SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Verstandigquote:
Je bent engquote:
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral last heb van het feit dat ik geen PI's gebruik
Same here. Ze staan letterlijk onder waterquote:
Dat ziet er toch niet uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Skinny jeans vind ik al stom en al helemaal bij kinderen
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Same here. Ze staan letterlijk onder water![]()
Nog 2 dagen en ik ben jarig
Eens!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Skinny jeans vind ik al stom en al helemaal bij kinderen
Ik ben niet van plan naar buiten te gaan vandaagquote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regent dan ook heel hard...
En die zal je vast beeldig staanquote:
Zoals wat eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!!
Sowieso is er teveel mode voor volwassenen "acceptabel" geworden voor kinderen. Schandalig eigenlijk.
Ik moet wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan naar buiten te gaan vandaag
Wat leukquote:
laten we het hopen, het is niet niksquote:Op donderdag 11 april 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die zal je vast beeldig staan
Skinny jeans, minirokjes, birkenstocks, uggsquote:
Hmm, dat gaat te ver inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Skinny jeans, minirokjes, birkenstocks, uggs!!!!!! bolero's etc
en vergeet niet die schoenen met HAKJES![]()
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!quote:
Pics!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
laten we het hopen, het is niet niks
Korsetten, Jarretels?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!
Korsetten heb ik inderdaad ook gezien voor kinderen!!quote:
Birckenstocks en/of Uggs vind ik nou niet bepaald geilquote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!
Nee nee!!quote:
Waar heb ik het over birkcenstocks en/of uggs?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Birckenstocks en/of Uggs vind ik nou niet bepaald geil![]()
Maar ik snap 't
Jij niet, lola wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Ik wil foto van jou in gele broek natuurlijk!!
Oe oe oe dan ben je weer de grote geile gele paashaas!!![]()
[..]
Waar heb ik het over birkcenstocks en/of uggs?
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n broek?
[ afbeelding ]
google > man gele broekquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n broek?
[ afbeelding ]
Dus?quote:
moet je van de zomer goed mijn facebook in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Ik wil foto van jou in gele broek natuurlijk!!
Oe oe oe dan ben je weer de grote geile gele paashaas!!![]()
Die hakken er onder maken het wel afquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rival heeft er wel het kontje voor
Geen idee en dat wil ik niet weten ookquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rival heeft er wel het kontje voor
quote:
dan komt mijn kont goed uitquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die hakken er onder maken het wel af
Dat doe ik toch altijd alquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
moet je van de zomer goed mijn facebook in de gaten houden
je had gewoon et eerste resultaat kunnen pakken, die kan het best eens zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee en dat wil ik niet weten ook
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |