Dan zat ik er idd aardig dichtbij....quote:
Pas op, ik heb over 2/3 van je gaas gefapt.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
Ok, tijd voor een sigaretje
Kan ik daarna dit vieze met bloed doorweekte gaasje weer vervangen
gadverdamme..quote:
Ja godver, ik wil geen ontstekingenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pas op, ik heb over 2/3 van je gaas gefapt.
Roken smaakt dan ook zo vaag....quote:Op donderdag 11 april 2013 17:42 schreef Moira. het volgende:
Ok, tijd voor een sigaretje
Kan ik daarna dit vieze met bloed doorweekte gaasje weer vervangen
Die verdoving is nu voelbaar aan het uitwerkenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Roken smaakt dan ook zo vaag....
En dan zo'n half verdoofde mond...
Denk je dat je ontstekingen krijgt van mijn zaad?quote:Op donderdag 11 april 2013 17:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godver, ik wil geen ontstekingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Ow das fijn sabbelen op een sigaretje... weet er alles van...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die verdoving is nu voelbaar aan het uitwerkenEn een irritant tintelende lip
Ik zuig aan iets en even later is er rook.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan erin, eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
2. Inhalen, dan lucht inzuigen en 5sec wachten.
3. Inhalen en eruit halen als het eruit moet zeg maar.
wow man.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zuig aan iets en even later is er rook.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
4. knipperlicht aan, kijken binnenspiegel, buitenspiegel, over schouder, dan naar links sturen en een dot gas... daarna mn knipperlicht naar rechts en weer invoegen...quote:Op donderdag 11 april 2013 17:51 schreef Unscrewed het volgende:
Hoe inhalen jullie?
1. Inhalen, dan erin, eruit, erin, eruit met dezelfde smoke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Hoe werkt dat, zelfde rook weer inademen..quote:Op donderdag 11 april 2013 17:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
wow man.
Nee, maar ik doe altijd nummer 2, maar ze zeggen dat je van nummer 1 veel en veel higher/stoneder wordt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
4. knipperlicht aan, kijken binnenspiegel, buitenspiegel, over schouder, dan naar links sturen en een dot gas... daarna mn knipperlicht naar rechts en weer invoegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
4. knipperlicht aan, kijken binnenspiegel, buitenspiegel, over schouder, dan naar links sturen en een dot gas... daarna mn knipperlicht naar rechts en weer invoegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Niet uitblazen, gewoon in je mond stoppen, en weer terug.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:55 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe werkt dat, zelfde rook weer inademen..
Oh.. solly..quote:
Drama. Sla deze man in de boeien.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
*confession bear* ik heb nog nooit met een bong gesmoked.
Ik heb zelfs een boekje gehad over allerlei manieren van draaien....quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
*confession bear* ik heb nog nooit met een bong gesmoked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |