Ja, klinkt aannemelijk. Ook zo vreemd vind ik nu die foto' s dat ze met zijn drieen uit eten ging, enkele weken geleden. Zie het al helemaal voor me; stiekem vieselevozen onder tafel, sneaky kusjes geven als Syl naar de wc is..quote:Op donderdag 11 april 2013 09:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij hebben Sab en Raf sylvie pas erg laat geďnformeerd over hun opbloeiende liefde en ziet Sylvie dat als verraad.
Ik denk dat raf en syl elkaar zat waren en redelijk amicaal uit elkaar zijn gegaan..
Sab en syl zijn samen naar Parijs geweest en ik vermoed dat Syl Sab heeft verteld over een nieuwe liefde, waarschijnlijk heeft Sab d;r nieuwe vriend ontmoet daar. Ik denk dat daar de bom gebarsten is.
Sylvie die tegen sab zegt: ik wil je aan iemand voorstellen, mijn nieuwe vriend.
Waarop Sab denkt, ha Sylvie gelukkig met iemand anders dan kan ik ook wel vertellen dat Raf en ik een setje zijn.
Alleen viel dat bij Sylvie niet zo lekker, waarna de hele boel ontplofte
Bron; papieren Telegraafquote:TIENERDOCHTER EN HETE NACHTEN IN HAMBURG
Sabia’s onstuimige verleden…
Lénig zal Sabia Boulahrouz, tot groot plezier van haar nieuwe liefde Rafael van der Vaart, vast nog steeds zijn! De dochter van twee Turkse ouders is geboren en getogen in bruisend Hamburg. De vrijgevochten havenstad met zijn wereldberoemde Reeperbahn, nachtclubs en niet alleen door zeelieden drukbezochte ’Grosse Freiheit’, was al op jonge leeftijd háár terrein.
In alle media werd zij tot dusver afgeschilderd als ’jeansverkoopster.’ En inderdaad, Sabia werkte een tijdje in de Replay-winkel aan de Hamburgse Gänsemarkt. Maar het was niet bij het afrekenen van een nieuwe spijkerbroek dat Khalid Boulahrouz haar leerde kennen.
„Nee, dat verhaal is spannender”, weet een zeldzame ingewijde. „Neem van mij aan dat de spijkerbroekenwinkel alláng gesloten was op het tijdstip dat zij elkaar voor het eerst ontmoetten. Ambitieuze Sabia heeft altijd een bijzonder leven gehad. Saai is haar bestaan nooit geweest. Niet voor niets heeft zij een al bijna volwassen dochter, voor wie de twee kleintjes wel heel late nakomertjes moeten zijn! Want die dochter is nu precies zo oud als Sabia was, zeventien, toen zij voor het eerst zwanger raakte…”
Rafael van der Vaart is door het dolle heen wanneer hij zich, zoals de laatste dagen, met Sabia door Hamburg beweegt. Zichtbaar verliefd en gelukkig doken ze samen opnieuw op in verschillende hotspots van de stad. En ook bij hun beider appartementen verstoppen ze zich bepaald niet. Daar zou overigens ook geen beginnen aan zijn; de hele dag houden zich voor het appartement van Rafael en voor dat van Sabia, fotografen, camerateams en societyreporters op die allemaal hopen op die ene uitspraak van de twee geliefden waarin zij hun geluk van de daken schreeuwen.”
Verzoening
Maar Rafael lijkt nog steeds niet van plan te zijn om de veelbesproken veranderingen in zijn privéleven met de buitenwereld te delen. Alles wat hij er tot nu toe over gezegd heeft, is dat hij zelf ook niet verwacht had verliefd te zullen worden op de beste vriendin van zijn vrouw, die hij zelf ook al zolang kende. Maar het gebeurde ineens. Na ’1000 ontmoetingen’ waarop de vlam niet oversloeg, was het de keer daarop ineens ráák. Met alle gevolgen van dien… Nederland en Duitsland staan al dagen op hun kop door de recente afleveringen van de Van der Vaart-soap. Vooral opmerkelijk: Rafael die zegt niet te verwachten dat Sylvie kwaad is vanwege een ex-echtgenoot die er ineens met haar beste vriendin vandoor gaat. Familieleden die nog rekening hielden met een verzoening, konden die hoop laten varen!
En Sylvie? Eén ding heeft zij in elk geval nog met haar ex en verraderlijke hartsvriendin gemeen: ook zij houdt haar witgepolijste kiezen op elkaar! Sylvie spoedt zich, nadrukkelijk alleen, van afspraak naar afspraak. Van fitnesstrainer naar huis, van huis naar het vliegveld. Vandaag wordt zij in het ruim vierhonderd kilometer zuidelijker gelegen Keulen verwacht, waar morgen weer een nieuwe aflevering van haar tv-show Let’s Dance wordt geproduceerd. De kijkcijfers zullen door het dak gaan. Want heel Duitsland is in de ban van Raf, Sylvie en nu ook Sabia. En zal willen zien wat de twee hebben aangericht bij Sylvie, en of daar tijdens de uitzending iets van te merken is…
Overigens, ook vorige week was Sylvie al op de hoogte van de verrassende wending die haar scheiding zou krijgen. Alleen het grote publiek wist dat toen nog niet. Dat haar grote vertrouwelinge, die zij alle hartsgeheimen vertelde die zij verder met niemand deelde, nú met uitgerekend haar Raf in bed ligt, moet iets verschrikkelijks zijn. Welke verhalen over haarzelf nu ook allemaal de ronde doen…
Morgen in Keulen wacht haar overigens sowieso een bizarre avond. Om middernacht, het tijdstip waar zij sinds de laatste jaarwisseling toch al geen al te beste herinneringen aan beleeft, is zij ook nog eens jarig. Zaterdag wordt zij 35. Alleen. En wie had dat nu kunnen denken op, pakweg, haar 34e verjaardag? Die werd vorig jaar gevierd met veel dure cadeaus en een liefdesverklaring van de man die haar eerder zo vaak zijn liefde bewees. Die in de zwartste en meest onzekere dagen van Sylvies bestaan, tijdens haar ziekte, met haar vocht en haar steunde. Maar diezelfde Rafael heeft zijn hart inmiddels verpand aan een ander…
Restaurantbaas
Sabia was nog maar een meisje toen de kinderbedtijd al niet meer voor haar gold. Zeventien was zij toen ze zwanger werd van de Hamburgse restaurantbaas Milan. Maar niet Sabia, maar hij heeft de afgelopen zeventien jaar de opvoeding van hun dochter voor zijn rekening genomen. Volgens het Duitse tijdschrift Bunte woont de dochter bij haar vader, hoewel haar ouders gedeelde opvoeding toegewezen hebben gekregen.
Dat zij niet volledig zelf voor de kleine zorgde, zal te maken hebben met haar toenmalige, nachtelijke bezigheden. Sabia werkte als gogodanseres in een van de vele nachtclubs in de stad. Volgens sommigen was zij daar ook paaldanseres. Insiders gokken erop dat Sabia haar latere echtgenoot Khalid Boulahrouz daar heeft leren kennen. In een zeldzame bui van openhartigheid heeft die dat zelf wel eens gesuggereerd. Hij viel als een blok voor haar, zoals eerder horecaman Milan deed. Met hem trouwde ze nooit. Maar dat deed ze wél met Jens Thele, een bekende manager uit de Duitse muziekwereld. Het huwelijk dat haar Sabia Boulahrouz maakte, was dus haar twééde. Kort na de geboorte van haar zoontje Daamin (nu 2) moet het huwelijk al op de klippen zijn gelopen. Vorig jaar zou zij een minnaar in Marbella hebben gehad, en moet zij als goede vriendin ook al wat hebben meegekregen van de problemen in het ’droomhuwelijk’ van de Van der Vaartjes…
En dan Sylvie! Hardnekkige geruchten willen dat zij niet helemaal alleen de 35 aantikt, want dat ook zij een nieuwe, oude liefde zou hebben. Het zou weer gaan om een voetballer, een bekende van haar, en bovendien één die in Parijs zou wonen en spelen; daar was Sylvie immers afgelopen weekend, na haar RTL-show, van zaterdag tot maandagavond.
Maar wie is het? De 31-jarige Zlatan Ibrahimovic voldoet aan alle voorwaarden, en die naam werd gisteren dus veel genoemd. Toch lijkt deze ’Bosnische straatvechter uit het Zweedse Malmö’, spelend bij Paris Saint-Germain, nog gelukkig met zijn 42-jarige landgenote Helena Seger. Maar niemand zal er meer van opkijken wanneer dat ook ineens allemaal anders blijkt te zijn. Er zijn echter geen directe aanwijzingen dat Sylvie juist deze oude geliefde, die zij kent uit de tijd dat hij bij Ajax voetbalde, afgelopen weekend heeft opgezocht.
Pikant detail is dat Rafael en Zlatan, die ongeveer tien jaar terug tegelijkertijd in Amsterdam voetbalden, elkaars bloed wel kunnen drinken. In de maar voortdurende scheidingssoap, met zwijgende hoofdrolspelers, zou het een meesterlijke cliffhanger zijn.
Weer een stapje omhoog op de neukladder dusquote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij komt uit een steenrijke familie, heeft op een van de beste universiteiten gestudeerd van de wereld en heeft een soort beeldschermen voor taxi's ontwikkeld waar hij ook nog eens veel geld mee heeft verdiend.
Hij behoord tot de elite van Frankrijk.
Is gewoon echte liefdequote:Op donderdag 11 april 2013 10:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Weer een stapje omhoog op de neukladder dus
quote:Zaakwaarnemer Zlatan overweegt juridische stappen
De zaakwaarnemer van Zlatan Ibrahimovic is woedend over de roddels die ontstaan zijn dat de getrouwde voetballer een relatie zou hebben met Sylvie van der Vaart. Mino Raiola kan er niet om en overweegt nu juridische stappen.
'Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit gehoord heb. Ik reageer nooit op roddels, want er zijn wel belangrijker zaken in het leven. Maar dit kan niet door de beugel. Ik overweeg juridische stappen,' zegt Raiola in het AD. Oud-voetballer Andy van der Meyde, bevriend met Zlatan, beaamt ook dat de roddel uit de lucht gegrepen is. 'Dat is écht bullshit.'
Overigens zou Sylvie volgens de Duitse boulevardkrant Bild niet in Zlatan een nieuwe liefde hebben gevonden. De presentatrice zou een relatie hebben met de 33-jarige Guillaume Zarka, een rijke zakenman uit Parijs. Sylvie zou Guillaume hebben ontmoet tijdens een van haar tripjes naar Parijs, waar ze de afgelopen maanden onder anderen met Sabia Boulahrouz een bezoek aan bracht. Sabia is inmiddels samen met Rafael van der Vaart. Sylvie en Rafael kondigden in januari hun scheiding aan.
Want?quote:Op donderdag 11 april 2013 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeps, dat is het einde van SHO als subforum op FOK!
De Zlatan connectie komt hier vandaan....quote:
O bedoel je het zo, ik snap!quote:Op donderdag 11 april 2013 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Zlatan connectie komt hier vandaan....
De "bronnen" die Evert en Albert hadden waren gewoon wat FOK!-posts, net als destijds met Do en John Ieuwbahnk.
God wat een staaltje journalistiekquote:Op donderdag 11 april 2013 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Zlatan connectie komt hier vandaan....
De "bronnen" die Evert en Albert hadden waren gewoon wat FOK!-posts, net als destijds met Do en John Ieuwbahnk.
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
O bedoel je het zo, ik snap!
Haha ja die Do en John tijd.... Had ik helemaal niets mee te maken![]()
quote:In het fragment vertelt Sabia onder meer over de vriendschap met Sylvie, die nog steeds intact zou zijn.
In de media wordt het allemaal een beetje neergezet alsof Sylvie degene is die bedrogen wordt. Wat is jouw reactie daarop of vind je dat complete onzin?
Sabia: "Dat is complete onzin. Mensen moeten hun eigen oordeel vellen. Toch? Ik bedoel ik kan niet heel Duitsland, heel Nederland en heel Europa beďnvloeden."
Ben je nog met Sylvie bevriend of is dat voorbij ?
Sabia: "Die is niet voorbij."
Zij wenste Raf en Sab al het succes van wereld. Maar zij zou zich op Damian concentreren.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alle aandacht voor je kinderen is zo overrated.
Dat hoefde ze ook niet meer te doen..... had ze allang voor elkaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zij wenste Raf en Sab al het succes van wereld. Maar zij zou zich op Damian concentreren.
Dat had ik gelezen als 'ik ga niet aanpappen met een andere man'.
En wat zit er in die tas??!quote:Op donderdag 11 april 2013 11:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, daar hoorje nou niemand over!!
Hoe moet het met de tas??!!
wat een onzin.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zij wenste Raf en Sab al het succes van wereld. Maar zij zou zich op Damian concentreren.
Dat had ik gelezen als 'ik ga niet aanpappen met een andere man'.
Daar leek het mij idd op, maar toch best apart...quote:Op donderdag 11 april 2013 11:13 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Geeft ze die niet aan een journalist? Gewoon eten ofzo?
Charme-offensief, kijk is hoe aardig ik ben.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Daar leek het mij idd op, maar toch best apart...
Waarom zou ze dat aan hem geven? Mysterieuze wending weerquote:Op donderdag 11 april 2013 11:13 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Geeft ze die niet aan een journalist? Gewoon eten ofzo?
Allebei blondquote:Op donderdag 11 april 2013 11:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Guillaume Zarka en ex Beatrice_Rosen
[ afbeelding ]
Sylvie en zijn ex Beatrice Rosen
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Beatrice_Rosen
Ja wij moeten ook een hapje tonijn met tomaat naar binnen werken tijdens de lunch he.quote:Op donderdag 11 april 2013 11:54 schreef utrecht1970 het volgende:
Jongens we kakken in met dit topic
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze jongen veel beter bij Sylvie passen
Wat is er dan met de Olympische Spelen? Of bedoel je het EK?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit Sabia nog ergens verstopt in de foto's van de Olympische Spelen?
Ik denk dat ze EK bedoeltquote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is er dan met de Olympische Spelen? Of bedoel je het EK?
En wie heeft die foto's gemaakt, als ze gewoon voor het eerst nog in het geheim een weekendje weg zijn? Waar is dat voor nodig?quote:Op donderdag 11 april 2013 11:14 schreef Reismeis het volgende:
Wat ik wel apart vindt is dat nu opeens foto's opduiken met Sylvie en haar nieuwe lover..
Wat iemand anders al zei misschien heeft Sabia de foto's wel gemaakt en gelektquote:Op donderdag 11 april 2013 12:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En wie heeft die foto's gemaakt, als ze gewoon voor het eerst nog in het geheim een weekendje weg zijn? Waar is dat voor nodig?
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat iemand anders al zei misschien heeft Sabia de foto's wel gemaakt en gelekt
Ze is wel met Sylvie in Parijs geweest onlangs...quote:Op donderdag 11 april 2013 12:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Was die ook mee naar het romantische weekendje in Honfleur dan?
Dat is toch duidelijk de haven in Honfleur..... Voor zover ik weet ligt Parijs niet aan zee...quote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze is wel met Sylvie in Parijs geweest onlangs...
Nee voor zover ik weet ook niet... Nou ja weet je... ik heb geen ideequote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk de haven in Honfleur..... Voor zover ik weet ligt Parijs niet aan zee...
In deze gate kan alles.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk de haven in Honfleur..... Voor zover ik weet ligt Parijs niet aan zee...
Ik bedoel de Olympische Spelen.... die waren na het EK, en bij het EK was Sabia er sowieso bij, je vraagt je nu alleen af of ze er voor Khalid of Rafael was.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat is er dan met de Olympische Spelen? Of bedoel je het EK?
quote:Sabia: vriendschap met Sylvie is niet voorbij
De scheiding, de partnerwissel, een kapotte vriendschap en een nieuwe Franse liefde, het zijn de ingrediënten van de soap omtrent Rafael en Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz. In een exclusieve video laat Sabia nu weten dat van een kapotte vriendschap geen sprake is.
In de media werd Sabia de afgelopen dagen neergezet als de vrouw die de man van haar beste vriendin zou hebben afgepakt. Voor de camera laat ze nu weten aan paparazzi dat ze heel gelukkig is met Rafael.
De Telegraaf heeft de beelden in bezit. Sabia zegt dat ze een superrelatie heeft met de ex van Sylvie. Dat de media de blondine als de bedrogen vrouw neerzetten is volgens haar complete onzin. 'Mensen moeten zelf hun oordeel vellen,' voegt ze toe. Op de vraag of de vriendschap tussen haar en de ex-vrouw van Rafael van der Vaart voorbij is, antwoordt ze stelling: nee.
Vervolgens gaat ze niet in op de vraag of haar beste vriendin ook weer liefdesgeluk heeft gevonden. 'Daarover kan ik niks zeggen.' Vandaag werd bekend dat Sylvie sinds een maand zich helemaal happy voelt bij de rijke Franse zakenman Guillaume Zarka. Er is nog niet veel bekend over de prille liefde tussen de twee, ongetwijfeld zullen we over een paar dagen ook hier meer over weten.
Voor je het weet is Jet van Rob de Nijs hier ook weer bij betrokken.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat iemand anders al zei misschien heeft Sabia de foto's wel gemaakt en gelekt
Oh ja, dat klopt volgens mij. Gewoon als toeschouwer bij tennis of zo toch? Oh nee, bij zwemmen dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik bedoel de Olympische Spelen.... die waren na het EK, en bij het EK was Sabia er sowieso bij, je vraagt je nu alleen af of ze er voor Khalid of Rafael was.
Volgens mij woonde Sylvie tijdens de Olympische Spelen nog in Londen, en waren er van die happy family foto's van de vd Vaartjes bij de Olympische Spelen.
Ik vroeg me af of Sabia toen ook regelmatig mee was.... om de foto's te nemen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |