Ik ben nu ook trots op m'n 50:33, was ook trots op m'n 1:03 op de 10,5 in Egmond en zal ook trots zijn als ik 49:* loop. Maar 45 is gewoon een mooi doel. Daarmee ben ik niet echt goed, maar wel gewoon goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik om me heen kijk naar wat voor tijden dames neerzetten bij de loopjes (en dat zal in NL niet ander zijn) waar ik aan mee doe dan heb je met een prestatie van onder de 45min een tijd waarop je trots mag zijn., ik denk dat veel recreatieve hardloopsters al blij zijn met een tijd van onder de 50-55min.Vind ik.
![]()
ik vind dat je goed ben en dat je gewoon aanleg voor het hardlopen heb, afgaande op de constante vooruitgang die je boekt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben nu ook trots op m'n 50:33, was ook trots op m'n 1:03 op de 10,5 in Egmond en zal ook trots zijn als ik 49:* loop. Maar 45 is gewoon een mooi doel. Daarmee ben ik niet echt goed, maar wel gewoon goedVind ik.
Heb ook het idee dat jij het echt als een sport ben gaan zien.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat kan maar dan heb ik weer meer haast en stress en daar zit ik ook niet op te wachten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Opsturen was handiger geweest ja. Maar geld schelen, hoe dat? Je kunt het nummer toch ook zondag afhalen?![]()
toch weer die midlife crisis. Weer een bewijs dat ik er midden in zit met mijn 38 jaar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:57 schreef Arquero het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Heb toch aardig wat (oudere) mannen horen zeggen dat ze voor hun 50e nog een marathon wilden lopen. Misschien dat het dan gelijk opkomt met de midlife crisis![]()
![]()
Thanks. Ik zit nu nog wel op zo'n niveau dat ik nog vrij gemakkelijk vooruitga, maar dat houdt natuurlijk binnenkort wel op. Maar hoe gemakkelijk ik de afgelopen maanden vooruit ben gegaan verbaast me nog wel een beetjequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik vind dat je goed ben en dat je gewoon aanleg voor het hardlopen heb, afgaande op de constante vooruitgang die je boekt.
Heb ook het idee dat jij het echt als een sport ben gaan zien.En ja, ik zie het wel als een sport, maar wel eentje waarin ik vooral heel veel plezier heb.
![]()
het probleem is, ik zou er ook midden in moeten zitten, maar als ik dan mijn strakke hardloopshirt aan heb en ik kijk in de spiegel word ik spontaan verliefd op de jonge god die ik ziequote:Op vrijdag 12 april 2013 22:30 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
toch weer die midlife crisis. Weer een bewijs dat ik er midden in zit met mijn 38 jaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-04-2013 22:39:13 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh, ja, dat wilde ik nog vragen! Ik kom hier af en toe iets tegen over (strakke) ondershirts, hebben jullie standaard een shirt onder je "gewone" shirt aan? Want ik heb 1 niet-thermo ondershirt van Falke, en dat vind ik nu eigenlijk al te warm, maar ik vind alleen een hardloopshirt ook niet zo super.![]()
2 cosmetische operaties en een cabrio. Nu ook nog die marathon. Blijkbaar toch een midlife crisis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het probleem is, ik zou er ook midden in moeten zitten, maar als ik dan mijn strakke hardloopshirt aan heb en ik kijk in de spiegel word ik spontaan verliefd op de jonge god die ik zie![]()
ik heb een shirt, al dan niet met lange of korte mouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef hatsaflats het volgende:
Oh, ja, dat wilde ik nog vragen! Ik kom hier af en toe iets tegen over (strakke) ondershirts, hebben jullie standaard een shirt onder je "gewone" shirt aan? Want ik heb 1 niet-thermo ondershirt van Falke, en dat vind ik nu eigenlijk al te warm, maar ik vind alleen een hardloopshirt ook niet zo super.
Als het onder de 10 graden wordt dan een tshirt met korte mouwen en daar over een dun shirt met lange mouwen.
voor degene die het niet zo hebben op syntetische materialen zoals Dry-Fit, probeer eens iets van merino wol!
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-04-2013 23:17:35 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb overigens vandaag bij de Expo een stukje gelopen op deze schoenen: http://www.newtonrunning.com/
Ik had er al heel veel positieve verhalen over gelezen, dus ik moest het gewoon ff proberen. Maar wat liep dat raar zeg...echt heel erg wennen!F means you're fucked![]()
kijkend naar de uitslagen van de 10km in Rotterdam van afgelopen jaar...met 50minuten had je bij de eerste 100 dames gelopen van de 3100quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:33 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Thanks. Ik zit nu nog wel op zo'n niveau dat ik nog vrij gemakkelijk vooruitga, maar dat houdt natuurlijk binnenkort wel op. Maar hoe gemakkelijk ik de afgelopen maanden vooruit ben gegaan verbaast me nog wel een beetjeEn ja, ik zie het wel als een sport, maar wel eentje waarin ik vooral heel veel plezier heb.
intressant concept.... schoenen inclusief een coach!quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:55 schreef YUR het volgende:
Ik heb overigens vandaag bij de Expo een stukje gelopen op deze schoenen: http://www.newtonrunning.com/
Ik had er al heel veel positieve verhalen over gelezen, dus ik moest het gewoon ff proberen. Maar wat liep dat raar zeg...echt heel erg wennen!
op zich een verantwoorde manier om een "nieuw" produkt te verkopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeukt dat niet? merino wol?quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb een shirt, al dan niet met lange of korte mouwen.
Als het onder de 10 graden wordt dan een tshirt met korte mouwen en daar over een dun shirt met lange mouwen.
voor degene die het niet zo hebben op syntetische materialen zoals Dry-Fit, probeer eens iets van merino wol!![]()
quote:geloof me,als je eenmaal merino wol hebt gedragen als hardloopkleding wil je niets anders meer!
Het is ook heel licht., 150gr/m (dat zijn de tshirts, de wintershirts 250gr/m)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanavond lekker op m'n gemak gelopen in het kader van 'herstellen van de eerste wedstrijd'. Redelijk constant kunnen lopen met een evenzo redelijk constante hartslag. Om de max. HR te bepalen op het einde nog 2 minuten 'alles gegeven': http://www.endomondo.com/workouts/175971472/9221684
Ik blijf het ongelooflijk vinden hoe ik het in afgelopen september zo bijzonder vond om 2 minuten achter elkaar te lopen, en ik nu zonder problemen een 'herstelloopje' van 45 minuten/7.32km loop.
Ben nog wel steeds zoekende naar een voor mij geschikte training richting de HM. Zit te denken om toch bij de plaatselijke vereniging te gaan. Ben er eigenlijk niet zo'n voorstander van; vind het namelijk erg fijn om alleen te lopen (lees: zelf kunnen plannen wanneer ik wil lopen), maar ik ben wel iemand die graag een 'schemaatje heeft'Iemand nog andere ideeen?
![]()
Trouwens: IkLente !!!!
Heb de hele winter 3 x per week gelopen, maar wat is het toch heerlijk om weer zonder handschoenen/muts/en andere dingen die je beschermen tegen de kou te kunnen lopen. En ook nog zonder dat het donker is!![]()
Je bent als je lid wordt van een club ook niet direct verplicht om elke run mee te gaan. Althans, dat is hier in elk geval het geval. De mogelijkheid wordt geboden, maar niemand die je scheef aankijkt als je zelf een rondje gaat lopen de dag erna. Het kan wél dat extra zetje zijn als je éigenlijk zou willen, maar éigenlijk geen zin hebt en bijvoorbeeld op Facebook je clubgenoten ziet posten dat ze zo weer voor een club run gaan. Dan denk je 'nah.. dan ga ik ook maar!' en dan kom je terug en dan was 't geweldig. Zie het niet als een verplichting met 100% commitmenteis en je komt ver met een club, denk ik
Ja doei.![]()
mijn harriersclub is voornamelijk een social club.. op dinsdagavond is het trainingsavond en zaterdagmiddag houden we onze clubrun maar verder geen verplichtingen en doet iedereen daarnaast zijn eigen ding..van recreatief hobbelen tot ultra'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
in mijn ogen het topmerk als het op merino kleding aan komt....niet goedkoop maar wel topkwaliteitquote:Op vrijdag 12 april 2013 23:29 schreef Nirak het volgende:
Ik draag nu nog katoen, dus alles is een vooruitgang
http://nz.icebreaker.com/(...)Home-Show?Country=NZ'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
zeker als je het in Nederland wil kopen, de NZ$ is sky high ten opzichte van de euro wel lekker als je binnenkort op vakantie ga naar Nederlandquote:
Klopt, ik ben er ook geen fan van om m'n nummer nog te moeten halen. Zeker niet bij hele grote evenementen, maar goed, ik zorg wel dat ik gewoon op tijd ben. Voordeel van grote evenementen is dan altijd wel weer dat het vaak heel goed aangegeven is en soepel verloopt. Komt wel goed.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat kan maar dan heb ik weer meer haast en stress en daar zit ik ook niet op te wachten.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heerlijk middagje buitenspelen met de harriers maar ik heb even aan alle Rotterdam-gangers gedacht.... 18 graden en zon, warm zat om een rondje te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het is nog wel bewolkt, maar volgens mij in het geheel niet koud[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
in ieder geval veel succes en plezier Linebear!quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:49 schreef linebear het volgende:
Ziet er nog niet echt lekker uit hier. Vanmiddag toch maar in het lang?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gisteren een klein rondje gelopen van 5km. Ik dacht het miezert iets en het was 12 graden ofzo. Wou ook heel rustig rondje doen dus ik doe lang-lang aan. Na 5 minuten daar toch echt spijt van gekregen, veel te warm. Het liep ook echt niet lekker, pas toen ik de mouwen had opgestroopt en het ritsje van mijn shirt helemaal loshing ging het wel een beetje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 07:49 schreef linebear het volgende:
Ziet er nog niet echt lekker uit hier. Vanmiddag toch maar in het lang?
Ik zou dus gewoon lekker kort gaan, warm wordt je vanzelf wel!
Ohja, en natuurlijk heel veel plezier en succes!
[ Bericht 3% gewijzigd door Jero_nimo op 13-04-2013 09:00:39 ]![]()
Gister ook in lang naar de sportschool met rugtas maar veel te warm. Rond de 10 graden is mijn kort/kort punt weet ik nu.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En met een tijd onder de 45 bij de eerste 25quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijkend naar de uitslagen van de 10km in Rotterdam van afgelopen jaar...met 50minuten had je bij de eerste 100 dames gelopen van de 3100![]()
![]()
Aan de route kan het in ieder geval niet liggen. Lijkt mij een mooi routequote:SPOILER: de routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi doel om na te streven!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En met een tijd onder de 45 bij de eerste 25'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
morgen denk ik met lange mouwen starten en en shirtje met korte mouwen mee voor de terugweg tijdens mijn LDL'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:09 schreef streamnl het volgende:
[..]
Aan de route kan het in ieder geval niet liggen. Lijkt mij een mooi routeklopt, zal vanmiddag/vanavond verslag uitbrengenSPOILER: de routeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn goal van vandaag is in ieder geval finishen. Liefst mijn PR van Egmond verbreken. Om daarna huilend in de armen van mijn ouders te vallen LOL![]()
wat ben je ook een softy Linebearquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:22 schreef linebear het volgende:
[..]
Om daarna huilend in de armen van mijn ouders te vallen LOL
Succes vandaag Linebear!!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Mijn schoonvader ook al succes gewenst, vertrekt straks al naar Rotterdam, hotelletje in en fris op voor morgen.
Misschien is het al gezegd maar is er een pagina waar je de marathon deelnemers op nummer kan volgen?
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 13 april 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt erop dat ik kan gaan! Nog even rustig wakker worden en de keuze goed overdenken!![]()
![]()
I like this news!quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt erop dat ik kan gaan! Nog even rustig wakker worden en de keuze goed overdenken!
Loop tegen de muren op, na 7 dagen stilzittenen het is lekker weer!!!! Al zal er genoeg blubber zijn, want het heeft de hele avond geregend gisteren!
Ja doei.![]()
Een vraag over hardloopboeken.
Ik wil een informatief boek lezen over hardlopen in mijn vakantie.
Ik zie meestal Praktijkboek Voor Hardlopers voorbij komen en pas geleden door MD Het duurloopmisverstand.
Wat is nog meer een goed informatief boek over hardlopen?
Dan kan ik ze vergelijken en kijken wat ik wil.![]()
![]()
Dat is zo herkenbaar van toen ik aan het herstellen was van mijn lopersknie en als je dan eindelijk mag is het zo moeilijk om niet helemaal voluit te gaanquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
Loop tegen de muren op, na 7 dagen stilzittenen het is lekker weer!!!! Al zal er genoeg blubber zijn, want het heeft de hele avond geregend gisteren!
je kan een sms ontvangen.... SMS CC (startnummer) on naar 5454quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:37 schreef De_kluizenaar het volgende:
Mijn schoonvader ook al succes gewenst, vertrekt straks al naar Rotterdam, hotelletje in en fris op voor morgen.
Misschien is het al gezegd maar is er een pagina waar je de marathon deelnemers op nummer kan volgen?![]()
Ben je naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Het lijkt erop dat ik kan gaan! Nog even rustig wakker worden en de keuze goed overdenken![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zal niet gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat ben je ook een softy Linebear![]()
![]()
het is natuurlijk maar net wat je wilt.., naslagwerk? lopersbiografie? trainingsboek?quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:53 schreef streamnl het volgende:
Ik zie meestal Praktijkboek Voor Hardlopers voorbij komen en pas geleden door MD Het duurloopmisverstand.
Dan kan ik ze vergelijken en kijken wat ik wil.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die laatste ken ik niet, maar de eerste wel en dat vond ik een erg prettig boek om te lezen. En vooral omdat ie ook cijfertjes en schema's bevat. Er zijn volgens mij meerdere boeken over hardlopen, zo heb je ook Chi Running. Denk dat je gewoon een boek moet pakken, lezen, kijken wat je eruit kan halen, en eventueel een andere pakken en hetzelfde doen. Verschillende visies, methodes, etc.quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:53 schreef streamnl het volgende:
Dan kan ik ze vergelijken en kijken wat ik wil.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dit dus....in bijna elk boek vind je wel iets wat je tegen staat of juist bevaltquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet, maar de eerste wel en dat vond ik een erg prettig boek om te lezen. En vooral omdat ie ook cijfertjes en schema's bevat. Er zijn volgens mij meerdere boeken over hardlopen, zo heb je ook Chi Running. Denk dat je gewoon een boek moet pakken, lezen, kijken wat je eruit kan halen, en eventueel een andere pakken en hetzelfde doen. Verschillende visies, methodes, etc.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook ik ben het er mee eens, er is ook niet 1 perfecte manier van trainen, je moet echt uitvinden wat er goed bij je past
ik zelf vind de biografieen altijd het meest intressante om te lezen...wat bezielt iemand om te gaan rennen en te blijven rennen en er vaak hun "hele leven" er voor opgeven om de top te bereiken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat blijft een goeie vraag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik zelf vind de biografieen altijd het meest intressante om te lezen...wat bezielt iemand om te gaan rennen en te blijven rennen en er vaak hun "hele leven" er voor opgeven om de top te bereiken.
Nee, iets wat ook niet meer gelukt was deze week, aangezien je je in moet schrijven, er dan >1 week overheen gaat voordat je daadwerkelijk ingeschreven bent en pas dán kun je een afspraak makenquote:![]()
Ja doei.![]()
Goedemorgen!! Baal gewoon dat ik vandaag mijn rustdag heb!!!
Dat ik dat nog eens zou zeggen.... Misschien vanmiddag maar even een flink stuk wandelen als het weer iets beter wordt dan nu.
Ben gewoon geneigd om toch te gaan lopen, maar dat zal waarschijnlijk demotiverend werken. Het ging gisteren al niet zo lekker en zonder rust zal het vandaag niet veel beter gaan.
Ik wil ook soepel en makkelijk lopen!!!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Ik zou me, als ik jou was, dan toch maar vast inschrijven. Als je een keer iets hebt, is het fijn als je meteen een afspraak kunt maken, en niet eerst een week hoeft te wachten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, iets wat ook niet meer gelukt was deze week, aangezien je je in moet schrijven, er dan >1 week overheen gaat voordat je daadwerkelijk ingeschreven bent en pas dán kun je een afspraak maken
Heel goed
gewoon rustdagje nemen...je geeft het zelf al aan, een rustdag is waarschijnlijk op z'n plaats dus dan gewoon lekker doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:13 schreef Lula het volgende:
Goedemorgen!! Baal gewoon dat ik vandaag mijn rustdag heb!!!
Dat ik dat nog eens zou zeggen.... Misschien vanmiddag maar even een flink stuk wandelen als het weer iets beter wordt dan nu.
Ben gewoon geneigd om toch te gaan lopen, maar dat zal waarschijnlijk demotiverend werken. Het ging gisteren al niet zo lekker en zonder rust zal het vandaag niet veel beter gaan.
Ik wil ook soepel en makkelijk lopen!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks voor de reacties.
Ik ga nu naar Eindhoven om daar wat te gaan neuzen in de boekwinkels en runnersworld.
Kijken of er iets te kopen valt![]()
![]()
Liefjes, vergeten jullie allemaal niet je Garmin/smartphone goed op te laden voor morgen?![]()
Ik ben m'n spulletjes al aan het klaarleggen
check, check...double checkquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Liefjes, vergeten jullie allemaal niet je Garmin/smartphone goed op te laden voor morgen?![]()
Ik ben m'n spulletjes al aan het klaarleggen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is nog maar het begin hoop ik?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:36 schreef BlueNumber het volgende:
Omnnomnom, dat waren weer twee pannenkoeken.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gisteren na het eten (pasta uiteraard) 4 pannenkoeken extra op. Vandaag buitenom mn standaardmaaltijden 6 pannenkoeken en drie bananen. En morgenochtend als ontbijt 4 pannenkoeken en 2 bananen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is nog maar het begin hoop ik?
En twee liter extra vocht gisteren en vandaag i.v.m. de temperaturen morgen.
Dat lijkt me wel voldoende![]()
![]()
Ik denk niet dat er heel veel geslapen wordt vannacht, of valt het mee?quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben m'n spulletjes al aan het klaarleggen![]()
Dat welquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er heel veel geslapen wordt vannacht, of valt het mee?bij mij tenminste. Ik moet er ook vroeg uit om op tijd in Rotterdam te zijn, dus dat komt wel goed
En we gaan straks nog naar Amsterdam, ook leuk! We gaan naar Frozen Planet in Concert, ik ben héél benieuwd
Oh, daar waren van de week stukjes van bij DWDD. Zal wel mooi zijn ja. Veel plezier! En succes morgen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat welbij mij tenminste. Ik moet er ook vroeg uit om op tijd in Rotterdam te zijn, dus dat komt wel goed
En we gaan straks nog naar Amsterdam, ook leuk! We gaan naar Frozen Planet in Concert, ik ben héél benieuwd![]()
Dank jequote:Op zaterdag 13 april 2013 10:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, daar waren van de week stukjes van bij DWDD. Zal wel mooi zijn ja. Veel plezier! En succes morgen!![]()
Oh en m'n Mac meldt het ook nog even:
straks alvast de kidsrun en 5 kilometer bekijken. Er doet nog een collega mee aan de 5 km en het is gelijk lekker wat sfeer snuiven![]()
![]()
Ik moet trouwens ook wel weg, Justin Bieber treedt vanavond op op in het Gelredome. Heel de stad zit vol met Beliebers schijnt
Run2day in Eindhoven ziet er goed uit. De service die ik had was erg goed EN... Ze hebben een eigen GRATIS parkeerplaats.
Dus de volgende keer ga ik hier eens kijken voor nieuwe schoenen.
Kijken hoe hun dat aanpakken.
De boeken die ik wil, had hij niet maar hij adviseerde mij 2 boekwinkels hier in Eindhoven.
Daar ga ik nu heen.![]()
rennen!!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet trouwens ook wel weg, Justin Bieber treedt vanavond op op in het Gelredome. Heel de stad zit vol met Beliebers schijnt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leukquote:Op zaterdag 13 april 2013 10:59 schreef BlueNumber het volgende:
straks alvast de kidsrun en 5 kilometer bekijken. Er doet nog een collega mee aan de 5 km en het is gelijk lekker wat sfeer snuivenJammer voor die mensen dat het op een aparte dag is.
MoBlo: je bent lopen!Hopelijk alle pijntjes als sneeuw voor de zon verdwenen voor jou
Ik moet even wakker worden....![]()
![]()
Huuuuquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: