Ik zie haar niet op de foto's hier: http://www.ilovefashionne(...)e-week-van-sylvie-3/quote:Op donderdag 11 april 2013 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoel de Olympische Spelen.... die waren na het EK, en bij het EK was Sabia er sowieso bij, je vraagt je nu alleen af of ze er voor Khalid of Rafael was.
Volgens mij woonde Sylvie tijdens de Olympische Spelen nog in Londen, en waren er van die happy family foto's van de vd Vaartjes bij de Olympische Spelen.
Ik vroeg me af of Sabia toen ook regelmatig mee was.... om de foto's te nemen ofzo
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro
+/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic
2003 : Raf en Syl krijgen een relatie
2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06)
2006: Damian wordt geboren
2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl
2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen.
2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden
April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz)
Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje
2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren)
2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren.
Het stel gaat uit elkaar.
2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren.
2012: Scheiding is afgerond
2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
Dat ze pas in september weer terug zijn in Hamburg (transfer Raf van de Spurs naar HSV) zal daar ook zeker mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 april 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Valt me trouwens op aan de de twitter-accounts van Sabia en Sylvie: Sabia's account gaat praktisch alleen maar over Sylvie (tot op het kruiperige af), op het account van Sylvie is te zien dat die 'innige' vriendschap pas van de laatste maanden is. Daarvoor komt ze niet eens voor. Krijg toch sterk het idee dat het Sabia meer te doen was om dichtbij Rafael te zijn
Mooiquote:Op donderdag 11 april 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
Tijdlijn Raf – Syl:
+/- 1996: Syl heeft een relatie met NAC – voetballer Maarten Atmodikoro
+/- 2002/2003: Syl heeft een korte affaire met Zlatan Ibrahimovic
2003 : Raf en Syl krijgen een relatie
2005: Huwelijk Raf en Syl (10-06)
2006: Damian wordt geboren
2009: Er wordt borstkanker (in een vroeg stadium) vastgesteld bij Syl
2012: Er gaan geruchten dat Raf en Syl gaan scheiden en dat dit na het EK bekend gemaakt wordt. Raf en Syl ontkennen.
2013: Op nieuwjaarsdag wordt bekend gemaakt dat Raf en Syl gaan scheiden
April: Raf schijnt een relatie te hebben met Sab (BFF van Syl en ex van van Boulahrouz)
Over Syl gaan geruchten dat ze het weer met Zlatan doet, later komen er berichten dat ze een steenrijke Franse zakenman aan de haak heeft geslagen.
Tijdlijn Khalid Sab:
2005: Khalid en Sab treden in het huwelijksbootje
2008: Hun eerste dochtertje overlijdt vlak na geboorte (drie maanden te vroeg geboren)
2010: Maart: hun tweede dochtertje werd geboren.
Het stel gaat uit elkaar.
2011: Januari: Hun zoontje wordt geboren.
2012: Scheiding is afgerond
2013: Khalid en Sab maken bekend dat ze gescheiden zijn
Misschien om hun huwelijk te redden? Misschien ging het inderdaad zoals de roddels al voorspelde niet lekker en was de transfer naar Hamburg hun redmiddel? Heb weleens gelezen dat ze daar het gelukkigst zijn geweest als gezin...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt je beter gaan afvragen waarom Raf voor een transfer naar Hamburg gekozen heeft
Dan lag het niet aan mij, ik zag wel dat het hem niet was maar hij deed me er wel gelijk aan denken!!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:22 schreef sherezade het volgende:
Ik dacht eerst dat het die van gtst was Christophe Haddad dat mogelijke nieuwe liefje van Sylvie,ik zag het niet goed op mijn tablet....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?quote:Op donderdag 11 april 2013 15:36 schreef Montelly het volgende:
Ook de reactie van haar naar Sabia, zo van "meh, maakt me niks uit veel geluk, ben eindelijk van hem af"
Ik vraag me sowieso af wat er werkelijk gezegd is.... Inmiddels weten we hoe de bladen werken, dus dan kan het ook zijn dat iemand dat ergens gepost heeft als mogelijke tekst van Sylvie, en dat men het vervolgens als quote gebruikt heeft.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?
Niet iedereen smijt met modder. En ze hebben nog een zoontje.
Ook dat. Het zou me niks verbazen als ze helemaal niks gezegd heeft, of enkel 'ik hou me nu bezig met mijn zoontje'.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me sowieso af wat er werkelijk gezegd is.... Inmiddels weten we hoe de bladen werken, dus dan kan het ook zijn dat iemand dat ergens gepost heeft als mogelijke tekst van Sylvie, en dat men het vervolgens als quote gebruikt heeft.
Dat dus....stel je voor het blijkt serieus te zijn tussen Raffia en er zou een huwelijk komen , dan wordt Saab de nieuwe stiefmoeder en krijgt Damian er in een klap een paar stiefzusjes/broertjes bij...quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je weet dat heel Nederland het te horen krijgt, dan kun je toch niks anders roepen dan dat?
Niet iedereen smijt met modder. En ze hebben nog een zoontje.
Dat nog niet per se. Gewoon dat mama over papa praat in de pers. Ongeacht de inhoud. Ze moeten gewoon geen commentaar geven, en in januari ging ze dat goed af.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:46 schreef sherezade het volgende:
[..]
Dat dus....stel je voor het blijkt serieus te zijn tussen Raffia en er zou een huwelijk komen , dan wordt Saab de nieuwe stiefmoeder en krijgt Damian er in een klap een paar stiefzusjes/broertjes bij...
Hoe raar moet dat zijn voor zo'n manneke dat mama's beste vriendin nu met papa is
Nee, voor je kind is het lekker dat de kranten in minimaal 2 landen een week vol staan met berichten dat je vader je moeder geslagen heeft....quote:Op donderdag 11 april 2013 15:43 schreef sherezade het volgende:
Ja die reactie vind ik ook raar maar dat kan ook maar een politiek correct antwoord naar de buitenwereld toe zijn om zoveel mogelijk voor zichzelf te houden, misschien ook wel voor haar zoontje...voor hem is het natuurlijk ook allemaal niet leuk om alles terug te horen en te lezen...
Van binnen gaat ze misschien kapot van ergernis....
Ik hoop dat hij niet al te veel van die dirt meekrijgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |