Ik zie haar niet op de foto's hier: http://www.ilovefashionne(...)e-week-van-sylvie-3/quote:Op donderdag 11 april 2013 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoel de Olympische Spelen.... die waren na het EK, en bij het EK was Sabia er sowieso bij, je vraagt je nu alleen af of ze er voor Khalid of Rafael was.
Volgens mij woonde Sylvie tijdens de Olympische Spelen nog in Londen, en waren er van die happy family foto's van de vd Vaartjes bij de Olympische Spelen.
Ik vroeg me af of Sabia toen ook regelmatig mee was.... om de foto's te nemen ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro
+/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic
2003 : Raf en Syl krijgen een relatie
2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06)
2006: Damian wordt geboren
2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl
2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen.
2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden
April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz)
Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje
2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren)
2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren.
Het stel gaat uit elkaar.
2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren.
2012: Scheiding is afgerond
2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
Dat ze pas in september weer terug zijn in Hamburg (transfer Raf van de Spurs naar HSV) zal daar ook zeker mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Valt me trouwens op aan de de twitter-accounts van Sabia en Sylvie: Sabia's account gaat praktisch alleen maar over Sylvie (tot op het kruiperige af), op het account van Sylvie is te zien dat die 'innige' vriendschap pas van de laatste maanden is. Daarvoor komt ze niet eens voor. Krijg toch sterk het idee dat het Sabia meer te doen was om dichtbij Rafael te zijn
Mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro
+/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic
2003 : Raf en Syl krijgen een relatie
2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06)
2006: Damian wordt geboren
2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl
2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen.
2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden
April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz)
Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje
2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren)
2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren.
Het stel gaat uit elkaar.
2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren.
2012: Scheiding is afgerond
2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
Misschien om hun huwelijk te redden? Misschien ging het inderdaad zoals de roddels al voorspelde niet lekker en was de transfer naar Hamburg hun redmiddel? Heb weleens gelezen dat ze daar het gelukkigst zijn geweest als gezin...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je beter gaan afvragen waarom Raf voor een transfer naar Hamburg gekozen heeft
Dan lag het niet aan mij, ik zag wel dat het hem niet was maar hij deed me er wel gelijk aan denken!!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef sherezade het volgende:
Ik dacht eerst dat het die van gtst was Christophe Haddad dat mogelijke nieuwe liefje van Sylvie,ik zag het niet goed op mijn tablet....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef Montelly het volgende:
Ook de reactie van haar naar Sabia, zo van "meh, maakt me niks uit veel geluk, ben eindelijk van hem af"
Ik vraag me sowieso af wat er werkelijk gezegd is.... Inmiddels weten we hoe de bladen werken, dus dan kan het ook zijn dat iemand dat ergens gepost heeft als mogelijke tekst van Sylvie, en dat men het vervolgens als quote gebruikt heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?
Niet iedereen smijt met modder. En ze hebben nog een zoontje.
Ook dat. Het zou me niks verbazen als ze helemaal niks gezegd heeft, of enkel 'ik hou me nu bezig met mijn zoontje'.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat er werkelijk gezegd is.... Inmiddels weten we hoe de bladen werken, dus dan kan het ook zijn dat iemand dat ergens gepost heeft als mogelijke tekst van Sylvie, en dat men het vervolgens als quote gebruikt heeft.
Dat dus....stel je voor het blijkt serieus te zijn tussen Raffia en er zou een huwelijk komen , dan wordt Saab de nieuwe stiefmoeder en krijgt Damian er in een klap een paar stiefzusjes/broertjes bij...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?
Dat nog niet per se. Gewoon dat mama over papa praat in de pers. Ongeacht de inhoud. Ze moeten gewoon geen commentaar geven, en in januari ging ze dat goed af.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus....stel je voor het blijkt serieus te zijn tussen Raffia en er zou een huwelijk komen , dan wordt Saab de nieuwe stiefmoeder en krijgt Damian er in een klap een paar stiefzusjes/broertjes bij...
Hoe raar moet dat zijn voor zo'n manneke dat mama's beste vriendin nu met papa is
Nee, voor je kind is het lekker dat de kranten in minimaal 2 landen een week vol staan met berichten dat je vader je moeder geslagen heeft....quote:Op donderdag 11 april 2013 15:43 schreef sherezade het volgende:
Ja die reactie vind ik ook raar maar dat kan ook maar een politiek correct antwoord naar de buitenwereld toe zijn om zoveel mogelijk voor zichzelf te houden, misschien ook wel voor haar zoontje...voor hem is het natuurlijk ook allemaal niet leuk om alles terug te horen en te lezen...
Van binnen gaat ze misschien kapot van ergernis....
Ik hoop dat hij niet al te veel van die dirt meekrijgt..
Wat ik bedoel is dat haar reactie best wel merkwaardig is in dezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
dat ook , maar ik was het me net aan het bedenken hoe dat voor hem allemaal moet zijn (Damian dus) papa doet het met mama''s vriendinnetjequote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat nog niet per se. Gewoon dat mama over papa praat in de pers. Ongeacht de inhoud. Ze moeten gewoon geen commentaar geven, en in januari ging ze dat goed af.
eens, maar dat is toch niet door hun naar buiten gebracht maar door iemand die ON aanwezig was toch of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor je kind is het lekker dat de kranten in minimaal 2 landen een week vol staan met berichten dat je vader je moeder geslagen heeft....
Als ze werkelijk hun kind op de eerste plaats hadden, dan hadden ze die nonsens ook al niet naar buiten gebracht.
Waarom zou je in godsnaam met modder smijten, terwijl iedereen meeleest? En je zoontje ook straks alles hoort?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Montelly het volgende:
Ik had op zn minst reactie als "zo zie je maar, van je beste vriendin moet je het hebben" en "Sabia bestaat niet meer voor mij, zoiets doe je dat gewoon niet"
Ik denk dat sylvie haar huwelijk niet meer zag zitten maar dat die ander nog niet in het spel was, anders had de media dat wel ergens opgepikt...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat haar reactie best wel merkwaardig is in dezen.
Als Sabia soort van haar BFF was tijdens scheiding en daarvaar, nu na paar maanden met ex-man van Syl vandoor gaat lijkt me heel sterk dat je zo reageert.
Ik had op zn minst reactie als "zo zie je maar, van je beste vriendin moet je het hebben" en "Sabia bestaat niet meer voor mij, zoiets doe je dat gewoon niet"
Als je er echt mee zit verbreek je de vriendschap op zn minst.
Syl was gewoon allang al bezig met een ander...
Dat met modder gooien is voor ons natuurlijk wel leukquote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam met modder smijten, terwijl iedereen meeleest? En je zoontje ook straks alles hoort?
Sommige mensen hebben nog fatsoen hoor![]()
Waarom moet ze aangeven hoe ze zich voelt? Fake of niet, alsof je álles moet delen met mensen.
Ik vraag me nog steeds af of het niet waar is. Ik snap niet waarom Raf 3 maanden nodig heeft om te ontkennen. Maar wie weet wilde hij niet met modder gooienquote:Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het verhaal van de klap een flinke voorraad modder..... helemaal als het niet waar is.
Dan had ze dat gelijk moeten ontkennen, en niet met een verhaal moeten komen dat ze het hem vergeven had.
Oke, slotje dan maar??quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Lutte het volgende:
Nou de gate is opgelost, m'n oma heeft gesproken!
'Dieje Sylvia is gewon unne hoer, ze zuukt ze d'r op uit hur. En diene Rafael is al hillemoal niks werd, gewon weer noar d'n volgende die 't um z'n geld du.'
En ik zie hier toch een flinke blauwe plek op de arm van Sylvie.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het niet waar is. Ik snap niet waarom Raf 3 maanden nodig heeft om te ontkennen. Maar wie weet wilde hij niet met modder gooienMaar zo'n beschuldiging ontken je wel, lijkt me.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Lutte het volgende:
'Dieje Sylvia is gewon unne hoer, ze zuukt ze d'r op uit hur. En diene Rafael is al hillemoal niks werd, gewon weer noar d'n volgende die 't um z'n geld du.'
Hij is haar Christian Grey!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik zie hier toch een flinke blauwe plek op de arm van Sylvie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik vind het, in ieder geval aan de buitenkant, best een leuke vent.
Is hij echt groot? Naast Sylvie lijkt iemand van 1.80 al een reus.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Smallish het volgende:
[..]
En hij is groot. Daar houdt dit kleintje wel van!
Ja, daar heb je een punt. Ik heb ergens een foto gezien waar hij wel twee koppen groter lijkt naast Sylvie. Omdat ik ook zo'n kleintje ben, trok ik automatisch de conclusie dat hij een behoorlijke lengte heeft. Ik heb het ook in tekst zien staan, dat hij groot is. Maar ja, dat zegt niet alles....quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij echt groot? Naast Sylvie lijkt iemand van 1.80 al een reus.
"Als je het gaat ontkennen zeg ik tegen de media dat je het met Sabia doet!".quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het niet waar is. Ik snap niet waarom Raf 3 maanden nodig heeft om te ontkennen. Maar wie weet wilde hij niet met modder gooienMaar zo'n beschuldiging ontken je wel, lijkt me.
Nee helaas, maar als ze de extra dikke Privé van deze week heeft doorgespit heeft ze ook daar ongetwijfeld een mening over!quote:Op donderdag 11 april 2013 17:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Heeft oma ook nog wijze woorden over Sabia?
quote:Op donderdag 11 april 2013 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
"Als je het gaat ontkennen zeg ik tegen de media dat je het met Sabia doet!".
Maar waarom hou je een beschuldiging 3 maanden in de wereld als het niet waar is? Een kwart jaar? Ik snap het niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:52 schreef Greys het volgende:
Maar érgens (maar da's misschien de wijvenkift) vind ik het niet fair dat Syllie nu overal zo gezellig mee weg komt. Terwijl zij wellicht al langer die - overigens zeer smakelijke - Fransoos aflikt dan dat Raf met Saab rommelt.
Die klap geloof ik overigens nog steeds niet.
En ik denk niet dat Raf dat OOIT had durven ontkennen op tv als het niet echt niet waar was, want er waren genoeg getuigen bij begreep ik. Hij weet donders goed dat er dan wel weer een paar opstaan die zeggen dat ie wèl geslagen heeft. Niemand heeft dat ook ooit bevestigd/bekrachtigd toch, dat dat waar was?
Iets als 'Raf, ik ga het binnenkort heus wel ontkennen, maar laat het nu maar even, want we moeten ook nog vertellen dat je het met mijn vriendin doet, dus anders wordt het wat teveel tegelijk'. Ik denk serieus dat ze hem zoiets heeft aangeradenquote:Op donderdag 11 april 2013 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar waarom hou je een beschuldiging 3 maanden in de wereld als het niet waar is? Een kwart jaar? Ik snap het niet.
Truequote:En of Sylvie al langer met die Franse gozer rommelde... Dat maakt het nog niet anders dan dat het nog steeds haar beste vriendin was/is, die met haar ex verder gaat. Ik blijf het niet oké vinden en gun dat zelfs de über Prodent smile niet
Nou, ik geloof best wel in het gekoppeld-scenario... weet je hoe goed voor je imago? Zou ons niks kunnen schelen, maar het is en blijft Sylviequote:Op donderdag 11 april 2013 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets als 'Raf, ik ga het binnenkort heus wel ontkennen, maar laat het nu maar even, want we moeten ook nog vertellen dat je het met mijn vriendin doet, dus anders wordt het wat teveel tegelijk'. Ik denk serieus dat ze hem zoiets heeft aangeraden
[..]
True![]()
Al vraag ik me ook oprecht af hoe erg ze het echt vindt. Want als ze nu nog steeds vriendinnen zijn... wie weet heeft ze er zelf een beetje op aangestuurd dat 'ze wel leuk samen zouden zijn'. Zal wel niet, maar je weet nooit. Nou ja da's misschien ook wel erg ver gezocht van me
Ik hoop dat ze gewoon al met die Franse gozer was, voordat Saab en Raf uit de kast kwamen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:01 schreef Greys het volgende:
True![]()
Al vraag ik me ook oprecht af hoe erg ze het echt vindt. Want als ze nu nog steeds vriendinnen zijn... wie weet heeft ze er zelf een beetje op aangestuurd dat 'ze wel leuk samen zouden zijn'. Zal wel niet, maar je weet nooit. Nou ja da's misschien ook wel erg ver gezocht van me
Ik weet niet of dat nou zo goed is voor je imago. Je ex, waarmee je een kind hebt, die gaat naar een paaldanseres, met kinderen bij diverse mannen. Ze heeft ook zo'n vies koppie, vind ikquote:Op donderdag 11 april 2013 18:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik geloof best wel in het gekoppeld-scenario... weet je hoe goed voor je imago? Zou ons niks kunnen schelen, maar het is en blijft Sylvie
Ja, dan ben jij toch het slachtoffer? Alleen balen dat ze die klap moesten ontkennenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou zo goed is voor je imago. Je ex, waarmee je een kind hebt, die gaat naar een paaldanseres, met kinderen bij diverse mannen. Ze heeft ook zo'n vies koppie, vind ik
Nou je schaamt je toch kapot als je ex met zo'n halve hoer aanpapt?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dan ben jij toch het slachtoffer? Alleen balen dat ze die klap moesten ontkennen![]()
Nou, als het jouw bff was/is, denk ik niet dat je in morele zin zo'n moeite hebt met die halve hoer, toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je schaamt je toch kapot als je ex met zo'n halve hoer aanpapt?
Zou kunnen, maar vriendschap of je bed delen, zijn weer twee dingen.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, als het jouw bff was/is, denk ik niet dat je in morele zin zo'n moeite hebt met die halve hoer, toch?
Zolang ze nog niet zwanger is, is er niks aan de hand... gewoon een reboundjequote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Lutte het volgende:
Maar of Sylvie er nou vrede mee heeft of niet... Hoe kan Rafael zo dom zijn?!
Wie wilde nou wel of niet een broer/zusje voor Damian? Raf?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet zwanger is, is er niks aan de hand... gewoon een reboundje
Was jij dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar vriendschap of je bed delen, zijn weer twee dingen.
Soms verdenk ik ze er van dat ze gewoon al die tijd trio's hebben gehad; Syl, Saab en Raf.
Maar laat ik maar niks zeggen, want zodra ik iets roep staat het in de pers. Zo ook met Zlatan
Jup, en zo ook met Ewbank destijdsquote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was jij dat?Ik vond het nog niet eens zo slecht bedacht, maar ik wist oprecht niet dat 'ie getrouwd was
Raf, maar ik heb hem toen Damian klein was wel horen zeggen dat hij graag meer kindjes wilde... ik denk dus dat het bij hem meer voortkwam uit angst voor haar gezondheid dan dat 'ie echt geen kinderen meer wil...quote:Op donderdag 11 april 2013 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie wilde nou wel of niet een broer/zusje voor Damian? Raf?
Ja want Syl heeft immers zo'n hekel aan de persquote:Op donderdag 11 april 2013 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat het voor Sylvie wel heerlijk is, om in Frankrijk te zijn. Niks geen pers in de nek, op wat Nederlandse mensen na.
Ja maar ze heeft de reputatie, ze is een sloerie, ze had iets met een collega, ze heeft kinderen van die collega, ze heeft nog een kind van een random persoon, ze is paaldanseres geweest, ze kan niks, ze heeft gezegd niet rond te kunnen komen van minder dan 20000 euro in de maand en ze is de beste vriendin van je ex.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zolang ze nog niet zwanger is, is er niks aan de hand... gewoon een reboundje
In de supermarkt zag ik altijd de koppen staan dat Sylvie zo graag nog een meisje wilde, en op tv kwam Raf voorbij 'nee hoor, handen vol genoeg nu, het is goed zo'.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Raf, maar ik heb hem toen Damian klein was wel horen zeggen dat hij graag meer kindjes wilde... ik denk dus dat het bij hem meer voortkwam uit angst voor haar gezondheid dan dat 'ie echt geen kinderen meer wil...
Meer kans bij Sabia dan, die poept ze er zo uit....quote:Op donderdag 11 april 2013 18:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Raf, maar ik heb hem toen Damian klein was wel horen zeggen dat hij graag meer kindjes wilde... ik denk dus dat het bij hem meer voortkwam uit angst voor haar gezondheid dan dat 'ie echt geen kinderen meer wil...
Niet op het woonwagenkamp.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft de reputatie, ze is een sloerie, ze had iets met een collega, ze heeft kinderen van die collega, ze heeft nog een kind van een random persoon, ze is paaldanseres geweest, ze kan niks, ze heeft gezegd niet rond te kunnen komen van minder dan 20000 euro in de maand en ze is de beste vriendin van je ex.
Ergens, ergens moet toch zelfs in zijn voetbalhersentjes een alarmbelletje af zijn gegaan? Toch?
Toevoeging nog: en ze is pas 35!quote:
* IkeDubaku99 adviseert Rafael om advies in te winnen bij Ruud Gullit (iets met huwelijkse voorwaarden).quote:Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft de reputatie, ze is een sloerie, ze had iets met een collega, ze heeft kinderen van die collega, ze heeft nog een kind van een random persoon, ze is paaldanseres geweest, ze kan niks, ze heeft gezegd niet rond te kunnen komen van minder dan 20000 euro in de maand en ze is de beste vriendin van je ex.
Ergens, ergens moet toch zelfs in zijn voetbalhersentjes een alarmbelletje af zijn gegaan? Toch?
Saab is een beetje de vrouwelijke Ruud. Kindje hier, daar, overalquote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
* IkeDubaku99 adviseert Rafael om advies in te winnen bij Ruud Gullit (iets met huwelijkse voorwaarden).
quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Saab is een beetje de vrouwelijke Ruud. Kindje hier, daar, overal
Alleen is zij niet diegene die alimentatie betaalt.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Saab is een beetje de vrouwelijke Ruud. Kindje hier, daar, overal
True, maar wel een soortgelijke rondneukertquote:Op donderdag 11 april 2013 18:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alleen is zij niet diegene die alimentatie betaalt.
Hij doelt vast op dat filmpje wat de Telegraaf ook al hadquote:Op donderdag 11 april 2013 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
Zei Albert nou net dat Saab voor het eerst heeft gereageerd in een interview over haar relatie met Raf?
Je moet je kop erbij houden, om dit verhaal helemaal te volgen
Ik kijk straks niet, ik hoop dat jullie driftig schrijven als er iets isquote:Op donderdag 11 april 2013 18:21 schreef alors het volgende:
[..]
Hij doelt vast op dat filmpje wat de Telegraaf ook al had
Ik ben Pisces niet, maar reageer toch even. Er werd hier destijds leuk gefantaseerd over een fling tussen Ewbank en Do. Beiden hadden net hun relatie beëindigd. Binnen no-time kwam dit als 'smeuig nieuwtje' in, ik meen, de Party. Erg hard om gelachen! En Do en Ewbank maar ontkennen. Terecht.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeh de teaser voor Shownieuws, ik houd het nu al niet meer van de spanning!
Wat was dat met Ewbank dan Pisc?
oma lutte, sluit gezellig aan in deze gate!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Lutte het volgende:
Germ, die is echt helemaal alleen nu.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef takkfyrir het volgende:
In het hele Sylvie/Raf/Sabia-verhaal mis ik eigenlijk nog een sappige roddel over Khalid Boulahrouz, maar die is er zeker niet?
Maar hij zal het ongetwijfeld afgeleerd hebben om zijn bruidje tijdens haar werk op te pikkenquote:Op donderdag 11 april 2013 18:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Germ, die is echt helemaal alleen nu.
Zou grappig zijn als die eigenlijk een vrolijke nicht zou zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 18:51 schreef takkfyrir het volgende:
In het hele Sylvie/Raf/Sabia-verhaal mis ik eigenlijk nog een sappige roddel over Khalid Boulahrouz, maar die is er zeker niet?
Sabia heeft kwaliteiten waardoor mannen met hun kleine kop gaan denken. Ze heeft de uitstraling alsof ze er pap van lust.quote:Op donderdag 11 april 2013 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bronquote:Boulahrouz respecteert zijn ex-vrouw
RIJSWIJK - Voetballer Khalid Boulahrouz heeft de publiciteit opgezocht nadat maandag bekend werd dat zijn ex-vrouw een relatie heeft met Rafael van der Vaart.
Boulahrouz laat dinsdag via het ANP weten zijn voormalige vrouw te respecteren. „Haar keuzes in haar privéleven behoeven geen inhoudelijk commentaar”, aldus de verklaring van de voetballer.
Het feit dat Sabia Boulahrouz een goede vriendin is van Sylvie is breed uitgemeten in de (Duitse) boulevardpers.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
De 30-jarige Van der Vaart zelf in het Duitse blad Bild maandag over zijn nieuwe liefde Sabia: „We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld.”
Khalid Boulahrouz, die voetbalt bij Sporting Portugal, laat dinsdag weten: „Mijn verantwoordelijkheid rust in drie dingen waar ik onvoorwaardelijk van hou: mijn kinderen, directe familie en het voetbal.”
Vast wel, Syl lijkt me wel een type die haar oude schoenen niet weggooit voordat ze nieuwe heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |