En het ging wel ok.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
Zenuwachtig. Na al die jaren toch hulp zoeken en morgen dus langs bij de psycholoog.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zeg, ga je lekker in je eentje hier?
OT: zometeen nog wat kleding kopen tijdens koopavond of niet? Heb nergens zin in
"ja, ik wil!"?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nog nooit zo nerveus geweest op een antwoord.
quote:Op donderdag 11 april 2013 19:30 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ja leuk, maar veel te lang onderweg en dan belachelijk laat thuis.
Nou ben wel benieuwd,over die liefde?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nog nooit zo nerveus geweest op een antwoord.
Haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 08:28 schreef stefanhaan het volgende:
Beetje moe verder wel goedzeg soms alleen de verkeerde dingen
![]()
Ik ben niet goed met sociale dingen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik voel me echt vreselijk kut en leeg.
Vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Je reageert zo enthousiast dat het gewoom sarcastisch overkomtquote:Op vrijdag 12 april 2013 11:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zou wel redelijk ernstig zijn, tijdens het ja woord nog op fok zittenquote:
Fish on!quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:17 schreef Toekito het volgende:
Het leven is het helaas weer niet met mij eens
quote:
quote:
Zo voelde ik me de afgelopen dagen ook, vandaag lekker de stad in gegaan en even onder de mensen zijn. Doet me goed, voel me een stuk beter nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 10:23 schreef BestIEverHad het volgende:
Ik voel me echt vreselijk kut en leeg.
Nice, succes!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Nu al nerveus, maandag sollicitatie gesprek! Gaat snel ineens allemaal!
Dus gewoon fucking goed!quote:
Oh sorry hoorquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dus gewoon fucking goed!
Met je ''wel ok''!
Verdomme!
OT:
Fucking goed!
Oeh spannend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef bijdehand het volgende:
Voel me goedVind het wel lullig dat ik steeds moet liegen over waar ik elke keer heen ga omdat ik niet wil dat m'n ouders weten dat ik aan het daten ben
_!
Zo herkenbaar haha..quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lijf/hoofd, wat doe je?![]()
![]()
Tot een uur geleden continue vechten tegen de slaap id auto. Vervolgens 'thuis' en blij dat ik kan slapen en ja hoor, klaarwakker/AAN!
En dan ook nog een jankende pup (zielig!) op de achtergrond die nog niet wil slapen en een uur spelen blijkbaar nog niet genoeg vond... Wordt vast weer een enerverende nacht
Zo irritant haha..quote:
Op dit uur? Raar wijf in het cafe ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Nu ben ik geirriteerd. Seniel takkewijf.
Zoiets. Heeft een vriendin tegen me op lopen stoken terwijl ik weg was. Waarschijnlijk omdat ze nog gepikeerd was dat ik haar als het ware voor gek verklaarde.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op dit uur? Raar wijf in het cafe ofzo?
Ow leuke types zijn datquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zoiets. Heeft een vriendin tegen me op lopen stoken terwijl ik weg was. Waarschijnlijk omdat ze nog gepikeerd was dat ik haar als het ware voor gek verklaarde.
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef bijdehand het volgende:
Voel me goedVind het wel lullig dat ik steeds moet liegen over waar ik elke keer heen ga omdat ik niet wil dat m'n ouders weten dat ik aan het daten ben
_!
quote:
doe dat... nog een kater??quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb vannacht ook weer verkeerd gelegen blijkbaar.....vandeweek de HA maar weer eens bellen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lijf/hoofd, wat doe je?![]()
![]()
Tot een uur geleden continue vechten tegen de slaap id auto. Vervolgens 'thuis' en blij dat ik kan slapen en ja hoor, klaarwakker/AAN!
En dan ook nog een jankende pup (zielig!) op de achtergrond die nog niet wil slapen en een uur spelen blijkbaar nog niet genoeg vond... Wordt vast weer een enerverende nacht
Er staat bestgenog.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:20 schreef Trashcanman het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel relaxed.
[..]
Wat staat hier?
Briljante usernamequote:
Ik denk dat ik zo maar eens eventjes ga pittenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Briljante username
Tevens is verse koffie misschien voor jouw toestand de oplossing?
Geschreeuwd?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Zojuist geschreeuwd tegen een oud vrouwtje. Het was heerlijk. Soms kan ik de energie niet opbrengen om beleefd te zijn, helemaal niet als iemand zich zo blindelings laat opfokken door het politieke klimaat.
Zij kan toch voor jou ook als 'praatpaal' functioneren? Als zij jou niet als dating material ziet waarom zou je dat dan willen forceren?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
Word je eerst gefriendzoned, en daarna praatpaal voor elke irritatie die ze meemaakt
Ja, zo dus niet. Even op de plek zetten.
Sorry, zie dit nu pas, maar bedankt. Voel me al stukken beterquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zo voelde ik me de afgelopen dagen ook, vandaag lekker de stad in gegaan en even onder de mensen zijn. Doet me goed, voel me een stuk beter nuMisschien helpt dit ook voor jou.
Komt wel goed, schatje
Ik forceer niks. Ben ook totaal niet meer geinteresseerd in haar. Zij praat tegen mij, niet andersomquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:48 schreef Mishu het volgende:
[..]
Zij kan toch voor jou ook als 'praatpaal' functioneren? Als zij jou niet als dating material ziet waarom zou je dat dan willen forceren?
Oh godquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Mishu het volgende:
Dus als een vrouw jou niet wilt op seksueel gebied dan doet ze er gelijk niet meer toe?
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Mishu het volgende:
Mjah daar komt het toch in feite op neer, een beetje zwart-wit verteld maar toch.
Feit is dat je gefrustreerd bent dat ze je niet wilt maar wel vervolgens nog aandacht blijft vragen.
Zou je mij via een pm uit willen leggen waarom je dat denkt? Daar hoeft geen topicvervuiling mee gepaard te gaan, maar ben benieuwd naar je vreemde denkwijze. Er klopt namelijk niets van.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Mishu het volgende:
Mjah daar komt het toch in feite op neer, een beetje zwart-wit verteld maar toch.
Feit is dat je gefrustreerd bent dat ze je niet wilt maar wel vervolgens nog aandacht blijft vragen.
Ik hoop dat je in een trollbui bent, want als je echt zo denkt...quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:29 schreef Mishu het volgende:
Duidelijk wel ja, lees maar:quote:
En nu weer on topic.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef Mishu het volgende:
Dus als een vrouw jou niet wilt op seksueel gebied dan doet ze er gelijk niet meer toe?
Ja godverdomme ik masseer je met rauwe schurende eelthanden zonder massage olie als je het zo graag wiltquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:39 schreef minthy het volgende:
Mensen beginnen weer tegen me aan te klieren/ouwehoeren/schelden, ipv me met handschoentjes aan te pakken. Fijn!
Godsamme KTquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja godverdomme ik masseer je met rauwe schurende eelthanden zonder massage olie als je het zo graag wilt
Hoe voel je je nu...
Onrustig geaggiteerd.
Nou, trouwen met hem kinderen maken huis kopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:39 schreef Mishu het volgende:
Wow fucking weird, opeens een klasgenoot die uit het niets zijn excuses maakt voor zijn gedrag naar mij toe. Dat we dat nog eens meemaken.
Kon gelijk vragen waarom hij nou zo lullig deed. Bleek een beetje drama for nothing reden te zijn. Apart.
Ik ben geinteresseerd in het verhaal.. Watskeburt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nog steeds bagger en labiel door eén persoon en enigszins geirriteerd en stressed.
Zal ik je DM'en?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben geinteresseerd in het verhaal.. Watskeburt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |