Nee... de status is wel veranderd van Nog niet verzonden naar Picked Up....quote:
PickedUp klinkt alsof het opgehaald is bij hun leverancierquote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee... de status is wel veranderd van Nog niet verzonden naar Picked Up....
Wat het inhoudt geen idee maar er zit beweging in
Uhuh dat zoiets zei ze gister ook al aan de telefoonquote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PickedUp klinkt alsof het opgehaald is bij hun leverancier
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhuh dat zoiets zei ze gister ook al aan de telefoon
Op twitter vind ik dit:
De status Picked Up betekent dat het in het verzendproces is. Waarschijnlijk wordt het morgen of overmorgen afgeleverd!
Prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die app die jij door stuurt net ga ik nu dus mooi niet downloaden
Of een Zonos.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan raken ze het pakket kwijtof ik krijg alsnog een zwarte...
Het was helemaal geen faalappquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima.
Zal ik je even sturen wat Roy mij stuurde zodat je kan zien waarom hij een faalapp stuurde?
Die 2 zijn namelijk niet te vergelijken
Morgen heb jij gewoon je witte sonos en tegen de tijd dat het zondag is heeft de politie die al in beslag genomenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zou me niks verbazenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, dit was verdacht toevalligquote:Op donderdag 11 april 2013 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima.
Zal ik je even sturen wat Roy mij stuurde zodat je kan zien waarom hij een faalapp stuurde?
Die 2 zijn namelijk niet te vergelijken
Wellusquote:
Want dat resulteert in billenkoek?quote:
Nee, dat vind je alleen maar lekker.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want dat resulteert in billenkoek?
Ligt er helemaal aan wie de billenkoek geeft hequote:Op donderdag 11 april 2013 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat vind je alleen maar lekker.
Nou ja zegquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
Hoi mensjes, hebben jullie mij gemist?
Ik wilde een typo maken voor Huppel maar ik durf niet.
quote:AMSTERDAM - Beha´s passen is geen pretje. Sta je daar in het met tl-verlichte pashokje terwijl de winkeldame te pas en te onpas het gordijn wegrukt om alles op te meten en nog een stapel lingerie in je handen te duwen. Volgens Frans onderzoek kunnen we dit ons leed voortaan besparen, Beha´s zijn helemaal niet nodig voor vrouwen om te dragen.
Uit de studie, die vijftien jaar heeft geduurd is geconcludeerd dat het dragen van beha´s er juist voor zou zorgen dat ze sneller gaan hangen. Ook voor pijn in de rug zou het kledingstuk niets doen.
Volgens professor Jean-Denis Rouillon, is het dragen van een beha een valse noodzakelijkheid. Voor de snelheid waarmee borsten gaan hangen, maakt het niet uit of je wel of niet een beha draagt. Rouillon heeft in totaal 130 paar borsten onderzocht en heeft geconcludeerd dat borsten geen voordeel hebben bij het dragen van het kledingstuk.
daaromquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wie de billenkoek geeft he
[..]
Nou ja zeg
Hoiquote:Op donderdag 11 april 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
Hoi mensjes, hebben jullie mij gemist?
Ik wilde een typo maken voor Huppel maar ik durf niet.
Ja want 130 vrouwen is een goed aantal om vanuit te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |