Wat een onzin.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
dat mogen ze ja, aangezien het hun eigendom is en niet die van jou.
Ze mogen ook niet zomaar bij jou het huis binnen lopen, de tuin ook niet denk ik. Maar vanaf de openbare weg (of een pad dat tot het complex behoort) kijken natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
Zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
Klopt. In samenspraak met de huurder. Niet onaangekondigd en ongevraagd.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Devil010 het volgende:
Check je contract even. Daar staat vast iets in over dat de verhuurder altijd het recht heeft 'zijn eigendom' te betreden, dus huis en tuin, stal, kelder etc.
quote:1 Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Kun je mooi dat contract lekker als een stuk wc-papier gebruiken als dat erin staat.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Devil010 het volgende:
Check je contract even. Daar staat vast iets in over dat de verhuurder altijd het recht heeft 'zijn eigendom' te betreden, dus huis en tuin, stal, kelder etc.
TNX! Gaat dit ook op bij bewust over de schuttng etc kijken?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef Pagan het volgende:
Valt denk ik onder artikel 138 WvS. Erfvredebreuk.
[..]
Nee, slechts over het betreden.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef wwwer het volgende:
[..]
TNX! Gaat dit ook op bij bewust over de schuttng etc kijken?
Nee dan mag je ze de ogen uitsteken....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef wwwer het volgende:
[..]
Dan moet je je schutting maar hoger maken he..?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef wwwer het volgende:
waarom mogen ze dan wel over mijn schutting kijken dat is toch inbreuk op je privacy?
Waarom mag dat wel en binnengluren in mijn huis niet? Dat is toch een op een het zelfde?quote:
Wat een onzin, daar zitten allerlei voorwaarden aan, mag alleen op afspraak en dergelijke.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Devil010 het volgende:
Zolang ze je tuin/erf niet betreden mogen ze ook gewoon je huis inkijken..quote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef wwwer het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en binnengluren in mijn huis niet? Dat is toch een op een het zelfde?
Bron?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat een onzin, daar zitten allerlei voorwaarden aan, mag alleen op afspraak en dergelijke.
Met een max van 2 meter boven straatniveau dan wel....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan moet je je schutting maar hoger maken he..?
Pas maar op dat je buren je niet aanklagen dat je bij hen in de tuin kijkt, als je op de verdieping bent....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef wwwer het volgende:
[..]
Eerste de beste hit op google maar gepakt:quote:
http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3886quote:Uit rechtspraak blijkt dat het best zo kan zijn dat het voor een verhuurder 'noodzakelijk' is om het gehuurde met regelmaat te inspecteren, maar dan zal de verhuurder moeten aantonen waarom hij dat nodig vindt. Kan hij dat niet, dan hoef je daar als huurder niet aan mee te werken. Wel is de verhuurder te allen tijde bevoegd om te proberen in overleg met de huurder(s) afspraken over een 'inspectie' te maken. Als er een noodzaak is voor de verhuurder om op dat op één of meer concrete momenten te doen, dan zal hij dat ook moeten aantonen.
http://www.rechtsbijstand(...)erstoring-woongenot/quote:Wanneer er een geschil ontstaat over het woongenot, dan kan een rechter hierin uitspraak doen. Hierbij worden onder meer de volgende regels aangehouden:
Een verhuurder behoudt altijd het recht op toegang tot de woning. Het is voor de huurder niet toegestaan om de verhuurder de toegang tot de woning te ontzeggen.
Een verhuurder mag niet onaangekondigd een woning betreden. Hij of zij dient altijd aan te bellen of te kloppen en te wachten tot de deur wordt opengedaan.
Een verhuurder mag niet zomaar te pas en te onpas bij de huurder aankloppen. Wanneer een verhuurder de verhuurde woning wil bezoeken dan moet hij of zij daar een duidelijke en goed omschreven reden voor hebben.
Ook voor gemeenschappelijke ruimtes van verschillende huurders gelden privacyregels. Zo mag een verhuurder ook gemeenschappelijke ruimtes niet zonder meer onaangekondigd betreden.
Een verhuurder mag alleen een verhuurde ruimte betreden als hij of zij een rede daarvoor heeft die binnen de zogenaamde verhuurderstaak valt.
Recht op huisvrede...quote:
Dat kan veel leuker... met een bordje op de schutting: KIJK HIER NIET, en dan een orgie van opblaaspoppen in allerlei standjes aan de andere kant bijv...quote:Op woensdag 10 april 2013 13:22 schreef Dagonet het volgende:
Groot bord in de tuin plaatsen met de tekst FLIKKER OP MET JE KUTFOTO.
En dan later bellen om te vragen of je gewonnen hebt.
Dan moet ie een afspraak maken met de huurder en een goede reden hebben..quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef Devil010 het volgende:
"Een verhuurder behoudt altijd het recht op toegang tot de woning.
En een 'tuinwedstrijd' is geen goede reden (vind ik, een rechter zal er nooit uitspraak over gaan doen gok ikquote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan moet ie een afspraak maken met de huurder en een goede reden hebben..
Dat kun je wel in een huur-contract opnemen als verhuurder, maar ook al teken je ervoor als huurder, dan is het nog een loze letter omdat de wet anders bepaalt.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef Devil010 het volgende:
Zomaar even een quote, "Een verhuurder behoudt altijd het recht op toegang tot de woning. Het is voor de huurder niet toegestaan om de verhuurder de toegang tot de woning te ontzeggen."
Toetreden tot de woning zelf ok dat is juridisch vastgelegd, maar de woningbouwvereniging mag echt wel in je tuin kijken hoor, als ze toch het onkruid weghalen in het pad achterlangs of iets dergelijks. Ik noem maar wat. of moeten ze oogkleppen opdoen?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:52 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Dat kun je wel in een huur-contract opnemen als verhuurder, maar ook al teken je ervoor als huurder, dan is het nog een loze letter omdat de wet anders bepaalt.
Wat hebben zij ermee te maken wat er in een tuin groeit van een ander..??quote:Op woensdag 10 april 2013 13:58 schreef Devil010 het volgende:
als ze toch het onkruid weghalen in het pad achterlangs of iets dergelijks
Ja want gesteld zijn op je privacy is tegenwoordig een ziekelijke instelling.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:58 schreef Devil010 het volgende:
Als je niks te verbergen hebt maak je je niet zo druk over dit.
Er bestaat ook nog zoiets van verplicht onderhouden. En niet elke verhuurder is gecharmeerd van een huurder die bewust zijn eigendom verwaarloost, maar goed we dwalen af van het onderwerp.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:02 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat hebben zij ermee te maken wat er in een tuin groeit van een ander..??
De ene houd van bloemen, en de ander van onkruid....
Waar beweer ik dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja want gesteld zijn op je privacy is tegenwoordig een ziekelijke instelling.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets van verplicht onderhouden. En niet elke verhuurder is gecharmeerd van een huurder die bewust zijn eigendom verwaarloost, maar goed we dwalen af van het onderwerp.
Dat denk jij.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Eigendom verwaarlozen..?
Als ik het onkruid laat staan omdat ik het laat uitgroeien tot bomen moet ik dat echt zelf weten... daar heeft niemand iets mee van doen...
Nou kom maar op met je bron dan...quote:
Je impliceert het. Met het "dan heb je blijkbaar wat te verbergen"-credo. Alsof dat de enige reden is waarom TS het niet weet te waarderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:10 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?
Als je als TS zijnde bang bent dat er iemand over je schutting heen kijkt dan heb je wat te verbergen.
Ik vind dit zo'n leuke zinquote:Op woensdag 10 april 2013 12:44 schreef wwwer het volgende:
Mijn inziens mag dit wettelijk gezien niet en handelen ze in strijd met de wet.
Staat gewoon in de algemene voorwaarden van het huurcontract, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 10 april 2013 14:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou kom maar op met je bron dan...
Klopt, het is een vermoeden. Nou aan TS de vraag, geef dan eens de echte reden op.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:13 schreef r_one het volgende:
[..]
Je impliceert het. Met het "dan heb je blijkbaar wat te verbergen"-credo. Alsof dat de enige reden is waarom TS het niet weet te waarderen.
Nou bedankt dat je mijn reactie zo weerlegt met een onderbouwing en feiten.quote:
Dit word er in je bron gezegd:quote:Op woensdag 10 april 2013 14:16 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Staat gewoon in de algemene voorwaarden van het huurcontract, bijvoorbeeld:
http://www.demarken.nl/pages/view/49/bomen-en-tuinenbeleid
Maar nogmaals we dwalen af van het onderwerp van TS.
Ik wil nóg wel een keer herhalen dat 'gesteld zijn op je privacy' evenzeer een legitieme reden is, als je dat nog niet helemaal duidelijk was.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:19 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Nou bedankt dat je mijn reactie zo weerlegt met een onderbouwing en feiten.
Ik ga dit topic terug geven aan TS, die is nu nergens meer te bekennen en het onderwerp waar we nu over discussieren gaat niet meer over de vraag van TS' topic.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit word er in je bron gezegd:
Regelmatig krijgen corporaties klachten over overhangende takken, belemmering van zonlicht, bladeren in de dakgoot, enzovoorts.
Zolang dat niet het geval is, mag je in je tuin planten wat je wilt....
En het stukje over belemmering zonlicht is erg discutabel, volgens mij kun je niet 123 een boom rooien omdat ie nou eenmaal groeit..
Dat ben ik helemaal met je eens. Gelukkig he.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik wil nóg wel een keer herhalen dat 'gesteld zijn op je privacy' evenzeer een legitieme reden is, als je dat nog niet helemaal duidelijk was.
Ja, nú. Fijn hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Gelukkig he.
Er zijn wel een paar extra regels, waarbij je zelfs geen overhangende takken mag snoeien....quote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef Devil010 het volgende:
Een boom mag altijd gerooid worden mits vergunning, tenzij die boom 30 jaar of ouder is (heb geen bron meen me dit te herinneren).
Wat is mis met jouquote:Op woensdag 10 april 2013 14:10 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?
Als je als TS zijnde bang bent dat er iemand over je schutting heen kijkt dan heb je wat te verbergen.
...
Klopt, maar dit heeft geen band meer met het topic van TSquote:Op woensdag 10 april 2013 14:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar extra regels, waarbij je zelfs geen overhangende takken mag snoeien....
Nee maar wel met wat jij in dit topic beweert....quote:Op woensdag 10 april 2013 14:28 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Klopt, maar dit heeft geen band meer met het topic van TS
Faalhaas ken ik jou?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:28 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Wat is mis met jouIk heb liever ook niet dat iemand bij mij in de badkamer staat te kijken hoe ik zit te schijten. Heb ik nu ook wat te verbergen? Faalhaas.
Waar staat ergens dat ik een onwaarheid verkondig.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee maar wel met wat jij in dit topic beweert....![]()
Naast het punt. Ga zo door.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:30 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Faalhaas ken ik jou?
Als je niet wil dat iemand je ziet dan sluit je op, op de zolder met de pc aan op fok! en vergeet vooral niet de gordijnen dicht te doen.
In het halve topic.. oa post 40 en 42..quote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef Devil010 het volgende:
Waar staat ergens dat ik een onwaarheid verkondig.
Zucht,...quote:Op woensdag 10 april 2013 14:45 schreef Snowballed het volgende:
[..]
In het halve topic.. oa post 40 en 42..
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef Devil010 het volgende:
Maar goed, ik reageer niet meer op jullie. Mag jij het laatste woord hebben.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Devil010 het volgende:
Waarschijnlijk ga je nu weer reageren om wéér het laatste woord te hebben.
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Devil010 het volgende:
Waarschijnlijk ga je nu weer reageren om wéér het laatste woord te hebben.
Zal ik je een briefje geven met aan beide zijden ZOZ geschreven..?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zal ik je een briefje geven met aan beide zijden ZOZ geschreven..?
Waar staat ergens dat ik een onwaarheid verkondig.
Je vraag heb ik al eerder beantwoord... Maar nee ik heb niks te verbergen als ze even aanbellen mogen ze zo met me meelopen door mijn huis de tuin in geen enkel probleem mee. Wat mijn probleem is dat het zo stiekem moet, door een wedstrijd etc etc etc..... Je moet vrij zijn om je tuin zo te houden als je dit zelf wil. Geeft dit geen problemen voor anderen dan klaar. Het begrip leefbare wijk is voor iedereen anders. Mijn tuin ziet er gewoon verzorgd uit, maar het is mijn tuin en mijn keus hoe mijn tuin er uit ziet. Er staat gaan onkruid of andere troep. Als ik een Koophuis hebt en de bank komt met zo'n wedstrijd dan is dat toch net zo belachelijk???quote:Op woensdag 10 april 2013 13:50 schreef Devil010 het volgende:
Klaag meteen google en MS Bing maps even aan dan, zij hebben ook ongevraagd foto's gemaakt van je tuin.
Oh en als je toch bezig bent, klaag google streetview meteen aan, die hebben foto's gemaakt van de voortuin en voorgevel.
Ik blijf erbij TS heeft iets te verbergen en is daardoor sceptisch over "gluren" over de schutting.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef wwwer het volgende:
[..]
Je vraag heb ik al eerder beantwoord... Maar nee ik heb niks te verbergen als ze even aanbellen mogen ze zo met me meelopen door mijn huis de tuin in geen enkel probleem mee. Wat mijn probleem is dat het zo stiekem moet, door een wedstrijd etc etc etc..... Je moet vrij zijn om je tuin zo te houden als je dit zelf wil. Geeft dit geen problemen voor anderen dan klaar. Het begrip leefbare wijk is voor iedereen anders. Mijn tuin ziet er gewoon verzorgd uit, maar het is mijn tuin en mijn keus hoe mijn tuin er uit ziet. Er staat gaan onkruid of andere troep. Als ik een Koophuis hebt en de bank komt met zo'n wedstrijd dan is dat toch net zo belachelijk???
Maar goed, ik weet het antwoord ik stel me gewoon aanTNX voor de zelfreflexie..
Bestaan er ook FOKkers die dat niet zijn dan..?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, jullie zijn allebei treurig. En ik nu ook.
Jouw reactie is evenwel even zo treurig zo niet treuriger.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, jullie zijn allebei treurig. En ik nu ook.
Dat zei ik toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:32 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jouw reactie is evenwel even zo treurig zo niet treuriger.
HEE GVD....!!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:32 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Jouw reactie is evenwel even zo treurig zo niet treuriger.
Welkom op fok!
Waarom laat je de wbv niet beleefd weten wat je hierboven zegt?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef wwwer het volgende:
[..]
Je vraag heb ik al eerder beantwoord... Maar nee ik heb niks te verbergen als ze even aanbellen mogen ze zo met me meelopen door mijn huis de tuin in geen enkel probleem mee. Wat mijn probleem is dat het zo stiekem moet, door een wedstrijd etc etc etc..... Je moet vrij zijn om je tuin zo te houden als je dit zelf wil. Geeft dit geen problemen voor anderen dan klaar. Het begrip leefbare wijk is voor iedereen anders. Mijn tuin ziet er gewoon verzorgd uit, maar het is mijn tuin en mijn keus hoe mijn tuin er uit ziet. Er staat gaan onkruid of andere troep. Als ik een Koophuis hebt en de bank komt met zo'n wedstrijd dan is dat toch net zo belachelijk???
Maar goed, ik weet het antwoord ik stel me gewoon aanTNX voor de zelfreflexie..
Omdat het vanzelfsprekend is.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom laat je de wbv niet beleefd weten wat je hierboven zegt?
Omdat wat vanzelfsprekend is? Dat hij er bezwaar tegen heeft?quote:
Nou kom maar langs.. ik geef je wel gereedschap... mijn tuin is 5000M2quote:Op woensdag 10 april 2013 17:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zou willen dat er meer controle was, al moet dat klinkklare onzin zijn feitelijk, niet enkel bij huurhuizen maar ook bij koopwoningen. Ik als ultieme tuindoos heb altijd mijn niet bepaald kleine tuin als gelikt er uitzien, elke m2 is netjes, altijd, voor mezelf uiteraard maar in een klein straatje zijn er sinds een paar jaar mensen die werkelijk geen flikker uitvoeren in hun tuin en dus dat hele kleine, ooit zo mooie straatje totaal verpesten. Een overbuurman had daar last van toen zijn huis te koop stond want zijn buren lieten de hele mikmak gewoon overwoekeren (en hebben al in geen 15 jaar het huis een schilderbeurt gegeven, geld zat maar te laks.Dus raakte die buurman zijn huis met moeite kwijt, alleen vanwege die buren.
En dan heb ik het niet over de tuininrichting maar simpelweg het weghalen van onkruid en het voorkomen van overwoekering van jouw onkruid naar je buren van toe welke wél secuur zijn op hun tuin.
Steeds meer mensen worden aso's, huur of koop maar één ding is nog steeds een waarheid: onderhoud is béhoud en niemand blieft de zooi van zijn buren.
Ik zeg gewoon: heb je een huis met een tuin dat hoor je die netjes te houden. Huur of koop is in deze niet van belang. Ben je te belabberd af en toe je onkruid weg te halen en de boel netjes te houden dan ga je maar lekker op een flatje zitten.
We hebben het hier over het feit dat jij wel even bepaald wat mooi is of "hoe het hoort" volgens jou...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou zeg, hou je paarden ff binnen![]()
Dat jij 5000 m2 hebt gun ik je van harte, joepie, wat een hulden aan jou maar we hebben het hier niet over een half landgoed maar over een gemiddelde tuin in het Koninkrijk der Nederlanden hoor. En de meeste huurders dus een formaat postzegel, zeker in die Vinex-draken. Daar ga je hartstikke dood aan om dat onkruidvrij te houden
Je overdrijft. Het gaat niet over wat mooi is of niet, maar onkruid dat de spuigaten uit komt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
We hebben het hier over het feit dat jij wel even bepaald wat mooi is of "hoe het hoort"volgens jou...
Dat jij zo kortzichtig bent om niet in te zien dat er nog meer in het leven is dan een tuin bijhouden, kan ik niet helpen...
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je overdrijft. Het gaat niet over wat mooi is of niet, maar onkruid dat de spuigaten uit komt.
Ze hebben het van tevoren aangekondigd dus wat is er zo stiekem aan?quote:Op woensdag 10 april 2013 15:02 schreef wwwer het volgende:
Wat mijn probleem is dat het zo stiekem moet, door een wedstrijd etc etc etc.....
Je hebt het oa over koophuizen waar je over klaagt... Koop het huis en doe het lekker op jouw manier... of ga zo wonen dat je geen last hebt van de tuin van een ander...quote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
Nou, veel plezier met je landgoed. Nogmaals: dat is heel wat anders dat een postzegel waar de buren last hebben van non-onderhoud dus waarom jij je druk maakt om mijn post is me een compleet en volkomen raadsel. En je totale agressie jegens mij eveneens.
Wie heeft het over 5000 m2 wat je tot in de puntjes bij moet houden? Nou, ik iig niet![]()
Jij egotripper met een klein inlevingsvermogen, bovendien is het mijn huis, koophuis dus........maar jouw reactie doet mij dusquote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je hebt het over koophuizen waar je over klaagt... Koop het huis en doe het lekker op jouw manier... of ga zo wonen dat je geen last hebt van de tuin van een ander...
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:56 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Jij egotripper met een klein inlevingsvermogen........dat doet mij dus
Dat je eerst aanbelt als je iemands tuin wilt zien, ook voor een wedstrijd. En dat je niet automatisch gedwongen wordt mee te spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat wat vanzelfsprekend is? Dat hij er bezwaar tegen heeft?
Nou, kennelijk is dat niet duidelijk. Ik zou het kenbaar maken bij de wbv.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat je eerst aanbelt als je iemands tuin wilt zien, ook voor een wedstrijd. En dat je niet automatisch gedwongen wordt mee te spelen.
Ik spuit nooit iets dood, dus daar zit je al abuis met je aannames.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij zou dit wss doodspuiten..
Ik zou enkel dat vodje opruimen...
Onkruid wat de spuigaten uitkomt staat mn tuin vol mee... er bloeit altijd wel iets...
Alsof jij niet fout zit met je beweringen over overdrijven....quote:Op woensdag 10 april 2013 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik spuit nooit iets dood, dus daar zit je al abuis met je aannames.
Kun je doen. Je kan ze ook direct afschrijven als een onbeschofte bende en een andere woonruimte gaan zoeken. Of ze gewoon direct aanklagen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, kennelijk is dat niet duidelijk. Ik zou het kenbaar maken bij de wbv.
Dat gaat wat ver. Ik denk dat TS er maar een topic moet openen op een forum. Kan hij zijn frustratie een beetje kwijt.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:24 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Kun je doen. Je kan ze ook direct afschrijven als een onbeschofte bende en een andere woonruimte gaan zoeken. Of ze gewoon direct aanklagen.
Heb 3 w's geen 2....quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef Sandyman het volgende:
Hey TS, je doet je naam wel eer aan hoor, als je je over zulke dingen drukt gaat maken...
Ik zocht eigenlijk meer naar de juridische waarheden.... Daarom staat het ook in WGR en niet in ONZ =: )quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. Ik denk dat TS er maar een topic moet openen op een forum. Kan hij zijn frustratie een beetje kwijt.
Waarom wil je dan weten hoe het juridisch zit? Alleen interesse of wil je ermee in actie komen tegen dit gebeuren?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:11 schreef wwwer het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk meer naar de juridische waarheden.... Daarom staat het ook in WGR en niet in ONZ =: )
Het ik doe het lief en onschuldig heb ik vorig jaar al gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 20:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom wil je dan weten hoe het juridisch zit? Alleen interesse of wil je ermee in actie komen tegen dit gebeuren?
Zij zeggen: leuk, wedstrijd. Jij denkt: bah, achterbakse manier van controle. Je hebt een punt. Confronteer ze ermee en wacht af. Misschien schrikken ze wel dat je het zo opvat. Of zeggen ze dat ze jouw tuin op je verzoek zullen overslaan.
Met wetsartikelen zwaaien kan altijd nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |