Maar mijne leeft lekker nog aggresief in de bosjes kraaien aanvallend en jouwe is dood aan een tumorquote:Op donderdag 11 april 2013 22:35 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ohmy god mijn muis heette ook flip such a coinicendendence vrienden voor t levenmijn godje
Ja maar ik mag toch hopen dat jij daar niet bij stond?quote:Op donderdag 11 april 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat moet je anders doenDat beest fucking zielig en pijnlijk laten dood gaan tot je bij de dierenarts bent?
Of gewoon daar zitten niks doen en afwachten tot hij zielig en pijnlijk dood gaat?
Nee studeur begon zelfs naar mijn tetten te vragen.......quote:
Nee ik keerde me om het hoekje binnen de voordeur er de rug naar toequote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik mag toch hopen dat jij daar niet bij stond?
Ajoh het beest verdient 't, heeft een keer in m'n kraag staan zeikenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
Maar mijne leeft lekker nog aggresief in de bosjes kraaien aanvallend en jouwe is dood aan een tumor
idd, nu komen er weer allemaal herinneringen bovenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn heel herkenbaar ja
pwnd wie unne noobquote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
idd, nu komen er weer allemaal herinneringen bovenHad ook een babykraai mee naar huis genomen en heb hem leren vliegen. toen ik hem van het balkon af gooide om hem naar zijn vrijheid te laten vliegen werd hij bruut vermoord door zijn familie (kraaien die naar mens ruiken worden gedood door andere kraaien)
![]()
Wij hadden een keer een spreeuw die uit een nestje was gevallen van klein babyvogeltje opgevoed, met pincetten meelwormen door z'n strot douwen enzoquote:Op donderdag 11 april 2013 22:39 schreef Onorgineel het volgende:
Ook een keer een vogel die niet kon vliegen van een drukke weg af gehaald, dat beest een paar weken geholpen totdat 'ie kon vliegen. Uiteindelijk een keer de lucht in gegooid waarna 'ie daadwerkelijk wegvloog, kwam ie na een paar weken nog terug ook![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een spreeuw die uit een nestje was gevallen van klein babyvogeltje opgevoed, met pincetten meelwormen door z'n strot douwen enzo![]()
![]()
Toen hij groot was lieten we hem wel eens buiten en kwam hij er altijd aangevlogen als je hem riep, ging hij op je schouder zitten, en nam je hem weer mee naar binnen in z'n kooitje
Maar één keer toen ik buiten ging liggen zonnen en hem mee naar buiten nam, en ik hem weer wilde roepen om naar binnen te gaan, kwam hij niet terugIk zag hem in de boom zitten maar hij reageerde niet meer en kwam niet mee terug naar binnen
Dagen en dagen daarna nog in de tuin zitten roepen, maar hij kwam niet meer terug
Soms zien we nog wel eens een spreeuw zitten die heel dichtbij komt en dan denken we altijd dat hij dat is
Hoewel hij nu dood zou zijn, maar toch..
Ja daarom durfde ik ook nooit babyvogeltjes aan te raken.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
idd, nu komen er weer allemaal herinneringen bovenHad ook een babykraai mee naar huis genomen en heb hem leren vliegen. toen ik hem van het balkon af gooide om hem naar zijn vrijheid te laten vliegen werd hij bruut vermoord door zijn familie (kraaien die naar mens ruiken worden gedood door andere kraaien)
![]()
Ahh ik heb ook zo veel muizen en vogels van een moord door onze katten geredquote:Op donderdag 11 april 2013 22:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik heb een keer een mus gered van mijn eerste kat, die had m op het balkon gevangen en mee naar binnen genomen, gelukkig kon ie nog vliegen
Ajoh, goed werk verrichtquote:Op donderdag 11 april 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hadden een keer een spreeuw die uit een nestje was gevallen van klein babyvogeltje opgevoed, met pincetten meelwormen door z'n strot douwen enzo![]()
![]()
Toen hij groot was lieten we hem wel eens buiten en kwam hij er altijd aangevlogen als je hem riep, ging hij op je schouder zitten, en nam je hem weer mee naar binnen in z'n kooitje
Maar één keer toen ik buiten ging liggen zonnen en hem mee naar buiten nam, en ik hem weer wilde roepen om naar binnen te gaan, kwam hij niet terugIk zag hem in de boom zitten maar hij reageerde niet meer en kwam niet mee terug naar binnen
Dagen en dagen daarna nog in de tuin zitten roepen, maar hij kwam niet meer terug
Soms zien we nog wel eens een spreeuw zitten die heel dichtbij komt en dan denken we altijd dat hij dat is
Hoewel hij nu dood zou zijn, maar toch..
Kat bij familie van me zag ik laatst ook ineens ergens mee spelen, zat ie een half verlamd muisje door de kamer te smijtenquote:Op donderdag 11 april 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh ik heb ook zo veel muizen en vogels van een moord door onze katten geredEcht vicious creatures kunnen dat zijn zeg
Ja, die smijt m'n vader dus ook altijd tegen de buitenmuurquote:Op donderdag 11 april 2013 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kat bij familie van me zag ik laatst ook ineens ergens mee spelen, zat ie een half verlamd muisje door de kamer te smijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |