Wat ik bedoel is dat haar reactie best wel merkwaardig is in dezen.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?
Niet iedereen smijt met modder. En ze hebben nog een zoontje.
dat ook , maar ik was het me net aan het bedenken hoe dat voor hem allemaal moet zijn (Damian dus) papa doet het met mama''s vriendinnetjequote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat nog niet per se. Gewoon dat mama over papa praat in de pers. Ongeacht de inhoud. Ze moeten gewoon geen commentaar geven, en in januari ging ze dat goed af.
eens, maar dat is toch niet door hun naar buiten gebracht maar door iemand die ON aanwezig was toch of niet?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voor je kind is het lekker dat de kranten in minimaal 2 landen een week vol staan met berichten dat je vader je moeder geslagen heeft....
Als ze werkelijk hun kind op de eerste plaats hadden, dan hadden ze die nonsens ook al niet naar buiten gebracht.
Waarom zou je in godsnaam met modder smijten, terwijl iedereen meeleest? En je zoontje ook straks alles hoort?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Montelly het volgende:
Ik had op zn minst reactie als "zo zie je maar, van je beste vriendin moet je het hebben" en "Sabia bestaat niet meer voor mij, zoiets doe je dat gewoon niet"
Ik denk dat sylvie haar huwelijk niet meer zag zitten maar dat die ander nog niet in het spel was, anders had de media dat wel ergens opgepikt...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat haar reactie best wel merkwaardig is in dezen.
Als Sabia soort van haar BFF was tijdens scheiding en daarvaar, nu na paar maanden met ex-man van Syl vandoor gaat lijkt me heel sterk dat je zo reageert.
Ik had op zn minst reactie als "zo zie je maar, van je beste vriendin moet je het hebben" en "Sabia bestaat niet meer voor mij, zoiets doe je dat gewoon niet"
Als je er echt mee zit verbreek je de vriendschap op zn minst.
Syl was gewoon allang al bezig met een ander...
Dat met modder gooien is voor ons natuurlijk wel leukquote:Op donderdag 11 april 2013 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam met modder smijten, terwijl iedereen meeleest? En je zoontje ook straks alles hoort?
Sommige mensen hebben nog fatsoen hoor![]()
Waarom moet ze aangeven hoe ze zich voelt? Fake of niet, alsof je álles moet delen met mensen.
Ik vraag me nog steeds af of het niet waar is. Ik snap niet waarom Raf 3 maanden nodig heeft om te ontkennen. Maar wie weet wilde hij niet met modder gooienquote:Op donderdag 11 april 2013 16:05 schreef Leandra het volgende:
Ik vond het verhaal van de klap een flinke voorraad modder..... helemaal als het niet waar is.
Dan had ze dat gelijk moeten ontkennen, en niet met een verhaal moeten komen dat ze het hem vergeven had.
Oke, slotje dan maar??quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Lutte het volgende:
Nou de gate is opgelost, m'n oma heeft gesproken!
'Dieje Sylvia is gewon unne hoer, ze zuukt ze d'r op uit hur. En diene Rafael is al hillemoal niks werd, gewon weer noar d'n volgende die 't um z'n geld du.'
En ik zie hier toch een flinke blauwe plek op de arm van Sylvie.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het niet waar is. Ik snap niet waarom Raf 3 maanden nodig heeft om te ontkennen. Maar wie weet wilde hij niet met modder gooienMaar zo'n beschuldiging ontken je wel, lijkt me.
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:28 schreef Lutte het volgende:
'Dieje Sylvia is gewon unne hoer, ze zuukt ze d'r op uit hur. En diene Rafael is al hillemoal niks werd, gewon weer noar d'n volgende die 't um z'n geld du.'
Hij is haar Christian Grey!quote:Op donderdag 11 april 2013 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik zie hier toch een flinke blauwe plek op de arm van Sylvie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:43 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ik vind het, in ieder geval aan de buitenkant, best een leuke vent.
Is hij echt groot? Naast Sylvie lijkt iemand van 1.80 al een reus.quote:Op donderdag 11 april 2013 16:49 schreef Smallish het volgende:
[..]
En hij is groot. Daar houdt dit kleintje wel van!
Ja, daar heb je een punt. Ik heb ergens een foto gezien waar hij wel twee koppen groter lijkt naast Sylvie. Omdat ik ook zo'n kleintje ben, trok ik automatisch de conclusie dat hij een behoorlijke lengte heeft. Ik heb het ook in tekst zien staan, dat hij groot is. Maar ja, dat zegt niet alles....quote:Op donderdag 11 april 2013 16:54 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij echt groot? Naast Sylvie lijkt iemand van 1.80 al een reus.
"Als je het gaat ontkennen zeg ik tegen de media dat je het met Sabia doet!".quote:Op donderdag 11 april 2013 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of het niet waar is. Ik snap niet waarom Raf 3 maanden nodig heeft om te ontkennen. Maar wie weet wilde hij niet met modder gooienMaar zo'n beschuldiging ontken je wel, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |