De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Your beauty never ever scared me.![]()
Haha deze TT en fipo hebben we al eens eerder gehad, toch?
Pfff mijn hele mond tintelt nu die verdoving een beetje begint uit te werken
Fuck the EBU.![]()
Zo dat heeft lang geduurd voor dit de TT werd.
Edit: O toch niet.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ohja nummer 53. Nou en. Puh. Dit is het volkslied voor de blowers!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
Pfff mijn hele mond tintelt nu die verdoving een beetje begint uit te werken
Your beauty never ever scared me.![]()
Whehe wou zeggenquote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef Piye het volgende:
Zo dat heeft lang geduurd voor dit de TT werd.
Edit: O toch niet.
ONZ / [ONZ STONERS] #53 - Everything is better with a bag o' weeeeed!True, truequote:Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ohja nummer 53. Nou en. Puh. Dit is het volkslied voor de blowers!
Fuck the EBU.![]()
Zaad verdoofdquote:Op donderdag 11 april 2013 15:50 schreef Moira. het volgende:
Pfff mijn hele mond tintelt nu die verdoving een beetje begint uit te werken![]()
![]()
quote:helaas niet hierdoorquote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit topic werd zojuist een heel stuk beter.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:quote:quote:
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
TT had beter "Adoreer Mono hier" kunnen zijn
Alle TT's zouden zo moeten heten.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:13 schreef Olment het volgende:
TT had beter "Adoreer Mono hier" kunnen zijnFuck the EBU.![]()
Nou moet ik toch een beetje spugen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Laten we #114-#200 dan zo noemenquote:
Ik ben blij dat je blij bent dat je borstkas minder pijn doet dan gisterenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben blij dat mijn borstkas minder pijn doet dan gisterenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Fuck dit, ik ga de lapo scoren en dan als TT "Ugjerke en zijn driehoekige tepelbeer kotsen in je neus" gebruiken.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Haahhaquote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Fuck dit, ik ga de lapo scoren en dan als TT "Ugjerke en zijn driehoekige tepelbeer kotsen in je neus" gebruiken.Your beauty never ever scared me.![]()
Oh Moir, dat spoelen na het eten gaat er wel heel goor uit zien. Allemaal etensresten en bruine drab die je eruit spuit![]()
![]()
Nou je het er over hebt... waar blijft die pic ?quote:Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Fuck dit, ik ga de lapo scoren en dan als TT "Ugjerke en zijn driehoekige tepelbeer kotsen in je neus" gebruiken.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
had dat over uurtje of 2 gezegdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Moir, dat spoelen na het eten gaat er wel heel goor uit zien. Allemaal etensresten en bruine drab die je eruit spuit
Maar hier doe je het wel voorquote:Op donderdag 11 april 2013 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet zo gek, met zo'n dikke obese-troll
Tis toch niet leuk als mensen je iron bull uitzitten
Niet met zo 1 neequote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar hier doe je het wel voor
Zijn je stangen en assen gelijk naar de rambam![]()
Normaalgesproken streven ze bij chicks naar een orgasme, maar in dit geval maakte hij een uitzondering denk ik.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:29 schreef Olment het volgende:
[..]
Maar hier doe je het wel voor
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
In de volgende OP. Tenzij die gemaakt wordt voordat ik thuis ben.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou je het er over hebt... waar blijft die pic ?
Dankzij Studeur staan eindelijk mijn toevoegingen in de OP.
Die beste man houdt een jointje van mij tegoed.![]()
Helemaal blij nuquote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die beste man houdt een jointje van mij tegoed.![]()
Ik kom wel helpen oproken.. Lukt jullie vast niet alleenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Die beste man houdt een jointje van mij tegoed.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik kom wel helpen oproken.. Lukt jullie vast niet alleenDat geloof ik ook wel.
Dikker vetters draai-jun.
En daan mit de trekker deur t laand cross'n, en 'n beetje
met de wiefen trekkers kieken achter de schuur.![]()
![]()
Praat eens Nederlands.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Dat geloof ik ook wel.
met de wiefen trekkers kieken achter de schuur.![]()
Hahaha,, Je klinkt (typt) alsof je uit omg groningen ofzo komt gok ikquote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
met de wiefen trekkers kieken achter de schuur.
Haal je zak eens tevoorschijn.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Kom uit Groningen idd.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Olment het volgende:
[..]
Hahaha,, Je klinkt (typt) alsof je uit omg groningen ofzo komt gok ikIn de Achterhoek jaquote:Voor mij is het trekkers
![]()
![]()
Zal mien niks verbazen as dit we' oe tetten bin.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Wa seggie nou allemal?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zal mien niks verbazen as dit we' oe tetten bin.![]()
![]()
Breek mie de bek nait open.. en moak mie de pis nait lauw....quote:Op donderdag 11 april 2013 16:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
met de wiefen trekkers kieken achter de schuur.
Wat veur kleur trekker hemm ie..?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Gruine Sjoon Diir en'n blaaauwe nei Holland.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Breek mie de bek nait open.. en moak mie de pis nait lauw....
Wat veur kleur trekker hemm ie..?
Doar klap ik mooi mee over 't laand. Mooi man.![]()
![]()
Dette die tetten van oe eigen boezem kump.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ik dou t nog mit n peerd... poestn op t eend man...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gruine Sjoon Diir en'n blaaauwe nei Holland.
Doar klap ik mooi mee over 't laand. Mooi man.
Ben toch niet blank gvd.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dette die tetten van oe eigen boezem kump.![]()
Moak naait roeg in de pokkel mie jonkquote:Op donderdag 11 april 2013 17:14 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik dou t nog mit n peerd... poestn op t eend man...
![]()
Schier ja weer ja, moooi maaaaan !kenkers. Ik ga weer over op Alchemen Busgaft Needurlantsch
![]()
Nee, maar ook niet echt donker toch?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jawel, ik ben juist best donker voor een halfbloedje.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet echt donker toch?Maar ook weer niet zo donker als een volbloedje.
![]()
Ik heb nog wel een raadseltje trouwens. Of moet ik zeggen 'Raodsel'.
Er stond een männegien te strieken,
tussen twee oge dieken.
't Ad gien öör en 't droeg gien wolle,
en 't kon skreeuwen as een bolle.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Gewoon een lekker tintje dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, ik ben juist best donker voor een halfbloedje.Maar ook weer niet zo donker als een volbloedje.
Ergens tussen licht en donker in.
Tss, onaardige schavuiten!Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Blank genoeg.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, ik ben juist best donker voor een halfbloedje.Maar ook weer niet zo donker als een volbloedje.
![]()
![]()
Latinas.quote:
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja... t ab nederlands is wel zo handig idd...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Moak naait roeg in de pokkel mie jonk![]()
Schier ja weer ja, moooi maaaaan !kenkers. Ik ga weer over op Alchemen Busgaft Needurlantsch
Grunnigers taipn is best wel stoer as t wezen mot...
(en nu iedereen maar denken: stoer..?)
Ja, streektalen zijn stoer.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja... t ab nederlands is wel zo handig idd...
Hahaha je preciesquote:Op donderdag 11 april 2013 17:21 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja... t ab nederlands is wel zo handig idd...
! Xd
Hahaha gait wel stoer ja dat zo tiep'm ofzo jaxd
X 10000000
![]()
Verrekte stoer om goud mit te kinn kwedeln in elk geval...quote:
Doar mot ik soms nog goud over prakezairn..One good thing about music:
een driewegkatalysator?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
tussen twee oge dieken.
en 't kon skreeuwen as een bolle.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Nope.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jaloersquote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik bid nie veur bruune boon'n....quote:Op donderdag 11 april 2013 17:17 schreef Ugjerke het volgende:
tussen twee oge dieken.
en 't kon skreeuwen as een bolle.
whehe ben benieuwdquote:Op donderdag 11 april 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh Moir, dat spoelen na het eten gaat er wel heel goor uit zien. Allemaal etensresten en bruine drab die je eruit spuitvolgens mij heeft m'n vader pudding voor me
Tevens begint m'n tandvlees daar nu toch wel echt pijn te doen en alles smaakt naar bloed want het komt er nog steeds uitgutsen zo'n beetje
Fuck the EBU.![]()
Nou, dat heeft er wel mee te maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik bid nie veur bruune boon'n....
editquote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ben benieuwdvolgens mij heeft m'n vader pudding voor me
Tevens begint m'n tandvlees daar nu toch wel echt pijn te doen en alles smaakt naar bloed want het komt er nog steeds uitgutsen zo'n beetjeHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Haha, vaderpudding.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehe ben benieuwdvolgens mij heeft m'n vader pudding voor me
Tevens begint m'n tandvlees daar nu toch wel echt pijn te doen en alles smaakt naar bloed want het komt er nog steeds uitgutsen zo'n beetje
Het is Daniel Lohues...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nou, dat heeft er wel mee te maken.
Ik zag t ook...quote:One good thing about music:
't bin een skeetien!quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan zat ik er idd aardig dichtbij....quote:
Ok, tijd voor een sigaretje
Kan ik daarna dit vieze met bloed doorweekte gaasje weer vervangen
Fuck the EBU.![]()
Pas op, ik heb over 2/3 van je gaas gefapt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
Kan ik daarna dit vieze met bloed doorweekte gaasje weer vervangenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
gadverdamme..quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja godver, ik wil geen ontstekingenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pas op, ik heb over 2/3 van je gaas gefapt.
Fuck the EBU.![]()
Roken smaakt dan ook zo vaag....quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
Kan ik daarna dit vieze met bloed doorweekte gaasje weer vervangen
En dan zo'n half verdoofde mond...
Die verdoving is nu voelbaar aan het uitwerkenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Roken smaakt dan ook zo vaag....
En dan zo'n half verdoofde mond...En een irritant tintelende lip
Fuck the EBU.![]()
Denk je dat je ontstekingen krijgt van mijn zaad?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver, ik wil geen ontstekingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
2. Inhalen, dan lucht inzuigen en 5sec wachten.
3. Inhalen en eruit halen als het eruit moet zeg maar.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ow das fijn sabbelen op een sigaretje... weet er alles van...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die verdoving is nu voelbaar aan het uitwerkenEn een irritant tintelende lip
Ik zuig aan iets en even later is er rook.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan erin, eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
3. Inhalen en eruit halen als het eruit moet zeg maar.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
wow man.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zuig aan iets en even later is er rook.
Nee, maar ik doe altijd nummer 2, maar ze zeggen dat je van nummer 1 veel en veel higher/stoneder wordt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
3. Inhalen en eruit halen als het eruit moet zeg maar.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Tss, ik meende het serieus.
4. knipperlicht aan, kijken binnenspiegel, buitenspiegel, over schouder, dan naar links sturen en een dot gas... daarna mn knipperlicht naar rechts en weer invoegen...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan erin, eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
3. Inhalen en eruit halen als het eruit moet zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Hoe werkt dat, zelfde rook weer inademen..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wow man.
Nee, maar ik doe altijd nummer 2, maar ze zeggen dat je van nummer 1 veel en veel higher/stoneder wordt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
4. knipperlicht aan, kijken binnenspiegel, buitenspiegel, over schouder, dan naar links sturen en een dot gas... daarna mn knipperlicht naar rechts en weer invoegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
4. knipperlicht aan, kijken binnenspiegel, buitenspiegel, over schouder, dan naar links sturen en een dot gas... daarna mn knipperlicht naar rechts en weer invoegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet uitblazen, gewoon in je mond stoppen, en weer terug.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, zelfde rook weer inademen..Dit -- Parkiet is mijn papa
Oh.. solly..quote:
*confession bear* ik heb nog nooit met een bong gesmoked.
Drama. Sla deze man in de boeien.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
*confession bear* ik heb nog nooit met een bong gesmoked.![]()
Ik heb zelfs een boekje gehad over allerlei manieren van draaien....quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Is dat een beetje goed dan? (Die bongs)quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Drama. Sla deze man in de boeien.Dit -- Parkiet is mijn papa
Boeken kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boekje gehad over allerlei manieren van draaien....
Yay.quote:niet alleen
Hodor.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Gekregen....quote:Wie weet leer je er nog iets van....
Let op.. even mijn mooien jointje posten..Dit -- Parkiet is mijn papa
Alsof je uit een western knokpartijtje komt....quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef Moira. het volgende:
Wel bizar dat er ineens een immens gat (gevuld met bloed) in mijn tandvlees zit
Komt fucking hard aan, heel ander effect dan joints ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is dat een beetje goed dan? (Die bongs)![]()
In een goeie manier?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt fucking hard aan, heel ander effect dan joints ook.
Hodor hodor hodor.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Fuck it, even naar buiten om lekker high te worden.
Hopelijk zien mijn ouders niet dat ik high ben (ogen) tijdens het avondeten over 2-3u.Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik vind t niets... maar het is wel handig als je geen tabak gebruikt...quote:
T effect is wel vaak hard... couchlock zeg maar..One good thing about music:
Hooikoorts.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
Fuck it, even naar buiten om lekker high te worden.
Hopelijk zien mijn ouders niet dat ik high ben (ogen) tijdens het avondeten over 2-3u.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ah, dat lijkt me iets teveel van het goede om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vind t niets... maar het is wel handig als je geen tabak gebruikt...
T effect is wel vaak hard... couchlock zeg maar..
Ik wil nog wel een beetje kunnen lopen, anders voel ik me gewoon niet tof.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat heb ik echt.quote:
Maar dat is toch op een andere manier rood?
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je erin stopt... maar ik vind puur nogal scherp...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me iets teveel van het goede om eerlijk te zijn..
Ik wil nog wel een beetje kunnen lopen, anders voel ik me gewoon niet tof.One good thing about music:
Ja vind ik wel, je hebt maar 1/2 hits nodig om echt goed stoned/high te zijn en lijkt ook veel langer effect te hebben. Maarja niet iedereen vind het chill, kwestie van proberenquote:![]()
Wie heeft dat nou door?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik echt.
Maar dat is toch op een andere manier rood?
Dan wrijf ik wel even in mijn ogen, klaar is kees.quote:
Goeie tip
Ben terug over een halfuurtje, ga even "Crystal Hasj" proberen van de shop, (ookal is iedere hasj gemaakt van crystals, maarja)Dit -- Parkiet is mijn papa
Crystal is een wietsoort... whitewidow x northernlights (dus daarvan is je hasj wss gemaakt..)quote:Op donderdag 11 april 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan wrijf ik wel even in mijn ogen, klaar is kees.
Goeie tip
Ben terug over een halfuurtje, ga even "Crystal Hasj" proberen van de shop, (ookal is iedere hasj gemaakt van crystals, maarja)
Oh, ik heb alleen maar Crystal Royal gesmoked, die was echt goeien.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Crystal is een wietsoort... (dus daarvan is je hasj wss gemaakt..)
Maar normale Crystal nog nooit.. maar nu ga ik echt. Brb :3Dit -- Parkiet is mijn papa
Ja ik ga ook.. ff eten enz..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, ik heb alleen maar Crystal Royal gesmoked, die was echt goeien.
Maar normale Crystal nog nooit.. maar nu ga ik echt. Brb :3One good thing about music:
Heb je dat wel eens gedaan, ja?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
Crystal meth heeft ook een lekker effect
Fuck the EBU.![]()
Ik heb echt mn weekje niet zegzal wel door de drugs van dit weekend komen.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:34 schreef Moira. het volgende:
Lol wie heeft die topic pointer veranderd
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Verdoving is overigens officieel uitgewerkt, paracetamol werkt tot nu toe goed tegen opkomende pijn.
Bloeden is momenteel ook gestopt; WIE WIL MIJN GAT ZIEN?
Fuck the EBU.![]()
omg ik space hem ECHT hard, als ik even rustig onderuit zak en echt in space ga, begint alles kanker hard the flikkeren en zwart te worden enzo, omg echt vet.. maar als ik er echt diep in zit word alles zwart en begint mijn hart hard te kloppen dus durf dan niet verder en schiet ik wakker...Dit -- Parkiet is mijn papa
gisteren al gezienquote:Op donderdag 11 april 2013 18:36 schreef Moira. het volgende:
Verdoving is overigens officieel uitgewerkt, paracetamol werkt tot nu toe goed tegen opkomende pijn.
Bloeden is momenteel ook gestopt; WIE WIL MIJN GAT ZIEN?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mijn hart klopt wel vaker.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
omg ik space hem ECHT hard, als ik even rustig onderuit zak en echt in space ga, begint alles kanker hard the flikkeren en zwart te worden enzo, omg echt vet.. maar als ik er echt diep in zit word alles zwart en begint mijn hart hard te kloppen dus durf dan niet verder en schiet ik wakker...
Nee maar alles flikkert, als ik ga liggen klopt mijn hard zo hard dat je dingen op mijn bed ziet bewegen en klopt 3x per seconde (voelen op borst).................................. ho uhm idk ff ligge i swelk chill behalve dat hard klopingDit -- Parkiet is mijn papa
Ik wou zeggen, anders ga je eens even lekker rustig uitspacen en in het vervolg wat minder gebruikenquote:Op donderdag 11 april 2013 19:12 schreef Unscrewed het volgende:
Nee maar alles flikkert, als ik ga liggen klopt mijn hard zo hard dat je dingen op mijn bed ziet bewegen en klopt 3x per seconde (voelen op borst).................................. ho uhm idk ff ligge i swelk chill behalve dat hard kloping
Fuck the EBU.![]()
Verdomme.. was ik eerst nog positief over een date.. is dus nu in de grond geboord. Mevrouw heeft al iemand anders op het oog en ben ik weer de 2e keus. Dat geluk heb ik weer..Vanaamd dus helemaal de tering blowen want ik ben er klaar mee met alles
![]()
![]()
Dat ligt er natuurlijk aan welke je bedoeld....quote:
Die van m'n kies, hihiquote:Op donderdag 11 april 2013 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk aan welke je bedoeld....Fuck the EBU.![]()
Ik hou niet zo van bloederige gaten....quote:
Ik kan je één ding vertellen mijn vriend.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Verdomme.. was ik eerst nog positief over een date.. is dus nu in de grond geboord. Mevrouw heeft al iemand anders op het oog en ben ik weer de 2e keus. Dat geluk heb ik weer..Vanaamd dus helemaal de tering blowen want ik ben er klaar mee met alles
Liefde is de allermooiste uitvinding van onze lieve HeerMaar tegelijkertijd ook de állerkutste
Fuck the EBU.![]()
Toen ik de foto maakte was hij niet eens zo bloederigquote:Op donderdag 11 april 2013 19:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bloederige gaten....Ziet er wel fascinerend uit eigenlijk
Fuck the EBU.![]()
Nee trekt meestal wel vrij snel weg... ik had ook geen pijn na de verdoving... maar verder vind ik zo'n gat niet zo aantrekkelijk....quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik de foto maakte was hij niet eens zo bloederigZiet er wel fascinerend uit eigenlijk
Btw is unscrewed nu screwed..?One good thing about music:
Yup, helaas wel..quote:Op donderdag 11 april 2013 19:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kan je één ding vertellen mijn vriend.
Liefde is de allermooiste uitvinding van onze lieve HeerMaar tegelijkertijd ook de állerkutste
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]O ziet er niet eens zo nasty uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Fascinerend tochquote:
Ik vraag me af wat je daar ziet, eigenlijk. Ik had een plakje schouderham gegeten dus ik dacht eerst dat dat het was, maar daarna heb ik alweer 2/3 keer gespoeld dus dat kan niet.
Nu zit ik het met een spiegeltje te bestuderen en het lijkt wel gewoon pezig vlees ofzo
Fuck the EBU.![]()
Ja is gewoon vlees waarschijnlijk. Inderdaad wel interessant, want in de spiegel zie je alleen een gat en niet de bodem.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fascinerend toch
Ik vraag me af wat je daar ziet, eigenlijk. Ik had een plakje schouderham gegeten dus ik dacht eerst dat dat het was, maar daarna heb ik alweer 2/3 keer gespoeld dus dat kan niet.
Nu zit ik het met een spiegeltje te bestuderen en het lijkt wel gewoon pezig vlees ofzoIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Nouja eerst was het gewoon gevuld met een plasje bloed, die foto maakte ik na het spoelen en nadat ik er net een schoon gaasje uit heb gehaald (gelukkig is het daarna ook niet echt meer gaan bloedenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja is gewoon vlees waarschijnlijk. Inderdaad wel interessant, want in de spiegel zie je alleen een gat en niet de bodem.). Maar eerst zag ik dus gewoon alleen een gat met bloed
Nu is het een vlezig gat
Ik ga echt elke dag kijken hoe ver het gat zich van binnenuit dicht
Het menselijk lichaam
Fuck the EBU.![]()
Bij mij was ie gedeeltelijk afgebroken en een half jaar later.. toen alles al lang dicht was, kwam er opeens een bobbeltje op de zijkant (hele andere plek als de wond) na een paar dagen kwam daar opeens een minuscuul stukje tand doorheen zetten...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja eerst was het gewoon gevuld met een plasje bloed, die foto maakte ik na het spoelen en nadat ik er net een schoon gaasje uit heb gehaald (gelukkig is het daarna ook niet echt meer gaan bloeden). Maar eerst zag ik dus gewoon alleen een gat met bloed
Nu is het een vlezig gat
Het menselijk lichaam
Over de wonderen van het lichaam gesproken....
Aait dan moet je 'r een fotoreeks van maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja eerst was het gewoon gevuld met een plasje bloed, die foto maakte ik na het spoelen en nadat ik er net een schoon gaasje uit heb gehaald (gelukkig is het daarna ook niet echt meer gaan bloeden). Maar eerst zag ik dus gewoon alleen een gat met bloed
Nu is het een vlezig gat
Het menselijk lichaam
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait dan moet je 'r een fotoreeks van maken.
Eem ik ben dus stoned...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait dan moet je 'r een fotoreeks van maken.
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en linksonder in 6 stukjesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bij mij was ie gedeeltelijk afgebroken en een half jaar later.. toen alles al lang dicht was, kwam er opeens een bobbeltje op de zijkant (hele andere plek als de wond) na een paar dagen kwam daar opeens een minuscuul stukje tand doorheen zetten...
Over de wonderen van het lichaam gesproken....)
Mijn tante is toen ze jong was een keer in een stekel-struik gevallen, allemaal stekels in haar scheenbeen. Ongeveer één á twee jaar later kreeg ze bulten/wonden in haar kuit, kwamen die stekels er dus gewoon aan de andere kant weer uitgegroeid
Fuck the EBU.![]()
Whehe da's nog best een ideequote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait dan moet je 'r een fotoreeks van maken.Morgen weer een nieuwe foto
Fuck the EBU.![]()
Ik vond het echt zo wonderlijk.... (het was echt een heel klein schilfertje)quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en rechtsonder in 6 stukjes)
Mijn tante is toen ze jong was een keer in een stekel-struik gevallen, allemaal stekels in haar scheenbeen. Ongeveer één á twee jaar later kreeg ze bulten/wonden in haar kuit, kwamen die stekels er dus gewoon aan de andere kant weer uitgegroeid
Ja de ene gaat wat beter los dan de andere...
WTF?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en linksonder in 6 stukjes)
Mijn tante is toen ze jong was een keer in een stekel-struik gevallen, allemaal stekels in haar scheenbeen. Ongeveer één á twee jaar later kreeg ze bulten/wonden in haar kuit, kwamen die stekels er dus gewoon aan de andere kant weer uitgegroeidYour beauty never ever scared me.![]()
Lui met kogels of andere vreemde dingen in hun lichaam hebben er ook vaak hun hele leven last van...quote:One good thing about music:
Ja je lichaam stoot dat soort dingen gewoon uit. Vreemde objecten groeien er eerst in en groeien er vervolgens (vaak ergens anders) weer uitquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lui met kogels of andere vreemde dingen in hun lichaam hebben er ook vaak hun hele leven last van...
Fuck the EBU.![]()
Van kogels weet ik het maar stekels.. wtfquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja je lichaam stoot dat soort dingen gewoon uit. Vreemde objecten groeien er eerst in en groeien er vervolgens (vaak ergens anders) weer uitwel bizar
Klopt ja, ik heb ooit een heipaal opgegeten, en hij blijft maar naar buiten groeien tussen mijn benen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lui met kogels of andere vreemde dingen in hun lichaam hebben er ook vaak hun hele leven last van...![]()
Maar hoe kunnen die dingen opeens gaan bewegen dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en linksonder in 6 stukjes)
Edit: O ik zie het al dr moira, ik ben weer een beetje sloom.
Hahahaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ooit een heipaal opgegeten, en hij blijft maar naar buiten groeien tussen mijn benen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu is het een vlezig gat
Het menselijk lichaamIk heb nog zo'n mooi littekentje zitten ervan
![]()
Je lichaam is van binnen constant in beweging, maar als het er dus 2 jaar over doet om van de éne kant van het been naar de andere kant van het been te 'groeien', kun je je wel voorstellen hoe langzaam dat gaatquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hoe kunnen die dingen opeens gaan bewegen dan?
Fuck the EBU.![]()
Gaat dit over je kut? Ik heb de rest niet gelezenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu is het een vlezig gat
Het menselijk lichaam![]()
![]()
HAHAHAquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaat dit over je kut? Ik heb de rest niet gelezenYour beauty never ever scared me.![]()
Was t geen Amsterdammertje..?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ooit een heipaal opgegeten, en hij blijft maar naar buiten groeien tussen mijn benen.One good thing about music:
damnquote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaat dit over je kut? Ik heb de rest niet gelezen![]()
![]()
Over kutjes gesproken, hoe staat het met de vochtigheid van die van jou wanneer je aan me denktquote:![]()
![]()
Beetje droog, ik heb meer squatpics nodig.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Over kutjes gesproken, hoe staat het met de vochtigheid van die van jou wanneer je aan me denkt![]()
Hoezo maak er 1 dan. Er is gewoon een bestaande TC voor hierquote:
Niet vandaag, ik ben een paar uur geleden uit de gym vertrokken na mn squats te supersettenquote:Op donderdag 11 april 2013 21:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje droog, ik heb meer squatpics nodig.![]()
![]()
Jewel vind ik leukquote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Daar hoefde je me niet voor te PM'en hoor Ama.
kom je niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Daar hoefde je me niet voor te PM'en hoor Ama.
nee je krijgt een DM met een link naar je PM met de link, omslachtigquote:Op donderdag 11 april 2013 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij krijg ik ook regelmatig een pm met de linkHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Pffffquote:Op donderdag 11 april 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee je krijgt een DM met een link naar je PM met de link, omslachtigYour beauty never ever scared me.![]()
Is dat nachtbagger tc of is er een andere?quote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen!One good thing about music:
nagtbaggerquote:Op donderdag 11 april 2013 21:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is dat nachtbagger tc of is er een andere?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kun je de link ff pmen dan..?quote:One good thing about music:
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaat dit over je kut? Ik heb de rest niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
HAHA MOIRA BLOEDT UIT HAAR GATOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oi...quote:One good thing about music:
ja, studeren, tv kijken, fappen, gamenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef Onorgineel het volgende:
Alsof jullie iets te doen hebben buiten fokHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Waar ben je danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen!
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte met de aankomende pijn wel 14.gifquote:
Ik moet ook binnenkort verstandskiezen laten terminaten dus hou me in gedachten
jezus elke keer als ik random een bevalling of een ander emotioneel moment tegekom op tv moet ik bijna huilen om hoe mooi het isben ik homo ofzo
Ja de pijn is wel kloterigquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Sterkte met de aankomende pijn wel 14.gif
Ik moet ook binnenkort verstandskiezen laten terminaten dus hou me in gedachtenEn ik wil geen infectieee
Maar m'n moeder stuurde me net een berichtje dat zij ook gewoon heeft doorgerookt en dat de wond binnen 2 dagen dicht was.
En inmiddels zit ik hier aan de stroopwafels en straks chips
Fuck the EBU.![]()
jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
jezus elke keer als ik random een bevalling of een ander emotioneel moment tegekom op tv moet ik bijna huilen om hoe mooi het isben ik homo ofzo
![]()
Fuck the EBU.![]()
't is wel bewezen dat mannen eerder huilen om positieve emotionele momenten dan vrouwenquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
whehe, mietjesquote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
't is wel bewezen dat mannen eerder huilen om positieve emotionele momenten dan vrouwen
Fuck the EBU.![]()
Ja deed ik ook... toen ik buiten stapte rookte ik al.... beetje 2 uur in die stoel hangen.... pfffquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja de pijn is wel kloterigEn ik wil geen infectieee
Maar m'n moeder stuurde me net een berichtje dat zij ook gewoon heeft doorgerookt en dat de wond binnen 2 dagen dicht was.
En inmiddels zit ik hier aan de stroopwafels en straks chipsOne good thing about music:
Toen ik 12 was moest ik huilen om m'n ingeslapen muisjequote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
't is wel bewezen dat mannen eerder huilen om positieve emotionele momenten dan vrouwen
een muisje in laten slapen? sorry hoor maar dan kan je toch beter een servetje erop leggen en een tegel erop laten vallen? dan is ie ook in 1 klap dood.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toen ik 12 was moest ik huilen om m'n ingeslapen muisjeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
een muisje in laten slapen? sorry hoor maar dan kan je toch beter een servetje erop leggen en een tegel erop laten vallen? dan is ie ook in 1 klap dood.
Fuck the EBU.![]()
jamaar hij had een tumor groter dan hijzelfquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
een muisje in laten slapen? sorry hoor maar dan kan je toch beter een servetje erop leggen en een tegel erop laten vallen? dan is ie ook in 1 klap dood.![]()
deed ik met m'n zieke aquariumvissen ook, om ze uit hun leiden te verlossen, beter dan door de plee spoelenquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mijn vader heeft ook een keer m'n gerbil tegen de buitenmuur aan gesmeten toen hij superzielig lag dood te gaan in mijn hand
Scheelt toch weer 100 euro aan euthanasiemiddelEn een langere lijdensweg
Fuck the EBU.![]()
Nee man, moet je ze gewoon extra hard in de wc pot smijten.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
deed ik met m'n zieke aquariumvissen ook, om ze uit hun leiden te verlossen, beter dan door de plee spoelenFuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn vader heeft ook een keer m'n gerbil tegen de buitenmuur aan gesmeten toen hij superzielig lag dood te gaan in mijn hand
dan nog is de vraag of ik dat ook met mn kat zou doen. t kost wel minder en je kan m gelijk begraven nadat je hem bruut en humaan hebt vermoordHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Ik was een veel te gevoelig jongetje, had dat nooit aangekund
dat was tevens de tijd dat er nog iets van me terecht kon komen
Dafuqquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
![]()
![]()
Toen ik 12 was had ik een muis gered van de ondergang, een kraai was hem aan het pikken. Ik noemde hem Flip en voedde hem op in een grote doos. Toen hij aggresief werd en mij ging bijten heb ik hem op dezelfde plek losgelaten. Flip
Ik heb wel een keer een egel op de fiets overreden, die lag maar een beetje te verkreupelen op 't fietspad, dus maar de sloot in gerold
Nee, met een hond, kat, cavia of hamster zou ik het niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan nog is de vraag of ik dat ook met mn kat zou doen. t kost wel minder en je kan m gelijk begraven nadat je hem bruut en humaan hebt vermoord
Fuck the EBU.![]()
ohmy god mijn muis heette ook flip such a coinicendendence vrienden voor t levenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 12 was had ik een muis gered van de ondergang, een kraai was hem aan het pikken. Ik noemde hem Flip en voedde hem op in een grote doos. Toen hij aggresief werd en mij ging bijten heb ik hem op dezelfde plek losgelaten. Flipmijn godje
Waarmee laat je hem dan inslapen..? zon beest gaat toch al dood van het spuitje alleen..?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jamaar hij had een tumor groter dan hijzelf![]()
Ja wat moet je anders doenquote:Dat beest fucking zielig en pijnlijk laten dood gaan tot je bij de dierenarts bent?
Of gewoon daar zitten niks doen en afwachten tot hij zielig en pijnlijk dood gaat?
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 12 was had ik een muis gered van de ondergang, een kraai was hem aan het pikken. Ik noemde hem Flip en voedde hem op in een grote doos. Toen hij aggresief werd en mij ging bijten heb ik hem op dezelfde plek losgelaten. Flip![]()
Fuck the EBU.![]()
Godverquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb wel een keer een egel op de fiets overreden, die lag maar een beetje te verkreupelen op 't fietspad, dus maar de sloot in geroldIk ga stuk hier
Fuck the EBU.![]()
Geen idee, m'n ouders gingen 'm laten inslapen dus die zullen m wel ergens de sloot in hebben gepleurd ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarmee laat je hem dan inslapen..? zon beest gaat toch al dood van het spuitje alleen..?
Oja toen ik 12 was kwam er ook een keer een duif aanzetten die amper reageerde op menselijk gedrag. Ik de hele dag met die duif spelen en proberen hem te laten eten, maar er was duidelijk iets mis mee. Maar hij bleef maar bij ons in de tuin en in huis rondlopen. Op een gegeven moment zat ik lekker naar die duif te kijken toen hij de parkeerplaats opliep. En net op dat moment ging er een auto uitparkeren en hij reed zo achteruit volop over m'n duif heen![]()
jeugdtrauma's
Teringquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee, m'n ouders gingen 'm laten inslapen dus die zullen m wel ergens de sloot in hebben gepleurd ofzo
Fuck the EBU.![]()
Moira. is te stonedquote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Niemand op tc shit of zo? Wat is die shit dan?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Lekke band..?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb wel een keer een egel op de fiets overreden, die lag maar een beetje te verkreupelen op 't fietspad, dus maar de sloot in geroldOne good thing about music:
Dat soort dingen zijn heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Studeur het volgende:
Oja toen ik 12 was kwam er ook een keer een duif aanzetten die amper reageerde op menselijk gedrag. Ik de hele dag met die duif spelen en proberen hem te laten eten, maar er was duidelijk iets mis mee. Maar hij bleef maar bij ons in de tuin en in huis rondlopen. Op een gegeven moment zat ik lekker naar die duif te kijken toen hij de parkeerplaats opliep. En net op dat moment ging er een auto uitparkeren en hij reed zo achteruit volop over m'n duif heen![]()
jeugdtrauma's
Fuck the EBU.![]()
Maar mijne leeft lekker nog aggresief in de bosjes kraaien aanvallend en jouwe is dood aan een tumorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ohmy god mijn muis heette ook flip such a coinicendendence vrienden voor t levenmijn godje
Ja maar ik mag toch hopen dat jij daar niet bij stond?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders doenDat beest fucking zielig en pijnlijk laten dood gaan tot je bij de dierenarts bent?
Of gewoon daar zitten niks doen en afwachten tot hij zielig en pijnlijk dood gaat?
![]()
![]()
Ook een keer een vogel die niet kon vliegen van een drukke weg af gehaald, dat beest een paar weken geholpen totdat 'ie kon vliegen. Uiteindelijk een keer de lucht in gegooid waarna 'ie daadwerkelijk wegvloog, kwam ie na een paar weken nog terug ook![]()
Nee studeur begon zelfs naar mijn tetten te vragen.......quote:One good thing about music:
Nee ik keerde me om het hoekje binnen de voordeur er de rug naar toequote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik mag toch hopen dat jij daar niet bij stond?
Fuck the EBU.![]()
Ajoh het beest verdient 't, heeft een keer in m'n kraag staan zeikenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar mijne leeft lekker nog aggresief in de bosjes kraaien aanvallend en jouwe is dood aan een tumor
idd, nu komen er weer allemaal herinneringen bovenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn heel herkenbaar jaHad ook een babykraai mee naar huis genomen en heb hem leren vliegen. toen ik hem van het balkon af gooide om hem naar zijn vrijheid te laten vliegen werd hij bruut vermoord door zijn familie (kraaien die naar mens ruiken worden gedood door andere kraaien)
![]()
pwnd wie unne noobquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
idd, nu komen er weer allemaal herinneringen bovenHad ook een babykraai mee naar huis genomen en heb hem leren vliegen. toen ik hem van het balkon af gooide om hem naar zijn vrijheid te laten vliegen werd hij bruut vermoord door zijn familie (kraaien die naar mens ruiken worden gedood door andere kraaien)
Wij hadden een keer een spreeuw die uit een nestje was gevallen van klein babyvogeltje opgevoed, met pincetten meelwormen door z'n strot douwen enzoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Onorgineel het volgende:
Ook een keer een vogel die niet kon vliegen van een drukke weg af gehaald, dat beest een paar weken geholpen totdat 'ie kon vliegen. Uiteindelijk een keer de lucht in gegooid waarna 'ie daadwerkelijk wegvloog, kwam ie na een paar weken nog terug ook![]()
![]()
![]()
Toen hij groot was lieten we hem wel eens buiten en kwam hij er altijd aangevlogen als je hem riep, ging hij op je schouder zitten, en nam je hem weer mee naar binnen in z'n kooitje
Maar één keer toen ik buiten ging liggen zonnen en hem mee naar buiten nam, en ik hem weer wilde roepen om naar binnen te gaan, kwam hij niet terugIk zag hem in de boom zitten maar hij reageerde niet meer en kwam niet mee terug naar binnen
Dagen en dagen daarna nog in de tuin zitten roepen, maar hij kwam niet meer terug
Soms zien we nog wel eens een spreeuw zitten die heel dichtbij komt en dan denken we altijd dat hij dat is
Hoewel hij nu dood zou zijn, maar toch..
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een spreeuw die uit een nestje was gevallen van klein babyvogeltje opgevoed, met pincetten meelwormen door z'n strot douwen enzo![]()
![]()
Toen hij groot was lieten we hem wel eens buiten en kwam hij er altijd aangevlogen als je hem riep, ging hij op je schouder zitten, en nam je hem weer mee naar binnen in z'n kooitje
Maar één keer toen ik buiten ging liggen zonnen en hem mee naar buiten nam, en ik hem weer wilde roepen om naar binnen te gaan, kwam hij niet terugIk zag hem in de boom zitten maar hij reageerde niet meer en kwam niet mee terug naar binnen
Dagen en dagen daarna nog in de tuin zitten roepen, maar hij kwam niet meer terug
Soms zien we nog wel eens een spreeuw zitten die heel dichtbij komt en dan denken we altijd dat hij dat is
ik heb een keer een mus gered van mijn eerste kat, die had m op het balkon gevangen en mee naar binnen genomen, gelukkig kon ie nog vliegen
![]()
![]()
Ja daarom durfde ik ook nooit babyvogeltjes aan te raken.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
idd, nu komen er weer allemaal herinneringen bovenHad ook een babykraai mee naar huis genomen en heb hem leren vliegen. toen ik hem van het balkon af gooide om hem naar zijn vrijheid te laten vliegen werd hij bruut vermoord door zijn familie (kraaien die naar mens ruiken worden gedood door andere kraaien)
![]()
Maar bij die spreeuw hebben we 'm ook eerst even buiten laten zitten om te kijken of hij niet opgehaald werd ofzo, maar die werd gewoon eenzaam achtergelatenJa, toen hebben we 'm ook gelijk grootgebracht
Fuck the EBU.![]()
Ahh ik heb ook zo veel muizen en vogels van een moord door onze katten geredquote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik heb een keer een mus gered van mijn eerste kat, die had m op het balkon gevangen en mee naar binnen genomen, gelukkig kon ie nog vliegen
Echt vicious creatures kunnen dat zijn zeg
Fuck the EBU.![]()
Ajoh, goed werk verrichtquote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een spreeuw die uit een nestje was gevallen van klein babyvogeltje opgevoed, met pincetten meelwormen door z'n strot douwen enzo![]()
![]()
Kat bij familie van me zag ik laatst ook ineens ergens mee spelen, zat ie een half verlamd muisje door de kamer te smijtenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ik heb ook zo veel muizen en vogels van een moord door onze katten geredEcht vicious creatures kunnen dat zijn zeg
Ja, die smijt m'n vader dus ook altijd tegen de buitenmuurquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kat bij familie van me zag ik laatst ook ineens ergens mee spelen, zat ie een half verlamd muisje door de kamer te smijten
Fuck the EBU.![]()
Hahaha ja, ben ergens wel blij dat onze katten niet buiten komen. Zoveel verhalen gehoord over katten die een muis gevangen hadden en mee naar binnen namen en in het bed van hun baasje legden enzquote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ik heb ook zo veel muizen en vogels van een moord door onze katten geredEcht vicious creatures kunnen dat zijn zeg
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: