SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Verstandigquote:
Je bent engquote:
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral last heb van het feit dat ik geen PI's gebruik
Dat ziet er toch niet uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Skinny jeans vind ik al stom en al helemaal bij kinderen
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Same here. Ze staan letterlijk onder water![]()
Nog 2 dagen en ik ben jarig
Eens!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Skinny jeans vind ik al stom en al helemaal bij kinderen
Ik ben niet van plan naar buiten te gaan vandaagquote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regent dan ook heel hard...
En die zal je vast beeldig staanquote:
Zoals wat eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!!
Sowieso is er teveel mode voor volwassenen "acceptabel" geworden voor kinderen. Schandalig eigenlijk.
Ik moet wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan naar buiten te gaan vandaag
Wat leukquote:
laten we het hopen, het is niet niksquote:Op donderdag 11 april 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die zal je vast beeldig staan
Skinny jeans, minirokjes, birkenstocks, uggsquote:
Hmm, dat gaat te ver inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Skinny jeans, minirokjes, birkenstocks, uggs!!!!!! bolero's etc
en vergeet niet die schoenen met HAKJES![]()
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!quote:
Pics!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
laten we het hopen, het is niet niks
Korsetten, Jarretels?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!
Korsetten heb ik inderdaad ook gezien voor kinderen!!quote:
Birckenstocks en/of Uggs vind ik nou niet bepaald geilquote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!
Nee nee!!quote:
Waar heb ik het over birkcenstocks en/of uggs?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Birckenstocks en/of Uggs vind ik nou niet bepaald geil![]()
Maar ik snap 't
Jij niet, lola wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Ik wil foto van jou in gele broek natuurlijk!!
Oe oe oe dan ben je weer de grote geile gele paashaas!!![]()
[..]
Waar heb ik het over birkcenstocks en/of uggs?
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n broek?
[ afbeelding ]
google > man gele broekquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n broek?
[ afbeelding ]
Dus?quote:
moet je van de zomer goed mijn facebook in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Ik wil foto van jou in gele broek natuurlijk!!
Oe oe oe dan ben je weer de grote geile gele paashaas!!![]()
Die hakken er onder maken het wel afquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rival heeft er wel het kontje voor
Geen idee en dat wil ik niet weten ookquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rival heeft er wel het kontje voor
quote:
dan komt mijn kont goed uitquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die hakken er onder maken het wel af
Dat doe ik toch altijd alquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
moet je van de zomer goed mijn facebook in de gaten houden
je had gewoon et eerste resultaat kunnen pakken, die kan het best eens zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee en dat wil ik niet weten ook
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het NIET over birckenstocks en uggs dus ik heb ook nergens beweert dat dat geil was dus je response was onnodigquote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus ik zei dat ik dat niet geil vind
Moet je maar niet zo'n luie hond zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
je had gewoon et eerste resultaat kunnen pakken, die kan het best eens zijn
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het NIET over birckenstocks en uggs dus ik heb ook nergens beweert dat dat geil was dus je response was onnodig
/carequote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het NIET over birckenstocks en uggs dus ik heb ook nergens beweert dat dat geil was dus je response was onnodig
Je hebt gewoon niet door dat ik graag foto's van jou in een sexy broek zie he. Liefst foto's van de achterkant. Je hebt een leuk koppie maar een nog leuker kontjequote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
zie je nou een lichtblauwe voorbij komen dan moet je je die gewoon in het geel inbeelden
nu hebben we meer te postenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n luie hond zijn
Die PI erbijquote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet door dat ik graag foto's van jou in een sexy broek zie he. Liefst foto's van de achterkant. Je hebt een leuk koppie maar een nog leuker kontje
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
alleen mijn voeten aan et einde van de dag
nee, had ik echt niet door.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet door dat ik graag foto's van jou in een sexy broek zie he. Liefst foto's van de achterkant. Je hebt een leuk koppie maar een nog leuker kontje
Zelfs met pijn lukt dat me nietquote:Op donderdag 11 april 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs met pijn lukt dat me niet
Jammer weer!!quote:
Hoe is het met je pols eigenlijk?quote:
ze zeggen etquote:Op donderdag 11 april 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden
quote:
Gaat weer iets beter. Kan 'm nu bijna helemaal naar binnenkant van m'n arm bewegen, en naar buiten gaat ook al aardig (dat lukte gisteren nog niet).quote:Op donderdag 11 april 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je pols eigenlijk?
Vanavond weer fappen dusquote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Gaat weer iets beter. Kan 'm nu bijna helemaal naar binnenkant van m'n arm bewegen, en naar buiten gaat ook al aardig (dat lukte gisteren nog niet).
Ah kijkquote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Gaat weer iets beter. Kan 'm nu bijna helemaal naar binnenkant van m'n arm bewegen, en naar buiten gaat ook al aardig (dat lukte gisteren nog niet).
GMTAquote:
Mooi tochquote:
Waarom wel?quote:
Voelt dat niet als vreemdgaan?quote:
Maar het kan nietquote:
Nee hoor.quote:
quote:OMG OMG OMG
Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik verslaafd aan inktvis dus hebben we haar naar intkvis vernoemd, Camarie - Calamari.
wacht ff.. zodra hij begint te praten zeg je dat toch.. dus stopt het na 1 zinquote:Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Yordi is ook ziek. We liggen allebei op een bank beroerd te zijn.
Besluit hij om te gaan vertellen wat er allemaal gaande is bij the walking dead en GoT.
Kind heeft niet door dat ik altijd wacht tot het seizoen is afgelopen zodat ik dan een marathon kan houden
daar heb je toch kinderen voorquote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
De was ophangen gaat niet vanzelf he?
nu welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een iphone geworden?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn telefoon komt binnen nu en 2 uur.![]()
Nou hij begon te vertellen en ik had niet door waar hij het over had dus ik vroeg "waar gaat dit over?"quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
wacht ff.. zodra hij begint te praten zeg je dat toch.. dus stopt het na 1 zin
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Super tof, je kan bij de bezorginformatie zelfs zien wie je bezorger is incl foto.
Nieuw speelgoedquote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Super tof, je kan bij de bezorginformatie zelfs zien wie je bezorger is incl foto.
Weet je al wat je gaat nemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuw speelgoed
Ik mag eind deze maand... drastisch nodig ook, mijn htc is echt wel een beetje af na 2 jaar
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Close enoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee ik weet het nog niet helemaal, hangt ook even van de abbo-prijzen af enzoquote:
Prijzen zijn echt eng hoog als je een beetje een nieuw model wilt. Vooral bij verschillende providers kijken, verschillen zijn echt enorm viel me op.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik weet het nog niet helemaal, hangt ook even van de abbo-prijzen af enzo
Heb wel een paar op het oog
Ik vind die dus niet mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik voor de XperiaZ ga, but I'm not sure yet. Zoveel keus
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een Samsung s3 zou ik al wel aardig vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prijzen zijn echt eng hoog als je een beetje een nieuw model wilt. Vooral bij verschillende providers kijken, verschillen zijn echt enorm viel me op.
Mja, ik ben er ook nog niet over uit. Samsung vind ik eigenlijk ook prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die dus niet mooi
[..]
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een Samsung s3 zou ik al wel aardig vinden
En idd een andere provider kan ook nog, maar dan moet ik nog wel een extra maandje wachten.
Mijn abonnement verloopt pas over 1.5 maand bij t-mobile. Maar dat regelen ze allemaal als het goed is. Vond de prijzen bij t-mobile echt te hoog.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die dus niet mooi
[..]
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een Samsung s3 zou ik al wel aardig vinden
En idd een andere provider kan ook nog, maar dan moet ik nog wel een extra maandje wachten.
Je kan verlengen bij t-mobile vanaf 4 maanden, overstappen naar andere provider 3 3 maanden voor je abbo afloopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn abonnement verloopt pas over 1.5 maand bij t-mobile. Maar dat regelen ze allemaal als het goed is. Vond de prijzen bij t-mobile echt te hoog.S3 is wel goed ja, ook wel een beetje betaalbaar nu.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
Krijg nu net een smsje van tele2 dat ze mijn nummer op 3 juni overnemen. Dat is precies goed.Ik ben helemaal blij.
Laatste keer dat ik heb gedaan was ik 15 of zoquote:Op donderdag 11 april 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
Vind het allemaal wel een beetje eng hoor, heb het nog nooit moeten regelen met een overstap erbij.
Ik heb jarenlang een telefoontje met prepaid gehad. Mijn eerste abonnement kreeg ik omdat ik mijn examens had gehaald. Daarna die van mijn moeder overgenomen omdat zij weer een nieuwe baan had en die telefoon heb ik nogsteeds alleen dan met een sim only.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gedaan was ik 15 of zoDat weet ik echt niet meer
Handigquote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een telefoontje met prepaid gehad. Mijn eerste abonnement kreeg ik omdat ik mijn examens had gehaald. Daarna die van mijn moeder overgenomen omdat zij weer een nieuwe baan had en die telefoon heb ik nogsteeds alleen dan met een sim only.![]()
Dus dit is mijn eerste keer zelf regelen.
Oh niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb liever niet dat m'n ma dat regelt
Dat prepaid telefoontje betaalde je 30 euro voor en dan wat prepaid kaartje af en toe kopen. Als je dan ziet waar de huidige middelbare scholieren mee lopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig
Ik weet wel dat het toen de helft goedkoper was ongeveer
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb liever niet dat m'n ma dat regelt
Nee dankjequote:
Ja ik weet het. Waar halen ze het geld vandaan denk je soms (pappie en mammiequote:Op donderdag 11 april 2013 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat prepaid telefoontje betaalde je 30 euro voor en dan wat prepaid kaartje af en toe kopen. Als je dan ziet waar de huidige middelbare scholieren mee lopen.
Het ergste is dat het niet eens alleen de rijke kinderen zijn, maar gewoon echt bijna iedereen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje
[..]
Ja ik weet het. Waar halen ze het geld vandaan denk je soms (pappie en mammie)
Ik heb Yordi toen voor zn verjaardag een samsung telefoon gegeven van ongeveer 125 euro. Hij krijgt elke maand 20 euro beltegoed en is het na 2 dagen op dan heeft hij pech.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat het niet eens alleen de rijke kinderen zijn, maar gewoon echt bijna iedereen.
Je zou maar een gezin zijn met 4 mensen, allemaal een abonnement van 40 euro. Dan ben je gewoon 160 euro in een maand aan telefoons kwijt.![]()
En dan hoor je alsnog onwijs veel verhalen van mensen met enorm hoge rekeningen omdat die kinderen er ook gewoon nog helemaal niet mee om kunnen gaan en niet realiseren dat het allemaal wel geld kost.
Ik neem op het moment al genoegen met een kruik en een doos tissues in mn bedquote:
dit +1quote:Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Yordi toen voor zn verjaardag een samsung telefoon gegeven van ongeveer 125 euro. Hij krijgt elke maand 20 euro beltegoed en is het na 2 dagen op dan heeft hij pech.
Een abo voor een kind is naar mijn idee onzin en onnodig!
Dat vind ik een stuk verstandiger ja. Maar als ik al die iPhones zie, als ze die als los toestel kopen is het ook wel een duur grapje.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Yordi toen voor zn verjaardag een samsung telefoon gegeven van ongeveer 125 euro. Hij krijgt elke maand 20 euro beltegoed en is het na 2 dagen op dan heeft hij pech.
Een abo voor een kind is naar mijn idee onzin en onnodig!
Ik zou blij zijn als ik in mijn nest kon liggen.. dat is al lekker op zichquote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem op het moment al genoegen met een kruik en een doos tissues in mn bed
Dat zijn kinderen die niets meer waarderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk verstandiger ja. Maar als ik al die iPhones zie, als ze die als los toestel kopen is het ook wel een duur grapje.
Hehe, dat is toch niet normaal. Ben je als ouder zijnde ook niet helemaal goed wijs.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat het niet eens alleen de rijke kinderen zijn, maar gewoon echt bijna iedereen.
Je zou maar een gezin zijn met 4 mensen, allemaal een abonnement van 40 euro. Dan ben je gewoon 160 euro in een maand aan telefoons kwijt.![]()
En dan hoor je alsnog onwijs veel verhalen van mensen met enorm hoge rekeningen omdat die kinderen er ook gewoon nog helemaal niet mee om kunnen gaan en niet realiseren dat het allemaal wel geld kost.
Is je motor toch TL verklaard?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is toch niet normaal. Ben je als ouder zijnde ook niet helemaal goed wijs.
Ik hoorde van m'n zusje (die is 13 of 14) dat ze een klasgenootje had die een iPhone5 had gekocht. Ze durfde die telefoon niet uit haar broekzak te halen, want ze was bang dat mensen 'm gingen slopen
M'n ouders zijn gescheiden en m'n ma opnieuw getrouwd. M'n ma en stiefpa zeiden altijd: werken voor je centen, en wat je ermee doet moet je zelf weten.
Nu m'n motor en pak TL is, komt m'n pa gelijk alweer geld aanbieden, die behandelt me echt als een kleuter, alsof ik niet met geld om kan gaan.Zo irritant
. Hij denkt volgens mij ook dat ik geen drol verdien met een fulltime baan en bood ook al aan om mee te betalen aan rijlessen.
Na 10x nee te zeggen snapt ie het nog niet_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je weet niet hoe oud je zusje is?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is toch niet normaal. Ben je als ouder zijnde ook niet helemaal goed wijs.
Ik hoorde van m'n zusje (die is 13 of 14) dat ze een klasgenootje had die een iPhone5 had gekocht. Ze durfde die telefoon niet uit haar broekzak te halen, want ze was bang dat mensen 'm gingen slopen
M'n ouders zijn gescheiden en m'n ma opnieuw getrouwd. M'n ma en stiefpa zeiden altijd: werken voor je centen, en wat je ermee doet moet je zelf weten.
Nu m'n motor en pak TL is, komt m'n pa gelijk alweer geld aanbieden, die behandelt me echt als een kleuter, alsof ik niet met geld om kan gaan.Zo irritant
. Hij denkt volgens mij ook dat ik geen drol verdien met een fulltime baan en bood ook al aan om mee te betalen aan rijlessen.
Zonde hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik wel verwacht. Dat ding is bijna 20 jaar oud, dus bijna niks meer waard.
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud je zusje is?
Misbruik maken van je pa geen optie?
Zijn geld aannemen, op rekening zetten, rente van trekken en hopen dat hij het even een keer moeilijk gaat krijgen zodat je hem kan terug pakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee14 denk ik.
Ja, kan, maar in het verleden heeft hij ook al meer dan genoeg betaald en hij heeft zelf ook genoeg lasten (hyptheek en huur etc etc.)
Picsquote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Zat ook behoorlijk wat werk in.
Maar ik heb zojuist al iets anders gespot
Dat zou wel koning zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn geld aannemen, op rekening zetten, rente van trekken en hopen dat hij het even een keer moeilijk gaat krijgen zodat je hem kan terug pakken
quote:
Maar jouw zoon is dan ook wel een baas.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn kinderen die niets meer waarderen.
Yordi doet al 2 jaar met zijn telefoon, dat ding is echt toe aan vervanging en ipv een nieuwe telefoon vragen zegt hij: Ma moet jij geen nieuwe telefoon? Mag ik dan je oude?
ik niet, ik wil geile pornoquote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem op het moment al genoegen met een kruik en een doos tissues in mn bed
Ik heb niet het idee dat seks nu geil kan zijn, Snot overal!quote:
Hebben? Hij wordt veel te bijdehandquote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jouw zoon is dan ook wel een baas.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk pa, als je mij niet per se had willen helpen had je nu geen geld van je zoon aan hoeven nemen
hij wilt je gewoon helpen, dat doen vadersquote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit gek van jou kan wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja straks weer even bellen...ik ga elke dag gewoon bellen net zolang tot ze GEK van me worden
quote:
Nou, al 5 jaar lang van alles willen betalen, en keer op keer zeggen dat het niet hoeft wordt behoorlijk irritantquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef rival het volgende:
[..]
hij wilt je gewoon helpen, dat doen vaders
Ik heb al moeite met een kitten, kinderen begin ik nog even niet aan.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben? Hij wordt veel te bijdehand
Zeker welquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit gek van jou kan worden
Gek op is iets anders dan gek vanquote:
ik weet niet waar jij het over hebt hier geen snot te zienquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat seks nu geil kan zijn, Snot overal!
Met de kitten heb ik ook moeitequote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met een kitten, kinderen begin ik nog even niet aan.
Bij mij wel daarom tissues en kruik in mijn bed en geen porno!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij het over hebt hier geen snot te zien
Wat krijg ik dan voor een persoon?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik wil jouw vader wel ruilen voor mijn vader?
/carequote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gek op is iets anders dan gek van
Hij heeft het niet over lenen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou overigens geen moeite hebben met geld lenen van mijn ouders, betaal het later toch wel weer terug.
ik zei ook vaak nee... daar ben ik mee gestopt. ze willen je helpen. zou jij jouw zoon later niet willen helpen?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, al 5 jaar lang van alles willen betalen, en keer op keer zeggen dat het niet hoeft wordt behoorlijk irritant
Maar als het niet nodig is dan is het toch niet nodig?!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou overigens geen moeite hebben met geld lenen van mijn ouders, betaal het later toch wel weer terug.
Je zult er niet veel van merken, hij woont in Nieuw-zeeland. Hooguit een mailtje op je verjaardag.quote:
Krijgen dan, alleen maar beter toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat krijg ik dan voor een persoon?
[..]
/care
[..]
Hij heeft het niet over lenen.
Ik heb geld nodig om mijn beleggingsprikkels te stimulerenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar als het niet nodig is dan is het toch niet nodig?!
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geld nodig om mijn beleggingsprikkels te stimuleren
Hij kan zich best bedenken dat ik een goed salaris krijg en dat dat niet allemaal op gaat aangezien ik thuis woon.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
ik zei ook vaak nee... daar ben ik mee gestopt. ze willen je helpen. zou jij jouw zoon later niet willen helpen?
het gaat er niet om of je het nodig hebt of niet.
Oh, prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je zult er niet veel van merken, hij woont in Nieuw-zeeland. Hooguit een mailtje op je verjaardag.
Nee.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Krijgen dan, alleen maar beter toch?![]()
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof iemand ooit gek van jou kan worden
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jahet kan
oh wacht nee...
uh
Do not confusing me WOMAN
Zo leef ik al 5 jaar ongeveer, ik wil het niet meer.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder geeft me ook veel te veel eigenlijk. Bedoel, ik woon al 3 maanden gratis. Maar zolang ik mezelf dankbaar en tegelijkertijd een beetje schuldig voel ben ik als persoon in ieder geval nog niet helemaal verpest.
Betaal jij thuis eigenlijk onkosten? Rare vraag misschien, maar vind het altijd wel boeiend om te weten hoe dat bij andere gaat.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij kan zich best bedenken dat ik een goed salaris krijg en dat dat niet allemaal op gaat aangezien ik thuis woon.
Ik zou niet keer op keer geld aanbieden als mijn zoon aangeeft dat hij het niet nodig heeft.
Nee ik kan echt heel vervelend zijn hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel een sick idee man.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn geld aannemen, op rekening zetten, rente van trekken en hopen dat hij het even een keer moeilijk gaat krijgen zodat je hem kan terug pakken
Ik was dan ook niet serieusquote:
Ik kreeg alimentatie, dus ik heb eigenlijk altijd meebetaalt aan eten/drinken etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaal jij thuis eigenlijk onkosten? Rare vraag misschien, maar vind het altijd wel boeiend om te weten hoe dat bij andere gaat.
Mijn stiefbroer woont nu weer bij mijn moeder en der vriend nadat zijn relatie over was. Als hij werkloos is maar wel fanatiek zoekt, hoeft hij niets te betalen. Als hij een baan heeft moet hij wel betalen. Als je studeert hoef je niet te betalen. Zo ging het zeg maar bij ons thuis.
Van de alimentatie bedoel je? Kreeg jij die dan? Ging die niet gewoon naar je moeder?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kreeg alimentatie, dus ik heb eigenlijk altijd meebetaalt aan eten/drinken etc.
Mijn oude buurvrouw kreeg een shitload aan alimentatie van haar ex. Haar huidige vriend verdiende ook behoorlijk goed. Ze wilde niet trouwen omdat dan de hoogte van de alimentatie zou veranderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de alimentatie bedoel je? Kreeg jij die dan? Ging die niet gewoon naar je moeder?
Bij de ex van mijn moeder was het echt raar, die dochter van die man kreeg ook de alimentatie en die mocht dat gewoon als kleedgeld gebruiken. Ze was elf.Was best veel geld.
Op een gegeven moment hebben we ervoor gekozen om dat naar mijn rekening te storten. Alimentatie is namelijk voor levensonderhoud, eten, drinken blabla en dus ook kleding. Ik ga niet meer met m'n ma shoppen ofzo, dus ik maak een deel daarvan over naar m'n ma en een deel houd ik, voor bijvoorbeeld kleding.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van de alimentatie bedoel je? Kreeg jij die dan? Ging die niet gewoon naar je moeder?
Bij de ex van mijn moeder was het echt raar, die dochter van die man kreeg ook de alimentatie en die mocht dat gewoon als kleedgeld gebruiken. Ze was elf.Was best veel geld.
Deze maand dus voor het laatstquote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op een gegeven moment hebben we ervoor gekozen om dat naar mijn rekening te storten. Alimentatie is namelijk voor levensonderhoud, eten, drinken blabla en dus ook kleding. Ik ga niet meer met m'n ma shoppen ofzo, dus ik maak een deel daarvan over naar m'n ma en een deel houd ik, voor bijvoorbeeld kleding.
Klopt ja, is ook best veel geld. Elk jaar wordt het meer, tot je 21e. Dan stopt het.
Ja, dat soort dingen zijn ook triest.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn oude buurvrouw kreeg een shitload aan alimentatie van haar ex. Haar huidige vriend verdiende ook behoorlijk goed. Ze wilde niet trouwen omdat dan de hoogte van de alimentatie zou veranderen.
Dat vond ik eigenlijk behoorlijk triest!
Bah geldwolvenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen zijn ook triest.Mijn vader betaalde nooit alimentatie, maar als er een rechtzaak aan kwam dan zorgde hij dat er wat geld was overgemaakt zodat ze er niet over konden beginnen.
Mijn buurman is een paar maanden terug overleden, die betaalde ook alimentatie, maar als die zoon dan een telefoonrekening had van meer dan 1000 euro, moest hij dat ook helemaal alleen betalen. Hij ging er zelf voor in de schulden.En de stress van die schulden is uiteindelijk zijn doodsoorzaak geweest.
Nu die dood is probeert die vrouw nog steeds iets eruit te halen.
Lief toch. Hij denkt dat de liefde van zijn kind te koop isquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want m´n pa wilt het per se afbouwen
Die liefde keert tegen 'mquote:Op donderdag 11 april 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lief toch. Hij denkt dat de liefde van zijn kind te koop is
Duidelijkquote:
DAAR zou ik dan weer wel misbruik van makenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Vinniiee het volgende:
Zal mij benieuwen wat 'ie allemaal aanbiedt zodra ik een huis heb
ga op jezelfquote:Op donderdag 11 april 2013 10:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo leef ik al 5 jaar ongeveer, ik wil het niet meer.
Toch vind ik het mooi dat juist jij dat zegtquote:
wat dat betreft wonen we in een kutland... zie de vader van mijn maatje helemaal leeggetrokken worden terwijl zij allang weer bij een ander woont.... samen lekker het geld van haar ex opmakenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn oude buurvrouw kreeg een shitload aan alimentatie van haar ex. Haar huidige vriend verdiende ook behoorlijk goed. Ze wilde niet trouwen omdat dan de hoogte van de alimentatie zou veranderen.
Dat vond ik eigenlijk behoorlijk triest!
Schandalig eigenlijk!!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
wat dat betreft wonen we in een kutland... zie de vader van mijn maatje helemaal leeggetrokken worden terwijl zij allang weer bij een ander woont.... samen lekker het geld van haar ex opmaken
ik had die gedachtes niet.... appels en peren.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vind ik het mooi dat juist jij dat zegt
I know!!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
ik had die gedachtes niet.... appels en peren.
Ja i know. Maar dat wil ik eigenlijk ook weer nietquote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Nu hem nog duidelijk maken dat dat aan het gebeuren is
Mja, wie weetquote:Op donderdag 11 april 2013 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAAR zou ik dan weer wel misbruik van maken
Wat heeft dat voor nut? Hij woont niet in het huis waar ik woon hequote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je het zo graag wil verdienen kan je wellicht andere diensten leveren
Ik krijg geen alimentatie, terwijl meneer dat best eens zou kunnen betalen denk ik dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk!!
Mijn ex loopt tegenwoordig ook te roepen dat ik achter zijn geld aan zit.
De laatste keer dat hij iets voor zijn zoon heeft betaald was het kind 10 maanden oud
Maar daarvoor moet de vader het kind erkent hebben toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg geen alimentatie, terwijl meneer dat best eens zou kunnen betalen denk ik dan.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben getrouwd geweest he? en hij heeft S. gewoon erkendquote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet de vader het kind erkent hebben toch?
Ik krijg ook niets.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg geen alimentatie, terwijl meneer dat best eens zou kunnen betalen denk ik dan
Waarom kijk je boos?quote:
Yeah nieuw speelgoedquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn telefoon is binnen.hij is supermooi.
Ojaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd geweest he? en hij heeft S. gewoon erkend
Het ligt allemaal een beetje ingewikkeld
Ik vind het ergens ook wel gescheten hoor... ik hoef zijn geld niet, sterker nog na zijn actie van afgelopen weekend zou ik het niet erg vinden als .... *slikt woorden in*quote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg ook niets.
Nooit gehad ook. Toen we nog samen woonden moest ik letterlijk op mijn knieen smeken of ik aub een beetje geld mocht om boodschappen zoals babyvoeding en luiers te halen.
Hij ging zelf vaak naar de winkel en kocht dan echt alleen maar spullen voor zichzelf.
Maakt het des te leuker dat hij nu roept dat ik achter zijn geld aan zit. Ik wil niets van hem hebben hooguit een beetje aandacht naar zn zoon toe.
Erkenning is voldoende om alimentatie te eisen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet de vader het kind erkent hebben toch?
Zo heeft hij het toen gespeeld, van een kale kip kan je niet plukken blablaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja![]()
Hmm, apart dan dat ie niks betaald
Oh ja dat deed ik bewust!!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest pics posten en vervolgens reageer je er niet op
Same here!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel gescheten hoor... ik hoef zijn geld niet, sterker nog na zijn actie van afgelopen weekend zou ik het niet erg vinden als .... *slikt woorden in*
Dat had je al helemaal gedacht als je hoorde wat ik schreeuwde.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierbij denken aan vibo's?
Hmm, duidelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erkenning is voldoende om alimentatie te eisen.
De vader moet wel nog even bij de notaris langs voor ouderlijke macht om ook een omgangsregeling te kunnen eisen anders mag hij wel betalen maar moet hij maar hopen dat hij het kind ooit te zien krijgt.
Bij trouwen is dat gewoon geregeld al.
Lekker danquote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo heeft hij het toen gespeeld, van een kale kip kan je niet plukken blabla
Juist jaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik bewust!!
If you don't have something nice to say, just say nothing at all
Geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had je al helemaal gedacht als je hoorde wat ik schreeuwde.
"Hij is echt lang!"
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had je al helemaal gedacht als je hoorde wat ik schreeuwde.
"Hij is echt lang!"
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, duidelijk
[..]
Lekker dan
[..]
Juist ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar kan ik niet op rijden vanwege m'n rug![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk wil ik zo'n motor:Uhm plaatjesfaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar kan ik niet op rijden vanwege m'n rugIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nopequote:
Nu welquote:
rechtop ja.. maar je wilt achter dat schermpje als je gaat gassen.....quote:Op donderdag 11 april 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zithouding lijkt eigenlijk ook wel mee te vallen
I know. Laat die motor nou ook buiten budget vallenquote:Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
rechtop ja.. maar je wilt achter dat schermpje als je gaat gassen.....
Zo apart is dat niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja![]()
Hmm, apart dan dat ie niks betaald
Nekschot.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo apart is dat niet.
Er zijn helaas heel veel papa's die hun verantwoordelijkheid niet nemen.
En ook genoeg papa's die dat wel zouden willen maar die hebben last van een ex die het kind als wapen gebruikt in een oneerlijk en onredelijk gevechtquote:Op donderdag 11 april 2013 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo apart is dat niet.
Er zijn helaas heel veel papa's die hun verantwoordelijkheid niet nemen.
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook genoeg papa's die dat wel zouden willen maar die hebben last van een ex die het kind als wapen gebruikt in een oneerlijk en onredelijk gevecht
quote:
Die helaas ook ja.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook genoeg papa's die dat wel zouden willen maar die hebben last van een ex die het kind als wapen gebruikt in een oneerlijk en onredelijk gevecht
Wat een faalapp stuur jij zegquote:
1) ik kende die afbeelding al heel langquote:Op donderdag 11 april 2013 12:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geef toe, je hebt een minuut lopen drukken en wilde je telefoon al stukgooien.
Leugens.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ik kende die afbeelding al heel lang
2) er staat bij whatsapp gewoon naast "download afbeelding"
3) jij faalt
* Huppelmuts pikt snel alle kusjens in!!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
Kusjens, omdat ik ff daar zin in heb
Je zat zelf wel te drukken en schelden enz toen je hem net kreeg?quote:
Nee, ik had het ook meteen door.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zat zelf wel te drukken en schelden enz toen je hem net kreeg?
Hebbertquote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts pikt snel alle kusjens in!!
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
Kusjens, omdat ik ff daar zin in heb
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts pikt snel alle kusjens in!!
Nee... de status is wel veranderd van Nog niet verzonden naar Picked Up....quote:
PickedUp klinkt alsof het opgehaald is bij hun leverancierquote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... de status is wel veranderd van Nog niet verzonden naar Picked Up....
Wat het inhoudt geen idee maar er zit beweging in
Uhuh dat zoiets zei ze gister ook al aan de telefoonquote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PickedUp klinkt alsof het opgehaald is bij hun leverancier
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh dat zoiets zei ze gister ook al aan de telefoon
Op twitter vind ik dit:
De status Picked Up betekent dat het in het verzendproces is. Waarschijnlijk wordt het morgen of overmorgen afgeleverd!
Prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die app die jij door stuurt net ga ik nu dus mooi niet downloaden
Of een Zonos.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan raken ze het pakket kwijtof ik krijg alsnog een zwarte...
Het was helemaal geen faalappquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima.
Zal ik je even sturen wat Roy mij stuurde zodat je kan zien waarom hij een faalapp stuurde?
Die 2 zijn namelijk niet te vergelijken
Morgen heb jij gewoon je witte sonos en tegen de tijd dat het zondag is heeft de politie die al in beslag genomenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dit was verdacht toevalligquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima.
Zal ik je even sturen wat Roy mij stuurde zodat je kan zien waarom hij een faalapp stuurde?
Die 2 zijn namelijk niet te vergelijken
Wellusquote:
Want dat resulteert in billenkoek?quote:
Nee, dat vind je alleen maar lekker.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want dat resulteert in billenkoek?
Ligt er helemaal aan wie de billenkoek geeft hequote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat vind je alleen maar lekker.
Nou ja zegquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
Hoi mensjes, hebben jullie mij gemist?
Ik wilde een typo maken voor Huppel maar ik durf niet.
quote:AMSTERDAM - Beha´s passen is geen pretje. Sta je daar in het met tl-verlichte pashokje terwijl de winkeldame te pas en te onpas het gordijn wegrukt om alles op te meten en nog een stapel lingerie in je handen te duwen. Volgens Frans onderzoek kunnen we dit ons leed voortaan besparen, Beha´s zijn helemaal niet nodig voor vrouwen om te dragen.
Uit de studie, die vijftien jaar heeft geduurd is geconcludeerd dat het dragen van beha´s er juist voor zou zorgen dat ze sneller gaan hangen. Ook voor pijn in de rug zou het kledingstuk niets doen.
Volgens professor Jean-Denis Rouillon, is het dragen van een beha een valse noodzakelijkheid. Voor de snelheid waarmee borsten gaan hangen, maakt het niet uit of je wel of niet een beha draagt. Rouillon heeft in totaal 130 paar borsten onderzocht en heeft geconcludeerd dat borsten geen voordeel hebben bij het dragen van het kledingstuk.
daaromquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wie de billenkoek geeft he
[..]
Nou ja zeg
Hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
Hoi mensjes, hebben jullie mij gemist?
Ik wilde een typo maken voor Huppel maar ik durf niet.
Ja want 130 vrouwen is een goed aantal om vanuit te gaanquote:
De juiste bh helpt heus wel tegen rugklachten!!quote:
Van jou zou ik het niet fijn vinden hoorquote:
Liever nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef rival het volgende:
Dus, laat ze deze lente maar lekker vrij dames
Daaromquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel een keer mis.
Motorrijden in de regen, dat is dus geen hobby van me.
Fijn héquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel een keer mis.
Motorrijden in de regen, dat is dus geen hobby van me.
Het water blijft zo lekker op mijn vizier zitten.quote:
Wat wel eens wilt helpen is je hoofd opzij draaien als je een beetje snelheid hebt. Bij mijn helm moest ik daarvoor toch minimaal 80 voor rijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het water blijft zo lekker op mijn vizier zitten.
Ging verder wel lekker, paar mini-foutjes gemaakt maar dat is niet echt een probleem. 1 keer geen voorrang verleent omdat die knakker stilstond en hij de vrachtauto voor me al voor liet gaan. Niet doen op het examen.
JA, DAT KLOPT. KUN JE WAT FOTO's VAN JEZELF PLAATSEN ZODAT WE ER EEN CORRECT BEELD BIJ HEBBEN?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef Samzz het volgende:
HALLO!
HEBBEN WE HET OVER BH'S? DAAR HEB IK OOK WEL VERSTAND VAN.
Goed idee, dan loopt het er sneller vanaf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wel eens wilt helpen is je hoofd opzij draaien als je een beetje snelheid hebt. Bij mijn helm moest ik daarvoor toch minimaal 80 voor rijden
Hehe, nee, dat is niet erg slim
NEE, DAT ZAL HELAAS NIET GAAN.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JA, DAT KLOPT. KUN JE WAT FOTO's VAN JEZELF PLAATSEN ZODAT WE ER EEN CORRECT BEELD BIJ HEBBEN?
Als ze die al zou plaatsen dan toch in KPD dus heb jij er niets aanquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JA, DAT KLOPT. KUN JE WAT FOTO's VAN JEZELF PLAATSEN ZODAT WE ER EEN CORRECT BEELD BIJ HEBBEN?
Beetje jammer dit.quote:
Voor Samzz zou ik meteen toegang fixen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze die al zou plaatsen dan toch in KPD dus heb jij er niets aan
ik geloof ook eerder 1 persoon dan een hele studiequote:Op donderdag 11 april 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Mijn ex had pijn als ze er een stevige looppas op nahield zonder bh.
Een hele studie, heeft die man zijn paper aangeboden voor een peer-review?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik geloof ook eerder 1 persoon dan een hele studie
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
Voor Samzz zou ik meteen toegang fixen.
Heb je haar wel eens gezien?![]()
zoveel vragen.... ik zou zeggen schrijf hemquote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hele studie, heeft die man zijn paper aangeboden voor een peer-review?
Als Samzz in KPD post, zal ik het je laten weten zodat je het aan kunt vragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo gedaan hebben hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, dan loopt het er sneller vanaf.
Nee maar ja, in de auto zou ik het ook zo gedaan hebben.
Meer van haar dan jij jaquote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
[..]
Dat is zijn taak, niet het mijne.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
zoveel vragen.... ik zou zeggen schrijf hem
Thanks broeder.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Samzz in KPD post, zal ik het je laten weten zodat je het aan kunt vragen.
Ja, na het examen doe ik dat ook weer zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo gedaan hebben hoor
Wat wat waaaat????quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zijn taak, niet het mijne.
[..]
Thanks broeder.
[..]
Ja, na het examen doe ik dat ook weer zo.
Mensen die wachten.
[..]
Wat wat waaaat????![]()
![]()
Met jouw skills, kun je haar ook gewoon hosselen natuurlijk.quote:
Gewoon voorrang nemen, moeten ze maar niet voorrang verlenen terwijl ze zelf voorrang hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zijn taak, niet het mijne.
[..]
Thanks broeder.
[..]
Ja, na het examen doe ik dat ook weer zo.
Mensen die wachten.
[..]
Wat wat waaaat????![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met jouw skills, kun je haar ook gewoon hosselen natuurlijk.
Ik heb al een heel leuk, tof en lieve vriendin en daar bovenop heeft Samzz allang te kennen gegeven mij niet interessant te vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |