De juiste bh helpt heus wel tegen rugklachten!!quote:
Van jou zou ik het niet fijn vinden hoorquote:
Liever nietquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef rival het volgende:
Dus, laat ze deze lente maar lekker vrij dames
Daaromquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel een keer mis.
Motorrijden in de regen, dat is dus geen hobby van me.
Fijn héquote:Op donderdag 11 april 2013 12:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat vanzelf wel een keer mis.
Motorrijden in de regen, dat is dus geen hobby van me.
Het water blijft zo lekker op mijn vizier zitten.quote:
Wat wel eens wilt helpen is je hoofd opzij draaien als je een beetje snelheid hebt. Bij mijn helm moest ik daarvoor toch minimaal 80 voor rijdenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het water blijft zo lekker op mijn vizier zitten.
Ging verder wel lekker, paar mini-foutjes gemaakt maar dat is niet echt een probleem. 1 keer geen voorrang verleent omdat die knakker stilstond en hij de vrachtauto voor me al voor liet gaan. Niet doen op het examen.
JA, DAT KLOPT. KUN JE WAT FOTO's VAN JEZELF PLAATSEN ZODAT WE ER EEN CORRECT BEELD BIJ HEBBEN?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef Samzz het volgende:
HALLO!
HEBBEN WE HET OVER BH'S? DAAR HEB IK OOK WEL VERSTAND VAN.
Goed idee, dan loopt het er sneller vanaf.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat wel eens wilt helpen is je hoofd opzij draaien als je een beetje snelheid hebt. Bij mijn helm moest ik daarvoor toch minimaal 80 voor rijden
Hehe, nee, dat is niet erg slim
NEE, DAT ZAL HELAAS NIET GAAN.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JA, DAT KLOPT. KUN JE WAT FOTO's VAN JEZELF PLAATSEN ZODAT WE ER EEN CORRECT BEELD BIJ HEBBEN?
Als ze die al zou plaatsen dan toch in KPD dus heb jij er niets aanquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
JA, DAT KLOPT. KUN JE WAT FOTO's VAN JEZELF PLAATSEN ZODAT WE ER EEN CORRECT BEELD BIJ HEBBEN?
Beetje jammer dit.quote:
Voor Samzz zou ik meteen toegang fixen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ze die al zou plaatsen dan toch in KPD dus heb jij er niets aan
ik geloof ook eerder 1 persoon dan een hele studiequote:Op donderdag 11 april 2013 12:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van. Mijn ex had pijn als ze er een stevige looppas op nahield zonder bh.
Een hele studie, heeft die man zijn paper aangeboden voor een peer-review?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
ik geloof ook eerder 1 persoon dan een hele studie
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
Voor Samzz zou ik meteen toegang fixen.
Heb je haar wel eens gezien?![]()
zoveel vragen.... ik zou zeggen schrijf hemquote:Op donderdag 11 april 2013 12:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hele studie, heeft die man zijn paper aangeboden voor een peer-review?
Als Samzz in KPD post, zal ik het je laten weten zodat je het aan kunt vragen.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo gedaan hebben hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 12:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Goed idee, dan loopt het er sneller vanaf.
Nee maar ja, in de auto zou ik het ook zo gedaan hebben.
Meer van haar dan jij jaquote:Op donderdag 11 april 2013 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dit.
[..]
Dat is zijn taak, niet het mijne.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
zoveel vragen.... ik zou zeggen schrijf hem
Thanks broeder.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Samzz in KPD post, zal ik het je laten weten zodat je het aan kunt vragen.
Ja, na het examen doe ik dat ook weer zo.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het ook zo gedaan hebben hoor
Wat wat waaaat????quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zijn taak, niet het mijne.
[..]
Thanks broeder.
[..]
Ja, na het examen doe ik dat ook weer zo.
Mensen die wachten.
[..]
Wat wat waaaat????![]()
![]()
Met jouw skills, kun je haar ook gewoon hosselen natuurlijk.quote:
Gewoon voorrang nemen, moeten ze maar niet voorrang verlenen terwijl ze zelf voorrang hebbenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is zijn taak, niet het mijne.
[..]
Thanks broeder.
[..]
Ja, na het examen doe ik dat ook weer zo.
Mensen die wachten.
[..]
Wat wat waaaat????![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met jouw skills, kun je haar ook gewoon hosselen natuurlijk.
Ik heb al een heel leuk, tof en lieve vriendin en daar bovenop heeft Samzz allang te kennen gegeven mij niet interessant te vinden.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |