Kun je de link ff pmen dan..?quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gaat dit over je kut? Ik heb de rest niet gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Oi...quote:
ja, studeren, tv kijken, fappen, gamenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:12 schreef Onorgineel het volgende:
Alsof jullie iets te doen hebben buiten fok
Waar ben je danquote:Op donderdag 11 april 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen!
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Sterkte met de aankomende pijn wel 14.gifquote:
Ja de pijn is wel kloterigquote:Op donderdag 11 april 2013 22:19 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Sterkte met de aankomende pijn wel 14.gif
Ik moet ook binnenkort verstandskiezen laten terminaten dus hou me in gedachten
jaquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
jezus elke keer als ik random een bevalling of een ander emotioneel moment tegekom op tv moet ik bijna huilen om hoe mooi het isben ik homo ofzo
't is wel bewezen dat mannen eerder huilen om positieve emotionele momenten dan vrouwenquote:
whehe, mietjesquote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
't is wel bewezen dat mannen eerder huilen om positieve emotionele momenten dan vrouwen
Ja deed ik ook... toen ik buiten stapte rookte ik al.... beetje 2 uur in die stoel hangen.... pfffquote:Op donderdag 11 april 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja de pijn is wel kloterigEn ik wil geen infectieee
Maar m'n moeder stuurde me net een berichtje dat zij ook gewoon heeft doorgerookt en dat de wond binnen 2 dagen dicht was.
En inmiddels zit ik hier aan de stroopwafels en straks chips
Toen ik 12 was moest ik huilen om m'n ingeslapen muisjequote:Op donderdag 11 april 2013 22:21 schreef Studeur het volgende:
[..]
't is wel bewezen dat mannen eerder huilen om positieve emotionele momenten dan vrouwen
een muisje in laten slapen? sorry hoor maar dan kan je toch beter een servetje erop leggen en een tegel erop laten vallen? dan is ie ook in 1 klap dood.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Toen ik 12 was moest ik huilen om m'n ingeslapen muisje
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
een muisje in laten slapen? sorry hoor maar dan kan je toch beter een servetje erop leggen en een tegel erop laten vallen? dan is ie ook in 1 klap dood.
jamaar hij had een tumor groter dan hijzelfquote:Op donderdag 11 april 2013 22:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
een muisje in laten slapen? sorry hoor maar dan kan je toch beter een servetje erop leggen en een tegel erop laten vallen? dan is ie ook in 1 klap dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |