Maar daarvoor moet de vader het kind erkent hebben toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg geen alimentatie, terwijl meneer dat best eens zou kunnen betalen denk ik dan.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben getrouwd geweest he? en hij heeft S. gewoon erkendquote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet de vader het kind erkent hebben toch?
Ik krijg ook niets.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik krijg geen alimentatie, terwijl meneer dat best eens zou kunnen betalen denk ik dan
Waarom kijk je boos?quote:
Yeah nieuw speelgoedquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn telefoon is binnen.hij is supermooi.
Ojaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd geweest he? en hij heeft S. gewoon erkend
Het ligt allemaal een beetje ingewikkeld
Ik vind het ergens ook wel gescheten hoor... ik hoef zijn geld niet, sterker nog na zijn actie van afgelopen weekend zou ik het niet erg vinden als .... *slikt woorden in*quote:Op donderdag 11 april 2013 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik krijg ook niets.
Nooit gehad ook. Toen we nog samen woonden moest ik letterlijk op mijn knieen smeken of ik aub een beetje geld mocht om boodschappen zoals babyvoeding en luiers te halen.
Hij ging zelf vaak naar de winkel en kocht dan echt alleen maar spullen voor zichzelf.
Maakt het des te leuker dat hij nu roept dat ik achter zijn geld aan zit. Ik wil niets van hem hebben hooguit een beetje aandacht naar zn zoon toe.
Erkenning is voldoende om alimentatie te eisen.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar daarvoor moet de vader het kind erkent hebben toch?
Zo heeft hij het toen gespeeld, van een kale kip kan je niet plukken blablaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja![]()
Hmm, apart dan dat ie niks betaald
Oh ja dat deed ik bewust!!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moest pics posten en vervolgens reageer je er niet op
Same here!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel gescheten hoor... ik hoef zijn geld niet, sterker nog na zijn actie van afgelopen weekend zou ik het niet erg vinden als .... *slikt woorden in*
Dat had je al helemaal gedacht als je hoorde wat ik schreeuwde.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierbij denken aan vibo's?
Hmm, duidelijkquote:Op donderdag 11 april 2013 11:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erkenning is voldoende om alimentatie te eisen.
De vader moet wel nog even bij de notaris langs voor ouderlijke macht om ook een omgangsregeling te kunnen eisen anders mag hij wel betalen maar moet hij maar hopen dat hij het kind ooit te zien krijgt.
Bij trouwen is dat gewoon geregeld al.
Lekker danquote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo heeft hij het toen gespeeld, van een kale kip kan je niet plukken blabla
Juist jaquote:Op donderdag 11 april 2013 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat deed ik bewust!!
If you don't have something nice to say, just say nothing at all
Geweldigquote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had je al helemaal gedacht als je hoorde wat ik schreeuwde.
"Hij is echt lang!"
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had je al helemaal gedacht als je hoorde wat ik schreeuwde.
"Hij is echt lang!"
Sorryquote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, duidelijk
[..]
Lekker dan
[..]
Juist ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar kan ik niet op rijden vanwege m'n rug![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
Eigenlijk wil ik zo'n motor:Uhm plaatjesfaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daar kan ik niet op rijden vanwege m'n rugIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |