Vond het maar een matige Burgemeesterquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had nog nooit van The Band gehoord maar dat geheel ter zijde.
Het is ook niet zo goed als Mickey Newbury en Gretchen Peters.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sommigen houden meer van Karaoke bij Crazy Pianosquote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is ook niet zo goed als Mickey Newbury en Gretchen Peters.
Op zijn tijd is ook DAT leuk.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommigen houden meer van Karaoke bij Crazy Pianos
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommigen houden meer van Karaoke bij Crazy Pianos
Zeker.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Ze overschatten the Band zwaar. The Weight is idd een goed nummer voor de rest is het huis-tuin-en keuken muziek.
Minder overschat dan Bob D.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Ze overschatten the Band zwaar. The Weight is idd een goed nummer voor de rest is het huis-tuin-en keuken muziek.
en Tim Knolquote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Matthijs kent ook 1 bandje, Mumford & Sons.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tim Knol is het huisvarkentje van DWDD.
Tsja, hij kan ook niet de hele dag alleen maar met Blaudzun dwepen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Matthijs kent ook 1 bandje, Mumford & Sons.
Denk toch dat dat nu Paul de Leeuw is.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tim Knol is het huisvarkentje van DWDD.
Dat is opgenomen in de Westergasfabriek terwijl Crazy Pianos zich bevindt in het Kurhaus Scheveningen. Daarom is dit plaatje niet correct.quote:
Moet je poepen ?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Hèhè. Kan eindelijk wat nuttigs gaan doen.
Was dit niet in een gehucht ergens in het westland?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is opgenomen in de Westergasfabriek terwijl Crazy Pianos zich bevindt in het Kurhaus Scheveningen. Daarom is dit plaatje niet correct.
Een van de seizoenen waren ze daar wel, dus je zou wel eens gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was dit niet in een gehucht ergens in het westland?
Echt altijd hetzelfde.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn wel echte bikkels ja!
Yeppo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |