Hij komt uit een steenrijke familie, heeft op een van de beste universiteiten gestudeerd van de wereld en heeft een soort beeldschermen voor taxi's ontwikkeld waar hij ook nog eens veel geld mee heeft verdiend.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie ook: wat een gladjakker.
Maar hij heeft gestudeerd, een bedrijf, loopt marathons, dan heb je wel wat in je mars. En Honfleur is een leuke plek om iemand mee naar toe te nemen. Geen glamour daar in ieder geval.
Ik heb weleens gelezen dat ze in 2008 al goede vriendinnen waren en dat Sylvie en grote steun voor haar is geweest tijdens het verlies van haar kindje.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens mij is Sabia een sluwe vos die het alleen maar op Raf gemunt heeft. De hele tijd al. Je zag Sylvie nooit met haar, dit is iets van misschien het halve jaar. Ze heeft gewoon met Sylvie aangepapt omwille van Raf.
Misschien is het wel zo' n figuur die zijn hele CV bij elkaar liegtquote:Op donderdag 11 april 2013 09:24 schreef Starlie het volgende:
Hmm ik vind die Fransman maar een gladjakker... Hij is niet lelijk hoor maar ik vind hem echt zo'n onbetrouwbare kop hebben.
Ja dat zou kunnen inderdaad! Mijn alarmbellen gaan een beetje rinkelen. Ik zou echt denken als ik Sylvie was; ja leuk allemaal hoor met je lekkere bekkie maar je bent echt "to good to be true"quote:Op donderdag 11 april 2013 09:27 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo' n figuur die zijn hele CV bij elkaar liegtZo' n Rene Vervoorn-verhaal krijg je dan. Maar ik snap goed wat je bedoelt!
Nee idd, dat blijft een beetje moeilijk...quote:Op donderdag 11 april 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waarom dan zo bff-erig met Sabia? Dat past voor mij niet in het plaatje.
quote:do 11 apr 2013, 09:19
'Damián van der Vaart niet de dupe'
AMSTERDAM - Zijn vader gaat met de (voormalig) beste vriendin van zijn moeder en zijn moeder heeft een steenrijke Fransman aan de haak geslagen. Maar met Damián van der Vaart gaat het goed.
De zesjarige zoon van Rafael en Sylvie van der Vaart is niet de dupe van de scheiding. "Het gaat heel goed met hem. De kleine maakt het goed", zegt de vader van Rafael in het AD.
Of Rafael en Sylvie nog goed contact hebben is niet bekend. Zij heeft, zo blijkt donderdag, een nieuwe liefde gevonden in Guillaume.
De voetballer heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, de ex van zijn voormalig Nederlands Elftal-collega Khalid Boulahrouz.
Damián zou tussen het huis van zijn vader en moeder schipperen, die allebei in Hamburg wonen.
Misschien omdat het allemaal al veel langer speelt, en dan heel veel langer (een jaar ofzo), en ze het allemaal wel best vindt?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het wel vreemd dat ze zeggen dat ze denken dat Syl het wel oke vindt. Dan wisten ze het dus niet zeker. Maar ja, aan de andere kant, wat is er nog echt aan deze gate?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien omdat het allemaal al veel langer speelt, en dan heel veel langer (een jaar ofzo), en ze het allemaal wel best vindt?
Als de koek al een tijdje op is, ze ze allebei graag mag, en Sabia geschikt vindt als surrogaat-moeder voor Damian en ondertussen toch fijn kon bouwen aan wat ze wilde, dan is het makkelijker toneelspelen.
Hoelang zat Rafael al in Hamburg terwijl Sylvie nog het gros van de tijd in Londen zat?
Zit Sabia nog ergens verstopt in de foto's van de Olympische Spelen?
Ja daar heb ik inderdaad ook weleens aan gedacht dat Sylvie het wel best vind... En dat het inderdaad al langer speelt allemaal!quote:Op donderdag 11 april 2013 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien omdat het allemaal al veel langer speelt, en dan heel veel langer (een jaar ofzo), en ze het allemaal wel best vindt?
Als de koek al een tijdje op is, ze ze allebei graag mag, en Sabia geschikt vindt als surrogaat-moeder voor Damian en ondertussen toch fijn kon bouwen aan wat ze wilde, dan is het makkelijker toneelspelen.
In dit scenario gunnen ze Syl de zielig-kaart, bedrogen worden door je bff past daar naadloos in natuurlijk. ..quote:Op donderdag 11 april 2013 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep: far-fetched.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef miss_dynastie het volgende:
In dit scenario gunnen ze Syl de zielig-kaart, bedrogen worden door je bff past daar naadloos in natuurlijk. ..
Die vind ik dan weer geloofwaardiger.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:59 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij hebben Sab en Raf sylvie pas erg laat geďnformeerd over hun opbloeiende liefde en ziet Sylvie dat als verraad.
Ik denk dat raf en syl elkaar zat waren en redelijk amicaal uit elkaar zijn gegaan..
Sab en syl zijn samen naar Parijs geweest en ik vermoed dat Syl Sab heeft verteld over een nieuwe liefde, waarschijnlijk heeft Sab d;r nieuwe vriend ontmoet daar. Ik denk dat daar de bom gebarsten is.
Sylvie die tegen sab zegt: ik wil je aan iemand voorstellen, mijn nieuwe vriend.
Waarop Sab denkt, ha Sylvie gelukkig met iemand anders dan kan ik ook wel vertellen dat Raf en ik een setje zijn.
Alleen viel dat bij Sylvie niet zo lekker, waarna de hele boel ontplofte
Alle aandacht voor je kinderen is zo overrated.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:56 schreef Marrije het volgende:
Leuk voor sylvie. Ook leuk voor damian, dat concentreren op hem.
Yepquote:Op donderdag 11 april 2013 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep: far-fetched.
Maar dat is ook het vermakelijke van SHO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |