SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Verstandigquote:
Je bent engquote:
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 08:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vooral last heb van het feit dat ik geen PI's gebruik
Same here. Ze staan letterlijk onder waterquote:
Dat ziet er toch niet uit?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Skinny jeans vind ik al stom en al helemaal bij kinderen
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
Same here. Ze staan letterlijk onder water![]()
Nog 2 dagen en ik ben jarig
Eens!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
Skinny jeans vind ik al stom en al helemaal bij kinderen
Ik ben niet van plan naar buiten te gaan vandaagquote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het regent dan ook heel hard...
En die zal je vast beeldig staanquote:
Zoals wat eigenlijk?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eens!!
Sowieso is er teveel mode voor volwassenen "acceptabel" geworden voor kinderen. Schandalig eigenlijk.
Ik moet wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan naar buiten te gaan vandaag
Wat leukquote:
laten we het hopen, het is niet niksquote:Op donderdag 11 april 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die zal je vast beeldig staan
Skinny jeans, minirokjes, birkenstocks, uggsquote:
Hmm, dat gaat te ver inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Skinny jeans, minirokjes, birkenstocks, uggs!!!!!! bolero's etc
en vergeet niet die schoenen met HAKJES![]()
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!quote:
Pics!!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
laten we het hopen, het is niet niks
Korsetten, Jarretels?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!
Korsetten heb ik inderdaad ook gezien voor kinderen!!quote:
Birckenstocks en/of Uggs vind ik nou niet bepaald geilquote:Op donderdag 11 april 2013 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm alles wat jij, als man, geil of sexy vindt bij een vrouw van legale leeftijd ligt ook in de winkels op de kinderafdeling!
Nee nee!!quote:
Waar heb ik het over birkcenstocks en/of uggs?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Birckenstocks en/of Uggs vind ik nou niet bepaald geil![]()
Maar ik snap 't
Jij niet, lola wel.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Ik wil foto van jou in gele broek natuurlijk!!
Oe oe oe dan ben je weer de grote geile gele paashaas!!![]()
[..]
Waar heb ik het over birkcenstocks en/of uggs?
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n broek?
[ afbeelding ]
google > man gele broekquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n broek?
[ afbeelding ]
Dus?quote:
moet je van de zomer goed mijn facebook in de gaten houdenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee nee!!
Ik wil foto van jou in gele broek natuurlijk!!
Oe oe oe dan ben je weer de grote geile gele paashaas!!![]()
Die hakken er onder maken het wel afquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rival heeft er wel het kontje voor
Geen idee en dat wil ik niet weten ookquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Rival heeft er wel het kontje voor
quote:
dan komt mijn kont goed uitquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die hakken er onder maken het wel af
Dat doe ik toch altijd alquote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef rival het volgende:
[..]
moet je van de zomer goed mijn facebook in de gaten houden
je had gewoon et eerste resultaat kunnen pakken, die kan het best eens zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee en dat wil ik niet weten ook
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het NIET over birckenstocks en uggs dus ik heb ook nergens beweert dat dat geil was dus je response was onnodigquote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus ik zei dat ik dat niet geil vind
Moet je maar niet zo'n luie hond zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
je had gewoon et eerste resultaat kunnen pakken, die kan het best eens zijn
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het NIET over birckenstocks en uggs dus ik heb ook nergens beweert dat dat geil was dus je response was onnodig
/carequote:Op donderdag 11 april 2013 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het NIET over birckenstocks en uggs dus ik heb ook nergens beweert dat dat geil was dus je response was onnodig
Je hebt gewoon niet door dat ik graag foto's van jou in een sexy broek zie he. Liefst foto's van de achterkant. Je hebt een leuk koppie maar een nog leuker kontjequote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
zie je nou een lichtblauwe voorbij komen dan moet je je die gewoon in het geel inbeelden
nu hebben we meer te postenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n luie hond zijn
Die PI erbijquote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet door dat ik graag foto's van jou in een sexy broek zie he. Liefst foto's van de achterkant. Je hebt een leuk koppie maar een nog leuker kontje
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef rival het volgende:
[..]
alleen mijn voeten aan et einde van de dag
nee, had ik echt niet door.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet door dat ik graag foto's van jou in een sexy broek zie he. Liefst foto's van de achterkant. Je hebt een leuk koppie maar een nog leuker kontje
Zelfs met pijn lukt dat me nietquote:Op donderdag 11 april 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs met pijn lukt dat me niet
Jammer weer!!quote:
Hoe is het met je pols eigenlijk?quote:
ze zeggen etquote:Op donderdag 11 april 2013 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden
quote:
Gaat weer iets beter. Kan 'm nu bijna helemaal naar binnenkant van m'n arm bewegen, en naar buiten gaat ook al aardig (dat lukte gisteren nog niet).quote:Op donderdag 11 april 2013 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het met je pols eigenlijk?
Vanavond weer fappen dusquote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Gaat weer iets beter. Kan 'm nu bijna helemaal naar binnenkant van m'n arm bewegen, en naar buiten gaat ook al aardig (dat lukte gisteren nog niet).
Ah kijkquote:Op donderdag 11 april 2013 09:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Gaat weer iets beter. Kan 'm nu bijna helemaal naar binnenkant van m'n arm bewegen, en naar buiten gaat ook al aardig (dat lukte gisteren nog niet).
GMTAquote:
Mooi tochquote:
Waarom wel?quote:
Voelt dat niet als vreemdgaan?quote:
Maar het kan nietquote:
Nee hoor.quote:
quote:OMG OMG OMG
Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik verslaafd aan inktvis dus hebben we haar naar intkvis vernoemd, Camarie - Calamari.
wacht ff.. zodra hij begint te praten zeg je dat toch.. dus stopt het na 1 zinquote:Op donderdag 11 april 2013 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Yordi is ook ziek. We liggen allebei op een bank beroerd te zijn.
Besluit hij om te gaan vertellen wat er allemaal gaande is bij the walking dead en GoT.
Kind heeft niet door dat ik altijd wacht tot het seizoen is afgelopen zodat ik dan een marathon kan houden
daar heb je toch kinderen voorquote:Op donderdag 11 april 2013 10:02 schreef LovelyLady het volgende:
De was ophangen gaat niet vanzelf he?
nu welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een iphone geworden?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn telefoon komt binnen nu en 2 uur.![]()
Nou hij begon te vertellen en ik had niet door waar hij het over had dus ik vroeg "waar gaat dit over?"quote:Op donderdag 11 april 2013 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
wacht ff.. zodra hij begint te praten zeg je dat toch.. dus stopt het na 1 zin
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Super tof, je kan bij de bezorginformatie zelfs zien wie je bezorger is incl foto.
Nieuw speelgoedquote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.
Super tof, je kan bij de bezorginformatie zelfs zien wie je bezorger is incl foto.
Weet je al wat je gaat nemen?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nieuw speelgoed
Ik mag eind deze maand... drastisch nodig ook, mijn htc is echt wel een beetje af na 2 jaar
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Close enoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee ik weet het nog niet helemaal, hangt ook even van de abbo-prijzen af enzoquote:
Prijzen zijn echt eng hoog als je een beetje een nieuw model wilt. Vooral bij verschillende providers kijken, verschillen zijn echt enorm viel me op.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik weet het nog niet helemaal, hangt ook even van de abbo-prijzen af enzo
Heb wel een paar op het oog
Ik vind die dus niet mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik denk dat ik voor de XperiaZ ga, but I'm not sure yet. Zoveel keus
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een Samsung s3 zou ik al wel aardig vindenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Prijzen zijn echt eng hoog als je een beetje een nieuw model wilt. Vooral bij verschillende providers kijken, verschillen zijn echt enorm viel me op.
Mja, ik ben er ook nog niet over uit. Samsung vind ik eigenlijk ook prima.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die dus niet mooi
[..]
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een Samsung s3 zou ik al wel aardig vinden
En idd een andere provider kan ook nog, maar dan moet ik nog wel een extra maandje wachten.
Mijn abonnement verloopt pas over 1.5 maand bij t-mobile. Maar dat regelen ze allemaal als het goed is. Vond de prijzen bij t-mobile echt te hoog.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die dus niet mooi
[..]
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste, een Samsung s3 zou ik al wel aardig vinden
En idd een andere provider kan ook nog, maar dan moet ik nog wel een extra maandje wachten.
Je kan verlengen bij t-mobile vanaf 4 maanden, overstappen naar andere provider 3 3 maanden voor je abbo afloopt.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn abonnement verloopt pas over 1.5 maand bij t-mobile. Maar dat regelen ze allemaal als het goed is. Vond de prijzen bij t-mobile echt te hoog.S3 is wel goed ja, ook wel een beetje betaalbaar nu.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:29 schreef Myraela het volgende:
Krijg nu net een smsje van tele2 dat ze mijn nummer op 3 juni overnemen. Dat is precies goed.Ik ben helemaal blij.
Laatste keer dat ik heb gedaan was ik 15 of zoquote:Op donderdag 11 april 2013 10:30 schreef Myraela het volgende:
Vind het allemaal wel een beetje eng hoor, heb het nog nooit moeten regelen met een overstap erbij.
Ik heb jarenlang een telefoontje met prepaid gehad. Mijn eerste abonnement kreeg ik omdat ik mijn examens had gehaald. Daarna die van mijn moeder overgenomen omdat zij weer een nieuwe baan had en die telefoon heb ik nogsteeds alleen dan met een sim only.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik heb gedaan was ik 15 of zoDat weet ik echt niet meer
Handigquote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang een telefoontje met prepaid gehad. Mijn eerste abonnement kreeg ik omdat ik mijn examens had gehaald. Daarna die van mijn moeder overgenomen omdat zij weer een nieuwe baan had en die telefoon heb ik nogsteeds alleen dan met een sim only.![]()
Dus dit is mijn eerste keer zelf regelen.
Oh niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb liever niet dat m'n ma dat regelt
Dat prepaid telefoontje betaalde je 30 euro voor en dan wat prepaid kaartje af en toe kopen. Als je dan ziet waar de huidige middelbare scholieren mee lopen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig
Ik weet wel dat het toen de helft goedkoper was ongeveer
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ik heb liever niet dat m'n ma dat regelt
Nee dankjequote:
Ja ik weet het. Waar halen ze het geld vandaan denk je soms (pappie en mammiequote:Op donderdag 11 april 2013 10:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat prepaid telefoontje betaalde je 30 euro voor en dan wat prepaid kaartje af en toe kopen. Als je dan ziet waar de huidige middelbare scholieren mee lopen.
Het ergste is dat het niet eens alleen de rijke kinderen zijn, maar gewoon echt bijna iedereen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dankje
[..]
Ja ik weet het. Waar halen ze het geld vandaan denk je soms (pappie en mammie)
Ik heb Yordi toen voor zn verjaardag een samsung telefoon gegeven van ongeveer 125 euro. Hij krijgt elke maand 20 euro beltegoed en is het na 2 dagen op dan heeft hij pech.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat het niet eens alleen de rijke kinderen zijn, maar gewoon echt bijna iedereen.
Je zou maar een gezin zijn met 4 mensen, allemaal een abonnement van 40 euro. Dan ben je gewoon 160 euro in een maand aan telefoons kwijt.![]()
En dan hoor je alsnog onwijs veel verhalen van mensen met enorm hoge rekeningen omdat die kinderen er ook gewoon nog helemaal niet mee om kunnen gaan en niet realiseren dat het allemaal wel geld kost.
Ik neem op het moment al genoegen met een kruik en een doos tissues in mn bedquote:
dit +1quote:Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Yordi toen voor zn verjaardag een samsung telefoon gegeven van ongeveer 125 euro. Hij krijgt elke maand 20 euro beltegoed en is het na 2 dagen op dan heeft hij pech.
Een abo voor een kind is naar mijn idee onzin en onnodig!
Dat vind ik een stuk verstandiger ja. Maar als ik al die iPhones zie, als ze die als los toestel kopen is het ook wel een duur grapje.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb Yordi toen voor zn verjaardag een samsung telefoon gegeven van ongeveer 125 euro. Hij krijgt elke maand 20 euro beltegoed en is het na 2 dagen op dan heeft hij pech.
Een abo voor een kind is naar mijn idee onzin en onnodig!
Ik zou blij zijn als ik in mijn nest kon liggen.. dat is al lekker op zichquote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem op het moment al genoegen met een kruik en een doos tissues in mn bed
Dat zijn kinderen die niets meer waarderen.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik een stuk verstandiger ja. Maar als ik al die iPhones zie, als ze die als los toestel kopen is het ook wel een duur grapje.
Hehe, dat is toch niet normaal. Ben je als ouder zijnde ook niet helemaal goed wijs.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ergste is dat het niet eens alleen de rijke kinderen zijn, maar gewoon echt bijna iedereen.
Je zou maar een gezin zijn met 4 mensen, allemaal een abonnement van 40 euro. Dan ben je gewoon 160 euro in een maand aan telefoons kwijt.![]()
En dan hoor je alsnog onwijs veel verhalen van mensen met enorm hoge rekeningen omdat die kinderen er ook gewoon nog helemaal niet mee om kunnen gaan en niet realiseren dat het allemaal wel geld kost.
Is je motor toch TL verklaard?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is toch niet normaal. Ben je als ouder zijnde ook niet helemaal goed wijs.
Ik hoorde van m'n zusje (die is 13 of 14) dat ze een klasgenootje had die een iPhone5 had gekocht. Ze durfde die telefoon niet uit haar broekzak te halen, want ze was bang dat mensen 'm gingen slopen
M'n ouders zijn gescheiden en m'n ma opnieuw getrouwd. M'n ma en stiefpa zeiden altijd: werken voor je centen, en wat je ermee doet moet je zelf weten.
Nu m'n motor en pak TL is, komt m'n pa gelijk alweer geld aanbieden, die behandelt me echt als een kleuter, alsof ik niet met geld om kan gaan.Zo irritant
. Hij denkt volgens mij ook dat ik geen drol verdien met een fulltime baan en bood ook al aan om mee te betalen aan rijlessen.
Na 10x nee te zeggen snapt ie het nog niet_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je weet niet hoe oud je zusje is?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is toch niet normaal. Ben je als ouder zijnde ook niet helemaal goed wijs.
Ik hoorde van m'n zusje (die is 13 of 14) dat ze een klasgenootje had die een iPhone5 had gekocht. Ze durfde die telefoon niet uit haar broekzak te halen, want ze was bang dat mensen 'm gingen slopen
M'n ouders zijn gescheiden en m'n ma opnieuw getrouwd. M'n ma en stiefpa zeiden altijd: werken voor je centen, en wat je ermee doet moet je zelf weten.
Nu m'n motor en pak TL is, komt m'n pa gelijk alweer geld aanbieden, die behandelt me echt als een kleuter, alsof ik niet met geld om kan gaan.Zo irritant
. Hij denkt volgens mij ook dat ik geen drol verdien met een fulltime baan en bood ook al aan om mee te betalen aan rijlessen.
Zonde hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat had ik wel verwacht. Dat ding is bijna 20 jaar oud, dus bijna niks meer waard.
Neequote:Op donderdag 11 april 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud je zusje is?
Misbruik maken van je pa geen optie?
Zijn geld aannemen, op rekening zetten, rente van trekken en hopen dat hij het even een keer moeilijk gaat krijgen zodat je hem kan terug pakkenquote:Op donderdag 11 april 2013 10:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee14 denk ik.
Ja, kan, maar in het verleden heeft hij ook al meer dan genoeg betaald en hij heeft zelf ook genoeg lasten (hyptheek en huur etc etc.)
Picsquote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja. Zat ook behoorlijk wat werk in.
Maar ik heb zojuist al iets anders gespot
Dat zou wel koning zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn geld aannemen, op rekening zetten, rente van trekken en hopen dat hij het even een keer moeilijk gaat krijgen zodat je hem kan terug pakken
quote:
Maar jouw zoon is dan ook wel een baas.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn kinderen die niets meer waarderen.
Yordi doet al 2 jaar met zijn telefoon, dat ding is echt toe aan vervanging en ipv een nieuwe telefoon vragen zegt hij: Ma moet jij geen nieuwe telefoon? Mag ik dan je oude?
ik niet, ik wil geile pornoquote:Op donderdag 11 april 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem op het moment al genoegen met een kruik en een doos tissues in mn bed
Ik heb niet het idee dat seks nu geil kan zijn, Snot overal!quote:
Hebben? Hij wordt veel te bijdehandquote:Op donderdag 11 april 2013 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar jouw zoon is dan ook wel een baas.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk pa, als je mij niet per se had willen helpen had je nu geen geld van je zoon aan hoeven nemen
hij wilt je gewoon helpen, dat doen vadersquote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |