No, ik ben gekalmeerd nadat ik een paar dagen geleden boos werd. Een stukje vrede gevonden, maar heb er ook van geleerd. Mijn excuses voor mijn tirade toen. Ik begrijp dat het wel moeilijk voor je te bevatten is dat 'ik je niet al de huid heb vol gescholden, maar probeer je daar over heen te zetten'. Niet alles voldoet aan het stereotype dat jij voor ogen hebt.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent je imago als voorbeeldige schoonzoon weer in de etalage aan het zetten lees ik.
Neuh. Dat radicale aapje kwam wel vaker uit jouw mouw. We zijn ermee bekend. dus zo verrassend was het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
No, ik ben gekalmeerd nadat ik een paar dagen geleden boos werd. Mijn excuses voor mijn tirade toen. Ik begrijp dat het wel moeilijk voor je te bevatten is dat 'ik je niet al de huid heb vol gescholden, maar probeer je daar over heen te zetten'. Niet alles voldoet aan het stereotype dat jij voor ogen hebt.
Wat jij wilt. Dat is een stereotype beeld waarmee je mij niet in de verlegenheid brengt. Je bent mij eigenlijk nu ook over een kam aan het scheren. Geen idee of je het door hebt. Als je een keer wat wilt drinken (gewoon in een druk café), dan sta ik daarvoor open. Ik houd het verder voor gezien. Aju.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Dat radicale aapje kwam wel vaker uit jouw mouw. We zijn ermee bekend. dus zo verrassend was het niet.
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef Re het volgende:
lekker niveautje discussie hier in POL zie ik, mag je hier wel op de man spelen?
die zijn juist wat ondoorzichtig, maar goed, maar nee hoor ik had al wat eerder gereageerd in dit topic en wilde eens kijken wat er zoal meer werd gezegd, en dan zie ik niets meer dan een provocerende jij-bakken trollquote:Op donderdag 11 april 2013 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Moet zo lachen om jou. Je stapt met deze opmerking er pas in als ik ietsjepietsje persoonlijk wordt. Dat de "ander" me al 20x weggezet heeft laat je onbetuigd.
Alsof je op het hoekje zat te wachten tot de tijd rijp was.
Je bent ook zo doorzichtig als een boterhamzakje.
Dat een mod als jij zon troll uithangt is zeker ook niet gratis. Wat kost zoiets?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
die zijn juist wat ondoorzichtig, maar goed, maar nee hoor ik had al wat eerder gereageerd in dit topic en wilde eens kijken wat er zoal meer werd gezegd, en dan zie ik niets meer dan een provocerende jij-bakken troll
je bent gewoon grappig met je nep rants, meer niet, normaal discussiëren kun je niet, nooit geleerd waarschijnlijk
anyhow, fobieën daar heb je medicatie voor beetje zoals agorafobie, maar dan anders
2 citroenen en een appelquote:Op donderdag 11 april 2013 13:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat een mod als jij zon troll uithangt is zeker ook niet gratis. Wat kost zoiets?
Hij is voor best veel extreem enge mensen wel een held en/of rolmodel. Lijkt mij niet iets wat te ontkennen valt. Misschien je meer verdiepen in de zaak Breivik.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:23 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Zwaktebod, Breivik is én geen nederlander, én geen held of rolmodel (zelfs niet in eigen land).
Mja, dat is ook wel een koopje dan.quote:
Wat is "best veel"? Heb je aantallen of gok je maar wat?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Hij is voor best veel extreem enge mensen wel een held en/of rolmodel. Lijkt mij niet iets wat te ontkennen valt. Misschien je meer verdiepen in de zaak Breivik.
Kan me niet voorstellen dat er zoveel extreme mensen zijn. Het blijft toch altijd maar een klein clubje, gelukkig.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Hij is voor best veel extreem enge mensen wel een held en/of rolmodel. Lijkt mij niet iets wat te ontkennen valt. Misschien je meer verdiepen in de zaak Breivik.
Breivik staat zover van mij af, dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om me in hem (of zijn ideeën) te verdiepen. Ik geloof gerust wel dat een aantal idoten hem vreselijk interessant zullen vinden, maar of dat er nou werkelijk zoveel zijn......ik moet het nog zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:45 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
ja, Re, je hebt een voorbeeldfunctie en je mag je eigen mening nooit geven op FOK!.quote:
je hebt gvd meer notes dan mijquote:Op donderdag 11 april 2013 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, Re, je hebt een voorbeeldfunctie en je mag je eigen mening nooit geven op FOK!.
Foei!.
Daar kan verandering in komen, POL is mijn terreinquote:
tsss newbiequote:Op donderdag 11 april 2013 14:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Daar kan verandering in komen, POL is mijn terrein
Even alles teruggelezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan ga je er vanuit dat ik dat vroeger wel radicaal vond
ik ben niet echt onder de indruk van wat mensen online roepen ... nooit geweest ook
lijkt me meer iets voor feedbackquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Even alles teruggelezen.
Dat is te merken, dat je niet onder de indruk bent.
Maar is dat nou juist niet jouw taak om racisme en extreme uitingen eruit te halen? Ik vind dat je hierin te kort komt. Aangezien het wel duidelijk is dat die extreme uitingen juist vaak op internet voorkomen zoals hier terecht al vaker gezegd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |