Geef maar goed rustquote:Op woensdag 10 april 2013 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LoLa![]()
![]()
Ik was net alweer aan het typen met rechtsM'n hand maar even in mitella houding gelegd
Ik ben ziehiekquote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ben thuis gebleven.
Hoe is het hier?
Doe ikquote:
Oh noesquote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ziehiek![]()
Ik wil niet ziek zijn
Beterschapquote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ziehiek![]()
Ik wil niet ziek zijn
Moet ik het nummer van de ANWB alvast even geven?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gister wel vrij, vandaag vrij van mijn ene werk maar moet wel naar den haag rijden en daar mn andere werk doen. Maar zie wel familie en gewoon lekker ff die auto weer laten werken!
Dat hoeft toch niet? Er staan toch van die gele palen langs de wegquote:Op woensdag 10 april 2013 10:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet ik het nummer van de ANWB alvast even geven?
Wat denk je zelf, je bent sowieso een debiel als je het überhaupt voorstelt wanneer je weet dat ze een vriend heeft. Echt een lage actie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb gelijk he. Jij helemaal in tranen omdat ze liever op de bank lag.
Breek ze broederquote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, je bent sowieso een debiel als je het überhaupt voorstelt wanneer je weet dat ze een vriend heeft. Echt een lage actie.
Nouja ik vind dat niet normaal eerlijk gezegd.quote:
Dit, ja. Echt zwaar kansloos.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat niet normaal eerlijk gezegd.
Ik stelde het niet voor... ik zei dat ik ging slapen op de beschikbare plek. Bank of bed boeide me niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, je bent sowieso een debiel als je het überhaupt voorstelt wanneer je weet dat ze een vriend heeft. Echt een lage actie.
Volgens mij gaat dit niet over jouquote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stelde het niet voor... ik zei dat ik ging slapen op de beschikbare plek. Bank of bed boeide me niet.
Hij quote mij, niet gek dat ik me voel aangesproken zeker aangezien het feit dat ik daar ook bij was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |