Wat een onzin.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
dat mogen ze ja, aangezien het hun eigendom is en niet die van jou.
Ze mogen ook niet zomaar bij jou het huis binnen lopen, de tuin ook niet denk ik. Maar vanaf de openbare weg (of een pad dat tot het complex behoort) kijken natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
Zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
Klopt. In samenspraak met de huurder. Niet onaangekondigd en ongevraagd.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef nuget het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Devil010 het volgende:
Check je contract even. Daar staat vast iets in over dat de verhuurder altijd het recht heeft 'zijn eigendom' te betreden, dus huis en tuin, stal, kelder etc.
quote:1 Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
Kun je mooi dat contract lekker als een stuk wc-papier gebruiken als dat erin staat.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Devil010 het volgende:
Check je contract even. Daar staat vast iets in over dat de verhuurder altijd het recht heeft 'zijn eigendom' te betreden, dus huis en tuin, stal, kelder etc.
TNX! Gaat dit ook op bij bewust over de schuttng etc kijken?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:00 schreef Pagan het volgende:
Valt denk ik onder artikel 138 WvS. Erfvredebreuk.
[..]
Nee, slechts over het betreden.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef wwwer het volgende:
[..]
TNX! Gaat dit ook op bij bewust over de schuttng etc kijken?
Nee dan mag je ze de ogen uitsteken....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef wwwer het volgende:
[..]
Dan moet je je schutting maar hoger maken he..?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef wwwer het volgende:
waarom mogen ze dan wel over mijn schutting kijken dat is toch inbreuk op je privacy?
Waarom mag dat wel en binnengluren in mijn huis niet? Dat is toch een op een het zelfde?quote:
Wat een onzin, daar zitten allerlei voorwaarden aan, mag alleen op afspraak en dergelijke.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:57 schreef Devil010 het volgende:
Zolang ze je tuin/erf niet betreden mogen ze ook gewoon je huis inkijken..quote:Op woensdag 10 april 2013 13:09 schreef wwwer het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel en binnengluren in mijn huis niet? Dat is toch een op een het zelfde?
Bron?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Wat een onzin, daar zitten allerlei voorwaarden aan, mag alleen op afspraak en dergelijke.
Met een max van 2 meter boven straatniveau dan wel....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dan moet je je schutting maar hoger maken he..?
Pas maar op dat je buren je niet aanklagen dat je bij hen in de tuin kijkt, als je op de verdieping bent....quote:Op woensdag 10 april 2013 13:05 schreef wwwer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |