quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]O ziet er niet eens zo nasty uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Fascinerend tochquote:
Ja is gewoon vlees waarschijnlijk. Inderdaad wel interessant, want in de spiegel zie je alleen een gat en niet de bodem.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fascinerend toch
Ik vraag me af wat je daar ziet, eigenlijk. Ik had een plakje schouderham gegeten dus ik dacht eerst dat dat het was, maar daarna heb ik alweer 2/3 keer gespoeld dus dat kan niet.
Nu zit ik het met een spiegeltje te bestuderen en het lijkt wel gewoon pezig vlees ofzo
Nouja eerst was het gewoon gevuld met een plasje bloed, die foto maakte ik na het spoelen en nadat ik er net een schoon gaasje uit heb gehaald (gelukkig is het daarna ook niet echt meer gaan bloedenquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja is gewoon vlees waarschijnlijk. Inderdaad wel interessant, want in de spiegel zie je alleen een gat en niet de bodem.
Bij mij was ie gedeeltelijk afgebroken en een half jaar later.. toen alles al lang dicht was, kwam er opeens een bobbeltje op de zijkant (hele andere plek als de wond) na een paar dagen kwam daar opeens een minuscuul stukje tand doorheen zetten...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja eerst was het gewoon gevuld met een plasje bloed, die foto maakte ik na het spoelen en nadat ik er net een schoon gaasje uit heb gehaald (gelukkig is het daarna ook niet echt meer gaan bloeden). Maar eerst zag ik dus gewoon alleen een gat met bloed
Nu is het een vlezig gat
Ik ga echt elke dag kijken hoe ver het gat zich van binnenuit dicht
Het menselijk lichaam
Aait dan moet je 'r een fotoreeks van maken.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja eerst was het gewoon gevuld met een plasje bloed, die foto maakte ik na het spoelen en nadat ik er net een schoon gaasje uit heb gehaald (gelukkig is het daarna ook niet echt meer gaan bloeden). Maar eerst zag ik dus gewoon alleen een gat met bloed
Nu is het een vlezig gat
Ik ga echt elke dag kijken hoe ver het gat zich van binnenuit dicht
Het menselijk lichaam
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Aait dan moet je 'r een fotoreeks van maken.
Eem ik ben dus stoned...quote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en linksonder in 6 stukjesquote:Op donderdag 11 april 2013 20:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bij mij was ie gedeeltelijk afgebroken en een half jaar later.. toen alles al lang dicht was, kwam er opeens een bobbeltje op de zijkant (hele andere plek als de wond) na een paar dagen kwam daar opeens een minuscuul stukje tand doorheen zetten...
Over de wonderen van het lichaam gesproken....
Whehe da's nog best een ideequote:Op donderdag 11 april 2013 20:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vond het echt zo wonderlijk.... (het was echt een heel klein schilfertje)quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en rechtsonder in 6 stukjes)
Mijn tante is toen ze jong was een keer in een stekel-struik gevallen, allemaal stekels in haar scheenbeen. Ongeveer één á twee jaar later kreeg ze bulten/wonden in haar kuit, kwamen die stekels er dus gewoon aan de andere kant weer uitgegroeid
WTF?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en linksonder in 6 stukjes)
Mijn tante is toen ze jong was een keer in een stekel-struik gevallen, allemaal stekels in haar scheenbeen. Ongeveer één á twee jaar later kreeg ze bulten/wonden in haar kuit, kwamen die stekels er dus gewoon aan de andere kant weer uitgegroeid
Lui met kogels of andere vreemde dingen in hun lichaam hebben er ook vaak hun hele leven last van...quote:
Ja je lichaam stoot dat soort dingen gewoon uit. Vreemde objecten groeien er eerst in en groeien er vervolgens (vaak ergens anders) weer uitquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lui met kogels of andere vreemde dingen in hun lichaam hebben er ook vaak hun hele leven last van...
Van kogels weet ik het maar stekels.. wtfquote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja je lichaam stoot dat soort dingen gewoon uit. Vreemde objecten groeien er eerst in en groeien er vervolgens (vaak ergens anders) weer uit
Klopt ja, ik heb ooit een heipaal opgegeten, en hij blijft maar naar buiten groeien tussen mijn benen.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lui met kogels of andere vreemde dingen in hun lichaam hebben er ook vaak hun hele leven last van...
Maar hoe kunnen die dingen opeens gaan bewegen dan?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze bij mij nog een röntgenfoto gemaakt en er zat echt niks meer (linksboven ging er in z'n geheel in één keer uit en linksonder in 6 stukjes)
Hahahaquote:Op donderdag 11 april 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb ooit een heipaal opgegeten, en hij blijft maar naar buiten groeien tussen mijn benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |