SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet?quote:
School hartstikke belangrijk hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huh? Waarom is de weerwolfmeet afgeschaft?
Oh en ik kom jullie lastig vallen want ik moet voor school bezig zijn.Hai!
Muhahaha bleek niet te kunnen op die dag. Dus kon het daar niet gehouden worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
I know, daarom zit ik ook niet meer gezellig te doen met huisgenoten. Maar ik heb geen zihin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
School hartstikke belangrijk hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Maar evengoed wees welkom hier!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Was je gekomen dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Muhahaha bleek niet te kunnen op die dag. Dus kon het daar niet gehouden worden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen klaarkom grapjes maken he?
Waar zie je me voor aan? Pfffquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu geen klaarkom grapjes maken he?
quote:
ja he, hij ziet toch geen klap zonder lenzen???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag, meneertje.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ja he, hij ziet toch geen klap zonder lenzen???Ik ga wel zwijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
NEEEEEE.quote:
WAAAAR?????....quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NEEEEEE.
EEN VOETBALFAN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nee, nu voel ik me een debielquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu nog meer oude man dan normaal?![]()
Succes
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
VINNIE< HEB JE JE LENZEN AL UIT? KUN JE DIT LE_ZEN?Ja want ik heb m'n bril opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga nooit voor het voetbal....alleen om te rellen...quote:
Kijk menschen... DAS ...pas een ekte supporter!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor het voetbal....alleen om te rellen...
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, nu voel ik me een debiel
[..]
Ja want ik heb m'n bril op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk menschen... DAS ...pas een ekte supporter!
Nee, mag niet. Van het weekend nog geblowd, dus voorlopig even niet.quote:
Wat heb je getraind? Biceps?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera, de laatste week eindelijk echt met die halters gewerkt trouwens.
Jammer ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga nooit voor het voetbal....alleen om te rellen...
Ik heb ...nee wacht, ik heb afgelopen weekend WEL geblowd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Van het weekend nog geblowd, dus voorlopig even niet.
Sterke bottenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Kerel je moet blij zijn, met jouw bouw is het een wonder dat je niet in tweeën bent geknapt!
Jij moet echt niet blowen en FOK!kenquote:
Was een grapje hoor....quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterke botten
[..]
Jij moet echt niet blowen en FOK!ken
Thanks, slaap lekker en beterschapquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga een poging doen om te slapen![]()
Vin, succes en ik hoop dat je morgen niet teveel pijn hebt
Daarom blow ik niet teveel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ...nee wacht, ik heb afgelopen weekend WEL geblowd!
Dang!![]()
Vurgeetuh!
Kun je dat zo goed zien, ja?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat alleen mijn triceps iets is gegroeid.
Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen, maar op mij heeft het nooit effect gehad.quote:
Ik be zoooo gevoelig voor wiet he!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik het gewoon nog eens proberen, maar op mij heeft het nooit effect gehad.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar een poging doen om te gaan slapen.
Heb je de schrik nog in je lijf zitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar een poging doen om te gaan slapen.
ALDOOOOO!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je de schrik nog in je lijf zitten?
Wat een smakker vent! Veel sterkte!
sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje vermoeiend zo.![]()
Moet ik teruglezen? Of voelt iemand zich geroepen om kort toe te lichten wat er met Vinniiee is gebeurd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Motorongeluk, hij is er goed vanaf gekomen (maar z'n motor nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet ik teruglezen? Of voelt iemand zich geroepen om kort toe te lichten wat er met Vinniiee is gebeurd?
Doe ik straks wel, nu effe wat anders luisterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja ik zoek wel een ander nummer
Nee ik ga toch nog even doorzoeken!![]()
quote:
Thanks. Valt mee, morgen zal ik kapot gaan van de spierpijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Motorongeluk, hij is er goed vanaf gekomen (maar z'n motor niet)
Prodigy.... ik luister vaker naar Jerichoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
GENIAAL!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Is een lekker rustig nummertje
Aphex Twin heeft best wel gare muziek ghemaakt, maar wel lekker als je geblowd hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Prodigy.... ik luister vaker naar Jericho
Aphex Twin... ja klopt... klinkt niet slecht
Ik blow niet...quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aphex Twin heeft best wel gare muziek ghemaakt, maar wel lekker als je geblowd hebt
Contacten hebben is zo handig!!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik blow niet...ik ken t omdat een kennis van mij fan is
I agreequote:Op dinsdag 9 april 2013 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Contacten hebben is zo handig!!!!!![]()
Ik heb er alleen niet zo veel. Das een nadeel, maar gelijk ook een voordeel...denk ikquote:
Ben je lekker snel mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AlbinoBambi!![]()
![]()
Hoe is het met de mooiste van fok!?![]()
Zal ik er 1tje voor jou rollen?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Gezocht! Klein mannetje dat altijd een zakje zand bij zich heeft. Luistert naar de naam Klaas Vaak.
Goed om te horen!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben je lekker snel mee.![]()
Nu moe, vandaar dat ik ga slapen. Verder goed, maar druk met school en een sociaal leven enzo.
Hehe, ga je ineens hosselen koffie?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
AlbinoBambi!![]()
![]()
Hoe is het met de mooiste van fok!?![]()
Nou wel prima ik ben over mijn slaap heen en 630 de wekker.quote:
Ow scheissequote:Op woensdag 10 april 2013 00:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nou wel prima ik ben over mijn slaap heen en 630 de wekker.
Hosselen op fok? Neeeeh, kennie!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ga je ineens hosselen koffie?
Ik lig al. Ik lig al 2 uurquote:Op woensdag 10 april 2013 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow scheisse
Beter ga je gauw naar bed, misschien lukt het slapen gaan alsnog?
Ik ga er ook zo in
Zegt mijn opa ook altijdquote:Op woensdag 10 april 2013 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik ben een jaartje dichter bij de dood
Ik zit muziek te luisteren! Echt vrolijke muziek!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik was even bezig met iets anders
Wat dan?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik was even bezig met iets anders
ik bleef hardnekkig doorspammen, nog hardnekkiger dan een teekquote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef Faxie het volgende:
Aphex?
Grappig, als ik die links post reageert nooit iemand
Je zal Wisp ook wel leuk vinden. En Bogdan Racynski misschien ook wel. En uZig. En The Flashbulb. Beefcake, Squarepusher...quote:Op woensdag 10 april 2013 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik bleef hardnekkig doorspammen, nog hardnekkiger dan een teek
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat spreekt boekdelen. Vuigaard.
Effe dit naar mezelf PMenquote:Op woensdag 10 april 2013 00:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zal Wisp ook wel leuk vinden. En Bogdan Racynski misschien ook wel. En uZig. En The Flashbulb. Beefcake, Squarepusher...
Lol
LANparty?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met het vieren van mijn verjaardag!![]()
Volgend jaar gaan we landelijk!
Ik heb je in de gaten meneertje.quote:
Ik luister vooral in dat genre...quote:
Kilometers kabels door het land!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LANparty?
[..]
Ik heb je in de gaten meneertje.
Ik houd wel van dat speelse. Hou wel van melodieuzere muziekquote:Op woensdag 10 april 2013 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister vooral in dat genre...
Autechre is favoriet, maar die kunnen heel experimenteel zijn. Sowieso is Aphex z'n stijl speelser en organischer.
Zie je straks weer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2013 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je straks weer!Wekker gaat over 5.5 uur top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ik luister vanalles. Alleen een afkeer voor oppervlakkige dingen. Daar valt veel pop, rock, dance en hiphop onder.... D'r blijft nog wel een heleboel over in ieder geval.quote:Op woensdag 10 april 2013 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd wel van dat speelse. Hou wel van melodieuzere muziek
En soms heel duistere harde muziek!![]()
Die ken ik nog wel jaquote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wizards of the sonic is ook wel een lekker nummer (de remix dan, het origineel was vrij bagger).
Jeugdherinneringen
Ik luister bijna alleen nog maar 'populaire' liedjes als ik me nostalgisch voel...zoals nuquote:Op woensdag 10 april 2013 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik luister vanalles. Alleen een afkeer voor oppervlakkige dingen. Daar valt veel pop, rock, dance en hiphop onder.... D'r blijft nog wel een heleboel over in ieder geval.
Ik had in GW een elementalist die zo heettequote:
Lol, ja jeugdsentiment mag een uitzondering vormenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik luister bijna alleen nog maar 'populaire' liedjes als ik me nostalgisch voel...zoals nu
Dan luister ik muziek die ik vroeger ook draaide...eventjes dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dan. Was 1 van de 1e bekende housetracks (voor mij dan)
Ik vond hem geweldig! (op die paar discostukjes na dan)
Ja die stond op een Rave Parade CD. Weet even niet meer welk deel...quote:Op woensdag 10 april 2013 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had in GW een elementalist die zo heette
(Maar dan zonder die 1e s)
Edit:Wauw, dat je die kent!![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 01:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammer van de remake... deze hoor je nooit meer nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dan. Was 1 van de 1e bekende housetracks (voor mij dan)
Ik vond hem geweldig! (op die paar discostukjes na dan)
Die remake vond ik helemaal niks, nog slapper dan slappe oude magnetrontheequote:Op woensdag 10 april 2013 01:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jammer van de remake... deze hoor je nooit meer nu...
Sowieso de prut die ze tegenwoordig house durven te noemenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die remake vond ik helemaal niks, nog slapper dan slappe oude magnetronthee
Ja, er zit bijna nooit wat goeds tussenquote:Op woensdag 10 april 2013 01:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sowieso de prut die ze tegenwoordig house durven te noemen
De hele constructie van de beat en melodieen heeft vaak weinig met house te maken. Waar is de swing, funk en soul gebleven?quote:Op woensdag 10 april 2013 01:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, er zit bijna nooit wat goeds tussen
Af en toe, heel af en toe...zit er wel iets tussen met een lekker deuntje, maar das maar een snickers i.v.m. een goddelijk 5 gangen diner
Vrij vandaag?quote:
Gister wel vrij, vandaag vrij van mijn ene werk maar moet wel naar den haag rijden en daar mn andere werk doen. Maar zie wel familie en gewoon lekker ff die auto weer laten werken!quote:
Wel aan het werk gewoon?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LoLa![]()
![]()
Ik was net alweer aan het typen met rechtsM'n hand maar even in mitella houding gelegd
Geef maar goed rustquote:Op woensdag 10 april 2013 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LoLa![]()
![]()
Ik was net alweer aan het typen met rechtsM'n hand maar even in mitella houding gelegd
Ik ben ziehiekquote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ben thuis gebleven.
Hoe is het hier?
Doe ikquote:
Oh noesquote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ziehiek![]()
Ik wil niet ziek zijn
Beterschapquote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ziehiek![]()
Ik wil niet ziek zijn
Moet ik het nummer van de ANWB alvast even geven?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gister wel vrij, vandaag vrij van mijn ene werk maar moet wel naar den haag rijden en daar mn andere werk doen. Maar zie wel familie en gewoon lekker ff die auto weer laten werken!
Dat hoeft toch niet? Er staan toch van die gele palen langs de wegquote:Op woensdag 10 april 2013 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ik het nummer van de ANWB alvast even geven?
Wat denk je zelf, je bent sowieso een debiel als je het überhaupt voorstelt wanneer je weet dat ze een vriend heeft. Echt een lage actie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he. Jij helemaal in tranen omdat ze liever op de bank lag.
Breek ze broederquote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, je bent sowieso een debiel als je het überhaupt voorstelt wanneer je weet dat ze een vriend heeft. Echt een lage actie.
Nouja ik vind dat niet normaal eerlijk gezegd.quote:
Dit, ja. Echt zwaar kansloos.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat niet normaal eerlijk gezegd.
Ik stelde het niet voor... ik zei dat ik ging slapen op de beschikbare plek. Bank of bed boeide me niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, je bent sowieso een debiel als je het überhaupt voorstelt wanneer je weet dat ze een vriend heeft. Echt een lage actie.
Volgens mij gaat dit niet over jouquote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stelde het niet voor... ik zei dat ik ging slapen op de beschikbare plek. Bank of bed boeide me niet.
Hij quote mij, niet gek dat ik me voel aangesproken zeker aangezien het feit dat ik daar ook bij was.quote:
oh je gashand is het... dat is kut man! (handvat draaien is lastiger voor de pols dan een hendel aantrekkenquote:
ook? ik werk al vanaf 8 uur hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Very good
Ben ook net wakker
Jawel, kan 'm al wat meer bewegenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mogguh middag Vinnie
Pols al wat beter?
Dat wil allebei nog niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
oh je gashand is het... dat is kut man! (handvat draaien is lastiger voor de pols dan een hendel aantrekken)
ik ben er ook nog maar net, moest hard werkenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo!
Ben er nog maar net, kon vandaag uitslapen
Mwoa, dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
logisch ook.. maar die ene zou je eerder zonder pijn kunnen doen
koppelen is je vingers strekken en weer terugtrekken.... gasgeven is daadwerkelijk je pols buigen.... (ik spreek uit ervaringquote:
Ja goh, maar koppelen is niet zo zwaar als remmenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
koppelen is je vingers strekken en weer terugtrekken.... gasgeven is daadwerkelijk je pols buigen.... (ik spreek uit ervaring)
remmen alleen nog met de voetquote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goh, maar koppelen is niet zo zwaar als remmen
Tenzij je Ducati oid rijdt
Mja, moet ik eerst een motor kopenquote:
quote:Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen.
Dokter: "Wat is er gebeurd?"
Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen."
Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen. Als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens als mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!"
Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen.
Dokter: "Wat is er gebeurd?"
Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen."
Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen. Als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens als mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!"
Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
* Huppelmuts gaat weer een poging tot slapen doen
eerst de verzekering maar ff afwachtenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, moet ik eerst een motor kopen
Het liefst eentje die in de schuur past, anders moet ik de tuin nog gaan verbouwen ook
Dat gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
eerst de verzekering maar ff afwachten
simonly pakken en los een toestel kopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Myraela het volgende:
Wat is een telefoon en een abonnement uitzoeken lastig. Achterlijke prijzen.
Dat kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
simonly pakken en los een toestel kopen.
is toch simpel.... wit of zwart.... hoeveel opslagruimte.... en wat wil je bijbetalen!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Myraela het volgende:
Wat is een telefoon en een abonnement uitzoeken lastig. Achterlijke prijzen.
Ik wil een iPhone 5.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
simpele nokia heb je al voor 20 euro hoor
Mijn oude heeft zijn beste tijd nu wel gehad.quote:
Ik heb hem met toestellease nu voor 38.50 per maand gevonden.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan reken maar op zo'n 55 euro per maand.
En dan heb je met pech nog toestellease ook.
Daar moet je nooit voor tekenen imo.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan reken maar op zo'n 55 euro per maand.
En dan heb je met pech nog toestellease ook.
Maar dan heb je de allerlaagste bundel ofzoquote:Op woensdag 10 april 2013 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn oud heeft zijn beste tijd nu wel gehad.
[..]
Ik heb hem met toestellease nu voor 38.50 per maand gevonden.Volgens mij is dat wel de goedkoopste.
Mee eens, de meest waardeloze constructie ever.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar moet je nooit voor tekenen imo.
Dat kan ik dus niet vinden. Het is allemaal zo chaotisch. Er zit 500mb internet bij, maar volgens mij moet ik er dan apart nog eens een bel/sms bundel bij nemen. Alleen dat is toch niets logisch, er moet in de basis toch ook al iets van bel/sms bij zo'n bundel zitten?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan heb je de allerlaagste bundel ofzo
nee dusquote:Op woensdag 10 april 2013 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet vinden. Het is allemaal zo chaotisch. Er zit 500mb internet bij, maar volgens mij moet ik er dan apart nog eens een bel/sms bundel bij nemen. Alleen dat is toch niets logisch, er moet in de basis toch ook al iets van bel/sms bij zo'n bundel zitten?
Ik snap serieus niet dat mensen daarvoor tekenen... doe het niet, dan verdwijnt het vanzelf weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens, de meest waardeloze constructie ever.
Zowel voor de klant als voor de winkel.
Is alleen goed voor de providers.
Het principe is ook niet heel verkeerd, maar het gaat om de andere voorwaarden.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zie mezelf toch maar maximaal 2 jaar met dezelfde telefoon doen. Daarna wil ik wel weer een nieuwe. Een heel toestel nu in 1 keer betalen kan ik niet. Waarom dan maandelijks nog eens meer betalen en vervolgens toch een nieuwe telefoon over 2 maanden nemen?
Ik zit nu zo te denken, als mijn abo afloopt gewoon een sim only te pakken. Toestel werkt nog prima in mijn optiek. Nieuwe rom erop tieven en doorgaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zie mezelf toch maar maximaal 2 jaar met dezelfde telefoon doen. Daarna wil ik wel weer een nieuwe. Een heel toestel nu in 1 keer betalen kan ik niet. Waarom dan maandelijks nog eens meer betalen en vervolgens toch een nieuwe telefoon over 2 maanden nemen?
Hier: https://www.studentmobiel(...)1155#bestelformulierquote:
Daar maak ik me met een iphone niet erg veel zorgen over. En de voorwaarden zijn ook niet enorm streng, je moet er nog mee kunnen bellen las ik, dat zal toch wel moeten lukken.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het principe is ook niet heel verkeerd, maar het gaat om de andere voorwaarden.
Als jij je toestel sloopt mag je na die 2 jaar dus gewoon nog een bedrag aftikken.
Bij de Hi zit inderdaad nog geen belbundel.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier: https://www.studentmobiel(...)1155#bestelformulier
Maar als er nog eens een bundel bij komt, dan neem ik eerder deze, dan zit ik op 44 euro. En daar kan ik niets vinden over lease.
https://www.studentmobiel(...)_id=1155&sms=&voice=
1 keer laten vallen en je hebt een barst in je scherm.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar maak ik me met een iphone niet erg veel zorgen over. En de voorwaarden zijn ook niet enorm streng, je moet er nog mee kunnen bellen las ik, dat zal toch wel moeten lukken.
Mijn huidige iPhone is al 4 jaar oud ofzo. Nog nooit iets aan mijn scherm gehad. En ik ben alles behalve voorzichtig met mijn telefoon nu.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 keer laten vallen en je hebt een barst in je scherm.
Als je met politie niet kan slapen is het maar goed dat je hier niet woont. Laatst was er een straat achter ons weer iemand doodgeschoten.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Grrr politie met sirene door de straat![]()
Ik geef het op, ik slaap wel als ik dood ben
Normaal word ik er niet wakker van of ik word half wakker en slaap gewoon weer verder.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je met politie niet kan slapen is het maar goed dat je hier niet woont. Laatst was er een straat achter ons weer iemand doodgeschoten.
Zijn ze ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:43 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik niet eens zo kieskeurig met telefoons hoor. Zou ook best een iets ouder model willen, maar vind de prijsverschillen tussen een iphone 4s of een iphone 5 zo klein.
Ja, ik hoor mensen wel eens klagen over de prijzen van iPhones. Maar als ik kijk zie ik de abonnement van andere telefoons net zo duur zo niet duurder. Alleen die zijn over 2 jaar voor mijn gevoel wel eerder minder waard.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ze ook.
En er is niks mis met een iPhone 5.
xperia z is net zo duur.
Ten tijde van de 3gs en de 4 waren ze ook veel te duur, mede doordat t-mobile toen het alleenrecht had.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik hoor mensen wel eens klagen over de prijzen van iPhones. Maar als ik kijk zie ik de abonnement van andere telefoons net zo duur zo niet duurder. Alleen die zijn over 2 jaar voor mijn gevoel wel eerder minder waard.
misschien heb ik binnenkort wel iets voor jequote:Op woensdag 10 april 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ook toe aan een nieuwe telefoon
Laat maar weten danquote:Op woensdag 10 april 2013 13:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
misschien heb ik binnenkort wel iets voor je
Mijn abonnement verloopt begin mei. Dus die moet ik vandaag even gaan afbellen, want bij T-mobile wil ik niet meer zitten. Ik zag dat je bij studentenmobiel gewoon express transport kan doen, dan zou ik hem de volgende dag al hebben? Kan dat? En is die dan ook meteen aangesloten en alles?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ten tijde van de 3gs en de 4 waren ze ook veel te duur, mede doordat t-mobile toen het alleenrecht had.
Nu scheelt het niks meer.
Zijn gewoon fijne toestellen.
Ik hoop mijn 5 volgende maand te krijgen.
Je wil met nummerbehoud neem ik aan?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn abonnement verloopt begin mei. Dus die moet ik vandaag even gaan afbellen, want bij T-mobile wil ik niet meer zitten. Ik zag dat je bij studentenmobiel gewoon express transport kan doen, dan zou ik hem de volgende dag al hebben? Kan dat? En is die dan ook meteen aangesloten en alles?
Ik vind die website zo onduidelijk.
Betaal ik de nieuwe kosten dan al meteen? Of pas als mijn huidige abonnement verloopt?quote:Op woensdag 10 april 2013 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wil met nummerbehoud neem ik aan?
Dan regelen zij de overstap, je nieuwe abonnement gaat dat in op de datum dat je oude afloopt.
Hoef je zelf ook niet op te zeggen.
Het toestel zul je waarschijnlijk dan morgen al krijgen ja.
Pas als je huidige verloopt.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Betaal ik de nieuwe kosten dan al meteen? Of pas als mijn huidige abonnement verloopt?
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:03 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we deze SC veranderen naar "Chat hier met een telefoon expert" en dan door laten linken vanaf al die telefoonsites die echt totaal falen.
Jawel, alleen even je simkaartje op maat laten knippen.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Fucking chill, maar dan kan ik zeker ook niet stiekem mijn simkaartje in de nieuwe telefoon kunnen doen?
Boh, kei spannend. Okok, even een paperclip hosselen, want ik moet dat simkaartje eerst uit die telefoon halen om het simnummer te weten want dat wil studentmobiel weten. Ik word helemaal enthousiast.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, alleen even je simkaartje op maat laten knippen.
Moet nano in.
de mijne valt wekelijks.... zitten wel wat krasjes op maar thats itquote:Op woensdag 10 april 2013 13:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 keer laten vallen en je hebt een barst in je scherm.
spit it out.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Hups mond dicht!! Gewoon niets zeggen nu!!
Whehehequote:Op woensdag 10 april 2013 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe telefoon uitzoeken, maar eerste wachten op verzekeringsgeld
ahaquote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefoon in die case, die op m'n motor geklikt. Tijdens de val is die eraf gevlogen.
dat je hem nog gevonden hebtquote:Op woensdag 10 april 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Telefoon in die case, die op m'n motor geklikt. Tijdens de val is die eraf gevlogen.
Hier dus, naast de teller:quote:
Hij lag aan de andere kant van de rijbaanquote:Op woensdag 10 april 2013 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
dat je hem nog gevonden hebt
ja bv in een borstzakje zou het je een rib gekost hebben
Doet die het zo nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iedere motor ziet er raar uit als ie gevallen is.
Uhm, als de tank niet lek was, vast wel. Hij is TL denk ik.quote:
Deed ik nietquote:Op woensdag 10 april 2013 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
opmerkingen over mij en telefoons laten vallen
Slimme zoon wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Appje van zoonlief: "Mama, ik ben wat later thuis want ik ga ff het centrum in met een klasgenootje. Ja het is een meisje en vragen stellen heeft geen zin want antwoorden krijg je toch niet!"
Heeft hij van zn moederquote:
Nou..quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou..Zorg jij nou maar dat je weer normaal kan fappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je weer normaal kan fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |