oh je gashand is het... dat is kut man! (handvat draaien is lastiger voor de pols dan een hendel aantrekkenquote:
ook? ik werk al vanaf 8 uur hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Very good
Ben ook net wakker
Jawel, kan 'm al wat meer bewegenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mogguh middag Vinnie
Pols al wat beter?
Dat wil allebei nog niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
oh je gashand is het... dat is kut man! (handvat draaien is lastiger voor de pols dan een hendel aantrekken)
ik ben er ook nog maar net, moest hard werkenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow zo!
Ben er nog maar net, kon vandaag uitslapen
Mwoa, dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 10 april 2013 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
logisch ook.. maar die ene zou je eerder zonder pijn kunnen doen
koppelen is je vingers strekken en weer terugtrekken.... gasgeven is daadwerkelijk je pols buigen.... (ik spreek uit ervaringquote:
Ja goh, maar koppelen is niet zo zwaar als remmenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:45 schreef rival het volgende:
[..]
koppelen is je vingers strekken en weer terugtrekken.... gasgeven is daadwerkelijk je pols buigen.... (ik spreek uit ervaring)
remmen alleen nog met de voetquote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goh, maar koppelen is niet zo zwaar als remmen
Tenzij je Ducati oid rijdt
Mja, moet ik eerst een motor kopenquote:
quote:Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen.
Dokter: "Wat is er gebeurd?"
Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen."
Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen. Als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens als mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!"
Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Een vrouw komt bij de dokter, bont en blauw geslagen.
Dokter: "Wat is er gebeurd?"
Vrouw: "Dokter, elke keer als mijn man dronken thuiskomt slaat hij me ineen."
Dokter: "Daar ken ik een zeer doeltreffende remedie tegen. Als uw man dronken thuiskomt, neem een kopje kamillethee en begin te gorgelen, gorgelen, gorgelen."
2 weken later komt de vrouw terug bij de dokter zij ziet er herboren en fris uit.
Vrouw: "Dokter, dat is een geniale oplossing! Telkens als mijn man beschonken thuiskwam en ik kamillethee gorgelde, is er niets gebeurd!"
Dokter: "Zie je nu hoe eenvoudig het is om je mond te houden?"
quote:Op woensdag 10 april 2013 13:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
* Huppelmuts gaat weer een poging tot slapen doen
eerst de verzekering maar ff afwachtenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, moet ik eerst een motor kopen
Het liefst eentje die in de schuur past, anders moet ik de tuin nog gaan verbouwen ook
Dat gaat nog wel even durenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
eerst de verzekering maar ff afwachten
simonly pakken en los een toestel kopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Myraela het volgende:
Wat is een telefoon en een abonnement uitzoeken lastig. Achterlijke prijzen.
Dat kan ik niet betalen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
simonly pakken en los een toestel kopen.
is toch simpel.... wit of zwart.... hoeveel opslagruimte.... en wat wil je bijbetalen!quote:Op woensdag 10 april 2013 13:20 schreef Myraela het volgende:
Wat is een telefoon en een abonnement uitzoeken lastig. Achterlijke prijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |