Wat een homoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Ja dus.quote:
Flikker op.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
wat een nichterig mannetje. niet gek dat ie geslagen is.
doe eens even normaalquote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Inelkaargeslagen zaterdagnacht in Parijs vanwege geaardheid.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het begin gemist. Wat is er met die meneer gebeurd?
Gepotenramt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
In elkaar geslagen in Parijs omdat hij homo is. In Frankrijk schijnbaar groot nieuws geweest.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Moet dat nou?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
In elkaar gemept in Parijs vanwege homo zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef GGMM het volgende:
Houd jij je bek eens dicht man.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Triest figuur.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Tuurlijk, net zoals sommige vrouwen ook om een verkrachting vragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
Moeten ze maar geen kort rokje dragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tuurlijk, net zoals sommige vrouwen ook om een verkrachting vragen.
Dat mag niet bij de VARA.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
En weer noemen ze het beestje niet bij de naam
Ja, komt uit de buitenwijken, de banlieues.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Komt het specifiek in Parijs dan zo vaak voor?![]()
De stad van de hetero liefde.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Je bedoelt de daders Pierre en Michel?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef PowerLoungen het volgende:
En weer noemen ze het beestje niet bij de naam
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Lekker vechten.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, komt uit de buitenwijken, de banlieues.
Denk het wel, het is 's nachts in Parijs gebeurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Waren het Fransen dan die dit hebben gedaan?
Oezbeken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
Waren het Fransen dan die dit hebben gedaan?
Ja.Absoluut.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Mwah. Gribus.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, komt uit de buitenwijken, de banlieues.
Als je de film La Haine ziet kan het iedereen zijn inderdaad die dit kan overkomen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
Maar hoe weet je dat ze in elkaar geslagen omdat ze homo zijn ?
Misschien was het wel willekeurig ? (of ik ben weer te naief over Frankrijk)
Misschien liepen ze hand in hand.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
Yep, was ook mijn eerste gedachte.quote:
Er werd "He homo's" geroepen voor hij in elkaar getrimd werd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Wire het volgende:
Nee je verrijkt ook de cultuur ermeequote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Dus omdat je tegen het homohuwelijk bent ben je gelijk een potenrammer?
Nee, als je hommers in elkaar slaat ben je een potenrammer.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ja geef het maar toe christenhond.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Seizoenskaart FC Groningenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
schakel net in, wat heeft die gozer ?
herpesquote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
Scroll maar even naar bovenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
Hij mist een tandquote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Seizoenskaart FC Groningen
quote:
Hij is een ajacied. Vandaar die blauwe plekken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Seizoenskaart FC Groningen
Tand door de lipquote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
tegen een deur gelopen...quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Rickazio het volgende:
precies, zondag allemaal in elkaar slaanquote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is een ajacied. Vandaar die blauwe plekken.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hallo Davy. Had je al gezien dat er een 3de seizoen komt van Sherlock Holmes? Leuk he?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Frankrijk is een mooi land.Het zit alleen vol met Fransen...quote:
quote:
quote:
Fransen met getint uiterlijk hihihihiquote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Frankrijk is een mooi land.Het zit alleen vol met Fransen...
Ja de opnames zijn begonnenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Davy. Had je al gezien dat er een 3de seizoen komt van Sherlock Holmes? Leuk he?
Zelfs een vierde seizoen, maar wat heeft dat met DWDD te maken?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Davy. Had je al gezien dat er een 3de seizoen komt van Sherlock Holmes? Leuk he?
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
wij zijn anti joden, we schoppen, we slaan ze, we steken ze neer
Heil Hans Nijlandquote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
Echt? Tofquote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs een vierde seizoen, maar wat heeft dat met DWDD te maken?
Hey ben jij er ook weer.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
Nogal ja.quote:
als alles wat hier gepost wordt dat niet met dwdd te maken heeft zou worden verwijderd zaten we nog bij topic #5quote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zelfs een vierde seizoen, maar wat heeft dat met DWDD te maken?
zekerquote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, zag het vandaag pas. Echt een toffe serie.
Snap niet dat iemand zich aan jou kan ergeren.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n type uit een forum om je eens lekker aan te ergeren.
jolo toch? leg het nog eens uit alsjeblieft!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef Rickazio het volgende:
Ja, vooral daarom was ik blij toen ik het lasquote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
zekerBen benieuwd hoe ze het einde van s2 gaan uitleggen
Benedict Cumbercatch had zich versproken, het is nog niet officieel bevestigd volgens mij.quote:
Het is een pokke schilder dus ik snap het wel >:Dquote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet dat iemand zich aan jou kan ergeren.
De BBC serie Sherlock of een andere?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 keer snel achter elkaar zeggen die naam.quote:
Ik heb het dan ook niet over mezelf, ik ben namelijk het type ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet dat iemand zich aan jou kan ergeren.
Gelukkig voor Matthijs een korte uitzending. Is-ie snel van zijn jeuk af.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
Die gaat na de show mee in de bezemkast.
Ah, mooi.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Benedict Cumbercatch had zich versproken, het is nog niet officieel bevestigd volgens mij.
Jou ga ik eens met mijn kwast bewerken!quote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is een pokke schilder dus ik snap het wel >:D
BBC serie.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
De BBC serie Sherlock of een andere?
Uhm er is geen voetbal ?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gelukkig voor Matthijs een korte uitzending. Is-ie snel van zijn jeuk af.
Hij is niet kort.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Suikerbuik?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over mezelf, ik ben namelijk het type ideale schoonzoon.
Scherpe knieën hè?quote:
Oh, jammer.quote:
Is donderdag, geen CL.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
google op Ilvy Njiokiktjienquote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
Ik wilde gaan googlen, maar dat lukt mij niet
Een 4e seizoen zelfs, zoals ook al gezegd werdquote:
Rickazioquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Wie is eigenlijk de FOK!ker des vaderlands?
Nij-o-kik-tjienquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
google op Ilvy Njiokiktjien
Tong natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Wel dat je met een groot bord 50 op je borst gaat werken.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef henkde_j het volgende:
Is het zo bijzonder dat je gewoon werkt op je verjaardag?
Degene die de meeste kwaliteitspost maakt.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die de meeste kwaliteitspost maakt.Ik nomineer inZanitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikquote:Op donderdag 11 april 2013 19:51 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Degene die de meeste kwaliteitspost maakt.Ik nomineer Robijn48.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
wat een saaie tentoonstelling word dat
Keihard zuipen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Oh god zo een verjaardag heb ik volgende week ookWat een hel.
Ik had jou idd wel zo voorgesteld.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
Hoe een Fokker de verjaardag viert
[ afbeelding ]
Maar dan met een grotere snor.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik had jou idd wel zo voorgesteld.
Boven of onder?quote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dan met een grotere snor.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 100-jarige fotograferen, helemaal toppie. Ik stond met een mens van 105 jaar oid op de foto.
zo, jij bent speciaal..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Een 100-jarige fotograferen, helemaal toppie. Ik stond met een mens van 105 jaar oid op de foto.
zóquote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar krijg ik een beetje nare gedachte bij nuquote:Op donderdag 11 april 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
DWDD trekt veel kijkers onder de terminaal zieken dus dat komt goed uit.
Ik zou me ziek meldenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet rijden dus zelfs dat gaat niet.
quote:
Amerikaanse humor ...quote:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een penis voor body guard aanziet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:00 schreef drummerdude het volgende:
Dit soort verhalen kan ik dus nooit geloven...
leuk die samenvattingen, alsof we de eerste keer die commentaren niet gelezen hebbenquote:
Kevin Costner kan best een lul zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een penis voor body guard aanziet.
Een dankje was genoeg geweest.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leuk die samenvattingen, alsof we de eerste keer die commentaren niet gelezen hebben
Had iedereen deze comment al gezien?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leuk die samenvattingen, alsof we de eerste keer die commentaren niet gelezen hebben
Niet doen alsof jij daar niet van houdtquote:Op donderdag 11 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Altijd leuk om te weten dat je moeder van doggy style houdt.
Ik miste een Kopspijkers belletjequote:
En kan je er lekker bij blaffen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dan doet ze je aan een lijntje en moet je schijten tegen een boom
Wel weer wakker worden ouwequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |