Ik ook nietquote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Unscrewed het volgende:
*confession bear* ik heb nog nooit met een bong gesmoked.
Is dat een beetje goed dan? (Die bongs)quote:Op donderdag 11 april 2013 18:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Drama. Sla deze man in de boeien.
Boeken kopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een boekje gehad over allerlei manieren van draaien....
Yay.quote:
Gekregen....quote:
Alsof je uit een western knokpartijtje komt....quote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef Moira. het volgende:
Wel bizar dat er ineens een immens gat (gevuld met bloed) in mijn tandvlees zit
Komt fucking hard aan, heel ander effect dan joints ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Is dat een beetje goed dan? (Die bongs)
In een goeie manier?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt fucking hard aan, heel ander effect dan joints ook.
Hodor hodor hodor.quote:
Ik vind t niets... maar het is wel handig als je geen tabak gebruikt...quote:
Hooikoorts.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Unscrewed het volgende:
Fuck it, even naar buiten om lekker high te worden.
Hopelijk zien mijn ouders niet dat ik high ben (ogen) tijdens het avondeten over 2-3u.
Ah, dat lijkt me iets teveel van het goede om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vind t niets... maar het is wel handig als je geen tabak gebruikt...
T effect is wel vaak hard... couchlock zeg maar..
Dat heb ik echt.quote:
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je erin stopt... maar ik vind puur nogal scherp...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me iets teveel van het goede om eerlijk te zijn..
Ik wil nog wel een beetje kunnen lopen, anders voel ik me gewoon niet tof.
Ja vind ik wel, je hebt maar 1/2 hits nodig om echt goed stoned/high te zijn en lijkt ook veel langer effect te hebben. Maarja niet iedereen vind het chill, kwestie van proberenquote:
Wie heeft dat nou door?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat heb ik echt.
Maar dat is toch op een andere manier rood?
Dan wrijf ik wel even in mijn ogen, klaar is kees.quote:
Crystal is een wietsoort... whitewidow x northernlights (dus daarvan is je hasj wss gemaakt..)quote:Op donderdag 11 april 2013 18:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan wrijf ik wel even in mijn ogen, klaar is kees.
Goeie tip
Ben terug over een halfuurtje, ga even "Crystal Hasj" proberen van de shop, (ookal is iedere hasj gemaakt van crystals, maarja)
Oh, ik heb alleen maar Crystal Royal gesmoked, die was echt goeien.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Crystal is een wietsoort... (dus daarvan is je hasj wss gemaakt..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |