deed ik met m'n zieke aquariumvissen ook, om ze uit hun leiden te verlossen, beter dan door de plee spoelenquote:
Nee man, moet je ze gewoon extra hard in de wc pot smijten.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Studeur het volgende:
[..]
deed ik met m'n zieke aquariumvissen ook, om ze uit hun leiden te verlossen, beter dan door de plee spoelen
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn vader heeft ook een keer m'n gerbil tegen de buitenmuur aan gesmeten toen hij superzielig lag dood te gaan in mijn hand
Scheelt toch weer 100 euro aan euthanasiemiddelEn een langere lijdensweg
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Mijn vader heeft ook een keer m'n gerbil tegen de buitenmuur aan gesmeten toen hij superzielig lag dood te gaan in mijn hand
Dafuqquote:Op donderdag 11 april 2013 22:32 schreef Moira. het volgende:
Nee, met een hond, kat, cavia of hamster zou ik het niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:33 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan nog is de vraag of ik dat ook met mn kat zou doen. t kost wel minder en je kan m gelijk begraven nadat je hem bruut en humaan hebt vermoord
ohmy god mijn muis heette ook flip such a coinicendendence vrienden voor t levenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 12 was had ik een muis gered van de ondergang, een kraai was hem aan het pikken. Ik noemde hem Flip en voedde hem op in een grote doos. Toen hij aggresief werd en mij ging bijten heb ik hem op dezelfde plek losgelaten. Flip
Waarmee laat je hem dan inslapen..? zon beest gaat toch al dood van het spuitje alleen..?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jamaar hij had een tumor groter dan hijzelf![]()
Ja wat moet je anders doenquote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:34 schreef Studeur het volgende:
Toen ik 12 was had ik een muis gered van de ondergang, een kraai was hem aan het pikken. Ik noemde hem Flip en voedde hem op in een grote doos. Toen hij aggresief werd en mij ging bijten heb ik hem op dezelfde plek losgelaten. Flip
Godverquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb wel een keer een egel op de fiets overreden, die lag maar een beetje te verkreupelen op 't fietspad, dus maar de sloot in gerold
Geen idee, m'n ouders gingen 'm laten inslapen dus die zullen m wel ergens de sloot in hebben gepleurd ofzoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarmee laat je hem dan inslapen..? zon beest gaat toch al dood van het spuitje alleen..?
Teringquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Geen idee, m'n ouders gingen 'm laten inslapen dus die zullen m wel ergens de sloot in hebben gepleurd ofzo
Moira. is te stonedquote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Niemand op tc shit of zo? Wat is die shit dan?
Lekke band..?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Onorgineel het volgende:
Ik heb wel een keer een egel op de fiets overreden, die lag maar een beetje te verkreupelen op 't fietspad, dus maar de sloot in gerold
Dat soort dingen zijn heel herkenbaar jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:37 schreef Studeur het volgende:
Oja toen ik 12 was kwam er ook een keer een duif aanzetten die amper reageerde op menselijk gedrag. Ik de hele dag met die duif spelen en proberen hem te laten eten, maar er was duidelijk iets mis mee. Maar hij bleef maar bij ons in de tuin en in huis rondlopen. Op een gegeven moment zat ik lekker naar die duif te kijken toen hij de parkeerplaats opliep. En net op dat moment ging er een auto uitparkeren en hij reed zo achteruit volop over m'n duif heen![]()
jeugdtrauma's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |